bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:45


szotakdavid írta:
Miki Te nagyon rossz vagy.

Làbjegyzet: megyek veszek Fogkrémet megusfürdőt!!!


Majd megjavulok. Jó vásárlást!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:44


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
akkor elmondom gondolatmenetem, a témával kapcsolatban. remélem ülsz?!
most tegyük fel a kérdező kérdésére nem írok semmit. azóta nem ír senki semmit. iylenkor jön a rámírás, kb ugyanazt írtam volna le privátban, vagy ugyanúgy ide a fórumra, amit leírtam, mert erre emlékeztem. tehát az általam TALÁN jónak vélt megoldást ugyanúgy megkapta volna. ha nem írom be ide, akkor te sem írsz rá semmit valószínű, bár lehet. de mivel beírtam ida, amit gondoltam, így reagáltál rá, a szokásos stílusodban, így én is kinyertem belőle a magamnak való hazsnos infót, így legalább legközelebb (ha el bírom raktározni) nem fogom ezt megírni hasonló kérdésnél, és legalább a kérdező kapott egy feltehetően jó választ, hisz tőled jött. én suliban is sosem féltem kérdezni, sosem féltem úgymond ellent mondani a tanárnak, mert ha volt annyira értelmes az a tanár, akkor nem elhajtott, hanem más megközelítésből vezetett rá. persze akkor is akiket nem érdekelt a téma, akkor jött a cammogás, de a végén a vizsgákon, dolgozatoknál meg is lett az eredménye. van valamilyen mondás, hogy tanulva tanulsz, vagy nem is tudom, hogy van ez a mondás. ha nincs benen az ember napi szinten, vagy adott témával 3 havonta találkozik, akkor felejthet. majd lesz aki kijavítja és az által tanul, feleleveníti a tudást. lehet rosszul gondolom, de én is gondolom, és gondoltam régen is.



Ja, én csak akkor írok, ha te is. Nem elég, hogy hülye vagy, még fel is vagy háborodva.

Nem is írok többet ehhez, mert te ezt élvezed baszod.


élvezi a tököm... csak miért nem lehet, minden olyan stílusmentesen írni, mint ahogy szoktál, normálisan, hogy? nem jeló, hanem YELLOW, ha már meg akarsz nevezni, és hogy az nem úgy van, mert így van. inkább csinálja ezt, meg azt a kérdező. minden egyéb kommentár nélkül.
de igazad van hagyjuk abba.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:37


YELLOW írta:
akkor elmondom gondolatmenetem, a témával kapcsolatban. remélem ülsz?!
most tegyük fel a kérdező kérdésére nem írok semmit. azóta nem ír senki semmit. iylenkor jön a rámírás, kb ugyanazt írtam volna le privátban, vagy ugyanúgy ide a fórumra, amit leírtam, mert erre emlékeztem. tehát az általam TALÁN jónak vélt megoldást ugyanúgy megkapta volna. ha nem írom be ide, akkor te sem írsz rá semmit valószínű, bár lehet. de mivel beírtam ida, amit gondoltam, így reagáltál rá, a szokásos stílusodban, így én is kinyertem belőle a magamnak való hazsnos infót, így legalább legközelebb (ha el bírom raktározni) nem fogom ezt megírni hasonló kérdésnél, és legalább a kérdező kapott egy feltehetően jó választ, hisz tőled jött. én suliban is sosem féltem kérdezni, sosem féltem úgymond ellent mondani a tanárnak, mert ha volt annyira értelmes az a tanár, akkor nem elhajtott, hanem más megközelítésből vezetett rá. persze akkor is akiket nem érdekelt a téma, akkor jött a cammogás, de a végén a vizsgákon, dolgozatoknál meg is lett az eredménye. van valamilyen mondás, hogy tanulva tanulsz, vagy nem is tudom, hogy van ez a mondás. ha nincs benen az ember napi szinten, vagy adott témával 3 havonta találkozik, akkor felejthet. majd lesz aki kijavítja és az által tanul, feleleveníti a tudást. lehet rosszul gondolom, de én is gondolom, és gondoltam régen is.



Ja, én csak akkor írok, ha te is. Nem elég, hogy hülye vagy, még fel is vagy háborodva.

Nem is írok többet ehhez, mert te ezt élvezed baszod.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 01. szombat, 13:39

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:35


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.


végülis, ha szándékosan kötekedni akarsz, akkor jah...
az egy kérdés volt eleve. hogy egy korszerű, nem sport, dízel motorba mi indokolja a sűrű olajat. az, hogy magamnak lábjegyzet gyanánt leírok valamit. miért vezettem én abban félre valakit? én kérdeztem, mert érdekelt. én kérek elnézést, hogy a hatalmas nagy mestertől kérdezni mertem.
de akkor nyiss egy saját oldalt, saját fórummal, ahol csak kérdezni lehet, és csak te válaszolsz meg mindent, e-mail-ben befut a kérdés, mint a totalcar-nál, és mgválaszolod és úgy kerül ki. az lenne a legtisztább. minden kédésre, nyűgre bajra, csak jó válasz lenne, a magamfajták nem okoskodnának bele abba, amihez nem értenek.
de már megint máshová lyukadunk ki. az előbb sem biztosra írtam azt amit, "ha jól emlékszem" oda volt biggyesztve. én sosem állítom azt, hogy mindent tudok, de megpróbálok válaszolni, mert a legtöbb embernek azonnal kell válasz, és olykor várok fél napot is, sehol semmi, már privátban kérdezik meg, mondom láttam a kérdést, de nem tudom, de így gondolom. akkor vagy privátban, vagy a fórumban írom azt le. persze akkor hirtelen mindenki aki nagyon ért hozzá megjelenik, és ahelyett, hogy a kérdést megválaszolnák, mondjuk velem kezd el foglalkozni. az is valóban nagy segítség a kérdezőnek. de gondolom nagyobb szórakozás azt kivárnod, hogy mikor írok valami oylat, amin aztán elszórakoztatod magad. de ott van nyiss egy topic-ot magadnak, oda várod a kérdéseket, hidd el nem fogok beleírni.


Bocsánatot kérek Jeló mester.

De légyszíves ne írj faszságokat, mert az másoknak pénzbe és időbe kerül.
Ha meg nem vagy biztos valamiben, inkább ne írj semmit.

De ezt csak magamnak írtam lábjegyzetnek.


akkor elmondom gondolatmenetem, a témával kapcsolatban. remélem ülsz?!
most tegyük fel a kérdező kérdésére nem írok semmit. azóta nem ír senki semmit. iylenkor jön a rámírás, kb ugyanazt írtam volna le privátban, vagy ugyanúgy ide a fórumra, amit leírtam, mert erre emlékeztem. tehát az általam TALÁN jónak vélt megoldást ugyanúgy megkapta volna. ha nem írom be ide, akkor te sem írsz rá semmit valószínű, bár lehet. de mivel beírtam ida, amit gondoltam, így reagáltál rá, a szokásos stílusodban, így én is kinyertem belőle a magamnak való hazsnos infót, így legalább legközelebb (ha el bírom raktározni) nem fogom ezt megírni hasonló kérdésnél, és legalább a kérdező kapott egy feltehetően jó választ, hisz tőled jött. én suliban is sosem féltem kérdezni, sosem féltem úgymond ellent mondani a tanárnak, mert ha volt annyira értelmes az a tanár, akkor nem elhajtott, hanem más megközelítésből vezetett rá. persze akkor is akiket nem érdekelt a téma, akkor jött a cammogás, de a végén a vizsgákon, dolgozatoknál meg is lett az eredménye. van valamilyen mondás, hogy tanulva tanulsz, vagy nem is tudom, hogy van ez a mondás. ha nincs benen az ember napi szinten, vagy adott témával 3 havonta találkozik, akkor felejthet. majd lesz aki kijavítja és az által tanul, feleleveníti a tudást. lehet rosszul gondolom, de én is gondolom, és gondoltam régen is.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:32


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.


végülis, ha szándékosan kötekedni akarsz, akkor jah...
az egy kérdés volt eleve. hogy egy korszerű, nem sport, dízel motorba mi indokolja a sűrű olajat. az, hogy magamnak lábjegyzet gyanánt leírok valamit. miért vezettem én abban félre valakit? én kérdeztem, mert érdekelt. én kérek elnézést, hogy a hatalmas nagy mestertől kérdezni mertem.
de akkor nyiss egy saját oldalt, saját fórummal, ahol csak kérdezni lehet, és csak te válaszolsz meg mindent, e-mail-ben befut a kérdés, mint a totalcar-nál, és mgválaszolod és úgy kerül ki. az lenne a legtisztább. minden kédésre, nyűgre bajra, csak jó válasz lenne, a magamfajták nem okoskodnának bele abba, amihez nem értenek.
de már megint máshová lyukadunk ki. az előbb sem biztosra írtam azt amit, "ha jól emlékszem" oda volt biggyesztve. én sosem állítom azt, hogy mindent tudok, de megpróbálok válaszolni, mert a legtöbb embernek azonnal kell válasz, és olykor várok fél napot is, sehol semmi, már privátban kérdezik meg, mondom láttam a kérdést, de nem tudom, de így gondolom. akkor vagy privátban, vagy a fórumban írom azt le. persze akkor hirtelen mindenki aki nagyon ért hozzá megjelenik, és ahelyett, hogy a kérdést megválaszolnák, mondjuk velem kezd el foglalkozni. az is valóban nagy segítség a kérdezőnek. de gondolom nagyobb szórakozás azt kivárnod, hogy mikor írok valami oylat, amin aztán elszórakoztatod magad. de ott van nyiss egy topic-ot magadnak, oda várod a kérdéseket, hidd el nem fogok beleírni.


Bocsánatot kérek Jeló mester.

De légyszíves ne írj faszságokat, mert az másoknak pénzbe és időbe kerül.
Ha meg nem vagy biztos valamiben, inkább ne írj semmit.

De ezt csak magamnak írtam lábjegyzetnek.


Miki Te nagyon rossz vagy.

Làbjegyzet: megyek veszek Fogkrémet megusfürdőt!!!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:16


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.


végülis, ha szándékosan kötekedni akarsz, akkor jah...
az egy kérdés volt eleve. hogy egy korszerű, nem sport, dízel motorba mi indokolja a sűrű olajat. az, hogy magamnak lábjegyzet gyanánt leírok valamit. miért vezettem én abban félre valakit? én kérdeztem, mert érdekelt. én kérek elnézést, hogy a hatalmas nagy mestertől kérdezni mertem.
de akkor nyiss egy saját oldalt, saját fórummal, ahol csak kérdezni lehet, és csak te válaszolsz meg mindent, e-mail-ben befut a kérdés, mint a totalcar-nál, és mgválaszolod és úgy kerül ki. az lenne a legtisztább. minden kédésre, nyűgre bajra, csak jó válasz lenne, a magamfajták nem okoskodnának bele abba, amihez nem értenek.
de már megint máshová lyukadunk ki. az előbb sem biztosra írtam azt amit, "ha jól emlékszem" oda volt biggyesztve. én sosem állítom azt, hogy mindent tudok, de megpróbálok válaszolni, mert a legtöbb embernek azonnal kell válasz, és olykor várok fél napot is, sehol semmi, már privátban kérdezik meg, mondom láttam a kérdést, de nem tudom, de így gondolom. akkor vagy privátban, vagy a fórumban írom azt le. persze akkor hirtelen mindenki aki nagyon ért hozzá megjelenik, és ahelyett, hogy a kérdést megválaszolnák, mondjuk velem kezd el foglalkozni. az is valóban nagy segítség a kérdezőnek. de gondolom nagyobb szórakozás azt kivárnod, hogy mikor írok valami oylat, amin aztán elszórakoztatod magad. de ott van nyiss egy topic-ot magadnak, oda várod a kérdéseket, hidd el nem fogok beleírni.


Bocsánatot kérek Jeló mester.

De légyszíves ne írj faszságokat, mert az másoknak pénzbe és időbe kerül.
Ha meg nem vagy biztos valamiben, inkább ne írj semmit.

De ezt csak magamnak írtam lábjegyzetnek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 13:10


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.


végülis, ha szándékosan kötekedni akarsz, akkor jah...
az egy kérdés volt eleve. hogy egy korszerű, nem sport, dízel motorba mi indokolja a sűrű olajat. az, hogy magamnak lábjegyzet gyanánt leírok valamit. miért vezettem én abban félre valakit? én kérdeztem, mert érdekelt. én kérek elnézést, hogy a hatalmas nagy mestertől kérdezni mertem.
de akkor nyiss egy saját oldalt, saját fórummal, ahol csak kérdezni lehet, és csak te válaszolsz meg mindent, e-mail-ben befut a kérdés, mint a totalcar-nál, és mgválaszolod és úgy kerül ki. az lenne a legtisztább. minden kédésre, nyűgre bajra, csak jó válasz lenne, a magamfajták nem okoskodnának bele abba, amihez nem értenek.
de már megint máshová lyukadunk ki. az előbb sem biztosra írtam azt amit, "ha jól emlékszem" oda volt biggyesztve. én sosem állítom azt, hogy mindent tudok, de megpróbálok válaszolni, mert a legtöbb embernek azonnal kell válasz, és olykor várok fél napot is, sehol semmi, már privátban kérdezik meg, mondom láttam a kérdést, de nem tudom, de így gondolom. akkor vagy privátban, vagy a fórumban írom azt le. persze akkor hirtelen mindenki aki nagyon ért hozzá megjelenik, és ahelyett, hogy a kérdést megválaszolnák, mondjuk velem kezd el foglalkozni. az is valóban nagy segítség a kérdezőnek. de gondolom nagyobb szórakozás azt kivárnod, hogy mikor írok valami oylat, amin aztán elszórakoztatod magad. de ott van nyiss egy topic-ot magadnak, oda várod a kérdéseket, hidd el nem fogok beleírni.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 12:17


YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 01. szombat, 12:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 11:44


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Jeló esete a szivattyúval, aminek semmi köze a szívótorokhoz.


Az emelt alapjárat teljesen normális gurulás közben, néha még fordulatszám ingadozás is előfordul. A kattogás is normális, ha nem erős.

Gyorsíts fel 80-ig, motorfékezz egészen 700-as fordulatig, aztán 2-esbe kapcsolsz, ismét 700-as fordulat és valószínűleg megszűnik a csörgős emelt alapjárat.

Jeló légyszíves ne kérdezd meg, hogy mi történik ilyenkor, és ne kezdj el kombinálni, és azt se kérdezd meg, hogy hol olvastam.
Köszi.


1. a fékrásegítős dolgot, még talán pont te írtad, de ha nem te, akkor valaki más innen, hogy kuplung és fék nyomásra is termelhet a fékrásegítő vissza nyomást, ha valami bibi van.
2. miből gondolod, hogy én pont tőled azt fogom kérdezni, hogy mit hol olvastál? miért kombinálnék? vagy mire? nem is írtam volna erre, ha nem említesz meg benne.


1. Dieselben továbbra sincs semmi köze a vákuumnak a szívótorokhoz, de gondolom ezt kivéded azzal, hogy te benzinesre gondoltál.

2. Pl 10W60-as olaj.


1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 10:19


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Jeló esete a szivattyúval, aminek semmi köze a szívótorokhoz.


Az emelt alapjárat teljesen normális gurulás közben, néha még fordulatszám ingadozás is előfordul. A kattogás is normális, ha nem erős.

Gyorsíts fel 80-ig, motorfékezz egészen 700-as fordulatig, aztán 2-esbe kapcsolsz, ismét 700-as fordulat és valószínűleg megszűnik a csörgős emelt alapjárat.

Jeló légyszíves ne kérdezd meg, hogy mi történik ilyenkor, és ne kezdj el kombinálni, és azt se kérdezd meg, hogy hol olvastam.
Köszi.


1. a fékrásegítős dolgot, még talán pont te írtad, de ha nem te, akkor valaki más innen, hogy kuplung és fék nyomásra is termelhet a fékrásegítő vissza nyomást, ha valami bibi van.
2. miből gondolod, hogy én pont tőled azt fogom kérdezni, hogy mit hol olvastál? miért kombinálnék? vagy mire? nem is írtam volna erre, ha nem említesz meg benne.


1. Dieselben továbbra sincs semmi köze a vákuumnak a szívótorokhoz, de gondolom ezt kivéded azzal, hogy te benzinesre gondoltál.

2. Pl 10W60-as olaj.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 01. szombat, 06:58


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Jeló esete a szivattyúval, aminek semmi köze a szívótorokhoz.


Az emelt alapjárat teljesen normális gurulás közben, néha még fordulatszám ingadozás is előfordul. A kattogás is normális, ha nem erős.

Gyorsíts fel 80-ig, motorfékezz egészen 700-as fordulatig, aztán 2-esbe kapcsolsz, ismét 700-as fordulat és valószínűleg megszűnik a csörgős emelt alapjárat.

Jeló légyszíves ne kérdezd meg, hogy mi történik ilyenkor, és ne kezdj el kombinálni, és azt se kérdezd meg, hogy hol olvastam.
Köszi.


1. a fékrásegítős dolgot, még talán pont te írtad, de ha nem te, akkor valaki más innen, hogy kuplung és fék nyomásra is termelhet a fékrásegítő vissza nyomást, ha valami bibi van.
2. miből gondolod, hogy én pont tőled azt fogom kérdezni, hogy mit hol olvastál? miért kombinálnék? vagy mire? nem is írtam volna erre, ha nem említesz meg benne.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 19:25


YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Jeló esete a szivattyúval, aminek semmi köze a szívótorokhoz.


Az emelt alapjárat teljesen normális gurulás közben, néha még fordulatszám ingadozás is előfordul. A kattogás is normális, ha nem erős.

Gyorsíts fel 80-ig, motorfékezz egészen 700-as fordulatig, aztán 2-esbe kapcsolsz, ismét 700-as fordulat és valószínűleg megszűnik a csörgős emelt alapjárat.

Jeló légyszíves ne kérdezd meg, hogy mi történik ilyenkor, és ne kezdj el kombinálni, és azt se kérdezd meg, hogy hol olvastam.
Köszi.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 19:11


Szasza91 írta: Köszi szépen minden infót!
Úgy döntöttem, hogy feladom a találgatást és próbálkozást, miután most már kattogó hangot is hallok a motor jobb oldalából. Ha valaki tud jó szerelőt aki nem fizettet ki velem 10 ezreket azért, hogy csak ránézzen a kocsira, és ért az e46-hoz, Budapesten vagy Nyíregyháza környékén, kérem ne fogja vissza magát.


Keresd Nagy Mikit a 1st-autónál Nyíregyen.

Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 17:15


YELLOW írta:
Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.


Köszi szépen minden infót!
Úgy döntöttem, hogy feladom a találgatást és próbálkozást, miután most már kattogó hangot is hallok a motor jobb oldalából. Ha valaki tud jó szerelőt aki nem fizettet ki velem 10 ezreket azért, hogy csak ránézzen a kocsira, és ért az e46-hoz, Budapesten vagy Nyíregyháza környékén, kérem ne fogja vissza magát.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 14:45


Szasza91 írta:
YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


hi! úgy gondolom valószínű a rásegítő a ludas. nem volt még ilyen hibám, nem szedtem még szét, ezt tőlem tapasztaltabbak mondták, hogy előfordul ilyen.