autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz bmw320i

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 18:10


anubisz írta:
Főleg ha 10-ből 8 hozzászólás tele van ilyen hibákkal. Ha gyorsan írok valamit, nem fogom minden félre ütésemet ellenőrizni.Ha ennyire zavar,majd te itt vagy nekünk,javítgatod utánunk sok sikert hozzá.


Ezt nem félreütésnek hívják, hanem tudatlanságnak.

Azt akarod mondani, hogy véletlenül minden igekötő után nyomsz egy szóközt? Hihető







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 23. hétfő, 18:13

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 18:07


bmw320i írta:
anubisz írta: Ki cseréltem a két gumi perselyt,tökéletes lett,még jó hogy nem vetettek velem új fékpofákat. Szerencse hogy otthon újra szét szedtem.






Hihetetlen, hogy nem tudtak megtanítani helyesen írni. Háromszor el kell olvasni mindent, mire megértem. Gondolok itt a "ki cseréltem, szét szedtem", továbbá a "hogy" előtt mindig vesszőt kellene tenni.

el mentem
be mentem
rá raktam
fel tettem
ki cseréltem

Kurva gáz...
Használd a kib@szott firefoxot, annak van beépített helyesírás ellenőrzése.




Főleg ha 10-ből 8 hozzászólás tele van ilyen hibákkal. Ha gyorsan írok valamit, nem fogom minden félre ütésemet ellenőrizni.Ha ennyire zavar,majd te itt vagy nekünk,javítgatod utánunk sok sikert hozzá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz bmw320i

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 17:36


anubisz írta: Ki cseréltem a két gumi perselyt,tökéletes lett,még jó hogy nem vetettek velem új fékpofákat. Szerencse hogy otthon újra szét szedtem.






Hihetetlen, hogy nem tudtak megtanítani helyesen írni. Háromszor el kell olvasni mindent, mire megértem. Gondolok itt a "ki cseréltem, szét szedtem", továbbá a "hogy" előtt mindig vesszőt kellene tenni.

el mentem
be mentem
rá raktam
fel tettem
ki cseréltem

Kurva gáz...
Használd a kib@szott firefoxot, annak van beépített helyesírás ellenőrzése.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 23. hétfő, 17:39

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. május 23. hétfő, 17:09


Ki cseréltem a két gumi perselyt,tökéletes lett,még jó hogy nem vetettek velem új fékpofákat. Szerencse hogy otthon újra szét szedtem.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. május 23. hétfő, 17:21

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 19:46


Elnézést mindenkitől,nem a fékpofa lötyögött,le vettem otthon újra,e féknyerget ami tartja a két csavar ,amin úszik a nyerek,egy gumi persely,amit cserélni lehet,az el kopott,vagy isten tudja mi lett vele,de nem passzentólt a csavarra,aztán mikor zökkenő jött az egész nyereg természetesen el mozdult és csattant egyet.
Azt hozzá tenném,hogy a szervizbe is mondták,lehet a gumi persely van ki kopva.Na nem volt tartalék,de ki akartam próbálni,hát tudom primitív,de körbe tekertem egyszer szigetelő szalaggal,és kicsit meg kentem,azért ne szoruljon,csak hogy ki próbáljam,utána végig mentem az összes csatorna fedélen. Azóta semmi,meg se nyikkan.Hétfőn lesz javító készlet,akkor cserélem.
Ám éppen hogy érezhető volt a holtjáték a csavar és a gumi persely között,még is ilyen agresszív elmozdulást okozott.1 szikszalagnyi vastagság már rendbe tette. Az nem sok. Érdemes oda figyelni másnak is rá. Szivárgott a dugattyú mellett a fékolajam,(azóta már cseréltem) valószínű meg zabálta a gumit,de nem látszik rajta semmi.
Még jó hogy nem vettem új fékpofákat. Észre vehetetlen hiba,szemre. Érdemes ezt is ellenőrizni akinek furcsa hangok jönnek a fék felől.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 21. szombat, 19:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 08:58


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...


Akkor legközelebb belerongyolok az ukrán mikrobuszba ha kijön elém a külsőből, nehogy elmebetegnek tituláljanak....


jó én azt nem értem, hogy a fékpofa lötyögésnek, mi köze van a 200-ról satuzáshoz? maximum ha leszakad a betét. a kollégának sem 200-ról satuzás következtében lötyögött, hanem xar úton, meg rázópadon.
én ilyen lötyügést akkor láttam, amikor haver nem rakta vossza a rögzítő,szorító fület a külső betéthez.
amúgy én németben is ha úgy lenne max 180-al mennék (mint említettem nem megy többet 170-től ), max egyszer megnézném, hol a vége. én sosem értettem, minek száguldozni, ha M3-om lenne (de jó is volna), és németbe járnék, nem mennék feszt 260-al... így nem is kellene satuzni...



autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. május 21. szombat, 00:18


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


na látod, ez a különbség a gyári fék és a többi között; "minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is?"



igazából nem akarok nyíltan beszélni ilyenekről... legyen meglepi.
ez nem a gyáriságtól függ... a legtöbb autó gyárija pont arra van, hogy 1-2 ilyet kibírjon. és ne halj meg... amúgy nem vetemedik az enyém. de általában szoktak, minden márkánál, autómárkánál.


szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...


Például az, aki jár néha Német és Olaszországban. Baleset vagy stau miatt elég gyakori, nekem volt néhányszor ilyenben részem. Hamburg-Hannover pályán a 240-260 sem ritka.
A rázás egyébként lehet lengőkartól vagy a szilentjétől is.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:50


YELLOW írta:
szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...


Akkor legközelebb belerongyolok az ukrán mikrobuszba ha kijön elém a külsőből, nehogy elmebetegnek tituláljanak....


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:48


YELLOW írta:
igazából nem akarok nyíltan beszélni ilyenekről... legyen meglepi.
ez nem a gyáriságtól függ... a legtöbb autó gyárija pont arra van, hogy 1-2 ilyet kibírjon. és ne halj meg... amúgy nem vetemedik az enyém. de általában szoktak, minden márkánál, autómárkánál.



Értem. Teljesen világos és egyértelmű.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:45


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


na látod, ez a különbség a gyári fék és a többi között; "minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is?"



igazából nem akarok nyíltan beszélni ilyenekről... legyen meglepi.
ez nem a gyáriságtól függ... a legtöbb autó gyárija pont arra van, hogy 1-2 ilyet kibírjon. és ne halj meg... amúgy nem vetemedik az enyém. de általában szoktak, minden márkánál, autómárkánál.



szerk.: nekem 100 km után rázott... most kezd alakulni mondjuk nálam lehet szilent. amúgy ki az aki feszt 200-ról satuzik??? az elmebeteg akkor...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 20. péntek, 23:48

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:40


Robinson írta:
Azé' az 1,6-nak is illik 200-at mennie. Nekem az 1,6-os fiat stilo-m is ment annyit
Bár ez most a fék téma



16i 200-al Ott lehet már katalizátor szag....




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 20. péntek, 23:42

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:38


YELLOW írta:

ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


na látod, ez a különbség a gyári fék és a többi között; "minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is?"



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:37


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem az unix-tól rendelt ATE van elől-hátul, de nem tapasztaltam ilyet. annyi volt, hogy a belső betéteken van egy 3-as vagy 4-es köröm, ami a fékmunkahengerbe feszül, azt szét kellett feszíteni egy picit. a hátsómból kiesett a fékkopásjelző, de az amiatt lehetett, mert a régi ment vissza, és lepattant a füle vagy mi.


De nem is gyakran satuzol 200-ról....


ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


Azé' az 1,6-nak is illik 200-at mennie. Nekem az 1,6-os fiat stilo-m is ment annyit
Bár ez most a fék téma

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:35


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: nekem az unix-tól rendelt ATE van elől-hátul, de nem tapasztaltam ilyet. annyi volt, hogy a belső betéteken van egy 3-as vagy 4-es köröm, ami a fékmunkahengerbe feszül, azt szét kellett feszíteni egy picit. a hátsómból kiesett a fékkopásjelző, de az amiatt lehetett, mert a régi ment vissza, és lepattant a füle vagy mi.


De nem is gyakran satuzol 200-ról....


ezt most nem értem... akkor zörögne ha nincs fékezve. vagy mire gondolsz? minek satuzzak 200-ról? hogy cseréljek tárcsát is? meg amúgyis fel sem gyorsul addig. 170-et ha megy. eddig még csak 130-al próbáltam


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. május 20. péntek, 23:21


YELLOW írta: nekem az unix-tól rendelt ATE van elől-hátul, de nem tapasztaltam ilyet. annyi volt, hogy a belső betéteken van egy 3-as vagy 4-es köröm, ami a fékmunkahengerbe feszül, azt szét kellett feszíteni egy picit. a hátsómból kiesett a fékkopásjelző, de az amiatt lehetett, mert a régi ment vissza, és lepattant a füle vagy mi.


De nem is gyakran satuzol 200-ról....