Bero írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
Sziasztok!
nekem a kocsiba csak elöl van elektromos ablak. Ha szeretnék hátulra is ez mennyi macerával jár? megéri vagy hagyjam a francba?
az sem olcsó. erer szokták azt mondani, hogy előbb fel kell mérni az igényeket és olyna autót venni. utólag több pénz, és idő, meg szenvedés.
kell 2 szerkezet, két hátsó ajtókárpit, ami elektromos és nincs lik a tekerőnek, High-os grundmodul, behúzni a vezetékeket. de visszább le lett írva szerintem, nem rég volt téma. én nem kínlódnék vele az biztos. elől legyen oszt kész
mondasz valamit ezzel a fel kell mérni dumálval.
nekem nincs, de nézem e lehetőségeket, hogy mi mibe állna. persze a lényeg az első a hátsó nem tudom mennyire könnyítené meg az életem...
Yellow jól mondja,de kell még 2 becsípődésgátló,kapcsolók hátra,elől kicserélni a váltó körüli konzolt,abba is kapcsolók. Nem olcsó,bontottat is vehetsz de mostanában kb 50-60 rugóból jön ki a dolog...
aza helyzet, hogy most már mindegy. amikor én vettem, ugye 2006 őszétől kezdtem nézegetni. akkor ezek 3-4 éves autók voltak. akkor sajnos egy nagyobb motor már 1,5 milla plussz volt. ugyanezzel a motorral, egy full M-pack, sok extrával, szintén 1,5-2 milla plussz, főleg a coupe meg még több. ha meg a motor is nagyobb, akkor meg... így azt vettem meg amit először megláttam és megtetszett. nincsennek nagy igényeim. biztos jó dolgok, de tudok hátsó el. ablak nélkül, tetőablak, xenon lámpa, bőrülés, fűthető ülés nélkül élni. nem érzem hiányát, max néha. de nekem anno nem ért annyival többet.
most már egyszerű szinte mindegyik egy árban van, mindegy miylen motor vagy felszereltség. a jól felszerelt gépek sokat mentek, le vannak lakva, azért olcsóbbak, a kevésbbé felszerelt meg azért nem drága. ha most vennék iylen típust, mindenképp kintről, vagy okosan itthonról, de jól felszereltet.