Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 18:10


4200as fordulatnál 6.ba megy 225öt ha kell erröl van fényképem is

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 17:37


wagusty írta:

Egy dolgot meg tudtam most nézni a városi forgalomban.

1100- 60km/h 5dik ben ha berakom 6dik ba akkor annyira leesik a fordulat hogy majdnem alapjárat alá esik a fordulat kb: 850 - 60km/h 6dik ban.

És megkérdeztem hogy jól tudom e de a 2.35-s difi a hosszabb.

üdv


Köszi

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 14:05


Burns írta:
wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.

Annyi biztos hogy

320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h

a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.

amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?

üdv


Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h


Egy dolgot meg tudtam most nézni a városi forgalomban.

1100- 60km/h 5dik ben ha berakom 6dik ba akkor annyira leesik a fordulat hogy majdnem alapjárat alá esik a fordulat kb: 850 - 60km/h 6dik ban.

És megkérdeztem hogy jól tudom e de a 2.35-s difi a hosszabb.

üdv

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 12:42


YELLOW írta: jah kicsit kevertem a sezlonyt a facommal

a gyorsulás fog lelassulni a légellenállás miatt, tehát elérheti azt a sebességet, csak idõ kell utána...

pl ebben az esetben azt nem értem, hogy láttam már szutyukit, ami elérte a végsebességet, de a fordulat 5600 körül lehetett 5.-ben, és a leszabályozás meg 6500 felett van, akkor az miért nem tudott menni gyorsabban? mármint érted még nem forgatta ki magát, de mégse ment... vagy itt lenne a motorerõ lényege?


Igen, már nem volt elég a növekvõ légellenállás stb. leküzdésére

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 12:37


jah kicsit kevertem a sezlonyt a facommal

a gyorsulás fog lelassulni a légellenállás miatt, tehát elérheti azt a sebességet, csak idõ kell utána...

pl ebben az esetben azt nem értem, hogy láttam már szutyukit, ami elérte a végsebességet, de a fordulat 5600 körül lehetett 5.-ben, és a leszabályozás meg 6500 felett van, akkor az miért nem tudott menni gyorsabban? mármint érted még nem forgatta ki magát, de mégse ment... vagy itt lenne a motorerõ lényege?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 12:26


YELLOW írta: sajnos ez nem így van... nincs egyenes arányosság a fordulat és a sebesség között, egy szint felett olyan nagy lesz a légellenállás, ha akarnád se menne többet az autó, ezért van, hogy a dupla LE-s autó nem fog dupla gyorsan menni... illetve a váltóban az áttételek sem úgy vannak, mert kis eltérés úgy is lesz... gondolom a felírás a 6.-ra vonatkozik, de mondom légellenállás

Burns írta:

Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h


Mivel a hajtásláncban nincs változás, és nincs csúszás (automata váltónál lehet), a motor fordulat emelésével egyenes arányban nõ a sebesség. Ez itt egy elméleti számítás, mivel leszabályoz 220 körül. A növekvõ légellenállás leküzdése már más téma. Oda tényleg erõsebb motor kell.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 11:49


sajnos ez nem így van... nincs egyenes arányosság a fordulat és a sebesség között, egy szint felett olyan nagy lesz a légellenállás, ha akarnád se menne többet az autó, ezért van, hogy a dupla LE-s autó nem fog dupla gyorsan menni... illetve a váltóban az áttételek sem úgy vannak, mert kis eltérés úgy is lesz... gondolom a felírás a 6.-ra vonatkozik, de mondom légellenállás

Burns írta:

Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h



státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 11:20


[quote="Burns"]
wagusty írta:
Burns írta:
wagusty írta:




Majd egyszer kipróbálom, bár az utolsó kettõt nem fogom látni

nekem igaz semmi nincs átalakítva csak chipelve van,223 -at mentem már vele
www.bmw3er.hu/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=456&cat=0&pos=0
volt rajta sokkal erõsebb chip is de csak próbára kis ideig akkor sem ment sokkal többet de 210-nél még húzott ha odalépegettem neki. a fordulatszám miatt letilt mindenképp. arra mondjuk nem gondoltam hogy átalakított hajtás lehet benne.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 11:01


wagusty írta:
Burns írta:
wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.

Annyi biztos hogy

320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h

a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.

amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?

üdv


Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h



Szerintem nem ilyen fordulatok jönnek ki a valóságban próbáld ki.
Mint említettem nekem volt a járgányon a 6 sebességes komplett szett és ha nem sokkal de többet pörgött mint a mostani felállásban olyan 200rpm-el kevesebbet pörög most.

üdv


Majd egyszer kipróbálom, bár az utolsó kettõt nem fogom látni

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:49


Burns írta:
wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.

Annyi biztos hogy

320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h

a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.

amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?

üdv


Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h



Szerintem nem ilyen fordulatok jönnek ki a valóságban próbáld ki.
Mint említettem nekem volt a járgányon a 6 sebességes komplett szett és ha nem sokkal de többet pörgött mint a mostani felállásban olyan 200rpm-el kevesebbet pörög most.

üdv

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:45


wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.

Annyi biztos hogy

320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h

a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.

amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?

üdv


Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:44


Burns írta: GS5-39DZ váltó 33107518846 difi I=2,35
GS6-37BZ/DZ váltó 33107556669 difi I=2,56


amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:44


Burns írta: GS5-39DZ váltó 33107518846 difi I=2,35
GS6-37BZ/DZ váltó 33107556669 difi I=2,56


Ezeket tudom van nekem is mindenbõl egy.
5váltó + difi 2,35
6váltó + difi 2,56

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:36


GS5-39DZ váltó 33107518846 difi I=2,35
GS6-37BZ/DZ váltó 33107556669 difi I=2,56

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:33


Burns írta:
wagusty írta: Hááát srácok azt nem hinném ,hogy ez egy 320d inkább egy tuningolt 330d.
Kicsit átalakítottam a járgányt (6sebességes váltó az 5sebességes hosszú difivel,AC Schnitzer Box elvileg 177Le) és nem olyan régen tudtam kipróbálni a végsebességet ha hiszitek ha nem a mutató 235km/h-t mutatott 4200-4400-as fordulaton tudom ,hogy az kb:225km/h de eddig soha nem ment ennyit amikor az 5sebességes váltó volt benne akkor pedig pláne.
Nem azért alakítottam át hogy végsebességeket döntsek meg hanem ,hogy 130-140 nél kevesebbet forogjon.


320d 6.fokozatban
1000/min -> 60km/h
4500/min ->270km/h
Chip tuning ->180LE/400Nm vagy 183LE/380Nm
Ezekkel a paraméterekkel szerintem hihetõ a dolog. Az alap 150 lovas 320d is könnyen tudja a 220Km/h-t.
A "hosszú" difivel többet forog a motor :



Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.

Annyi biztos hogy

320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h

a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarkából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.

amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?

üdv

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. július 17. péntek, 19:39