autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 09:02


anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.


Ezt a légmennyiségmérő ( mert ugye nem a levegő súlyát méri ezért nem légtömegmérő bár mindenki így hívja ) lehúzom a csati témát én is kipróbáltam anno, de sokkal rosszabb lett mintha rá volt dugva! Természetes leállított állapotában húztam le a stekkert, és mint kiderült mégis ez a kütyü okozta a túl szerény keveréket.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 08:54


Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.

Érdemes itt szemezgetni, mielőtt ráköltesz fél milliót.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 23. szombat, 09:02

Dan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Dan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 08:07




Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 02:25


YELLOW írta:
Dan írta: Sziasztok

Bocs hogy így ismeretlenül írok és egyből a próblémámal kezdem, de sajnos nem igazán tudok rá jönni a hibára és eddig két szerelőnél voltam és ők sem tudták igazán pontos diagnózist adni be fogom vinni a BMW-be is de addig hátha be tudnánk lőni a hibát.
Az autó egy E46-os 2000-res évjárat 318I, motorkód M43B19. A műszerfalon végig kint van a motorkód hiba jelzés, számítógépre tettük az első szerelő azt mondta, hogy kipufogó rendszer lamda szonda stb.. Ki tisztították a kipufogót de a hiba még mindig fenn állt elvittem egy másikhoz ő meg a szívó oldali lamdára gyanakodott ki vette és ki tisztította a koksztól, mondta hogy computer alapján működik csak kicsit lusta, de a hiba még mindig fenn áll. Az autó azt produkálja, hogy az alapjáratom kb. 500 nagyon alacsony mikor fékezem akkor kb. még alacsonyabb is aztán vissza tornázza magát kb. 800-ra de akkor is ugrál.
A második szerelő még azt is mondta, hogy a 3-4-es hengerembe több benzin levegő keverék jut mint a többibe, hogy lehet hogy az injektor „pisil” vettem injektor tisztítót de jobb nem lett.
A vizet nem eszi nem fűstől húzni is úgy húzz, mint rég nem dadog nem add ki furcsa hangot semmi csak épp a motor vissza jelző egyfolytában ég és az alapjáratom is ugrál.
Tudom hogy távgyógyítás nincs de valakinek esetleg lenne v mi ötlete vagy találkozott már hasonlóval válaszokat előre is köszi


szívó oldali lambda? az milyen?
előfordulhat, hogy lusta a lambda, de inkább akkor nem is menne úgy. lambda pedig a kipufogó oldalon van csak, egy a katalizátor előtt, egy pedig utána, vagy újabbaknál van plussz kettő a hengerpáronkénti leömlőben.
ha pisil az injektor, akkor a tisztítóval semmire nem mész, hisz pisil, a tisztító, meg dugulást hárít. szerintem egy normális emberhez vidd el, aki inkább csak BMW-kkel foglalkozik. sajnos némely szervíz sem sokkal jobb. miskolcon már nincs BMW szervíz, bár állítólag van aki ott dolgozott és viszi tovább.


Viccparódia az egész, már egy sima 13 éves 1,8 as benzinessel nem tudsz szervizbe menni. Mi lenne ha egy M6 al állítanál oda. Nem véletlen ég az a kiba...ot lámpa, ki kel olvasni a hibát egy normális géppel, nem egy noname,senkiházi laptop szerelővel.
Hugyozik az injektor, csak úgy gondolt egyet, és kettő is elkezdett hugyozni egyszerre. Természetesen a szondák is mind pont ezzel együtt mentek tönkre,mind a kettő.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 22:25


Dan írta: Sziasztok

Bocs hogy így ismeretlenül írok és egyből a próblémámal kezdem, de sajnos nem igazán tudok rá jönni a hibára és eddig két szerelőnél voltam és ők sem tudták igazán pontos diagnózist adni be fogom vinni a BMW-be is de addig hátha be tudnánk lőni a hibát.
Az autó egy E46-os 2000-res évjárat 318I, motorkód M43B19. A műszerfalon végig kint van a motorkód hiba jelzés, számítógépre tettük az első szerelő azt mondta, hogy kipufogó rendszer lamda szonda stb.. Ki tisztították a kipufogót de a hiba még mindig fenn állt elvittem egy másikhoz ő meg a szívó oldali lamdára gyanakodott ki vette és ki tisztította a koksztól, mondta hogy computer alapján működik csak kicsit lusta, de a hiba még mindig fenn áll. Az autó azt produkálja, hogy az alapjáratom kb. 500 nagyon alacsony mikor fékezem akkor kb. még alacsonyabb is aztán vissza tornázza magát kb. 800-ra de akkor is ugrál.
A második szerelő még azt is mondta, hogy a 3-4-es hengerembe több benzin levegő keverék jut mint a többibe, hogy lehet hogy az injektor „pisil” vettem injektor tisztítót de jobb nem lett.
A vizet nem eszi nem fűstől húzni is úgy húzz, mint rég nem dadog nem add ki furcsa hangot semmi csak épp a motor vissza jelző egyfolytában ég és az alapjáratom is ugrál.
Tudom hogy távgyógyítás nincs de valakinek esetleg lenne v mi ötlete vagy találkozott már hasonlóval válaszokat előre is köszi


szívó oldali lambda? az milyen?
előfordulhat, hogy lusta a lambda, de inkább akkor nem is menne úgy. lambda pedig a kipufogó oldalon van csak, egy a katalizátor előtt, egy pedig utána, vagy újabbaknál van plussz kettő a hengerpáronkénti leömlőben.
ha pisil az injektor, akkor a tisztítóval semmire nem mész, hisz pisil, a tisztító, meg dugulást hárít. szerintem egy normális emberhez vidd el, aki inkább csak BMW-kkel foglalkozik. sajnos némely szervíz sem sokkal jobb. miskolcon már nincs BMW szervíz, bár állítólag van aki ott dolgozott és viszi tovább.

Dan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Dan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 22:18


Sziasztok

Bocs hogy így ismeretlenül írok és egyből a próblémámal kezdem, de sajnos nem igazán tudok rá jönni a hibára és eddig két szerelőnél voltam és ők sem tudták igazán pontos diagnózist adni be fogom vinni a BMW-be is de addig hátha be tudnánk lőni a hibát.
Az autó egy E46-os 2000-res évjárat 318I, motorkód M43B19. A műszerfalon végig kint van a motorkód hiba jelzés, számítógépre tettük az első szerelő azt mondta, hogy kipufogó rendszer lamda szonda stb.. Ki tisztították a kipufogót de a hiba még mindig fenn állt elvittem egy másikhoz ő meg a szívó oldali lamdára gyanakodott ki vette és ki tisztította a koksztól, mondta hogy computer alapján működik csak kicsit lusta, de a hiba még mindig fenn áll. Az autó azt produkálja, hogy az alapjáratom kb. 500 nagyon alacsony mikor fékezem akkor kb. még alacsonyabb is aztán vissza tornázza magát kb. 800-ra de akkor is ugrál.
A második szerelő még azt is mondta, hogy a 3-4-es hengerembe több benzin levegő keverék jut mint a többibe, hogy lehet hogy az injektor „pisil” vettem injektor tisztítót de jobb nem lett.
A vizet nem eszi nem fűstől húzni is úgy húzz, mint rég nem dadog nem add ki furcsa hangot semmi csak épp a motor vissza jelző egyfolytában ég és az alapjáratom is ugrál.
Tudom hogy távgyógyítás nincs de valakinek esetleg lenne v mi ötlete vagy találkozott már hasonlóval válaszokat előre is köszi


JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 17:42


YELLOW írta:
JuhaszMark írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
JuhaszMark írta: na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?


Ez alapján nekem üzaszivattyú hibájának/haldoklásának tűnik.


mi priviztünk közben, ezt mondtam, mert kérdeztem meddig van a tank, és ugye a válasz, hogy kevés, előtte meg volt benne. tankolt bele és jobb lett. majd cserél üzemanyag szűrőt, és elvileg azóta jó.


igen cseréltem benne de kevés üzemanyagnál megint kezd előjönni...


akkor szivattyú elsz, mint ahogy mondtam. mondom egy darabig húzhatod, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de érdemes cserélni nehogy eccer ott maradj valahol.


úgy látszik muszáj lesz mert ha ez így folytatódik akkor előbb utóbb a rázkódás miatt más gondja is lesz...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 17:37


JuhaszMark írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
JuhaszMark írta: na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?


Ez alapján nekem üzaszivattyú hibájának/haldoklásának tűnik.


mi priviztünk közben, ezt mondtam, mert kérdeztem meddig van a tank, és ugye a válasz, hogy kevés, előtte meg volt benne. tankolt bele és jobb lett. majd cserél üzemanyag szűrőt, és elvileg azóta jó.


igen cseréltem benne de kevés üzemanyagnál megint kezd előjönni...


akkor szivattyú elsz, mint ahogy mondtam. mondom egy darabig húzhatod, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de érdemes cserélni nehogy eccer ott maradj valahol.

JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 17:28


YELLOW írta:
Tano írta:
JuhaszMark írta: na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?


Ez alapján nekem üzaszivattyú hibájának/haldoklásának tűnik.


mi priviztünk közben, ezt mondtam, mert kérdeztem meddig van a tank, és ugye a válasz, hogy kevés, előtte meg volt benne. tankolt bele és jobb lett. majd cserél üzemanyag szűrőt, és elvileg azóta jó.


igen cseréltem benne de kevés üzemanyagnál megint kezd előjönni...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 17:25


Tano írta:
JuhaszMark írta: na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?


Ez alapján nekem üzaszivattyú hibájának/haldoklásának tűnik.


mi priviztünk közben, ezt mondtam, mert kérdeztem meddig van a tank, és ugye a válasz, hogy kevés, előtte meg volt benne. tankolt bele és jobb lett. majd cserél üzemanyag szűrőt, és elvileg azóta jó.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 17:08


JuhaszMark írta: na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?


Ez alapján nekem üzaszivattyú hibájának/haldoklásának tűnik.

JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 22. péntek, 17:04


JuhaszMark írta:
Pocses írta:
JuhaszMark írta:
YELLOW írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


na így válaszolok, mert megint kifagyott ez a fcsomó



Értem Hát mindenféleképpen elfogom vinni nehogy nagyobb baja legyen... Nekem is gyanús volt az amit a pali mondott... de 3 napig nemvolt semmi baja utána meg csak 1x reggel hidegen kicsit bedadogott utána 2 napig megint semmi de most utóbbi 3 napba mindig csinálja :S fogalmamsincs mibaja lehet olvasgattam de pont ilyen baja senkinek nem volt... amúgy most volt leműszakiztatva mielőtt elhoztam... szigorítottan mert németből lett hozva, megvan hozzá minden kinti szervízről az igazolás... köszönöm a segítséget





Barátomnak is szigorított műszakin volt anno nyáron, semmit nem lehetett észrevenni, aztán 96 ropi volt a futóműjavítás a jobb elején mert valamikor kaphatott egy nagyobb ütést.


Hát akkor nemtudom :S remélem semmi komoly... majd elviszem szerelőhöz...


na szóval az van hogy probléme mindaddig nincs amíg a tank benem villan sárgára... miután kigyullad elkezdi csinálgatni ... és minél kevesebb van annál rosszabb ötlet h hogy lehet zet kiküszöbölni?

JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 14:06


Pocses írta:
JuhaszMark írta:
YELLOW írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


na így válaszolok, mert megint kifagyott ez a fcsomó



Értem Hát mindenféleképpen elfogom vinni nehogy nagyobb baja legyen... Nekem is gyanús volt az amit a pali mondott... de 3 napig nemvolt semmi baja utána meg csak 1x reggel hidegen kicsit bedadogott utána 2 napig megint semmi de most utóbbi 3 napba mindig csinálja :S fogalmamsincs mibaja lehet olvasgattam de pont ilyen baja senkinek nem volt... amúgy most volt leműszakiztatva mielőtt elhoztam... szigorítottan mert németből lett hozva, megvan hozzá minden kinti szervízről az igazolás... köszönöm a segítséget





Barátomnak is szigorított műszakin volt anno nyáron, semmit nem lehetett észrevenni, aztán 96 ropi volt a futóműjavítás a jobb elején mert valamikor kaphatott egy nagyobb ütést.


Hát akkor nemtudom :S remélem semmi komoly... majd elviszem szerelőhöz...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 13:22


JuhaszMark írta:
YELLOW írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


na így válaszolok, mert megint kifagyott ez a fcsomó



Értem Hát mindenféleképpen elfogom vinni nehogy nagyobb baja legyen... Nekem is gyanús volt az amit a pali mondott... de 3 napig nemvolt semmi baja utána meg csak 1x reggel hidegen kicsit bedadogott utána 2 napig megint semmi de most utóbbi 3 napba mindig csinálja :S fogalmamsincs mibaja lehet olvasgattam de pont ilyen baja senkinek nem volt... amúgy most volt leműszakiztatva mielőtt elhoztam... szigorítottan mert németből lett hozva, megvan hozzá minden kinti szervízről az igazolás... köszönöm a segítséget





Barátomnak is szigorított műszakin volt anno nyáron, semmit nem lehetett észrevenni, aztán 96 ropi volt a futóműjavítás a jobb elején mert valamikor kaphatott egy nagyobb ütést.


JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 09:54


YELLOW írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


na így válaszolok, mert megint kifagyott ez a fcsomó



Értem Hát mindenféleképpen elfogom vinni nehogy nagyobb baja legyen... Nekem is gyanús volt az amit a pali mondott... de 3 napig nemvolt semmi baja utána meg csak 1x reggel hidegen kicsit bedadogott utána 2 napig megint semmi de most utóbbi 3 napba mindig csinálja :S fogalmamsincs mibaja lehet olvasgattam de pont ilyen baja senkinek nem volt... amúgy most volt leműszakiztatva mielőtt elhoztam... szigorítottan mert németből lett hozva, megvan hozzá minden kinti szervízről az igazolás... köszönöm a segítséget





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 16. szombat, 11:36