« előző12következő »
jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 21:05


Helo.
Üdv a klubban
Az lenne a legjobb,ha beugornál vele valamelyik BMW szervizbe. Ott szépen megcsinálnák neked ahogy kell.
Tudom,ezzel nem segítettem,de ha nem értesz hozzá,még valamit jobban kisüthetsz.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz bitangpower

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. április 12. csütörtök, 20:28


Üdv!

Megtudná valaki mondani hogy a linken található képen az elszakadt kábelköteg mit lát el árammal? 2007es 520D a Gép. Az anyós ülés felőli oldalról fényképeztem és csak a nagy műanyag motortakaró idom lett leszedve. Az ablaktörlő nem működik csak néha megindul egy millimétert de semmi egyéb. Lehet hogy az szakadt el? Sajnos ma már nem tudtam szétszedni jobban de mivel tegnap vettem és ma esett az eső elég kellemetlen a szervizes kezdet. Kösz!

Kábelköteg

Sajnos új vagyok és csak ide tudtam beszúrni mert gondolom a témába vág.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:48


Prof írta: az esöszenzor modulra megy egy csatlakozó "na annak kellene a gyári száma és a csatlakozoba lévö fém betét amihez a vezeték van forrasztva"




1db - 61 13 8 380696
4db - 61 13 0 005197

A csatlakozóhoz nem forrasztva van a vezeték, hanem préselve, tehát szükséged lesz egy krimpelőre.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 24. hétfő, 20:50

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:41


Prof írta: az esöszenzor modulra megy egy csatlakozó "na annak kellene a gyári száma és a csatlakozoba lévö fém betét amihez a vezeték van forrasztva"


A képről nem látom hogyan néz ki maga a foglalat, de azt meg tudtam nézni a WDS-ben, hogy 4 pólusú a csatlakozó. Száma a WDS-ben X13084. Az ETK-ban szerintem az alábbi oldalon megtalálod. 4-es vagy 5-ös a 4 pólusú. Ezt a kinézet alapján szerintem már ki tudod választani. Lentebb írja az érintkezők gyári számát is, amik az alábbi oldalon szerepelnek.
Ha mégsem ezek közül lenne jó, akkor itt nézd meg egy másik képen.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 20:35


.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 17:53


Tano írta:
Prof írta: Tudna valaki segiteni hogy a esöszenzor stekernek és a hozzá tartozó tüskéknek mi a gyári száma ?


Most akkor ezt légyszi magyarul is azoknak akik kevésbé műveltek németül, akkor talán tudunk segíteni


az esöszenzor modulra megy egy csatlakozó "na annak kellene a gyári száma és a csatlakozoba lévö fém betét amihez a vezeték van forrasztva"



na










Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. május 24. hétfő, 20:12

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 17:27


Prof írta: Tudna valaki segiteni hogy a esöszenzor stekernek és a hozzá tartozó tüskéknek mi a gyári száma ?


Most akkor ezt légyszi magyarul is azoknak akik kevésbé műveltek németül, akkor talán tudunk segíteni


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. május 24. hétfő, 14:25


Tudna valaki segiteni hogy a esöszenzor stekernek és a hozzá tartozó tüskéknek mi a gyári száma ?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. szeptember 30. szerda, 16:04


George írta:
akkor nekem nincs ilyen, de a tekerõ rajta van a karon...
Köszi!


Ha nincs szenzorod a tekerõ akkor is mûködik, de akkor fix intervallumokban töröl, nem pedig az esõ intenzitásának függvényében.

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 30. szerda, 13:33


jencispy írta:
George írta: Na, nekem elvileg mondták hogy esõszenzoros az autó /fogalmam sincs hogy a szélvédõ, vagy csak a lapátok?!/, de eddig ráhagytam hogy átvertek.
Ezek szerint az elsõ állásba téve aktiválom, majd a tekerõvel finomitom az érzékenységet?
Hol találom az érzékelõ szenzort és hogy néz ki?

köszi!

George


A szélvldõ alatt van a visszapillantó tükörnél:

http://www.reveuro.com/invento...upe.26.JPG

Nekem az intenzitása növekszik ahogy felfele tekerem a kapcsolon levõ tekerõt.


akkor nekem nincs ilyen, de a tekerõ rajta van a karon...
Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. szeptember 30. szerda, 13:27


George írta: Na, nekem elvileg mondták hogy esõszenzoros az autó /fogalmam sincs hogy a szélvédõ, vagy csak a lapátok?!/, de eddig ráhagytam hogy átvertek.
Ezek szerint az elsõ állásba téve aktiválom, majd a tekerõvel finomitom az érzékenységet?
Hol találom az érzékelõ szenzort és hogy néz ki?

köszi!

George


A szélvldõ alatt van a visszapillantó tükörnél:

http://www.reveuro.com/invento...upe.26.JPG

Nekem az intenzitása növekszik ahogy felfele tekerem a kapcsolon levõ tekerõt.

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 30. szerda, 13:18


guesswho írta: Ha volt már ilyen topik akkor bocs, de sehol se találtam...

légyszíves mondjátok már el nekem pontosan hogyan állítjátok az esõszenzor érzékenységét...

az enyém tiszta hülye, már rég nem látok, amikor kegyeskedik törölni egyet, onnantól viszont mire lelövi magát, hatszor ropogósra sülök a napon...

az stimm, hogy az ablaktörlõ elsõ állása (felfelé nulláról) a szenzor bekapcsolt állása (ami alap esetben a sima szakaszos törlés), és elvileg a kis tekergetõ gombbal állítom az értékenységet, de melyik az érzékenyebb, és igazából mit tudok rajta állítani?

nektek is ilyen hülyén kapcsolgat magától??

kösz,csá!

gh


Na, nekem elvileg mondták hogy esõszenzoros az autó /fogalmam sincs hogy a szélvédõ, vagy csak a lapátok?!/, de eddig ráhagytam hogy átvertek.
Ezek szerint az elsõ állásba téve aktiválom, majd a tekerõvel finomitom az érzékenységet?
Hol találom az érzékelõ szenzort és hogy néz ki?

köszi!

George

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. március 18. szerda, 17:45


kempelen írta: Elméletben a régi egy low az új egy high grundmodul. A gyártási év és a hw-sw level is teljesen azonos, gyártó is ugyanaz. Sõt belenéztem mindkettõbe, a nyák és a felhasznált relék is ugyanazok. Sõt a cikkszám végzõdése a réginél, 843, az újnál ami viszi az ablakemelõt 842 az elözõ számaik pedig teljesen egyformák. Tehát még azt sem mondhatom el, hogy esetleg más évjárat miatt nem mûködik. A két grundmodul gyártása között hetek telhettek el, nem évek.

Ket azonos napon, egymas utan szalagrol lejott modul is lehet totalisan mas szelvedohoz rakott szenzorhoz kalibralva.... Tehatebbol a szempontbol indifferens, mikori az uj es mikori a regi modulod. Persze csak abban az esetben, ha a szenzor valoban ugy mukodik, ahogy tippelem.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. március 18. szerda, 17:41


Woockie írta:
Kulonosebben nem neztem a mukodeset, de van egy olyant tippem, h a szenzor csak adatot kuld a ground modulnak es a ground modul donti el, mikor es milyen intenzitassal toroljon az ablaktorlo. Szoval ha a modulod egy tok mas szelvedo/szenzor paroshoz volt kalibralva, akkor gyanitom a mostanival nem feltetlen kell _jol_ mukodnie. Ebbol a szempontbol mindegy, h szenzort, szelvedot, vagy modult cserelsz... Jonak arra jo, h a kulonbozo szelvedokre kulonbozo ragasztoval kulonbozo modon sikerul felragasztani az esoszenzort, ezert a visszaverodo iv feny nem tokeletesen ugyanannyi minden esetben, igy lehet az egyik mar reg max. sebesseggel torolne, a masik meg sem mozdulna.


Elméletben a régi egy low az új egy high grundmodul. A gyártási év és a hw-sw level is teljesen azonos, gyártó is ugyanaz. Sõt belenéztem mindkettõbe, a nyák és a felhasznált relék is ugyanazok. Sõt a cikkszám végzõdése a réginél, 843, az újnál ami viszi az ablakemelõt 842 az elözõ számaik pedig teljesen egyformák. Tehát még azt sem mondhatom el, hogy esetleg más évjárat miatt nem mûködik. A két grundmodul gyártása között hetek telhettek el, nem évek.

Az elmondottak alapján azt tanácsolod, hogy ujra kellene kalibráltatnom az esõszenzort?
Ha ezt nem tudták (nemtudom milyen oknál fogva) megtenni egy szakszervízben, akkor ki segíthetne még?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. március 18. szerda, 17:35


kempelen írta:
Woockie írta: A WDS azt mondja, kalibralni kell az esoszenzort eleve, ha csere vagy ujra berakod. Mivel a ground modult cserelted, szerintem ez utan sem art a kalibralas. Most hirtelen nincs nalam WDS, nem tudom bemasolni, hogyan kell.

Asszongya' hogy ugye inicializálni kellene az esõszenzort, de ez szervizmunka. Két helyen lehet vagy két funkció miatt: egyrészt ugye az esõszenzor, másrészt meg automata intervallum controlnál van ilyen lehetõség, ami gondolom pont a törlések intenzitását szabályozza.

Elvileg két esetben írja, hogy újra kell kalibrálni:
- szélvédõcserénél és
- használt electronic evaluator lett beépítve a kocsiba (most azt sem tudom az micsoda és mire jó)

Arra nem tér ki, mi van akkor ha mondjuk grundmodult cseréltek.


Kulonosebben nem neztem a mukodeset, de van egy olyant tippem, h a szenzor csak adatot kuld a ground modulnak es a ground modul donti el, mikor es milyen intenzitassal toroljon az ablaktorlo. Szoval ha a modulod egy tok mas szelvedo/szenzor paroshoz volt kalibralva, akkor gyanitom a mostanival nem feltetlen kell _jol_ mukodnie. Ebbol a szempontbol mindegy, h szenzort, szelvedot, vagy modult cserelsz... Jonak arra jo, h a kulonbozo szelvedokre kulonbozo ragasztoval kulonbozo modon sikerul felragasztani az esoszenzort, ezert a visszaverodo iv feny nem tokeletesen ugyanannyi minden esetben, igy lehet az egyik mar reg max. sebesseggel torolne, a masik meg sem mozdulna.

« előző12következő »