Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 04:22
Szerintem az OBD eldugás régi trükk, tisztában van vele minden rosszarcú, nem hiszem, hogy különösen nagy titkot olvashatnak errõl itt... Egyébként szerintem (gyári) riasztó + UV gravír + összes zár vakdugózása + OBD trükk elég. (ha egyszer kinézik, nincs lophatatlan - sajnos - trailer pl.) De ha jól gondolom, inkább néznek egy kevésbé macerás kocsit, ha túl problémás az kinézett autó. Riasztó ablaktörésre, UV gravir, hogy alkatrészként macerásabb legyen, vakdugó, hogy ablakot kelljen törni (azért az EWS-es kulcs feltörése kissé bonyolult szvsz, persze nem árt, ha megvan az összes kulcsunk a verdához!), OBD trükk, hogy ne lehessen 5 perc alatt beinditani. Én pl. egy rejtett kapcsoló elkapcsolásával csak leválasztanam a gyári helyen lévõ OBD-t. Véleményem szerint, ha elteszed máshova, akkor már legalább egy szervizes kollega tudni fog róla... (feltéve ha hordod szervízbe) Váltózárat nem lehet úgy építeni, hogy a parkirt rögzítse? (sosem volt váltózáram, nem ismerem még a technológiáját sem pontosan, csak elképzelésem van róla) A parkir állás asszem mechanikus, és akkor abba belenyúlkálhatnak szoftveresen... Még így a váltózár is lehet opció. Remélem ez a topik csak ilyen és ehez beírásokkal lesz tele, nem pedig a közvetlen a ciméhez kapcsolódóakkal...
Raven:
Elmesélnéd, hogy hogy vitték el az autódat? Írtad, hogy az összes autódon a zárak le voltak dugozva. Csak okulásképpen. Kösz.
ui.: A csomagtér zárjának vakdugozását csinálta már valaki? Elképzelhetõ, hogy van rá valami szép, gyári megoldás?