BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 21:35


Nos az izzítógyertyacsere után a motor egyenletesebben jár, bár az egyenetlenséget csak a fordulatszámmérõn lehetett látni, motorhangban nem volt érzékelhetõ. Nálatok a motoron lehetett érezni az ingadozást?

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 19:18


320dTomi írta: Hát megsértettél! Jó Pap holtig tanul és rég volt már az az iskola. Lehet, hogy mostanság így müxik?! Ha igazad lesz akkor nem lesz vészes a megoldás. Egyébként meg ha az a hiba akkor miért nem tárolja el a hibatároló ha egyszer kaka az egyik izzító gyertya? Minden estre a hiba még mindíg fenn áll sajnos mert várjuk az infót, hogy mi is volt a baj.

Ha jól emlékszem a Te autódnak is az volt a problémája,h hidegen ingadozott az alapjárat ugye?
Nekem 1db. izz.gyertya hibát írt ki,de még nem cseréltük ki
Ha minden igaz 2 ünnep között megejtõdik a csere,remélem megszünik az ingadozás

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 11:43


Hát megsértettél! Jó Pap holtig tanul és rég volt már az az iskola. Lehet, hogy mostanság így müxik?! Ha igazad lesz akkor nem lesz vészes a megoldás. Egyébként meg ha az a hiba akkor miért nem tárolja el a hibatároló ha egyszer kaka az egyik izzító gyertya? Minden estre a hiba még mindíg fenn áll sajnos mert várjuk az infót, hogy mi is volt a baj.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 11:11


320dTomi írta:
Zotyi30d írta:
Igen.Izzítógyertya hibát irt ki a gép,de még nem volt idõm letteni a vasat.
Remélem a csere után megszünik
Ha túl leszünk rajta jelzem


Ahham! Ezt ki mondta neked? A szakmám szerint autószerelõ lennék(igaz nem dolgoztam a szakmában) és ha emlékeim nem csalnak akkor az izzító gyertya csak akkor müxik amíg ég a mûszerfalon az izzítást jelzõ kontroll lámpa. Utána semmi köze a motor mûködéséhez. Amikor egyszer kiolvastuk a hiba tárolót nagyon nem volt benne olyan ami ezzel kapcsolatos lenne. Ezért furcsállom de ennek ellenére bármi megtörténhet.

Nem akarok senkit megsérteni,igaz én könyvelõ vagyok/a szõke picsa/ de a villamosságis pasimtól szoktam mindenféle infót kapni.Régen valóban csak addíg mûködött az izz.gyertya amíg világított a lámpa,vagy még régebben amíg te izzítottál és figyelted az izzítás jelzõt,hogy cseresznye vörös legyen,na az volt.Most az van,hogy az izz.gyertya még akkor is mûködik amikor már jár a motor,hogy minél elõbb elérje az üzemi hõfokot az égéstér.Enne 2 oka van üa.takarékosság,tökéletes égés vagyis körny.védelem.Én ennyit tudok errõl a dologról

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 08:20


pati írta:
pati írta:
moo320d írta:
pati írta:
moo320d írta: ilyent tapasztalt már vki? adott egy 20d 2005ös és ha finoman vezetem akkor kb 1500-as fordulat környékén mintha aprókat kihagyna a motor, nagyon finom rángatást érzek egy párat aztán szabályzásig megy minta golyó. Ha normálisan vezetem akkor nem érezni semmit csak ha nagyon kis gázzal megyek.Fogyasztás rendben füst nincs teljesítmény normális. Hibakód nincs minden érték rendben. Szûrõk összes cserélve olaj friss.
thx

csatlakozom. pár napja foglalkozom ezzel a hibával, de semmi. egyébként 10-15 ezerrel ezelõtt kezdte, de most jobban lehet érezni rajta ,mert valahogy megerõsödött a motor úgy 200 lóra.

nekem csak melegen csinálja hidegen semmi.... kiváncsi vagyok mi lehet mert minden jó de mégse jó...

hidegen is melegen is, ahogy kedve van, néha minden apróbb gázadásnál néha meg egyáltalán nem.

szóval olyankor baszog a legjobban amikor üzemi hömérsékleten van még a mutatóm, de mondjuk már egy fél órát állt a hidegben. nálad van valami hír kedves moo320d ?

áááá semmi néha csinálja néha nem de elég idegesítõ hiba legalább tudnám hogy mi okozza...

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 04:05


pati írta:
moo320d írta:
pati írta:
moo320d írta: ilyent tapasztalt már vki? adott egy 20d 2005ös és ha finoman vezetem akkor kb 1500-as fordulat környékén mintha aprókat kihagyna a motor, nagyon finom rángatást érzek egy párat aztán szabályzásig megy minta golyó. Ha normálisan vezetem akkor nem érezni semmit csak ha nagyon kis gázzal megyek.Fogyasztás rendben füst nincs teljesítmény normális. Hibakód nincs minden érték rendben. Szûrõk összes cserélve olaj friss.
thx

csatlakozom. pár napja foglalkozom ezzel a hibával, de semmi. egyébként 10-15 ezerrel ezelõtt kezdte, de most jobban lehet érezni rajta ,mert valahogy megerõsödött a motor úgy 200 lóra.

nekem csak melegen csinálja hidegen semmi.... kiváncsi vagyok mi lehet mert minden jó de mégse jó...

hidegen is melegen is, ahogy kedve van, néha minden apróbb gázadásnál néha meg egyáltalán nem.

szóval olyankor baszog a legjobban amikor üzemi hömérsékleten van még a mutatóm, de mondjuk már egy fél órát állt a hidegben. nálad van valami hír kedves moo320d ?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 18:27


chris528i írta: hi all olyat tapasztalt már vki, hogy a board szerinti fogyasztás több olyan 4-8 decivel mint a valós számolt érték. Mindíg ugyanott tankolok megbízhtó kút és mindíg egy kattanásig. Ma tankoltam 7,4l/100km a számolt érték és a board 8,2l/100km -t mutat ez csak városi helyben járás. Jobb mintha fordítva lenne.


Nekem is mindig többet mutat a board, mint amit a kútnál mérek. Nyáron melegben majdnem pontos, ahogy hûl az idõ úgy nõ a különbség, kemény mínuszokban felmegy 1 literre is.


státusz chris528i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 18:17


hi all olyat tapasztalt már vki, hogy a board szerinti fogyasztás több olyan 4-8 decivel mint a valós számolt érték. Mindíg ugyanott tankolok megbízhtó kút és mindíg egy kattanásig. Ma tankoltam 7,4l/100km a számolt érték és a board 8,2l/100km -t mutat ez csak városi helyben járás. Jobb mintha fordítva lenne.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 11:29


BarG írta:
Zotyi30d írta: Igen.Ha jól emlékszem BarG kollégának is hasonló problémája volt ,de még nem jelzett a fejleményekrõl


Szombaton(!!!) megejtõdött az izzítógyertyacsere , kidobtuk mind a 6-ot, de még nem mentem vele annyit, hogy véleményt merjek mondani. Amúgy elég szívatós meló, kb 2 óra folyamatos elfoglaltság olyannak, aki már többször csinált ilyet. A gyertyákon nem látszott semmi különös, a bebeszélés szintjén talán kormosabb volt az, amelyiknél a gép hibát jelzett.
Majd pár nap múlva, mikor túl leszek néhány hidegindításon, fogok jelentkezni a fejleményekkel.
üdv

Oké.Várom.
Sajnos én nem értek hozzá,nekem biztos napokba telne kiszedni

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2007. december 10. hétfő, 05:50


singletrack írta: itt a link:

http://www.bmwe46.hu/modules.p...mp;start=0

6 gang kézi az enyém

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 23:02

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 22:41


moo320d írta:
pati írta:
moo320d írta: ilyent tapasztalt már vki? adott egy 20d 2005ös és ha finoman vezetem akkor kb 1500-as fordulat környékén mintha aprókat kihagyna a motor, nagyon finom rángatást érzek egy párat aztán szabályzásig megy minta golyó. Ha normálisan vezetem akkor nem érezni semmit csak ha nagyon kis gázzal megyek.Fogyasztás rendben füst nincs teljesítmény normális. Hibakód nincs minden érték rendben. Szûrõk összes cserélve olaj friss.
thx

csatlakozom. pár napja foglalkozom ezzel a hibával, de semmi. egyébként 10-15 ezerrel ezelõtt kezdte, de most jobban lehet érezni rajta ,mert valahogy megerõsödött a motor úgy 200 lóra.

nekem csak melegen csinálja hidegen semmi.... kiváncsi vagyok mi lehet mert minden jó de mégse jó...


A tiéd Steptronicos? Nekem is 1500 környékén szokta ezt csinálni, de sokkal intenzívebb amikor még hideg a motor. Egy másik topicban azt olvastam, hogy ez lehet, hogy az automata váltóval kapcsolatos, mert érzem is, hogy pl. a kis rángatás után vált vissza... nem annyira tudom, hogy mûködnek az automata váltók, de olyan mintha a kuplungolás okozná.

Amúgy a váltóolaj cseréjét javasolták ott a hiba megoldására, amitõl meg szintén nagyon félek, de asszem rá fogom szánni magam a következõ szerviznél...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 22:30


Zotyi30d írta: Igen.Ha jól emlékszem BarG kollégának is hasonló problémája volt ,de még nem jelzett a fejleményekrõl


Szombaton(!!!) megejtõdött az izzítógyertyacsere , kidobtuk mind a 6-ot, de még nem mentem vele annyit, hogy véleményt merjek mondani. Amúgy elég szívatós meló, kb 2 óra folyamatos elfoglaltság olyannak, aki már többször csinált ilyet. A gyertyákon nem látszott semmi különös, a bebeszélés szintjén talán kormosabb volt az, amelyiknél a gép hibát jelzett.
Majd pár nap múlva, mikor túl leszek néhány hidegindításon, fogok jelentkezni a fejleményekkel.
üdv

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 17:46


Igen.Ha jól emlékszem BarG kollégának is hasonló problémája volt ,de még nem jelzett a fejleményekrõl

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. december 09. vasárnap, 13:24


Hát igen van pro is meg kontra is benne de feribmw mivel "közel van a tûzhöz" lehet igazol engem. Én úgy gondolom, hogy egy izzító gyertya addig kell, hogy mûködjön amig a henger égésterét beizzítja. Aztán már nem igazán kéne neki egyrészt mert minek másrészt erõssen csökkenti az élettartamát. Mármint a gyertya élettartamát. De BMW-nél bármi megtörténhet és remélem valakinél megoldódik a probléma és kapunk rá választ is mi miért és egyébkén.