anubisz írta:
Miscrew írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta:
Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.
Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...
na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???
Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...
nekem is ujjak a gyertyák, trafók meg jók, mert a cserélgetéses mutatványt rég eljátszottam, amúgy se mindig a 6 hengert írja be, és már vagy másfél éve így használom,ugyanis, ha elindulok vele egyből semmi baja, utána se amíg nem hűl annyira le a motor, hogy ismét 1000 ről kezdje az alapjárat fordulatot. Csak addig áll fent a hiba amíg 1000 ről csökken a fordulat úgy 600,700 ig az üzemi alapjáratra. Nyáron azért szinte elő se jön, télen csinálja sűrűn, mert akkor hamarabb kihűl a motor.
Mocskos egy hiba. Már akkor se csinálja ha megemelem a fordulatot, amíg nem áll alapjáratra reggel hidegen,csak kicsit a gázon tartom a lábam és 1000 ren tartom a fordulatot, kb 2 percig, utána már semmi gond vele. De amíg csont hideg addig az első 2 percbe nagyon szarúl jár a motor. Ugye erről már csináltam videót is, mert utána már a 100ft os is megáll élével a motor borításon. Mivel más hibát nem produkál nem érdekel egyenlőre, reggel nem járatom 2 percig hidegen, hanem kíméletesen elindulok vele egyből, és semmi gond.
Csak azért nem vittem el az injektor.hu hoz amit neked mondtam, mert ugye én Győrben lakom, és az Érden van.Kocsit meg ott kell hagyni, hogy reggelig hüljön,és úgy kössenek rá műszert, kimérni mindent, amíg hidegen produkálja, mert utána minden érték normális. Lehet ezt több napig el kel játszani. Injektorokat tisztították ki nekem ott, azt megvártam, de ott is minden érték egyforma volt, 1 nél volt egy nagyon pici eltérés, ami bőven a tűréshatáron belül volt.
Én úgy sejtem, ugye nem vagyok szerelő, de szerintem hidegen, mikor beindítom valami miatt rosszul dúsít a rendszer, vagy túl sovány, vagy túl dús a keverék, és ez miatt szar az égés néha valamelyik hengerbe. Hidegen a lambda se szabályoz. Mocskos kis sunyi,dugi hiba lehet, amit ha elviszel márkaszervizbe, 100 ezerért csak masszírozzák a kocsit, és hápognak, mert melegen hiába mentem oda, gépre rakva minden tökéletes.
Ide ilyen műhely kell,ahol kimérnek mindent, nem a fél motort akarják kicseréltetni.
BMW szervizbe mondták, lehet végig kéne nézni az összes vákuum csövet, na köszi, vagy 30 ezerért, aztán lehet nem is az a gond. Kompresszióm is atom egyforma, minden hengerbe 12,6 Ha lesz cserekocsim, leviszem és otthagyom pár napra, találják meg a hibát.
Márkaszervizbe rákötik a gépet, ha minden normális,utána egyből kezdődik a hápogás, és a csontokból,belekből való jóslás súlyos ezrekért.