![Hori](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/1456/1456_1301091911766_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 18:10
4200as fordulatnál 6.ba megy 225öt ha kell erröl van fényképem is
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 18:10
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 17:37
wagusty írta:
Egy dolgot meg tudtam most nézni a városi forgalomban.
1100- 60km/h 5dik ben ha berakom 6dik ba akkor annyira leesik a fordulat hogy majdnem alapjárat alá esik a fordulat kb: 850 - 60km/h 6dik ban.
És megkérdeztem hogy jól tudom e de a 2.35-s difi a hosszabb.
üdv
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 14:05
Burns írta:wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.
Annyi biztos hogy
320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h
a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.
amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?
üdv
Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 12:42
YELLOW írta: jah kicsit kevertem a sezlonyt a facommal![]()
a gyorsulás fog lelassulni a légellenállás miatt, tehát elérheti azt a sebességet, csak idõ kell utána...
pl ebben az esetben azt nem értem, hogy láttam már szutyukit, ami elérte a végsebességet, de a fordulat 5600 körül lehetett 5.-ben, és a leszabályozás meg 6500 felett van, akkor az miért nem tudott menni gyorsabban?mármint érted még nem forgatta ki magát, de mégse ment... vagy itt lenne a motorerõ lényege?
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 12:37
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 12:26
YELLOW írta: sajnos ez nem így van... nincs egyenes arányosság a fordulat és a sebesség között, egy szint felett olyan nagy lesz a légellenállás, ha akarnád se menne többet az autó, ezért van, hogy a dupla LE-s autó nem fog dupla gyorsan menni... illetve a váltóban az áttételek sem úgy vannak, mert kis eltérés úgy is lesz... gondolom a felírás a 6.-ra vonatkozik, de mondom légellenállásBurns írta:
Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 11:49
Burns írta:
Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 11:20
wagusty írta:Burns írta:wagusty írta:
Majd egyszer kipróbálom, bár az utolsó kettõt nem fogom látni
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 11:01
wagusty írta:Burns írta:wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.
Annyi biztos hogy
320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h
a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.
amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?
üdv
Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h
Szerintem nem ilyen fordulatok jönnek ki a valóságban próbáld ki.
Mint említettem nekem volt a járgányon a 6 sebességes komplett szett és ha nem sokkal de többet pörgött mint a mostani felállásban olyan 200rpm-el kevesebbet pörög most.
üdv
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:49
Burns írta:wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.
Annyi biztos hogy
320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h
a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.
amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?
üdv
Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:45
wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.
Annyi biztos hogy
320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h
a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.
amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?
üdv
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:44
Burns írta: GS5-39DZ váltó 33107518846 difi I=2,35
GS6-37BZ/DZ váltó 33107556669 difi I=2,56
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:44
Burns írta: GS5-39DZ váltó 33107518846 difi I=2,35
GS6-37BZ/DZ váltó 33107556669 difi I=2,56
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:36
Elküldve: 2009. július 17. péntek, 09:33
Burns írta:wagusty írta: Hááát srácok azt nem hinném ,hogy ez egy 320d inkább egy tuningolt 330d.
Kicsit átalakítottam a járgányt (6sebességes váltó az 5sebességes hosszú difivel,AC Schnitzer Box elvileg 177Le) és nem olyan régen tudtam kipróbálni a végsebességet ha hiszitek ha nem a mutató 235km/h-t mutatott 4200-4400-as fordulaton tudom ,hogy az kb:225km/h de eddig soha nem ment ennyit amikor az 5sebességes váltó volt benne akkor pedig pláne.
Nem azért alakítottam át hogy végsebességeket döntsek meg hanem ,hogy 130-140 nél kevesebbet forogjon.
320d 6.fokozatban
1000/min -> 60km/h
4500/min ->270km/h
Chip tuning ->180LE/400Nm vagy 183LE/380Nm
Ezekkel a paraméterekkel szerintem hihetõ a dolog. Az alap 150 lovas 320d is könnyen tudja a 220Km/h-t.
A "hosszú" difivel többet forog a motor: