autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2018. április 15. vasárnap, 11:49


b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta: Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.

mutass már képeket, hogy hol rozsdás, hogy ennyire dolgozni kell rajta. hát nem igazán látszik semmi gond rajta.
az előbbi képen talán az első sárvédőn látom, de lehet csak a fény szórakozik. km-ben hol jársz?
A bal hátsó ív javítva volt és teljesen rozsdás, a jobb küszöb meg be van nyomva, mert egy Golf befordult balra amikor előztem. Sajnos nem tudtuk spoterrel kihúzni. Az ajtót már kicseréltem, de a küszöböt le kell vágni.

Házenauer Zsolt
Cím: Pécs, Feketerigó u. 18, 7630
Telefonszám: (20) 994 2244
Nekem ő készítette a BMW üléshuzatomat gyári anyagból.Komplett üléskárpit újrahúzást is elvállal,hisz ezzel foglalkozik.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. április 15. vasárnap, 11:58

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2018. április 15. vasárnap, 08:07


YELLOW írta:
b_imi írta: Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.


mutass már képeket, hogy hol rozsdás, hogy ennyire dolgozni kell rajta. hát nem igazán látszik semmi gond rajta.
az előbbi képen talán az első sárvédőn látom, de lehet csak a fény szórakozik. km-ben hol jársz?


A bal hátsó ív javítva volt és teljesen rozsdás, a jobb küszöb meg be van nyomva, mert egy Golf befordult balra amikor előztem. Sajnos nem tudtuk spoterrel kihúzni. Az ajtót már kicseréltem, de a küszöböt le kell vágni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. április 15. vasárnap, 06:41


b_imi írta: Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.


mutass már képeket, hogy hol rozsdás, hogy ennyire dolgozni kell rajta. hát nem igazán látszik semmi gond rajta.
az előbbi képen talán az első sárvédőn látom, de lehet csak a fény szórakozik. km-ben hol jársz?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2018. április 14. szombat, 23:04


Lassan elérkezünk a küszöb és sárvédőív cseréhez. Az alkatrészek megvannak, a profi lakatosok is Majd csinálok képeket a régészeti feltárásról. Csere érett a két fényszóró búra, első indexek, a szélvédő + vízvető, de ha jó kedvem lesz kap még két új vesét is. Aztán jöhet a fényezés és várhatóan május közepére ismét BMW-hez méltó állapotban lesz. Ha valaki tud olyan kárpitost, aki rendelkezik BMW szövettel, ossza meg velem az infót. Sajnos a jobb első ülés már nem a régi
Ez a mostani állapot, ennél csak jobb lehet A felnik ideiglenesek, a Styling 292 szett már alakul.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. április 12. csütörtök, 21:25


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".

Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.

nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.
Ami nem gyári,az szerintem tákolásnak hat.De ez ugye az én véleményem.Azt nem értem,hogy a kérdező minek vett ilyen kocsit akkor,ha nem tetszik neki.Ez olyan,mint aki elkezd motorokat cserélgetni a kocsijában,a végén meg többe kerül neki,mint egy erősebb mocis autó...Tegnap előtt is összefutottam ilyen fickóval.Az autója egy kalap sz*r volt amúgy,de állítása szerint milliókat költött rá.A karosszéria elem csere-bere is elég drága hobby tud lenni.


Amikor vettem, akkor éppen ez volt a legjobb állapotú, egy 99-es sedánt az automata miatt nem mertem megvenni, egy jobb kocsit meg elsőre nem akartam, így gondoltam ez a Compact jó lesz, idővel úgy is veszek majd újabbat.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. április 12. csütörtök, 21:27

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2018. április 11. szerda, 17:59


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".

Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.

nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.
Ami nem gyári,az szerintem tákolásnak hat.De ez ugye az én véleményem.Azt nem értem,hogy a kérdező minek vett ilyen kocsit akkor,ha nem tetszik neki.Ez olyan,mint aki elkezd motorokat cserélgetni a kocsijában,a végén meg többe kerül neki,mint egy erősebb mocis autó...Tegnap előtt is összefutottam ilyen fickóval.Az autója egy kalap sz*r volt amúgy,de állítása szerint milliókat költött rá.A karosszéria elem csere-bere is elég drága hobby tud lenni.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. április 11. szerda, 18:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. április 11. szerda, 08:04


Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.

de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".


Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.


nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. április 11. szerda, 08:05


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2018. április 11. szerda, 04:31


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.

de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".

Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. április 09. hétfő, 21:14


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.


de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.


Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning".

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. április 09. hétfő, 05:22


Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.


de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2018. április 09. hétfő, 04:29


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :
Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?
én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.
Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.
igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.
Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.
figyi egy 10 éve engem, is vonzott ez a tuningláz. de bell látni, hogy egy BMW bővel elég már egy szolíd ültetés, amivel műszakira is be tudsz állni a padra, egy szép felni (nagyon max 18-as) és kész. Esetleg egy kis szép kipuff vég, vagy valami szolid hangú dob. mondom nekem nem igazán tetszettek a compact-ok. most meg megnézem őket mindig. és legalább az E46 compact, nem olyan mint az E36 compact. itt a technika ugyanaz, mint a többi E46 alatt.
Igazad van, a BMW alapból sportos és jól néz ki, de én is úgy vagyok, mint mások, próbálom kihozni a maximumot a kocsimból. Lehet megdobom egy gyári M Packettel, azt kész is.Amúgy szerintetek létezik LED-es Angel eyes Compactba? Tavaly az utolsó neten fellelhető Compactba valót vettem meg, de a fénycsöves nem az igazi.
Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja.Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. április 09. hétfő, 05:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. április 08. vasárnap, 23:34


YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.


figyi egy 10 éve engem, is vonzott ez a tuningláz. de bell látni, hogy egy BMW bővel elég már egy szolíd ültetés, amivel műszakira is be tudsz állni a padra, egy szép felni (nagyon max 18-as) és kész. Esetleg egy kis szép kipuff vég, vagy valami szolid hangú dob. mondom nekem nem igazán tetszettek a compact-ok. most meg megnézem őket mindig. és legalább az E46 compact, nem olyan mint az E36 compact. itt a technika ugyanaz, mint a többi E46 alatt.


Igazad van, a BMW alapból sportos és jól néz ki, de én is úgy vagyok, mint mások, próbálom kihozni a maximumot a kocsimból. Lehet megdobom egy gyári M Packettel, azt kész is.
Amúgy szerintetek létezik LED-es Angel eyes Compactba? Tavaly az utolsó neten fellelhető Compactba valót vettem meg, de a fénycsöves nem az igazi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. április 08. vasárnap, 20:11


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.


figyi egy 10 éve engem, is vonzott ez a tuningláz. de bell látni, hogy egy BMW bővel elég már egy szolíd ültetés, amivel műszakira is be tudsz állni a padra, egy szép felni (nagyon max 18-as) és kész. Esetleg egy kis szép kipuff vég, vagy valami szolid hangú dob. mondom nekem nem igazán tetszettek a compact-ok. most meg megnézem őket mindig. és legalább az E46 compact, nem olyan mint az E36 compact. itt a technika ugyanaz, mint a többi E46 alatt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. április 08. vasárnap, 19:41


YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.


Bár igazad volt, azért én is szeretem a Compactot, csak ennél a karosszériaváltozatnál erősen korlátozott a tuningolás is, se fényszóró, se lökhárító. Lehet, hogy még is csak lemondok az átalakításáról, ha találok rá valami sportosabb cuccot.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. április 08. vasárnap, 18:40


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Néha azon gondolkozom, hogy át-e lehetne alakítani az E46 Compactot előről dupla fényszóróra, mint ami a másik 4 karosszéria változatnál van. Néha kicsit csúnyának és "kitaszítottnak" érzem az E46 Compactomat a szétválasztott tompított és távolsági fényszórók miatt, igaz, élőben elég sportosnak tűnik, de gondolkozok azon is, hogy esetleg átalakítanám az elejét. Tudom, ez nagy munka lenne (motorháztető, sárvédő, fényszóró, lökhárító), de talán olcsóbb, mint ha egy másikat vennék, másrészt szívesen szerelem (amit kell) a kocsimat. Egyszer láttam egy filmet, amiben bemutatták az E46-osok gyártását, ott a sok Sedan között fel-fel bukkant néha egy Compact is. Ebből gondolom, hogy szerkezetileg egyforma lehet a többi E46-al, és stimmelne más karosszéria elem az eredeti helyére, fel menne másik fényszóró a mostani helyett. : :

Szerintetek ezt lehetséges lenne véghez vinni, vagy csak az lehet, hogy mindenképp próbáljam meg elfogadni így, ahogy van addig, amíg nem veszek új kocsit?


én már láttam olyat, ami át volt alakítva. és magyar volt. E46 facelift előtti coupe lámpák és sárvédők. ha jól emlékszem.
amúgy nekem sem tetszettek a compact-ok, de már most egyre jobban nem zavarnak, ahogy kinéznek, sőt...
szerk.: sőt a gyári sárvédők maradnak,csak a lámpa és a lökös cserélődik FL előtti coupe-ra.


Én úgy láttam, a sárvédőt is cserélni kellene. A Compactnál magasabbra fel ér a lökhárító. Eddig sajnos egy ilyen videót sem láttam neten. Meg talán azzal meg lehet úszni a motorháztető cseréjét, hogy a két fényszóró közé be lógó részt leszedni.


igazad van. mondjuk aki csinálta ő lehet lemezt pótolt bele és maradt az eredeti. már nem emlékszem, régen volt. gondoltam, hogy megveszem asszonynak. de az erősebb autó lett volna, az meg hogy nézett volna már ki
itt láthatod ( Click )alul a képeken. itt a sárvédőbe benne van a compact domborítás, ami nincs benne a coupe-ba, tehát a sárvédő maradt. valahogy megoldotta.