bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 19. vasárnap, 09:04


jons írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!



nekem is így volt. bár a hangja nem volt olyan rossz, amúgy megosztán 3 hengerrel még annyira sem megy, mint 4-gyel


Ha kikeri a kollega a gyertyát akkor még annyira se fogja le a motort a nem működő henger. Úgy már jó lehet a 3 henger is



Gonoszok vagytok Nem célom 3 hengerrel menni igazából egy métert se.
Csak a szerelőm jövő hét hétvégén ér rá, akkor lesz kicserélve olaj,szűrők,gyertyák.
Akkor majd ránézz jobban mi okozhatta a gyújtás kimaradást. Beszéltem az előző tulajjal,azt mondta ő gyertyákat rég nem is cserélt. Tehát nem lehet 100%-osra azt állítani, hogy trafó a ludas.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 19:35


YELLOW írta:
jrtom írta: Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!



nekem is így volt. bár a hangja nem volt olyan rossz, amúgy megosztán 3 hengerrel még annyira sem megy, mint 4-gyel


Ha kikeri a kollega a gyertyát akkor még annyira se fogja le a motort a nem működő henger. Úgy már jó lehet a 3 henger is



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 19:07


Igazat írtál. Én meg másik oldalról közelítettem meg a dolgot.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!



Teljes mértékben igazad van!
Viszont én a "lemosásra" és a "hígulásra" reagáltam, és ha jól hiszem, akkor igazat írtam.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 19:03


jrtom írta: Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!



Teljes mértékben igazad van!
Viszont én a "lemosásra" és a "hígulásra" reagáltam, és ha jól hiszem, akkor igazat írtam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 19:03


jrtom írta: Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!



nekem is így volt. bár a hangja nem volt olyan rossz, amúgy megosztán 3 hengerrel még annyira sem megy, mint 4-gyel

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 18:58


Engem tökre idegesítene, hogy dadog a motor, és azon lennék, hogy minél elöbb cseréljem a trafót, nem pedig azon agyalnék, hogy hány 100km-et tudok rángatózva elmenni!


bmw320d4 írta:
kicsidon írta: Hátt igen egy v8 esetében asszem észrevehetőbb lenne a dolog. azért mondtam hogy a következő utja a szerviz mert a túl sok befecskendezett benzin lemossa a az olajat a henger falárol ill. higitja azt. Nembeszélve arrol hogy ennek hatására megnő a kopás a hengerfalon, a dugattyu és a dugattyugyűrű között. A felgyülemlett benzin a katalizátort sem kényezteti. Az a lényeg hogy filléres dologbol nagy gebasz lehet ha nemfigyel oda.


Égéskimaradás esetén a motorvezérlő lekapcsolja hibás hengerről a befecskendezést, úgyhogy nem fog semmi sem felhígulni, és lemosás sem lesz.






bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 16:19


kicsidon írta: Hátt igen egy v8 esetében asszem észrevehetőbb lenne a dolog. azért mondtam hogy a következő utja a szerviz mert a túl sok befecskendezett benzin lemossa a az olajat a henger falárol ill. higitja azt. Nembeszélve arrol hogy ennek hatására megnő a kopás a hengerfalon, a dugattyu és a dugattyugyűrű között. A felgyülemlett benzin a katalizátort sem kényezteti. Az a lényeg hogy filléres dologbol nagy gebasz lehet ha nemfigyel oda.


Égéskimaradás esetén a motorvezérlő lekapcsolja hibás hengerről a befecskendezést, úgyhogy nem fog semmi sem felhígulni, és lemosás sem lesz.





kicsidon

státusz kicsidon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 11:48


szeda írta:
kicsidon írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: 3hengerrel mennyi km-ert lehet megtenni ?
Úgyhogy ne legyen baja a motornak...



passz, nincs tapasztalatom. szerencsére. túl sokat nem érdemes szerintem.



attól függ hány hengeres. am a motornak semmi baja nemlesz. 1 idő után persze beállhat a hengered mint a szemét de az nem 50-100km-en fog. én aztmondom csak a következö szervizig gurulj vele, majd egy komplett gyertya és trafó csere, és jobb lesz mint volt


Miért állna be a henger? Kenés attól még van!
Azzal kell számolni hogy utána olajat kell cserélni mert ami abban a hengerben nem ég el az leszivárog az olajtérbe és hígul az olaj.Szerintem menni sokat lehet 3 hengerrel (gondolom 4 hengeres).Persze árteni nem használ ahogy szokták mondani.



Hátt igen egy v8 esetében asszem észrevehetőbb lenne a dolog. azért mondtam hogy a következő utja a szerviz mert a túl sok befecskendezett benzin lemossa a az olajat a henger falárol ill. higitja azt. Nembeszélve arrol hogy ennek hatására megnő a kopás a hengerfalon, a dugattyu és a dugattyugyűrű között. A felgyülemlett benzin a katalizátort sem kényezteti. Az a lényeg hogy filléres dologbol nagy gebasz lehet ha nemfigyel oda.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 08:21


kicsidon írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: 3hengerrel mennyi km-ert lehet megtenni ?
Úgyhogy ne legyen baja a motornak...



passz, nincs tapasztalatom. szerencsére. túl sokat nem érdemes szerintem.



attól függ hány hengeres. am a motornak semmi baja nemlesz. 1 idő után persze beállhat a hengered mint a szemét de az nem 50-100km-en fog. én aztmondom csak a következö szervizig gurulj vele, majd egy komplett gyertya és trafó csere, és jobb lesz mint volt


Miért állna be a henger? Kenés attól még van!
Azzal kell számolni hogy utána olajat kell cserélni mert ami abban a hengerben nem ég el az leszivárog az olajtérbe és hígul az olaj.Szerintem menni sokat lehet 3 hengerrel (gondolom 4 hengeres).Persze árteni nem használ ahogy szokták mondani.



kicsidon

státusz kicsidon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. február 18. szombat, 01:44


YELLOW írta:
bbubbuka írta: 3hengerrel mennyi km-ert lehet megtenni ?
Úgyhogy ne legyen baja a motornak...



passz, nincs tapasztalatom. szerencsére. túl sokat nem érdemes szerintem.



attól függ hány hengeres. am a motornak semmi baja nemlesz. 1 idő után persze beállhat a hengered mint a szemét de az nem 50-100km-en fog. én aztmondom csak a következö szervizig gurulj vele, majd egy komplett gyertya és trafó csere, és jobb lesz mint volt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 20:04


bbubbuka írta: 3hengerrel mennyi km-ert lehet megtenni ?
Úgyhogy ne legyen baja a motornak...



passz, nincs tapasztalatom. szerencsére. túl sokat nem érdemes szerintem.



bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:53


3hengerrel mennyi km-ert lehet megtenni ?
Úgyhogy ne legyen baja a motornak...




YELLOW írta:
bbubbuka írta:


gyertya nem lehet semmiképp?
ha most csinálta ezt először akkor mennyire nem lehet menni vele hosszabb távon?
ha most még megyek egy hét alatt 100-200km-ert az nagy gáz?


hát a gyertya nem hiszem...

hogy mennyit lehet menni? azt senki nem mondja meg, hisz ki tudja. arra fel mondom ha valahol ott kell hagyni, vagy ne sokat kelljen menni 3 hengerrel, olyan távokra. én csak a saját esetem írtam le, nekem kb úgy volt.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 16. csütörtök, 19:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:48


bbubbuka írta:


gyertya nem lehet semmiképp?
ha most csinálta ezt először akkor mennyire nem lehet menni vele hosszabb távon?
ha most még megyek egy hét alatt 100-200km-ert az nagy gáz?


hát a gyertya nem hiszem...

hogy mennyit lehet menni? azt senki nem mondja meg, hisz ki tudja. arra fel mondom ha valahol ott kell hagyni, vagy ne sokat kelljen menni 3 hengerrel, olyan távokra. én csak a saját esetem írtam le, nekem kb úgy volt.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:46


YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.




Nem titkolózok. Soproni vagyok, a szerelőm az unokatestvérem csak Ausztriába melózik és reggeltől-estig kint van és még nem tudtam elérni egyenlőre. Ő ilyen szempontból tuti nem húz le. Egyenlőre még semmi nem volt cserélve az autó-n nincs egy hete , hogy megvan.
Most terveztük, hogy szűrök,olaj,meg gyertya...most akkor még kiderült ez a trafós dolog.
Egyenlőre akkor nem megyek vele. Idegesít a motor sziluett is.



update : na rádugták computer, gyújtás kimaradás volt a 4. hengernél.
most kicserélik majd olaj,szűrök,gyertyák jövő héten aztán majd akkor meglesznek nézve a gyújtókábelek stb, aztán eldől a sorsa.
elvileg addig mehetek vele, remélem még bírja.




kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele. nekem szerencsére amikor elindultam otthonról, kb 700 m után beadta magát menet közben, és hírtelen Subaru-ban ültem... még haza tudtam menni.
arra készülj fel, hogy marhanehéz lesz kihúzni a hengerfejből a trafót.
szerintem ha jó áron akarsz venni, akkor Mátyás Attilát keresd meg: Shop -> utángyártott alkatrészek menüpont



gyertya nem lehet semmiképp?
ha most csinálta ezt először akkor mennyire nem lehet menni vele hosszabb távon?
ha most még megyek egy hét alatt 100-200km-ert az nagy gáz?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:43


jons írta:
YELLOW írta:
kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele.


Felmerült bennem egy kérdés... gyújtás kimaradás esetén le tudja kapcsolni a befecskendezést az adott hengert illetően? Ha hülyeséget kérdeztem akkor sorry.



automatice lekapcsol. ha pl elszáll egy trafó, akkor menet közben ha még mész vele, akkor megadott időközönként próbálkozik a rendszer. ekkor villog a check engine, amikor nem próbálkozik, akkor folyamatosan világít.