Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 15. csütörtök, 14:38
ember84 írta:
Dízelnél indítás után lehet ingadozó,ha szarakodik a porlasztó,valamelyik,de melegen eltűnik!Ki kell cserélni,és szépen fog muzsikálni,de amíg nem rosszabb,minek?
Valószínű ebből porlasztócsere lesz. Viszont előtte meg kell nézni diaggal, hogy a mengenkorrektur (mennyiségi korrekció) a zöld mezőn belül mozog-e a kis fekete csík. Ha beleér a sárga vagy a piros tartományba akkor ott gond van az adott porlasztóval!
Dízelnél indítás után lehet ingadozó,ha szarakodik a porlasztó,valamelyik,de melegen eltűnik!Ki kell cserélni,és szépen fog muzsikálni,de amíg nem rosszabb,minek?
kbalint írta:
Valaki esetleg tudja hogy hol található az alapjárat vezérlő motor ? Vagy mi szabályozza az alapjáratot ? Egy kicsit sem emelkedik az alapjárat az első hideg indításnál... a másik dízel autónknál már lehet látni reggelente hogy megemeli kicsit. Normális ez ?
No para, a tiedben nincs ilyen. A motorvezérlés szabályozza az alapjáratodat, ahogy jónak látja az érzékelők jelei alapján. Izzitás, klíma befolyásolja kicsit, de nem látványos mértékben.
Valaki esetleg tudja hogy hol található az alapjárat vezérlő motor ? Vagy mi szabályozza az alapjáratot ? Egy kicsit sem emelkedik az alapjárat az első hideg indításnál... a másik dízel autónknál már lehet látni reggelente hogy megemeli kicsit. Normális ez ?
kbalint írta:
Hiba: 1-es henger izzító gyertya / izzító szál - szálszakadás..... A sárga olajlámpa felőlem meg világíthat ha nem gond az autónak... Olajat kb. 2 hetente meglesem.... Valószínűleg ő sumákol és ezért van az egész... BÍZOK benne hogy így is lesz...
Amúgy nézd meg itt ezt a témát, érdemes olvasgatni, Kontra, rekontra, lehet válogatni. Pont a te problémádról írnak. Keress rá erre a témára. 330D néha nem indul.
BalaBMW írta:
Megnéztem a vieód... Pár órával később beültem az autóba és láss csodát ugrál hidegen az alapjárat... A motor gyönyörűen jár mint eddig és semmi mellékhangja, csak 1-2 mm-t ugrál... Ha már üzemmeleg, akkor elmúlik...
a hűvösebb idővel nekem is elkezdte a benyás....
Akkor megnyugodtam... de azt hittem, hogy a szivató miatt egyenletesnek kéne lennie.
hát elvileg lehet ez probléma, de szerintem nem 1-2 mm mozgás. ha 5mm-t kimozog az már valóban gáz. bár nem vagyok szerelő. lehet nálam is be fog halni valami azért ilyen. nem tudom. nincs hibaüzim.
Mielőtt privátban kérdeznél, előbb kérdezz fórumon!
BalaBMW írta:
Megnéztem a vieód... Pár órával később beültem az autóba és láss csodát ugrál hidegen az alapjárat... A motor gyönyörűen jár mint eddig és semmi mellékhangja, csak 1-2 mm-t ugrál... Ha már üzemmeleg, akkor elmúlik...
a hűvösebb idővel nekem is elkezdte a benyás....
Akkor megnyugodtam... de azt hittem, hogy a szivató miatt egyenletesnek kéne lennie.
BalaBMW írta:
Megnéztem a vieód... Pár órával később beültem az autóba és láss csodát ugrál hidegen az alapjárat... A motor gyönyörűen jár mint eddig és semmi mellékhangja, csak 1-2 mm-t ugrál... Ha már üzemmeleg, akkor elmúlik...
a hűvösebb idővel nekem is elkezdte a benyás....
Mielőtt privátban kérdeznél, előbb kérdezz fórumon!
Megnéztem a vieód... Pár órával később beültem az autóba és láss csodát ugrál hidegen az alapjárat... A motor gyönyörűen jár mint eddig és semmi mellékhangja, csak 1-2 mm-t ugrál... Ha már üzemmeleg, akkor elmúlik...
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 16. kedd, 19:16
Hiba: 1-es henger izzító gyertya / izzító szál - szálszakadás..... A sárga olajlámpa felőlem meg világíthat ha nem gond az autónak... Olajat kb. 2 hetente meglesem.... Valószínűleg ő sumákol és ezért van az egész... BÍZOK benne hogy így is lesz...
kbalint írta:
Olajcsere volt 1 hete. Megfelelő az olajszint is.... Erre a sárga jelre azt mondták hogy van egy érzékelő a leeresztő csavarral egy szinten a másik oldalán a teknőnél.... Azt az érzékelőt kéne megtakarítani ha minden igaz. Az előző olajjal is kiírogatta de hibát nem tárolt miatta.... Automata váltóban és difiben most lesz olajcsere ..... De ezt az alapjáratot nem tudom mire vélni. Megnézzük még egyszer mert talán volt egy hiba az 1 es izzitó szál..... Remélem csak ennyi lesz....
Ezt simogathatod, semmit nem érsz vele, ez kuka. http://www.bokchoys.com/differ...sensor.jpg Már ha egyáltalán nem a másik hiba miatt villan fel. Ha nagyon szar lenne, menet közben is világítana, vagy minden leálláskor. Hiába cserélsz izzítót, annak csak az indításkor van szerepe,ha szar, nehezen indul, attól nem dörömböl így a motor, és ugrál a fordulat. Más lesz a gond, nem járhat így a motor, és nem adhat ilyen hangot ki. Jobb ha megnézeted, amíg nem kerül súlyos 100 ezrekbe, ha így erőlteted. Nem vagyok egy nagy dizeles szakértő, de volt már dizel BMW és volt nekem is izzítógyertya gondom, nehezen indult, és kész. Gondolom nem kel leírni a dizel működési elvét, és hogy mi szerepe van az izzítógyertyának a rendszerbe. Olajszint értékelőd 34000 körül van, UNIX ár. csak irányadónak. HELLA Amúgy kicsit vicces, de nézd meg, tanulságos
kbalint írta:
Olajcsere volt 1 hete. Megfelelő az olajszint is.... Erre a sárga jelre azt mondták hogy van egy érzékelő a leeresztő csavarral egy szinten a másik oldalán a teknőnél.... Azt az érzékelőt kéne megtakarítani ha minden igaz. Az előző olajjal is kiírogatta de hibát nem tárolt miatta.... Automata váltóban és difiben most lesz olajcsere ..... De ezt az alapjáratot nem tudom mire vélni. Megnézzük még egyszer mert talán volt egy hiba az 1 es izzitó szál..... Remélem csak ennyi lesz....
Szia! Azt ugyan takaríthatod, megjavulni nem fog. Baj nem lesz belőle, csak figyelni kell az olajszintet, meg idegesítő a látványa. Valamelyik diaggal láttam, hogy nekem beírta hibának és a fűtésére hivatkozott. Szét volt égve az egész.Csere szükséges, de csak Hellát vegyél, mert a többi kb 2 hónapig lesz jó. Ez saját tapasztalat, nem hallomás!
MikeLima: egy autóban csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha az lángra kap......
Olajcsere volt 1 hete. Megfelelő az olajszint is.... Erre a sárga jelre azt mondták hogy van egy érzékelő a leeresztő csavarral egy szinten a másik oldalán a teknőnél.... Azt az érzékelőt kéne megtakarítani ha minden igaz. Az előző olajjal is kiírogatta de hibát nem tárolt miatta.... Automata váltóban és difiben most lesz olajcsere ..... De ezt az alapjáratot nem tudom mire vélni. Megnézzük még egyszer mert talán volt egy hiba az 1 es izzitó szál..... Remélem csak ennyi lesz....