flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 21:21


[quote="szotakdavid"]
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?



A Feszítés az óramutató járásával megegyező irányú. Egy Crowa vagy cillagkulcs (ha jól emlékszem 24-es) segítségével, az ellentétes irányba mozdítva lehet lazítani. Utána levehető a szíj.
Mint a képen is látható, a görgő egy L alakú karon van rögzítve, ami egy feszítő elembe (E) csatlakozik. Ezt a kart fordítod el a Crowa vagy a kulcs segítségével.

szerk.: mit akarsz csinálni?

Köszönöm a segítséget!
Sikerült megoldani, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett hozzá, hogy meglazítsam. Ilyen megoldással sem találkoztam még.


1/2-es crowa toldószár kell hozzá 2 db azzal kell leszedni nem csavarhúzóval.


Kézzel szedtem le, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett a feszítő lazításához.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 18:33


[quote="flenfer"]
b_imi írta:
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?



A Feszítés az óramutató járásával megegyező irányú. Egy Crowa vagy cillagkulcs (ha jól emlékszem 24-es) segítségével, az ellentétes irányba mozdítva lehet lazítani. Utána levehető a szíj.
Mint a képen is látható, a görgő egy L alakú karon van rögzítve, ami egy feszítő elembe (E) csatlakozik. Ezt a kart fordítod el a Crowa vagy a kulcs segítségével.

szerk.: mit akarsz csinálni?

Köszönöm a segítséget!
Sikerült megoldani, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett hozzá, hogy meglazítsam. Ilyen megoldással sem találkoztam még.


1/2-es crowa toldószár kell hozzá 2 db azzal kell leszedni nem csavarhúzóval.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 14:31


[quote="b_imi"]
flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?



A Feszítés az óramutató járásával megegyező irányú. Egy Crowa vagy cillagkulcs (ha jól emlékszem 24-es) segítségével, az ellentétes irányba mozdítva lehet lazítani. Utána levehető a szíj.
Mint a képen is látható, a görgő egy L alakú karon van rögzítve, ami egy feszítő elembe (E) csatlakozik. Ezt a kart fordítod el a Crowa vagy a kulcs segítségével.

szerk.: mit akarsz csinálni?

Köszönöm a segítséget!
Sikerült megoldani, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett hozzá, hogy meglazítsam. Ilyen megoldással sem találkoztam még.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 14:08


[quote="flenfer"]
b_imi írta:
flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?



A Feszítés az óramutató járásával megegyező irányú. Egy Crowa vagy cillagkulcs (ha jól emlékszem 24-es) segítségével, az ellentétes irányba mozdítva lehet lazítani. Utána levehető a szíj.
Mint a képen is látható, a görgő egy L alakú karon van rögzítve, ami egy feszítő elembe (E) csatlakozik. Ezt a kart fordítod el a Crowa vagy a kulcs segítségével.

szerk.: mit akarsz csinálni?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 04. szombat, 14:10

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 13:32


[quote="b_imi"]
flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 13:18


flenfer írta:


Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?

B a feszítőgörgő.


flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 13:07


flenfer írta:
b_imi írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hogy lehet levenni a klíma szíjat 320d-nél?


A szíjfeszítőt egy csavarkulccsal elforgatod, és akkor belazul a szíj annyira hogy le tudod venni.

Köszi a választ, de nem egészen jól kérdeztem.Lentről, a burkolatot megbontva, vagy fentről is ki lehet cserélni?


A klíma szíj lent van.Csak ott van a másik is, amit szintén le kéne vennem. Tudna valaki segíteni, hogy mit kell ehhez meglazítanom?


Semmit sem kell meglazítani. A 2080-as szíjnál is van egy feszítőgörgő. Ugyanazt kell csinálni, mint a másiknál. Tano leírta.

2030-as szíjam van. Van a generátor mellett egy feszítő görgő, és egy balra mellette.
De sehol nem találom, hogy hol lehet ezeket meglazítani.

Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?



flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 13:01


b_imi írta:
flenfer írta:
flenfer írta:
Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hogy lehet levenni a klíma szíjat 320d-nél?


A szíjfeszítőt egy csavarkulccsal elforgatod, és akkor belazul a szíj annyira hogy le tudod venni.

Köszi a választ, de nem egészen jól kérdeztem.Lentről, a burkolatot megbontva, vagy fentről is ki lehet cserélni?


A klíma szíj lent van.Csak ott van a másik is, amit szintén le kéne vennem. Tudna valaki segíteni, hogy mit kell ehhez meglazítanom?


Semmit sem kell meglazítani. A 2080-as szíjnál is van egy feszítőgörgő. Ugyanazt kell csinálni, mint a másiknál. Tano leírta.

2030-as szíjam van. Van a generátor mellett egy feszítő görgő, és egy balra mellette.
De sehol nem találom, hogy hol lehet ezeket meglazítani.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 12:40


flenfer írta:
flenfer írta:
Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hogy lehet levenni a klíma szíjat 320d-nél?


A szíjfeszítőt egy csavarkulccsal elforgatod, és akkor belazul a szíj annyira hogy le tudod venni.

Köszi a választ, de nem egészen jól kérdeztem.Lentről, a burkolatot megbontva, vagy fentről is ki lehet cserélni?


A klíma szíj lent van.Csak ott van a másik is, amit szintén le kéne vennem. Tudna valaki segíteni, hogy mit kell ehhez meglazítanom?


Semmit sem kell meglazítani. A 2080-as szíjnál is van egy feszítőgörgő. Ugyanazt kell csinálni, mint a másiknál. Tano leírta.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 10:11


flenfer írta:
Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hogy lehet levenni a klíma szíjat 320d-nél?


A szíjfeszítőt egy csavarkulccsal elforgatod, és akkor belazul a szíj annyira hogy le tudod venni.

Köszi a választ, de nem egészen jól kérdeztem.Lentről, a burkolatot megbontva, vagy fentről is ki lehet cserélni?


A klíma szíj lent van.Csak ott van a másik is, amit szintén le kéne vennem. Tudna valaki segíteni, hogy mit kell ehhez meglazítanom?

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 04. szombat, 09:37


Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hogy lehet levenni a klíma szíjat 320d-nél?


A szíjfeszítőt egy csavarkulccsal elforgatod, és akkor belazul a szíj annyira hogy le tudod venni.

Köszi a választ, de nem egészen jól kérdeztem.Lentről, a burkolatot megbontva, vagy fentről is ki lehet cserélni?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 03. péntek, 20:58


flenfer írta: Sziasztok!
Hogy lehet levenni a klíma szíjat 320d-nél?


A szíjfeszítőt egy csavarkulccsal elforgatod, és akkor belazul a szíj annyira hogy le tudod venni.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2014. október 03. péntek, 20:56


Sziasztok!
Hogy lehet levenni a klíma szíjat 320d-nél?

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. szeptember 05. péntek, 15:09


Nálam is megvan az indításkor és leállításkor jelentkező nyikkanó hang. Ezen kívűl nyár elején kb 2 hétig csinálta hogy indítás után, hidegen nagyon élesen csikorgott valami. De csak alapjáraton. Ötlet?

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. szeptember 03. szerda, 10:07


Tano írta:
Az ékszíjtárcsa inkább cicergő éles hangot ad mikor már rossz.


No, nekem ilyesmi hang kezd előjönni, viszont csak terhelés alatt (közepes gyorsítás), olyan 2000-2500 közti fordulatnál. Ez lehet-e emiatt, vagy máshol kell keresni? Terhelés nélkül nem hallani, így nem tudok álló kocsinál hallgatózni...
(N46B20A a motor amúgy.)