Raven írta:
Én is a cascóra esküszöm....
Több klubtársnál is láttam váltózárat...Egyszer begurultam egy váltózáras, sráchoz mondtam neki rakjuk bele a legjobbat. Mondta belerakja szívesen de teljesen feleslegesen dobom ki a pénzt mert az õ állítása szerint ezekben a bmw k ben hiába zárja le, 1 csavar és ki lehet húzni a rudat. Nem tudom valójában hogy van ott még nem szedtem szét.
A gyári WDSben (wiring diagram system) az összes létezõ bmw kapcsolási rajza benne van én abból monkolom az enyémet.
Ugyanez a srác nekem nagyon ajánlgatott egy can bus ra illeszthetõ riasztót... Nem vettem meg de azt gondolom nem egy rossz dolog mert az autón belül bárhol rákötheted onnan veszi a jeleket.... és sztem otthon is beszerelhetõ aki egy kicsit konyít hozzá....
A váltózárról:
Alulról megbontani nem lehet, csak max úgy, hogy egy drótkötelet kötsz rá és kirántod egy másik autóval, de így olyan a roncsolás, hogy semmi értelme.
A motortérbõl az E46 váltóját nem lehet "kiakasztani" mert a váltó hosszában van, tehát ha valaki, amennyire tud belenyújtózkodik a motortérbe, még akkor is kb 1métert kellene nyújtózkodnia, hogy elérje. A box szétszedésekor nincs mit kiakasztani mert a szerkezet lent van a kipuff felett. Max ha sikerül kulcsot eszkábálnia hozzá, de azt meg állítólag nem könnyû egy jó váltózárhoz. Tehát marad a tréler...
Van olyan autó, amit a motortérbõl be lehet rakni mondjuk kettesbe, az E46 pont nem ilyen... (állítólag
)