« előző12következő »

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 10:38


BMW318i írta: Hello!

Kopásjelzõ probléma...
Ha cserélve lett a kopásjelzõ (elkopott a kicsi "dudor" rajta) akkor, fékre lépve gyújtást kell adni, majd felengeni a pedált, gyújtást egy kis ideig rajta hagyni, ezután elalszik a kontroll lámpa. Mindkét autónknál így csináltuk a hétvégén.
Nincs, se pár kilométer, se 1000, ahogy korábban olvastam itt...


Ezer hála és köszönet...
Megerõsítem, sikerült kitörölni a hiba kódot. Valóban fék benyom gyújtás ráad pár mp. majd felenged a pedál és törlõdik is a hibakód!! Hip-hip Hurrá!!!!

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 07:14


Hello!

Kopásjelzõ probléma...
Ha cserélve lett a kopásjelzõ (elkopott a kicsi "dudor" rajta) akkor, fékre lépve gyújtást kell adni, majd felengeni a pedált, gyújtást egy kis ideig rajta hagyni, ezután elalszik a kontroll lámpa. Mindkét autónknál így csináltuk a hétvégén.
Nincs, se pár kilométer, se 1000, ahogy korábban olvastam itt...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 05:00


rhantosnál

Úgyis mindenki oda jár szereltetni

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 22:23


hát nem tudom... mégis kinél lenne a modic?

Sanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Sanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 20:37


b0gar írta: A problémádat értem. Én elmennék egy bontóba ahol lehet szerezni egy kábelt aminek a végén rajta van egy csatlakozó mibe az érzékelõ megy. Na ezt simán ráforrasztanám a szakadt kábelre és ennyi.

Amúgy egyszer szeretném megérteni miért írja mindenki, hogy kell pár km-t menni ahhoz , hogy elaludjon a lámpa. Ha ott ki van cserélve az érintkezõ újra akkor annak érintekznie kell nem? Ezt a computer is észreveszi. Akkor miért kell neki idõ, hogy fel is fogja? :


Én az elmúlt héten cseréltettem ki komplett a féktárcsákat, ill. betéteket a sason. Rhantos kolléga volt az elkövetõ. A csere után azonnal kialudt a visszajelzõ, úgyhogy sztem nem szükségeltetik hozzá autókázni, hogy észrevegye a változást. Azóta frankón be is kopott, úgyhogy minden király
.

státusz rico

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 20:34


Elvi szinten azért meg lehetne nézni, hogy hányan lennének benne, aztán meglátjuk, hogy megéri-e gondolkodni benne. Ki tudja?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 20:11


Akkor ez eddig 3 támogatás?

A viccet félre téve, szerintem marha drága lenne.
Igaz hogy van 650 regisztrált tag, de szerintem kb csak annyian aktívak akiknek van klubos rendszámtáblatartójuk, + - 5 ember.
Pontos adatot Diabolica tudna mondani.


státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 20:03


rico írta: Nos, a fékbetéttel még nincs tapasztalatom, de úgy rémlik, mintha azt hallottam / olvastam volna valahol, hogy talán nyomni kell a pedált gyújtás ráadáskor? De lehet, hogy teljesen összekeverem valamivel

A légzsákot meg tudom erõsíteni, nekem is kigyulladt egyszer egy pár hete, azóta is világít, csatlakozókat néztem, semmi nincs szétcsúszva, mondjuk az én oldalamon a biztonsági öv csatlakozója elég szar, alig akarja elkapni, lehet, hogy abban is van szenzor, és az ment tropára?

Figyelem, halvaszületés-gyanús ötlet a láthatáron!
Össze kéne dobni egy MODIC-ra klubszinten, vagyunk annyian, hogy fejenként ne fájjon olyan sokba, és akkor nem kéne alkalmanként vagyonokat fizetni egy ellenõrzésre, vagy egy resetre


Tekintve, hogy még én is és apukám is BMW-s a családban, támogatom az ötletet!

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 20:03


rico írta: Nos, a fékbetéttel még nincs tapasztalatom, de úgy rémlik, mintha azt hallottam / olvastam volna valahol, hogy talán nyomni kell a pedált gyújtás ráadáskor? De lehet, hogy teljesen összekeverem valamivel

A légzsákot meg tudom erõsíteni, nekem is kigyulladt egyszer egy pár hete, azóta is világít, csatlakozókat néztem, semmi nincs szétcsúszva, mondjuk az én oldalamon a biztonsági öv csatlakozója elég szar, alig akarja elkapni, lehet, hogy abban is van szenzor, és az ment tropára?

Figyelem, halvaszületés-gyanús ötlet a láthatáron!
Össze kéne dobni egy MODIC-ra klubszinten, vagyunk annyian, hogy fejenként ne fájjon olyan sokba, és akkor nem kéne alkalmanként vagyonokat fizetni egy ellenõrzésre, vagy egy resetre


Tekintve, hogy még én is és apukám is BMW-s a családban, támogatom az ötletet!

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 20:03


rico írta: Nos, a fékbetéttel még nincs tapasztalatom, de úgy rémlik, mintha azt hallottam / olvastam volna valahol, hogy talán nyomni kell a pedált gyújtás ráadáskor? De lehet, hogy teljesen összekeverem valamivel

A légzsákot meg tudom erõsíteni, nekem is kigyulladt egyszer egy pár hete, azóta is világít, csatlakozókat néztem, semmi nincs szétcsúszva, mondjuk az én oldalamon a biztonsági öv csatlakozója elég szar, alig akarja elkapni, lehet, hogy abban is van szenzor, és az ment tropára?

Figyelem, halvaszületés-gyanús ötlet a láthatáron!
Össze kéne dobni egy MODIC-ra klubszinten, vagyunk annyian, hogy fejenként ne fájjon olyan sokba, és akkor nem kéne alkalmanként vagyonokat fizetni egy ellenõrzésre, vagy egy resetre


Tekintve, hogy még én is és apukám is BMW-s a családban, támogatom az ötletet!

státusz rico

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 19:54


Nos, a fékbetéttel még nincs tapasztalatom, de úgy rémlik, mintha azt hallottam / olvastam volna valahol, hogy talán nyomni kell a pedált gyújtás ráadáskor? De lehet, hogy teljesen összekeverem valamivel

A légzsákot meg tudom erõsíteni, nekem is kigyulladt egyszer egy pár hete, azóta is világít, csatlakozókat néztem, semmi nincs szétcsúszva, mondjuk az én oldalamon a biztonsági öv csatlakozója elég szar, alig akarja elkapni, lehet, hogy abban is van szenzor, és az ment tropára?

Figyelem, halvaszületés-gyanús ötlet a láthatáron!
Össze kéne dobni egy MODIC-ra klubszinten, vagyunk annyian, hogy fejenként ne fájjon olyan sokba, és akkor nem kéne alkalmanként vagyonokat fizetni egy ellenõrzésre, vagy egy resetre

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 17:50


b0gar írta: A problémádat értem. Én elmennék egy bontóba ahol lehet szerezni egy kábelt aminek a végén rajta van egy csatlakozó mibe az érzékelõ megy. Na ezt simán ráforrasztanám a szakadt kábelre és ennyi.

Amúgy egyszer szeretném megérteni miért írja mindenki, hogy kell pár km-t menni ahhoz , hogy elaludjon a lámpa. Ha ott ki van cserélve az érintkezõ újra akkor annak érintekznie kell nem? Ezt a computer is észreveszi. Akkor miért kell neki idõ, hogy fel is fogja? :


Én nem tudom, hogy kell-e vagy nem menni vele, mert mindig hamarabb cserélek betétet mint elkopna, mert legalább 10 ezrenként megvizsgálom, milyen az állapota.
A computer, meg nem tudom, hogy a folyamatosan végez-e nagy scannelést mindenhol. És ha egyszer bemegy pl. a légszák hibakód azt is kell üttetni, mert magától az sem törlõdik.

Valaki olyan írjon pls. akinek van tapasztalata csere után

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 16:59


A problémádat értem. Én elmennék egy bontóba ahol lehet szerezni egy kábelt aminek a végén rajta van egy csatlakozó mibe az érzékelõ megy. Na ezt simán ráforrasztanám a szakadt kábelre és ennyi.

Amúgy egyszer szeretném megérteni miért írja mindenki, hogy kell pár km-t menni ahhoz , hogy elaludjon a lámpa. Ha ott ki van cserélve az érintkezõ újra akkor annak érintekznie kell nem? Ezt a computer is észreveszi. Akkor miért kell neki idõ, hogy fel is fogja? :

státusz dante86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 15:45


A következõ probléma jelentkezett:

Kigyúlladt a fék kopás visszajelzõ lámpám.
Namost nem a fékbetétek elkopása miatt hanem, mert kiszakadt valahogy a fékvisszajelzõ kábel, igen ám, de úgy, hogy a csatlakozót is vitte magáva (jah hátsó kerékrõl van szó), szóval nem lehet rákötni egy másikat. Megpróbáltam rövidre zárni, mert ugye akkor elvben el kellene aludni, de nem tette.
Szerintetek. lehet ezt a kábelt valahol venni (mégegyszer, nem a visszajelzõ hanem ahova csatlakozik, mert az is kiszakadt).
Másik kérdés kb. hány km. után alszik el?

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2007. szeptember 04. kedd, 17:14


Magától el kell hogy aludjon. Nálam is kellett pár km mire kialudt a viszajelzõ lámpa.

« előző12következő »