YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 16:05


Atesz írta: Sziasztok!

Légtömegmérő és EGR tisztítás előtt állok. Meg szeretném kérdezni, hogy légtömegmérő levétele előtt tényleg áramtalanítani kell az autót? Ugyanis a tisztítóra rá van írva, hogy "áramtalanítsa a gépjárművet".

Előre is köszi.

Valamint meg szeretném kérdezni, hogy diag kábelt hol tudok vásárolni? Valaki meg tudná mondani?


nem kell, csak ne legyen rajta gyújtás.

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 15:07


Sziasztok!

Légtömegmérő és EGR tisztítás előtt állok. Meg szeretném kérdezni, hogy légtömegmérő levétele előtt tényleg áramtalanítani kell az autót? Ugyanis a tisztítóra rá van írva, hogy "áramtalanítsa a gépjárművet".

Előre is köszi.

Valamint meg szeretném kérdezni, hogy diag kábelt hol tudok vásárolni? Valaki meg tudná mondani?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 22:00


kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
Tano írta:
kzste írta: Rálátok felülről, vagy inkább aknából próbálkozzak?


Fentről rálátni, főleg ha leveszed a légszűrőre menő műanyagot.


Rendben, köszönöm! Ha esetleg az nem működne, akkor mi a teendő?


meg kell nézni, hogy nem ereszt-e valamelyik cső, ami a vákuum cső. mármint a rudazatot vákuummal van mozgatva. amihez a rudazat meg, nem a turbo oldali, hanem a szabályzó oldali, szóval az arra menő csőre gondolok. vagy mechanikus szorulás van. szerintem ha jó kézzel is meg lehet mozgatni. ha enm, akkor nem mozdul meg. persze nem járó motornál.


Értem mire gondolsz. Köszi a tippet! Ha a geoállítással van gond, akkor az javítható, vagy cserés az egész turbo miatta?


szerintem a kox-tól szorul az meg, tehát lehet elég tisztítani, már ha lehet. vagy közben nem elsz nagyobb baja. meg lehet a "szakembőr" úgy is azt mondja, hogy turbo csere, mert ez is meg az is a baja.
ha rosszul mondtam majd kijavítanak.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:56


YELLOW írta:
kzste írta:
Tano írta:
kzste írta: Rálátok felülről, vagy inkább aknából próbálkozzak?


Fentről rálátni, főleg ha leveszed a légszűrőre menő műanyagot.


Rendben, köszönöm! Ha esetleg az nem működne, akkor mi a teendő?


meg kell nézni, hogy nem ereszt-e valamelyik cső, ami a vákuum cső. mármint a rudazatot vákuummal van mozgatva. amihez a rudazat meg, nem a turbo oldali, hanem a szabályzó oldali, szóval az arra menő csőre gondolok. vagy mechanikus szorulás van. szerintem ha jó kézzel is meg lehet mozgatni. ha enm, akkor nem mozdul meg. persze nem járó motornál.


Értem mire gondolsz. Köszi a tippet! Ha a geoállítással van gond, akkor az javítható, vagy cserés az egész turbo miatta?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:43


kzste írta:
Tano írta:
kzste írta: Rálátok felülről, vagy inkább aknából próbálkozzak?


Fentről rálátni, főleg ha leveszed a légszűrőre menő műanyagot.


Rendben, köszönöm! Ha esetleg az nem működne, akkor mi a teendő?


meg kell nézni, hogy nem ereszt-e valamelyik cső, ami a vákuum cső. mármint a rudazatot vákuummal van mozgatva. amihez a rudazat meg, nem a turbo oldali, hanem a szabályzó oldali, szóval az arra menő csőre gondolok. vagy mechanikus szorulás van. szerintem ha jó kézzel is meg lehet mozgatni. ha enm, akkor nem mozdul meg. persze nem járó motornál.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:42


kzste írta: Rendben, köszönöm! Ha esetleg az nem működne, akkor mi a teendő?


Akkor végignézni a rendszert diaggal illetve mechanikai részről is. Csövek, szelep stb...

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:40


Tano írta:
kzste írta: Rálátok felülről, vagy inkább aknából próbálkozzak?


Fentről rálátni, főleg ha leveszed a légszűrőre menő műanyagot.


Rendben, köszönöm! Ha esetleg az nem működne, akkor mi a teendő?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:37


kzste írta: Rálátok felülről, vagy inkább aknából próbálkozzak?


Fentről rálátni, főleg ha leveszed a légszűrőre menő műanyagot.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:34


Tano írta:
kzste írta: Hogyan tudom megnézni hogy működik e a turbogeometria állítás?


Pl. úgy, hogy nézed működés közben. Valaki beindítja az autót és változtatja a fordulatot, te meg nézed a rudazatot, hogy mozog-e.


Rálátok felülről, vagy inkább aknából próbálkozzak?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:30


kzste írta: Hogyan tudom megnézni hogy működik e a turbogeometria állítás?


Pl. úgy, hogy nézed működés közben. Valaki beindítja az autót és változtatja a fordulatot, te meg nézed a rudazatot, hogy mozog-e.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. december 30. szerda, 21:20


Tano írta:
AteszE46 írta: Szia!

Az enyémet kiiktattam pár hónapja. Úgy veszem észre, mintha kicsit többet fogyasztana.
Visszakötném, de akkor alig megy a kocsi, 3000 fölött kezd menni. Nem tudom mi baja lehet? Valakinek van ötlete?


Első körön nézd meg, hogy a turbógeometria állításod működik-e mikor beindítod a motort. Ezt egyszerűen lecsekkolhatod műszerek nélkül is.


Hogyan tudom megnézni hogy működik e a turbogeometria állítás?

vtz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz vtz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 21:46


Tano írta:
vtz írta: Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni. A múlt héten vettem észre,hogy az EGR szelepen lévő csőröl (motor m43) leolvadt a műanyag csatlakozó.Vettem egy másikat,de ez sem bírta tovább egy hétnél.Mi lehet a baj? Eddig ilyen nem csinált.Az EGR szelep adta volna meg magát? Légyszi segítsetek!!


Valahol kifúj a kipuffgáz, és az olvasztja meg a csatlakozót.


Szia !
Az lehetséges,hogy az egr szelep romlott el és az engedi át a kipuffgázt ?







Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 21:29


vtz írta: Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni. A múlt héten vettem észre,hogy az EGR szelepen lévő csőröl (motor m43) leolvadt a műanyag csatlakozó.Vettem egy másikat,de ez sem bírta tovább egy hétnél.Mi lehet a baj? Eddig ilyen nem csinált.Az EGR szelep adta volna meg magát? Légyszi segítsetek!!


Valahol kifúj a kipuffgáz, és az olvasztja meg a csatlakozót.

vtz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz vtz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. augusztus 29. szombat, 12:42


Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni. A múlt héten vettem észre,hogy az EGR szelepen lévő csőröl (motor m43) leolvadt a műanyag csatlakozó.Vettem egy másikat,de ez sem bírta tovább egy hétnél.Mi lehet a baj? Eddig ilyen nem csinált.Az EGR szelep adta volna meg magát? Légyszi segítsetek!!







papamaci199
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz papamaci199

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 13:55


solyom76 írta:
Methos írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?


Mérj rá az EGR-re hogy a membrán nem -e szakadt benne. Nekem takarítás után volt ilyenem, kiderült, hogy kb csak a kosz tartotta egyben .
A másik hogy a vákum csöveknek annyi....(az is volt gondom....)

Ma belefekszem megint,megnézej minden csovet ...szégyen vele közlekedni . Erőtlen és leírhatatlan amit kormol... gyenge gázadásnál is..


hogy érted hogy nincs vákuum a csőben? az egr-től kb 20cm-re van a vezérlő szelepje ami szabályozza mikor legyen ott vákuum, nem mindíg van csak amikor nyitnia kell az egrnek