troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 14:47


anubisz írta:
troooger írta:
troooger írta:
hil írta:
troooger írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Nos levettem. Dübörgő hangot adott. Nem volt semmi változás. Bővebben?



Hogyha leveszed az olaj betöltő kupakot és ott szuszog a levegő, akkor nagy valószínűséggel a kartergáz szelep, vagy a kartergáz cső a hibás. Ezek tudnak egyenetlen alapjáratot okozni.



Nem adott szuszogó hangot. CSak a motort lehetett hallani, semmi mást. Más ötlet?


Sziasztok,
Úgy néz ki megoldódott a problémám. Ez a kis gumi cső volt a hibás...




Azóta nem jelentkezett a hiba.


Most néztem én is. ezért cseréltek benz.szűrőt,meg miegyébb.


Hát szűrőt nekem amúgy is cserélni kellett, mert az sose árt, és amióta nálam a kicsike, azóta nem volt.
Ő megnéztem ennek a kis "vacaknak" az árát...Hát....
http://schmiedmann.hu/11157515...reses.aspx


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 14:45


troooger írta:
troooger írta:
hil írta:
troooger írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Nos levettem. Dübörgő hangot adott. Nem volt semmi változás. Bővebben?



Hogyha leveszed az olaj betöltő kupakot és ott szuszog a levegő, akkor nagy valószínűséggel a kartergáz szelep, vagy a kartergáz cső a hibás. Ezek tudnak egyenetlen alapjáratot okozni.



Nem adott szuszogó hangot. CSak a motort lehetett hallani, semmi mást. Más ötlet?


Sziasztok,
Úgy néz ki megoldódott a problémám. Ez a kis gumi cső volt a hibás...




Azóta nem jelentkezett a hiba.


Most néztem én is. ezért cseréltek benz.szűrőt,meg miegyébb.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 19. szerda, 14:42


troooger írta:
hil írta:
troooger írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Nos levettem. Dübörgő hangot adott. Nem volt semmi változás. Bővebben?



Hogyha leveszed az olaj betöltő kupakot és ott szuszog a levegő, akkor nagy valószínűséggel a kartergáz szelep, vagy a kartergáz cső a hibás. Ezek tudnak egyenetlen alapjáratot okozni.



Nem adott szuszogó hangot. CSak a motort lehetett hallani, semmi mást. Más ötlet?


Sziasztok,
Úgy néz ki megoldódott a problémám. Ez a kis gumi cső volt a hibás...




Azóta nem jelentkezett a hiba.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 16:54


NT-Autó most nézem,ez egy márkaszerviz. Ha ott is ezt csinálják,most mit lehet ezekután mondani? Pedig ott már, csak van célműszer mindenre.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 14. péntek, 16:57

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 16:44


Legjobb hiba,ha törik,szakad,recseg,megáll. Tudod hova kel nyúlni,mi szart be,mit kel cserélni. (ilyen nekem sosincs ) az itt nyüszög,ott kopog,itt rezonál,ingadozik,hol csinálja,hol nem,na ezek aztán tönkreteszik az embert anyagilag.
Most is hallok ilyen susogó hangot (nem gumi) ami a sebességgel arányosan,gyorsul,lassul alulról. Nappal alig hallani a forgalomtól,éjjel házak faláról,kocsik oldaláról,mikor visszaverődik a hang,kajakra hallani,idegzsábát kapok tőle.Mintha egy csapágy zsírzás nélkül futna,szárazon. Na most lehet szétbontani a váltótól visszafelé mindent,a hátsó futóműig beleértve,hogy ugyan mi csinálja. Mondjuk most már nem fog idegesíteni, -5 fokba nem fogok ablakot tekerni,így nemhallom.

Amúgy még annyit,hogy van erre célműszer,ami kiméri,hogy normális e a vákumérték. nem hogy hasra ütünk neked, kicserélik,fizess,azt húzz a francba,hiba megmarad,kit érdekel.
Szűrőt szintén nem értem, bár jó ha kivan cserélve,de mi köze az ingadozó alapjárathoz?
Ha annyira koszos,csak megmutatkozik az üzemanyagnyomáson. Akkor a nyomásnak se kellene jónak lenni,vagy ingadozna,vagy alacsonyabb lenne az is,nem? mégis csak egyszerű fizika.
Ha csökken az áteresztő képesség,csak csökken a szállítandó mennyiség is.
Ha meg az okozná ,hogy nem kap üzemanyagot,azt a benzinnyomás is mutatná. Lenne fulladásod,indítási nehézséged főleg. Persze ez csak az én elképzelésem,ha hülyeséget írok,valaki csak kijavít.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 16:42


dfle írta: Sziasztok!
Én már írtam a problémámról,nekem is ingadozik az alapjáratom kb. két éve,egy idő után kezdett világítani a motor hibát jelző sárga lámpám is, ami azóta is világít. Négyszer tetettem gépre, mindig máshol, üzemanyagrendszer hibát írt ki mindannyiszor... Az NT-Autónál kicseréltették a kartergázt vissza vezető csövet mindenestől,az sem segített, aztán egy másik helyen kicseréltették az üzemanyagszűrőt, az sem segített...aztán hagytam a fenében, mert a menetteljesítményben nem volt változás mostanáig, mert most azt kezdte el csinálni két év után, hogy míg fel nem melegszik a motor teljesen, nyomom a gázt, a motor felpörög egy bizonyos fordulatig, majd vissza fullad... Nem tudom mit csináljak, hová vigyem...???


az a baj ezzel a hibával, hogy megint nagyon sok minden lehet... bemelegedés után jelentkező hiba miatt, lehet gyertya, légtömegmérő+bármi ami a vezérléshez köthető. lambdaszonda (bár ezt kiírná a gép), főtengely jeladó is szeret meleg hatására rosszalkodni. sőt az AC pumpa is lehet, hogy meg-meg áll. nagyon sok minden.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 16:05


Ilyen alattomos hibánál,jobb ha viszel egy kempingágyat és a szervizbe alszol a kocsi mellett. Úgy megszerelik,hogy minyá fél millát kel fizetni,addig simogatják a kocsit,ha nem figyelsz. Kimérik az összes létező szondát,érzékelőt 5 ezerért óránként, az minyá 100 ezer. 1 óra alatt némelyik még a műszert se tudja életre kelteni. Az alkatrész meg lehet csak 5,10 ezer lesz, ha megtalálják.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 15:55


dfle írta: Sziasztok!
Én már írtam a problémámról,nekem is ingadozik az alapjáratom kb. két éve,egy idő után kezdett világítani a motor hibát jelző sárga lámpám is, ami azóta is világít. Négyszer tetettem gépre, mindig máshol, üzemanyagrendszer hibát írt ki mindannyiszor... Az NT-Autónál kicseréltették a kartergázt vissza vezető csövet mindenestől,az sem segített, aztán egy másik helyen kicseréltették az üzemanyagszűrőt, az sem segített...aztán hagytam a fenében, mert a menetteljesítményben nem volt változás mostanáig, mert most azt kezdte el csinálni két év után, hogy míg fel nem melegszik a motor teljesen, nyomom a gázt, a motor felpörög egy bizonyos fordulatig, majd vissza fullad... Nem tudom mit csináljak, hová vigyem...???


Jó,mert minden mezei BMW zugszerelőnek az az első, eszi az olajat,egyenetlenül jár? jó,szellőztetőszelep csere,persze komplett. Velem is cseréltették volna,jó hogy nem mentem bele,utána néztem a számláimnak,1 éve cserélték a márkaszervizbe,komplett az egészet,minden csővel.Ezek meg újra kicserélték volna.Ezt meg eladták volna másnak.
Azt hiszik mindenre ez a gyógymód. Rákötött valami laptopot, ( mintha ezeel ki tudta volna mutatni,ha rossz a membrán ) ó,hagyjad csak azt kel cserélni,az csinálja. 35 ezer mindjárt.Másfél éve. Én is mondtam hagyjad csak,majd mindjárt.
BMW be lecsavarta az olajkupakot,mondta nincs itt semmi gond,tökéletes.
Laptop DJ szerelő,már mindjárt kicseréltette volna a fél kocsit,mert ott állt egy x5 félig szétszedve.
Azt hitte egyből összehugyozom magam az áhítattól

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 15:19


Sziasztok!
Én már írtam a problémámról,nekem is ingadozik az alapjáratom kb. két éve,egy idő után kezdett világítani a motor hibát jelző sárga lámpám is, ami azóta is világít. Négyszer tetettem gépre, mindig máshol, üzemanyagrendszer hibát írt ki mindannyiszor... Az NT-Autónál kicseréltették a kartergázt vissza vezető csövet mindenestől,az sem segített, aztán egy másik helyen kicseréltették az üzemanyagszűrőt, az sem segített...aztán hagytam a fenében, mert a menetteljesítményben nem volt változás mostanáig, mert most azt kezdte el csinálni két év után, hogy míg fel nem melegszik a motor teljesen, nyomom a gázt, a motor felpörög egy bizonyos fordulatig, majd vissza fullad... Nem tudom mit csináljak, hová vigyem...???

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 14. péntek, 12:01


hil írta:
troooger írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Nos levettem. Dübörgő hangot adott. Nem volt semmi változás. Bővebben?



Hogyha leveszed az olaj betöltő kupakot és ott szuszog a levegő, akkor nagy valószínűséggel a kartergáz szelep, vagy a kartergáz cső a hibás. Ezek tudnak egyenetlen alapjáratot okozni.



Nem adott szuszogó hangot. CSak a motort lehetett hallani, semmi mást. Más ötlet?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 13. csütörtök, 19:52


troooger írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Nos levettem. Dübörgő hangot adott. Nem volt semmi változás. Bővebben?



Hogyha leveszed az olaj betöltő kupakot és ott szuszog a levegő, akkor nagy valószínűséggel a kartergáz szelep, vagy a kartergáz cső a hibás. Ezek tudnak egyenetlen alapjáratot okozni.



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 13. csütörtök, 09:29


hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Nos levettem. Dübörgő hangot adott. Nem volt semmi változás. Bővebben?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 13. csütörtök, 10:49

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 21:13


hil írta:
anubisz írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Gondolod a szellőztető szelep lehet neki szar?


Igen, attól is tud ilyen lenni



Tudom,én is arra gyanakodtam az enyémnél,amíg ki nem derült,hogy 1 éve cserélték a márkaszervizbe összes csővel együtt.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 21:05


anubisz írta:
hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Gondolod a szellőztető szelep lehet neki szar?


Igen, attól is tud ilyen lenni

Azért nem írtam a jelenséget, nehogy félre vezessem azzal.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 11. kedd, 21:13

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 19:58


hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Gondolod a szellőztető szelep lehet neki szar?