mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta:
ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?
Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....
osztom
a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.
A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.