autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. február 18. csütörtök, 13:38


Üdv

Macsek szerintem biztos összefüggésben van mert a bugás üteme is változik az alapjárat ugrálásával...
a vezetõülés alatt is van szivattyu ezek szerint?
na majd utánanézek egyenlõre hagyom....nem mindig csinálja amugy


kösz

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. február 18. csütörtök, 11:22


Zsolti írta: Sziasztok srácok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy hidegen beinditás után nagyon finoman ingadozik az alapjárat és valami búgó hangot hallat az auto.melegen aztán már csak folyamatosan búg de nem mélya hang.
mi lehet ez? valamelyik üzemanyag szivattyúra tippelek..

320d 2003.12 km:193454




Szerintem a vezetõûlés alatti zúg!Nekem is csinálta,és ha erõsõdik majd idõvel a hangja akkor szép lassan csere lesz!
Az alapjárat ingadozás nemtudom,hogy attol lehet-e!?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2010. február 16. kedd, 22:15


Sziasztok srácok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy hidegen beinditás után nagyon finoman ingadozik az alapjárat és valami búgó hangot hallat az auto.melegen aztán már csak folyamatosan búg de nem mélya hang.
mi lehet ez? valamelyik üzemanyag szivattyúra tippelek..

320d 2003.12 km:193454

státusz Apphleby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. november 14. szombat, 13:37


YELLOW írta: két szintmérõ van! a tankod két részbõl áll, mindkettõben van szintmérõ, de csak az egyikben a szivattyú, bár lehet a tiédbe már kettõ szivattyú van... egyébként ha a mutató a tank feléhez közelít, akkor lehet is szürcsögõ hangot hallani, ahogy az egyikbõl kiürül... ha egy szivattyúd van, akor van valami bonyolult csövezése a tanknak, ami tulajdonképpen keringeti az anyagot benne, hogy ne legyen az, hogy egyikben sokáig áll az anyag...

Apphleby írta: Hali mindenkinek

Egy kérdésem volna:A hátsó ülés alatt balró található az üzemanyagszivattyú.És jobb oldalon mit rejt az a kis dekni lemez?

Hali


Köszönöm kollega!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. november 14. szombat, 13:06


két szintmérõ van! a tankod két részbõl áll, mindkettõben van szintmérõ, de csak az egyikben a szivattyú, bár lehet a tiédbe már kettõ szivattyú van... egyébként ha a mutató a tank feléhez közelít, akkor lehet is szürcsögõ hangot hallani, ahogy az egyikbõl kiürül... ha egy szivattyúd van, akor van valami bonyolult csövezése a tanknak, ami tulajdonképpen keringeti az anyagot benne, hogy ne legyen az, hogy egyikben sokáig áll az anyag...

Apphleby írta: Hali mindenkinek

Egy kérdésem volna:A hátsó ülés alatt balró található az üzemanyagszivattyú.És jobb oldalon mit rejt az a kis dekni lemez?

Hali


státusz Apphleby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. november 14. szombat, 12:49


Hali mindenkinek

Egy kérdésem volna:A hátsó ülés alatt balró található az üzemanyagszivattyú.És jobb oldalon mit rejt az a kis dekni lemez?

Hali

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. november 09. hétfő, 18:38


Apphleby írta:
jrtom írta: Szeva!

A hátsó ülõlapot kiszeded, az alatt lesz egy hangszigetelõanyag azt felhajtod a jobb oldalon ahol lesz egy fém fedél amit négy 10-es anya fog, leszeded és ott lesz alatta. Utánna lekötöd a benzin csövet meg a stekkert, lesz egy fém karika amihez célszerszám kéne, de egy lapos csavarhúzó meg egy kalapács is megteszi és órajárással ellentéstesen elkezded ütögetni amíg meg nem indul, utánna lecsavarod és már jön is ki a pumpa.

Apphleby írta:
Robin68 írta: Én tavaly májusban cseréltem AC-t és nem volt még 20 ezer sem. Idáig semmi gondom nem volt vele.
http://www.ko-csi.hu/
Náluk vettem.


Hali

Megtudnád mondani hogyan lehet kiszerelni a helyérõl?

Köszönöm!


Szeva!

Most ezt a 20 ezer ft magába a kis motorra érted, ami sipol nekem benne.Akkor nem kell kicserélnem az egész hóbelegancot?Vagy esetleg magát a szénkefét sem lehetne cserélni?

Hali


Maga a motor kerül ennyibe, nem az egész cucc a mûanyaggal együtt. Szénkefét nem tudsz benne cserélni mert préselve van. Tiba kartárs szétgyilkolt egyet ha jól emlékszem, valahol meg is találod a képeket . Ki kell emelni az egész szerkezetet a tankból és úgy tudod csak a motort cserélni. Amúgy nem egy nagyon nagy mûvelet. Figyelni kell hogyan szeded szét és aszerint vissza.


státusz Apphleby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. november 09. hétfő, 14:07


jrtom írta: Szeva!

A hátsó ülõlapot kiszeded, az alatt lesz egy hangszigetelõanyag azt felhajtod a jobb oldalon ahol lesz egy fém fedél amit négy 10-es anya fog, leszeded és ott lesz alatta. Utánna lekötöd a benzin csövet meg a stekkert, lesz egy fém karika amihez célszerszám kéne, de egy lapos csavarhúzó meg egy kalapács is megteszi és órajárással ellentéstesen elkezded ütögetni amíg meg nem indul, utánna lecsavarod és már jön is ki a pumpa.

Apphleby írta:
Robin68 írta: Én tavaly májusban cseréltem AC-t és nem volt még 20 ezer sem. Idáig semmi gondom nem volt vele.
http://www.ko-csi.hu/
Náluk vettem.


Hali

Megtudnád mondani hogyan lehet kiszerelni a helyérõl?

Köszönöm!


Szeva!

Most ezt a 20 ezer ft magába a kis motorra érted, ami sipol nekem benne.Akkor nem kell kicserélnem az egész hóbelegancot?Vagy esetleg magát a szénkefét sem lehetne cserélni?

Hali

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 17:59


Robinson írta:
bmw320d4 írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta: A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.


No elmentem a kicsikéért (anyóséknál parkolt), elindult, bár egy fél pillanatra, kb 1mp-re felgyulladt a sárgaság, de rögtön el is aludt. Járattam kicsit, hogy mi van, majd 5 perc után elgurultam egy benzinkútra. Ott leálltam, mivel nem vittem magammal bukszát, megvártam barátosnét, hozott zsét, elindult most is a kocsi, beálltam, rátankoltam 20 lityit, és hazajöttünk. Szóval így áll a dolog most. Ez alapján AC gyanú erõsen, de azért az 1% még mindig él. Legalábbis szerintem

Köszi srácok!


Biztos a Chip vágta szét!!! Pedig hányan megmondták, hogy nem jó....


Nem mertem ezzel poénkodni sem, mert gondoltam tuti lesz aki így is gondolja.
De ha már... igen, szerintem is az volt, szóval most pereskedni fogok az ATC-vel


Rátenném az E65-öm motorját, hogy amiatt van!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 17:54


bmw320d4 írta:
Robinson írta:
bmw320d4 írta: A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.


No elmentem a kicsikéért (anyóséknál parkolt), elindult, bár egy fél pillanatra, kb 1mp-re felgyulladt a sárgaság, de rögtön el is aludt. Járattam kicsit, hogy mi van, majd 5 perc után elgurultam egy benzinkútra. Ott leálltam, mivel nem vittem magammal bukszát, megvártam barátosnét, hozott zsét, elindult most is a kocsi, beálltam, rátankoltam 20 lityit, és hazajöttünk. Szóval így áll a dolog most. Ez alapján AC gyanú erõsen, de azért az 1% még mindig él. Legalábbis szerintem

Köszi srácok!


Biztos a Chip vágta szét!!! Pedig hányan megmondták, hogy nem jó....


Nem mertem ezzel poénkodni sem, mert gondoltam tuti lesz aki így is gondolja.
De ha már... igen, szerintem is az volt, szóval most pereskedni fogok az ATC-vel

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 17:49


Robinson írta:
bmw320d4 írta: A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.


No elmentem a kicsikéért (anyóséknál parkolt), elindult, bár egy fél pillanatra, kb 1mp-re felgyulladt a sárgaság, de rögtön el is aludt. Járattam kicsit, hogy mi van, majd 5 perc után elgurultam egy benzinkútra. Ott leálltam, mivel nem vittem magammal bukszát, megvártam barátosnét, hozott zsét, elindult most is a kocsi, beálltam, rátankoltam 20 lityit, és hazajöttünk. Szóval így áll a dolog most. Ez alapján AC gyanú erõsen, de azért az 1% még mindig él. Legalábbis szerintem

Köszi srácok!


Biztos a Chip vágta szét!!! Pedig hányan megmondták, hogy nem jó....

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 17:42


bmw320d4 írta: A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.


No elmentem a kicsikéért (anyóséknál parkolt), elindult, bár egy fél pillanatra, kb 1mp-re felgyulladt a sárgaság, de rögtön el is aludt. Járattam kicsit, hogy mi van, majd 5 perc után elgurultam egy benzinkútra. Ott leálltam, mivel nem vittem magammal bukszát, megvártam barátosnét, hozott zsét, elindult most is a kocsi, beálltam, rátankoltam 20 lityit, és hazajöttünk. Szóval így áll a dolog most. Ez alapján AC gyanú erõsen, de azért az 1% még mindig él. Legalábbis szerintem

Köszi srácok!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 15:47


A Tank AC hibát M47-nél könnyen ki lehet szûrni.

Egyrészt, 20l gázolaj felett nem is müködik, másrészt géppel ki lehet vezérelni.

Tehát: Teletank, és próba.

Ez egy fél báros szivattyú, nagy galibát nem tud okozni, az adagoló saját szivattyújával is tökéletesen müködik az autó, feltéve ha van benne legalább 20l gázolaj.

Robinson írta:
jrtom írta: Igen azt elfelejtettem mondani, hogy ne nagyon legyen benga a tankba
Ha neked az M47-es moci van a kocsidban akkor ugyan így kell kicserélni, de az újjab M47N-esben már van egy küszöbpumpa is ami szintén megszokta adni magát.


Hali,

igen, nekem sima M47-es. Legalábbis realoem.com vin kód alapján ezt mondja. Akkor elvileg a "két AC pumpa" facelift után lett csak? Többen mondták, hogy valszeg nekem is az van, de akkor ezek szerint mégsem (egy hibalehetõséggel kevesebb )

Szóval ugyan így.. okés, akkor lehet, hogy neki esek. Csak valahogy ki kéne zárni minden más lehetõséget. Jelek szerint AC (mintha nem jutna nafta a motorba, úgy is állt le menet közben), szóval eléggé jellemzõ a jelenség. Ha mindent jól tudok, sajnos az AC-t a hibatárolóba sem írja be

Viszont AC esetén a középsõ sárga piktogram világít?

Ah, leírom: A kocsimban van rejtett kapcsoló. Ha nem nyomom meg idõben, nem tudom elindítani az autót, és a középsõ lámpa világít. Tegnap este kifordultam egy utcából, elkezdett rángatni az autó és leállt, miközben kigyulladt ez a lámpa. Utána már nem is tudtam elindítani az autót. Mikor indítóztam, megnyomtam a rejtett kapcsolót, elaludt lámpa, de 2mp után újra felgyulladt. Ebbõl két dologra tudtam gondolni:

1. meghibásodott a rablásgátló
Ez azért nem túl életszerû, hiszen menet közben állt le a kocsi. Ha egy rablásgátló menet közben letilt, az nagyon nagy gáz
2. AC pumpa hiba, ami ugyan nem íródik a hibatárolóba, de ez a lámpa jelzi, hogy para van

más lehetõség nem nagyon van nem?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 14:03


Akkor Több mint valószínû, hogy pumás lesz a kisautó

Robinson írta:
jrtom írta: Hát a rablásgátló bekavarhat .
De nagyon egyszerû, mert ha kiszeded az ülés és eljutottál a pumpáig akkor megtudod nézni hogy nyom-e a szivattyú, meg azt hallod is, csak lehet hogy valakinek indítóznia kell, ebben nem vagyok biztos hogy gyújtáson menne, na mindegy ez részletkérdés. Ha van gázolaj akkor marad a rablásgátló ami szerintem a pumpát szakítja meg. Vagy még egy lehet, hogy mivel a tiedé az még adagolós eltudom képzelni azt is, hogy amikor letiltott az immó akkor kiürülhetett az adagoló és azért nem indul mert felkéne telni-e. De ez csak ilyen eszmefuttatás volt . Szóval nézd meg a pumpát elöször.


Ja, azt nem írtam, hogy utána viszont kb 1 óra múlva megint elindult a verda. bár a 3. indításnál megfulladt egyszer, akkor is úgy, mintha nem kapna anyagot. de mindegy, szépen sorjában meg lesz nézve minden


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. november 08. vasárnap, 14:03


Gyújtáson nem mûködik a szivattyú, csak indításkor kezd nyomni. Hasznos ha valaki indítózik mikor a hibajelenség kerestetik .
Persze mint általáben, olyankor 95%-ban mindig dolgozik........... és szopat......

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. november 08. vasárnap, 14:04