YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 09:07


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Nem adom a lovat senki alá, azt írtam , hogy " utána néznék a részleteknek... "
A műszaki része a Te asztalod, de pl. ha NOX -ot cseréltek akkor miért van a számlán lambdaszonda, vagy egy szinte új autón miért kell ezeket cserélni... Nekem ezek nem oké dolgok, legalább is addig nem amíg nem magyarázzák el/meg.
A szerviz is hibás a megfelelő tájékoztatás elmaradása miatt ( pl. miért otthon derül ki hogy 150km-t beletettek az autóba ) és az ügyfél is hibás, hogy nem ott tette fel a kérdéseit ...



félre olvastál valamit. a kérdezőnek azt mondták lambda szonda, de a számlán NOX (nem az együttes) szenzor szerepel. és ezt nem érti. na most ez olyan, hogy kiírja lambda szonda hiba, aztán közben légtömegmérőt kell cserélni. a sok beszédben, meg meg lett a kavar.



" Grifi írta:
...........
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, ....... "


jah jó a munkalapon szerepelt a NOX. szerintem mindegy. le van sz@rva azt kell mondjam, hiába beszélünk itt akármiről feltett egy kérdést ráugrottunk mint éh tyúk a takonyra, jól elbeszélgettünk egymás mellett, írt egy 1-es osztályzatú értékelést, oszt soha többet nem látjuk itt ott a szervízzel kellett volna ezt megbeszélnie.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 08:47


YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Nem adom a lovat senki alá, azt írtam , hogy " utána néznék a részleteknek... "
A műszaki része a Te asztalod, de pl. ha NOX -ot cseréltek akkor miért van a számlán lambdaszonda, vagy egy szinte új autón miért kell ezeket cserélni... Nekem ezek nem oké dolgok, legalább is addig nem amíg nem magyarázzák el/meg.
A szerviz is hibás a megfelelő tájékoztatás elmaradása miatt ( pl. miért otthon derül ki hogy 150km-t beletettek az autóba ) és az ügyfél is hibás, hogy nem ott tette fel a kérdéseit ...



félre olvastál valamit. a kérdezőnek azt mondták lambda szonda, de a számlán NOX (nem az együttes) szenzor szerepel. és ezt nem érti. na most ez olyan, hogy kiírja lambda szonda hiba, aztán közben légtömegmérőt kell cserélni. a sok beszédben, meg meg lett a kavar.



" Grifi írta:
...........
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, ....... "


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 07:35


YELLOW írta:
Pocses írta:
A szerelő mondta neki, hogy ami blokk van az övében, azt rakták először E 90 318 ba is.



jah! mindig az a qrva szerelő. persze, hogy raktak E90-be N46-os motort, mivel 2004-ben már volt E90. de jelen esetben egy 2009-es autóról van szó abban meg 1000%, hogy nem volt már N46. E46 már kifutó széria volt 2004-ben is. ez olyan, hogy érthetőbb legyen, hogy E36-ban lévő motor az első E46-okba, viszont E46-os motor nem volt E36-ban.


Vágom. Az enyémben is még E36-os blokk van de nem bánom.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 07:30


Pocses írta:
A szerelő mondta neki, hogy ami blokk van az övében, azt rakták először E 90 318 ba is.



jah! mindig az a qrva szerelő. persze, hogy raktak E90-be N46-os motort, mivel 2004-ben már volt E90. de jelen esetben egy 2009-es autóról van szó abban meg 1000%, hogy nem volt már N46. E46 már kifutó széria volt 2004-ben is. ez olyan, hogy érthetőbb legyen, hogy E36-ban lévő motor az első E46-okba, viszont E46-os motor nem volt E36-ban.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 07:26


jlaci74 írta:

Nem adom a lovat senki alá, azt írtam , hogy " utána néznék a részleteknek... "
A műszaki része a Te asztalod, de pl. ha NOX -ot cseréltek akkor miért van a számlán lambdaszonda, vagy egy szinte új autón miért kell ezeket cserélni... Nekem ezek nem oké dolgok, legalább is addig nem amíg nem magyarázzák el/meg.
A szerviz is hibás a megfelelő tájékoztatás elmaradása miatt ( pl. miért otthon derül ki hogy 150km-t beletettek az autóba ) és az ügyfél is hibás, hogy nem ott tette fel a kérdéseit ...



félre olvastál valamit. a kérdezőnek azt mondták lambda szonda, de a számlán NOX (nem az együttes) szenzor szerepel. és ezt nem érti. na most ez olyan, hogy kiírja lambda szonda hiba, aztán közben légtömegmérőt kell cserélni. a sok beszédben, meg meg lett a kavar.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 04. hétfő, 07:18


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.


E46-ban N46 motorkódos volt a legújabb szerintem, ebbe nem raktak N45-öt (mármint E46-ba). az E90-be meg N45 van már. mondjuk lehet van, 100%-ra nem tudom, de N42, N46-ba tudomásom szerint 4db lambda van.


A szerelő mondta neki, hogy ami blokk van az övében, azt rakták először E 90 318 ba is.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 04. hétfő, 07:26

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 22:52


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.


E46-ban N46 motorkódos volt a legújabb szerintem, ebbe nem raktak N45-öt (mármint E46-ba). az E90-be meg N45 van már. mondjuk lehet van, 100%-ra nem tudom, de N42, N46-ba tudomásom szerint 4db lambda van.


Ja, de itt NOX-ról van szó. pocses meg jlaci adja a lovat a harmadik ember alá, hogy valami nem oké, közben meg azt sem tudják miről van szó.



Nem adom a lovat senki alá, azt írtam , hogy " utána néznék a részleteknek... "
A műszaki része a Te asztalod, de pl. ha NOX -ot cseréltek akkor miért van a számlán lambdaszonda, vagy egy szinte új autón miért kell ezeket cserélni... Nekem ezek nem oké dolgok, legalább is addig nem amíg nem magyarázzák el/meg.
A szerviz is hibás a megfelelő tájékoztatás elmaradása miatt ( pl. miért otthon derül ki hogy 150km-t beletettek az autóba ) és az ügyfél is hibás, hogy nem ott tette fel a kérdéseit ...




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 21:35


Sziasztok!Latom itt mindenki vagja a repar,vagyis a temat,ezert aki tud,legyn szives mondja meg,ha az e46_omba szar az egyik ulesfutes lap,a z4-et betehetem?mukodni fog?masik:hibakod topicba irtam 1 hete,lampa hibakkal,azt is vagja valaki?megkoszonom!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 21:19


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.


E46-ban N46 motorkódos volt a legújabb szerintem, ebbe nem raktak N45-öt (mármint E46-ba). az E90-be meg N45 van már. mondjuk lehet van, 100%-ra nem tudom, de N42, N46-ba tudomásom szerint 4db lambda van.


Ja, de itt NOX-ról van szó. pocses meg jlaci adja a lovat a harmadik ember alá, hogy valami nem oké, közben meg azt sem tudják miről van szó.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 03. vasárnap, 21:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 21:17


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.


E46-ban N46 motorkódos volt a legújabb szerintem, ebbe nem raktak N45-öt (mármint E46-ba). az E90-be meg N45 van már. mondjuk lehet van, 100%-ra nem tudom, de N42, N46-ba tudomásom szerint 4db lambda van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 21:03


YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:56


Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:54


bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:51


Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 03. vasárnap, 20:49


bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.