Mathias
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz Mathias

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2008. december 09. kedd, 08:18


SoundkeY írta: Jo reggelt !

Ma vettem eszre......
reggelo hideg inditas. Izzitas oke, lampak kialszanak,....majd mikor az oninditozast kezdem felvillant 1mp re harom lampa ( kiporgesjelzo kozepen, abs kontroll lampa es a fek visszajelzo ) aztan kialudtak es minden ok.
Leallitottam meg egy inditas u.a., beertem a meloba es utana mar nem csinalta......
EZ MI ?

Hali!

Szerintem ez normál, ha jól emlékszem nekem is csinálja!
Gondolom leteszteli a rendszert...
üdv

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. december 09. kedd, 08:07


Jo reggelt !

Ma vettem eszre......
reggelo hideg inditas. Izzitas oke, lampak kialszanak,....majd mikor az oninditozast kezdem felvillant 1mp re harom lampa ( kiporgesjelzo kozepen, abs kontroll lampa es a fek visszajelzo ) aztan kialudtak es minden ok.
Leallitottam meg egy inditas u.a., beertem a meloba es utana mar nem csinalta......
EZ MI ?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 13:28


ute107 írta: Valahogy így néz ki!

De mi ez, hogy napfényszenzor??? És ebbõl csak 1 db-nak kell lenni.
És mit lehet vele csinálni, hogy ne zörögjön, gondolom akkor valahogy felfelé húzva ki is lehet szedni...??


A mûszerfalra helyezik el csak azt nézi a nap közvetlenül rávetül-e a müszerfalra, ezáltal bele a "képedbe" Az eredmény az erõs napsugárzás miatt az aut klíma rádolgozik a beállított hideg levegõre hogy az érzeted jobb legyen...

Persze ez nem hivatalos megfogalmazás.

Hogy hogyan kell kiszedni, azt nemtudom. Nekem még ott van a helyén és még nem zörög.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 10:26



Ez az...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 10:18


Valahogy így néz ki!

De mi ez, hogy napfényszenzor??? És ebbõl csak 1 db-nak kell lenni.
És mit lehet vele csinálni, hogy ne zörögjön, gondolom akkor valahogy felfelé húzva ki is lehet szedni...??

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 01:38


ute107 írta: Üdv. Mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a mûszerfal elsõ szélvédõ fûtési nyílása két részre van ugyebár osztva. (Bal-jobb) Ott a közepén a bal oldalon van egy kis mûanyag pöcök, a jobb oldalon nincs.
Ez még nem is zavarna, mert én is csak akkor vettem észre, mikor elkezdett az a kis valami zöröni alacsony fordulaton.
Ha megmozgatom, már amennyire lehetséges, akkor "elhallgat", de... újra kezdi és kezd bosszantóvá válni...!!!
Kerestem ezt a biztos hasznos alkatrészt a RealOME.com-on, de nem igazán jártam sikerrel.
Tud valaki hasznos tanácsot adni???!!!
Elõre is köszönöm!
UTE107


A solar sensort, vagy másnéven a napfényszenzorra gondolsz? Egy fekete kis bütyök a szélvédõfúvóka rései között?



Ez pont egy 2000-es évjáratú 320d-hez.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. december 07. vasárnap, 23:29


Üdv. Mindenkinek!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a mûszerfal elsõ szélvédõ fûtési nyílása két részre van ugyebár osztva. (Bal-jobb) Ott a közepén a bal oldalon van egy kis mûanyag pöcök, a jobb oldalon nincs.
Ez még nem is zavarna, mert én is csak akkor vettem észre, mikor elkezdett az a kis valami zöröni alacsony fordulaton.

Ha megmozgatom, már amennyire lehetséges, akkor "elhallgat", de... újra kezdi és kezd bosszantóvá válni...!!!

Kerestem ezt a biztos hasznos alkatrészt a RealOME.com-on, de nem igazán jártam sikerrel.

Tud valaki hasznos tanácsot adni???!!!

Elõre is köszönöm!

UTE107


státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 10:26


bmw320 írta: Üdv!
Nekem sem akar melegedni úgyhogy én is kicserélem csak azt nem tudom hogy az egr termosztátot is cseréljem vagy csak a másikat? A hûtõbõl a vizet mind a kettõ cseréjénél le kell engedni?

cseréld ki mindkettõt sztem 15000HUF a kettõ nem vészes

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 10:15


Rá kellett öntenem kb fél liter vizet

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 10:08


Üdv!
Nekem sem akar melegedni úgyhogy én is kicserélem csak azt nem tudom hogy az egr termosztátot is cseréljem vagy csak a másikat? A hûtõbõl a vizet mind a kettõ cseréjénél le kell engedni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 10:03


Tano írta: Ha ilyen hamar beállt középre, akkor biztos hogy jó a termód. Ha rossz lenne, akkor amíg be nem melegszik, hosszabb motorfékezések alatt visszábbhûlne és ugye lassabban melegedne be, mert a víz hidegen is keringene a hûtõkörben.
A titkos menüben a 7.0-nál lehet figyelni a vízhõfokot

Jaja, nekem egyaltalan fel sem melegedett. nem hogy kozepre nem allt be, de meg a kekbol is alig jott ki a mutato... Termosztat el volt torve, ha az erdi emelkedon felmelegedett kicsit, utana nagyon gyorsan vissza is hult. "Elmeny" volt az autozas vele.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 08:57


moo320d írta: én a titkos menüben kiírattam a vízhõfokot és nem ment föl 80-82Celsius fölé szinte soha, nem kell dugózni semmit sztem el kell menni ki kell cseréltetni mindkét termosztátot kb. 30000HUF szakszervízben. Azóta 92-93 fokos a víz és a fogyasztáson is meglátszik nembeszélve arról h nincs pici füst sem mert nincs plusz befecskendezés a túlhûtött motor miatt.



Ez érdekes! Mióta megvettem nekem 75-78 fokos volt csak a víz, soha nem ment fel jobban. Fûtés jó, illetve nyáron néha azért leáállítás után még ment a hûtõventillátor is.
Igaz nem ugyanaz a fajta motor van a kocsijainkban.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 08:09


SoundkeY írta: Tano:
Es hogy tudom megallapitani hogy rossz a termosztat es/vagy le van dugozva.....( en nem dugoztam le )

Ma 8 fokba indultam du. es kb 2km utan mar a "normal" tartomanyba ( a ket jelzes kozott ) volt a vizhofok igaz nem pont kozepen de majdnem ugy allt.


de elvileg a ket vonas kozott normalis nem ? ( gepkony azt irja az az uzemi tartomany )


Ha ilyen hamar beállt középre, akkor biztos hogy jó a termód. Ha rossz lenne, akkor amíg be nem melegszik, hosszabb motorfékezések alatt visszábbhûlne és ugye lassabban melegedne be, mert a víz hidegen is keringene a hûtõkörben.
A titkos menüben a 7.0-nál lehet figyelni a vízhõfokot

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 08:05


én a titkos menüben kiírattam a vízhõfokot és nem ment föl 80-82Celsius fölé szinte soha, nem kell dugózni semmit sztem el kell menni ki kell cseréltetni mindkét termosztátot kb. 30000HUF szakszervízben. Azóta 92-93 fokos a víz és a fogyasztáson is meglátszik nembeszélve arról h nincs pici füst sem mert nincs plusz befecskendezés a túlhûtött motor miatt.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. december 03. szerda, 08:05


Individual írta: Akkor azt mondjátok dugózzam le az egr szelepet, és megoldódik a probléma!? Azt hittem rossz az új termosztátom is, így reneltem egy újat,hogy cseréljék ki!


Félreértetted. Épp akkor melegszik be lassabban, ha le van dugózva az EGR.