Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 23:00
ok rendben, csak gondoltam a turbóról szóló topicba is beírom, így hamarabb válaszol valaki, mert oda is aktuális
Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 23:00
Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 19:32
Elküldve: 2008. január 24. csütörtök, 18:52
Elküldve: 2008. január 16. szerda, 12:57
Elküldve: 2008. január 16. szerda, 11:10
Elküldve: 2008. január 11. péntek, 23:12
vxc írta: Mivel épp szerelõbácsinál van a "dönci", sokat beszélgettem egy fiatal, egész szimpatikus szerelõsráccal éppen valami hasonlóról.van porlasztó csúcsom gyári új 4db, érdekel írj. feketebmw@freemail.hu
Tudniillik rákérdeztem, hogy az elsõ látogatásomkor említett egyenetlen járást, motor rázkódást, okozhatta-e, hogy a késõbb szétdurrant fõtengelyékszíjtárcsa rakoncátlankodott már akkor is. Nem, hangzott a válasz. A srác mondta, hogy ha emlékszem rá, lehetett látni a pcn a kompresszió-viszonyokat, és az bizony egyenetlen volt, amibõl õ egyenesen arra következtet, hogy bajban vannak a porlasztóim. Common rail ugyebár, és szerinte részecskeszûrõs is (320d 2004 aut 150 LE).
Azt javasolta, hogy cseréljünk szûrõt, pucoljuk ki az üzemanyag-rendszert, és adalékkal tisztítsuk meg a csúcsokat, amíg nem késõ, kb 25ezerre mondta cakk-pakk.
Javasolta továbbá, hogy a literes adalék, ami 3e HUF 1-1/4-e minden tankoláskor, azaz teletöltéskor kerüljön bele, így megelõzi a magyar gázolaj "csodás" hatását a csúcsokon.
Szóval, elég az hozzá, hogy emiatt ráz szerinte a motorom kicsit, illetve óva intett tõle, hogy egy cserét (160e HUF / db) bevállaljak.
Juteszembe tempomattal, vagy anélül, nekem 50nél picit hullámzik a dönci.
Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 20:34
wagusty írta: Szia BarG!
Köszi a választ!
Az említett 45e Ft-os csúcs az hol és milyen állapotban kapható?
Nekem egy 2003.01-es 320d-m van ami euro3-as.
Köszi
Elküldve: 2007. december 13. csütörtök, 00:13
Elküldve: 2007. december 12. szerda, 23:51
vxc írta: Mivel épp szerelõbácsinál van a "dönci", sokat beszélgettem egy fiatal, egész szimpatikus szerelõsráccal éppen valami hasonlóról.
Tudniillik rákérdeztem, hogy az elsõ látogatásomkor említett egyenetlen járást, motor rázkódást, okozhatta-e, hogy a késõbb szétdurrant fõtengelyékszíjtárcsa rakoncátlankodott már akkor is. Nem, hangzott a válasz. A srác mondta, hogy ha emlékszem rá, lehetett látni a pcn a kompresszió-viszonyokat, és az bizony egyenetlen volt, amibõl õ egyenesen arra következtet, hogy bajban vannak a porlasztóim. Common rail ugyebár, és szerinte részecskeszûrõs is (320d 2004 aut 150 LE).
Azt javasolta, hogy cseréljünk szûrõt, pucoljuk ki az üzemanyag-rendszert, és adalékkal tisztítsuk meg a csúcsokat, amíg nem késõ, kb 25ezerre mondta cakk-pakk.
Javasolta továbbá, hogy a literes adalék, ami 3e HUF 1-1/4-e minden tankoláskor, azaz teletöltéskor kerüljön bele, így megelõzi a magyar gázolaj "csodás" hatását a csúcsokon.
Szóval, elég az hozzá, hogy emiatt ráz szerinte a motorom kicsit, illetve óva intett tõle, hogy egy cserét (160e HUF / db) bevállaljak.
Juteszembe tempomattal, vagy anélül, nekem 50nél picit hullámzik a dönci.
Elküldve: 2007. december 12. szerda, 21:21
Elküldve: 2007. december 11. kedd, 23:14
Elküldve: 2007. december 11. kedd, 22:11
Elküldve: 2007. december 11. kedd, 19:45
Elküldve: 2007. december 11. kedd, 18:54