státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:32


a zárdugózást elég sok helyen megcsinálják neked úgy hogy észre sem veszed. egy "kupak" meg egy kis fény és ennyi.
én majdnem megcsináltattam, még jó h nem, egy hónapja beszart a csomagtér nyitásom távirányítóról, így most csak kulccsal tudom nyitni. para egy BMWtõl de ez van. a héten viszem szervizbe, merem remélni, hogy nem fog sokba fájni

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 12:50


A hátsó zár helyére egy ilyet kéne berakni.

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=75384

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 10:44


Ahoz, hogy kicseréld a kompjútert szerintem idõ kell, szerintem macerás dolog lehet, meg be kell jutni zaj (riasztó hangja, üvegtörés hangja) nélkül az utastérbe. De mint mondtam, ellophatatlan autó nincs.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 09:44


csu2 írta: Szerintem az OBD eldugás régi trükk, tisztában van vele minden rosszarcú, nem hiszem, hogy különösen nagy titkot olvashatnak errõl itt... Egyébként szerintem (gyári) riasztó + UV gravír + összes zár vakdugózása + OBD trükk elég. (ha egyszer kinézik, nincs lophatatlan - sajnos - trailer pl.) De ha jól gondolom, inkább néznek egy kevésbé macerás kocsit, ha túl problémás az kinézett autó. Riasztó ablaktörésre, UV gravir, hogy alkatrészként macerásabb legyen, vakdugó, hogy ablakot kelljen törni (azért az EWS-es kulcs feltörése kissé bonyolult szvsz, persze nem árt, ha megvan az összes kulcsunk a verdához!), OBD trükk, hogy ne lehessen 5 perc alatt beinditani. Én pl. egy rejtett kapcsoló elkapcsolásával csak leválasztanam a gyári helyen lévõ OBD-t. Véleményem szerint, ha elteszed máshova, akkor már legalább egy szervizes kollega tudni fog róla... (feltéve ha hordod szervízbe) Váltózárat nem lehet úgy építeni, hogy a parkirt rögzítse? (sosem volt váltózáram, nem ismerem még a technológiáját sem pontosan, csak elképzelésem van róla) A parkir állás asszem mechanikus, és akkor abba belenyúlkálhatnak szoftveresen... Még így a váltózár is lehet opció. Remélem ez a topik csak ilyen és ehez beírásokkal lesz tele, nem pedig a közvetlen a ciméhez kapcsolódóakkal...

Raven:
Elmesélnéd, hogy hogy vitték el az autódat? Írtad, hogy az összes autódon a zárak le voltak dugozva. Csak okulásképpen. Kösz.

ui.: A csomagtér zárjának vakdugozását csinálta már valaki? Elképzelhetõ, hogy van rá valami szép, gyári megoldás?



Az enyémet sima törõvel kinyitották gyári immot kiiktatták és vitték fényes nappal bécsi utról...rosszul irtam, amióta ellopták azóta kiszerelem a zárakat...

Ahogy kicsit belemélyedtem a témába sztem ews modult annyira nem nehéz kiiktatni...pl a legegyszerübb módja ha olyan computerrel viszed amibõl ki van herélve ez a rész...de a legtöbb autót másik computerrel viszik el...

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 09:16


Automatánál a váltózár nem sokat ér mert azt is szoftveresen tudják kapcsolni az OBD csatiról.E39 oldalon írta valaki hogy a pajzsal ugymegszivta hogy sajátmaga se tudta elinditani lehetet trélerezni.
Teszerinted a tolvajok nem tanulmányozák az ilyen tömeg riasztókat?A legjob az egyedi megoldás amibõl csak egy van.
A csati eldugás is jódolog mert a droid beszál dugnárá a laptopot de néz mert nincs hova,és nemfogja szétvágni a jókis kábelét hogy egyenként össze kötögese.[/quote]

Automatákat nemnagyon ismerem lehet hogy ott értelmetlen a váltózár...pajzsal tényleg lehet igy járni , de még mindig jobb mint ha a tolvaj viszi el könnyen....egyébként meg a gyári ews el is járhatsz igy mert ha bármi elromlik benne akkor se indul be a járgány...egyébként a pajzs rendszernek nincs túl komoly inditásgátló rendszere mert ott nem is ezen van a hangsúly hanem hogy nem tudják áthidalni mert a motortérben van a cucc ami meg csak akkor nyílik ki ha van hozzá távirányitód...

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 04:22


Szerintem az OBD eldugás régi trükk, tisztában van vele minden rosszarcú, nem hiszem, hogy különösen nagy titkot olvashatnak errõl itt... Egyébként szerintem (gyári) riasztó + UV gravír + összes zár vakdugózása + OBD trükk elég. (ha egyszer kinézik, nincs lophatatlan - sajnos - trailer pl.) De ha jól gondolom, inkább néznek egy kevésbé macerás kocsit, ha túl problémás az kinézett autó. Riasztó ablaktörésre, UV gravir, hogy alkatrészként macerásabb legyen, vakdugó, hogy ablakot kelljen törni (azért az EWS-es kulcs feltörése kissé bonyolult szvsz, persze nem árt, ha megvan az összes kulcsunk a verdához!), OBD trükk, hogy ne lehessen 5 perc alatt beinditani. Én pl. egy rejtett kapcsoló elkapcsolásával csak leválasztanam a gyári helyen lévõ OBD-t. Véleményem szerint, ha elteszed máshova, akkor már legalább egy szervizes kollega tudni fog róla... (feltéve ha hordod szervízbe) Váltózárat nem lehet úgy építeni, hogy a parkirt rögzítse? (sosem volt váltózáram, nem ismerem még a technológiáját sem pontosan, csak elképzelésem van róla) A parkir állás asszem mechanikus, és akkor abba belenyúlkálhatnak szoftveresen... Még így a váltózár is lehet opció. Remélem ez a topik csak ilyen és ehez beírásokkal lesz tele, nem pedig a közvetlen a ciméhez kapcsolódóakkal...

Raven:
Elmesélnéd, hogy hogy vitték el az autódat? Írtad, hogy az összes autódon a zárak le voltak dugozva. Csak okulásképpen. Kösz.

ui.: A csomagtér zárjának vakdugozását csinálta már valaki? Elképzelhetõ, hogy van rá valami szép, gyári megoldás?

státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 01:56


skacok, én komolyan elgondolkodnék, hogy helyes-e/ésszerû-e ezt nagy plénum elõtt kitárgyalni...

v


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 00:54


Vagy ha nekiáll, akkor is nyerek 10-15 percet.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 00:19


Raven írta:
Bombolo írta:
Estoril írta: Ezek szerint a gyári EWS indításgátló nem sok sz..t ér?
Ha valakinek ennyire megy,
akkor bizonyára az sem okozhat problémát,
hogy pótolja az elvitt csatlakozókat, vagy drótokat.
Vagy tévedek?
Múltkor olvastam valmi pajzs féle jármûvédelmi rendszerrõl.
Valakinek információja?
Üdv, Estoril

Jó volt az EWS III, de az idõ a tolvajoknak dolgozott. 6 év szorgos munkája alatt feltörték. A BMW gyár ott hibás, hogy az X5-öket már vagy két éve lopkodni kezdték, és nem tett semmit a dolog ellen. Õk ugyanis egy gyári akció keretében szoftvert frissíthettek volna (mint a winfosnál a biztonsági rés betömködése), akár pénzért is extra bevételt termelve maguknak.
A motorteret értelmetlen védeni, az utastérben lévõ EWS modul a kulcs. Zárat kihúzzák, kormányzárat eltörik. A tolvajok droidok. Ha nem megy az azonnali megoldás, ezek nem kezdenek el kreatívan problémát megoldani. Pár trükkel felkészülnek (üzemanyag szivattyú direkt 12V szivargyújtóról vagy saját akksiról az immok ellen stb.), de ha akkor sem megy, akkor nagy a lebukás veszélye, inkább keresnek mást. Sajnos utólag okosodtam ki az autóm ellopása után.

Bömbölö



Üdv mindenkinek,

Azért azt nem mondanám hogy értelmetlen védeni a motorteret... ha jól tudom a pajzs védelmi rendszer nem a motortér védelmére hivatott hanem a saját indító rendszerük védelmére ami persze a motortérben van . Nem férnek hozzá----nem tudják kiiktatni.
Mostanában tervezem én is az elsõ BMW m megvételét ezért alaposan utánnajártam ennek a témának(sajnos már nekem is lopták el kocsim)
, ezért próbálok minél több információt megszerezni arról hogy is lopják ezeket az autókat...
Valóban az EWS modul kijátszása az amivel legkönnyebb elvinni. Sajnos rengeteg bypass modult lehet hozzájuk kapni...

Egyébként az én véleményem az hogy a pajzs védelmi rendszer jó, de nem árt mellé még pár dolog mondjuk te is irtad 'zárat kihuzzák' na nekem az összes autómról el volt tüntetve az összes zár ez is egy kis apróság ami segit, persze csak forgalmas helyeken védi meg a tolvajtól az autót különben betörik az ablakot. jó dolognak tartom a váltózárakat is nah de persze elsõsorban a cascot akár lopásra akár teljeskörüt.

Sajnálom Bömbölõ a BMW det, tudom milyen rossz érzés

Automatánál a váltózár nem sokat ér mert azt is szoftveresen tudják kapcsolni az OBD csatiról.E39 oldalon írta valaki hogy a pajzsal ugymegszivta hogy sajátmaga se tudta elinditani lehetet trélerezni.
Teszerinted a tolvajok nem tanulmányozák az ilyen tömeg riasztókat?A legjob az egyedi megoldás amibõl csak egy van.
A csati eldugás is jódolog mert a droid beszál dugnárá a laptopot de néz mert nincs hova,és nemfogja szétvágni a jókis kábelét hogy egyenként össze kötögese.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. január 06. vasárnap, 00:45


Bombolo írta:
Estoril írta: Ezek szerint a gyári EWS indításgátló nem sok sz..t ér?
Ha valakinek ennyire megy,
akkor bizonyára az sem okozhat problémát,
hogy pótolja az elvitt csatlakozókat, vagy drótokat.
Vagy tévedek?
Múltkor olvastam valmi pajzs féle jármûvédelmi rendszerrõl.
Valakinek információja?
Üdv, Estoril

Jó volt az EWS III, de az idõ a tolvajoknak dolgozott. 6 év szorgos munkája alatt feltörték. A BMW gyár ott hibás, hogy az X5-öket már vagy két éve lopkodni kezdték, és nem tett semmit a dolog ellen. Õk ugyanis egy gyári akció keretében szoftvert frissíthettek volna (mint a winfosnál a biztonsági rés betömködése), akár pénzért is extra bevételt termelve maguknak.
A motorteret értelmetlen védeni, az utastérben lévõ EWS modul a kulcs. Zárat kihúzzák, kormányzárat eltörik. A tolvajok droidok. Ha nem megy az azonnali megoldás, ezek nem kezdenek el kreatívan problémát megoldani. Pár trükkel felkészülnek (üzemanyag szivattyú direkt 12V szivargyújtóról vagy saját akksiról az immok ellen stb.), de ha akkor sem megy, akkor nagy a lebukás veszélye, inkább keresnek mást. Sajnos utólag okosodtam ki az autóm ellopása után.

Bömbölö



Üdv mindenkinek,

Azért azt nem mondanám hogy értelmetlen védeni a motorteret... ha jól tudom a pajzs védelmi rendszer nem a motortér védelmére hivatott hanem a saját indító rendszerük védelmére ami persze a motortérben van . Nem férnek hozzá----nem tudják kiiktatni.
Mostanában tervezem én is az elsõ BMW m megvételét ezért alaposan utánnajártam ennek a témának(sajnos már nekem is lopták el kocsim)
, ezért próbálok minél több információt megszerezni arról hogy is lopják ezeket az autókat...
Valóban az EWS modul kijátszása az amivel legkönnyebb elvinni. Sajnos rengeteg bypass modult lehet hozzájuk kapni...

Egyébként az én véleményem az hogy a pajzs védelmi rendszer jó, de nem árt mellé még pár dolog mondjuk te is irtad 'zárat kihuzzák' na nekem az összes autómról el volt tüntetve az összes zár ez is egy kis apróság ami segit, persze csak forgalmas helyeken védi meg a tolvajtól az autót különben betörik az ablakot. jó dolognak tartom a váltózárakat is nah de persze elsõsorban a cascot akár lopásra akár teljeskörüt.

Sajnálom Bömbölõ a BMW det, tudom milyen rossz érzés

státusz Bombolo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2008. január 05. szombat, 23:40


320dTomi írta: ...A gyári riasztós autó meg nem riaszt ha gyári kulcsal nyitod egyesek szerint.

Ez csak részben igaz, car memory opció, azaz modic-kal programozható, hogy csak távirányítással vagy az ajtózárral is aktiválódjon/deaktiválódjon. Mindenkinek javaslom, hogy állíttassa át a "csak távirányító" opcióra a gyári riasztót. Az enyémet is megvédte volna...

Bömbölö

státusz Bombolo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2008. január 05. szombat, 23:32


Estoril írta: Ezek szerint a gyári EWS indításgátló nem sok sz..t ér?
Ha valakinek ennyire megy,
akkor bizonyára az sem okozhat problémát,
hogy pótolja az elvitt csatlakozókat, vagy drótokat.
Vagy tévedek?
Múltkor olvastam valmi pajzs féle jármûvédelmi rendszerrõl.
Valakinek információja?
Üdv, Estoril

Jó volt az EWS III, de az idõ a tolvajoknak dolgozott. 6 év szorgos munkája alatt feltörték. A BMW gyár ott hibás, hogy az X5-öket már vagy két éve lopkodni kezdték, és nem tett semmit a dolog ellen. Õk ugyanis egy gyári akció keretében szoftvert frissíthettek volna (mint a winfosnál a biztonsági rés betömködése), akár pénzért is extra bevételt termelve maguknak.
A motorteret értelmetlen védeni, az utastérben lévõ EWS modul a kulcs. Zárat kihúzzák, kormányzárat eltörik. A tolvajok droidok. Ha nem megy az azonnali megoldás, ezek nem kezdenek el kreatívan problémát megoldani. Pár trükkel felkészülnek (üzemanyag szivattyú direkt 12V szivargyújtóról vagy saját akksiról az immok ellen stb.), de ha akkor sem megy, akkor nagy a lebukás veszélye, inkább keresnek mást. Sajnos utólag okosodtam ki az autóm ellopása után.

Bömbölö

státusz Estoril

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2008. január 05. szombat, 21:53


Ezek szerint a gyári EWS indításgátló nem sok sz..t ér?

Ha valakinek ennyire megy,
akkor bizonyára az sem okozhat problémát,
hogy pótolja az elvitt csatlakozókat, vagy drótokat.
Vagy tévedek?

Múltkor olvastam valmi pajzs féle jármûvédelmi rendszerrõl.
Valakinek információja?
Üdv, Estoril

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 05. szombat, 19:16


Ide:

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=15

A bal oldali az utastérben lévõ OBD, a jobb oldali a régebbi tipusokon van és a motortérben van kerek csatlakozó.
Az újabb a vezetõ oldalon balra a lámpamodul alatti található.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 05. szombat, 18:34


Na valaki magyarázza el pontosan hova dugnak