anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 17:08


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni





szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


Van benne anyag.

GG15HC as the name implies uses Higher Carbon content during the casting process , approximately DOUBLE the Carbon element content than normal. Carbon content in brake discs ranges from 2 to approximately 4%. GG 15HC is right there at the highest content figure. More Silicone is also added to GG15HC to encourage the formation of GRAPHITE during the cooling process. These graphite flakes add "Plasticity" to the cast iron matrix and are excellent at absorbing shocks and preventing cracks. Whilst the GG 15HC is essentially a "Softer" iron and may wear slightly faster than its harder low carbon counterparts the development of the enemy article CEMENTITE is much reduced in GG 15HC. Cementite is a brittle bi product formed in cooling of the disc material during the casting process. The content of GG15HC is shown below in table form
%C 3.72

%Si 1.74

%Mn 0.50

%P 0.05

%S 0.108

%Cr 0.16

%Cu 0.24

%V 0.02

%Mo 0.45

%Sn 0.112

%La 0.0085

%Zr 0.03

This "Grey" cast iron GG15HC has also many other benefits:
1)
The graphite flakes dampen vibrations reducing brake judder and brake noise

2)
These graphite flakes also conduct heat very well and therefore reduce thermal distortions

3)
The graphite flakes act as mini stress "Focal points" for potential cracking and make this material extremely viable for use on drilled and slotted discs or rotors, drawing the stress energy away from the machined slots or holes and preventing cracks


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 17:01


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni





szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 16. szerda, 17:03

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 17:00


YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 16:57


anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 16:52


Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml

ajjaj, 258 Font az elsők.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 16. szerda, 16:55

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 09:22


Milan írta:
Sajnos nem találgatás, bár az lenne. A múlt év június végi műszaki vizsga
alkalmával szóltak, hogy lóg a talpas.
Mondom pont ezért lett cserélve 4 hónapja... igen, látja hogy szinte új, de ez van.
Ezek szerint én fogtam ki ismét a kiváló minőségű alkatrészekből 1-et, mert
a kátyúkat azokat kerülöm, még ha mutogatnak is mögöttem, hogy "ezmegmiaf@sztcsinál"...
Egyébként nekem is a Lemförder-t ajánlották, azért lett az. Így jártam.


vagy aki műszakin nézte annyira értett hozzá. nekem anno ki lett cserélve a szilentblokk (2007) 1000 km-t nem mentem az autóval, mentem műszakira, ahol aszondja a csóka, hogy lóg. mondom most lett kicserélve. azóta is ugyanaz a szilent van benne, ráadásul 28ezerrel több km, és azóta 2 műszakin is voltam, egyszer ugyanott és egyszersem szóltak. én is hallok kopogást, tavaly előtt pedig jól át lett mozgatva a futómű kérésemre még1x átnéztek mindnet de semmit nem látott. az egyik gátlóm nem nagyon fasza már, az idén cserélve is lesz. szóval ennyit a hozzáértő vizsgáztatókról. azt sem tartom kizártnak azért mondta, hogy beszarjá nem kapsz műszakit, hátha veszel bele újat aztán jól lehúz.

viszont én eddig is kétségben voltam melyik a jobb, most meg végképp. Mejle vs. Lémförder. tudjuk a Meyle csomagoló cég, de a HD lengőkarokat mgis sokan dícsérik. a másik mellett meg agyári beszállítós téma szól.



Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 08:09



Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!




[/quote]


Sajnos nem találgatás, bár az lenne. A múlt év június végi műszaki vizsga
alkalmával szóltak, hogy lóg a talpas.
Mondom pont ezért lett cserélve 4 hónapja... igen, látja hogy szinte új, de ez van.
Ezek szerint én fogtam ki ismét a kiváló minőségű alkatrészekből 1-et, mert
a kátyúkat azokat kerülöm, még ha mutogatnak is mögöttem, hogy "ezmegmiaf@sztcsinál"...
Egyébként nekem is a Lemförder-t ajánlották, azért lett az. Így jártam.


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 22:35


pneurob írta:
m_attila írta:
pneurob írta:
zoliika írta:
Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Lehet kapni új gyári beszállítói minőségű féknyereg párokat pár 10 ezer forintért garanciával. Nem hinném, hogy érdemes lenne felújíttatni, ha meg nem jó veszekedni a "mesterrel". A Meyle HD tényleg nagyon jó, de nekünk kinyíródott egy E46 lengőkar 16.000km után,igaz 100-ból 1, ingyenesen cserélnünk kellett. A magyar utak okoznak néha meglepetéseket.



Valaki mondja már meg nekem, mi köze van a Meyle nek egy bmw gyári beszállítói státuszhoz????


Nem túl sok, de vannak olyan cuccaik, amik jobbak a gyárinál vagy azzal egyenértékűek. Persze nem minden, tudni kell, hogy mik azok. Szerencsére hozzáférek a dán, német, norvég, svéd, finn, holland, cseh, baltikumi, ausztrál és új zélandi visszajelzésekhez.



Még azt megérteném, hogy hiszel ezekben, csak ne oszd meg másokkal! Komoly ember, szerelő, szakmabeli....nem hiszi el! Mert butaság! A meyle nem volt, most sem, és remélhetőleg soha nem is fog még a tervezőasztal közelébe sem kerülni, a bmw nél!






autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 22:27


m_attila írta:
pneurob írta:
zoliika írta:
Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Lehet kapni új gyári beszállítói minőségű féknyereg párokat pár 10 ezer forintért garanciával. Nem hinném, hogy érdemes lenne felújíttatni, ha meg nem jó veszekedni a "mesterrel". A Meyle HD tényleg nagyon jó, de nekünk kinyíródott egy E46 lengőkar 16.000km után,igaz 100-ból 1, ingyenesen cserélnünk kellett. A magyar utak okoznak néha meglepetéseket.



Valaki mondja már meg nekem, mi köze van a Meyle nek egy bmw gyári beszállítói státuszhoz????


Nem túl sok, de vannak olyan cuccaik, amik jobbak a gyárinál vagy azzal egyenértékűek. Persze nem minden, tudni kell, hogy mik azok. Szerencsére hozzáférek a dán, német, norvég, svéd, finn, holland, cseh, baltikumi, ausztrál és új zélandi visszajelzésekhez.



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 21:43


pneurob írta:
zoliika írta:
Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Lehet kapni új gyári beszállítói minőségű féknyereg párokat pár 10 ezer forintért garanciával. Nem hinném, hogy érdemes lenne felújíttatni, ha meg nem jó veszekedni a "mesterrel". A Meyle HD tényleg nagyon jó, de nekünk kinyíródott egy E46 lengőkar 16.000km után,igaz 100-ból 1, ingyenesen cserélnünk kellett. A magyar utak okoznak néha meglepetéseket.



Valaki mondja már meg nekem, mi köze van a Meyle nek egy bmw gyári beszállítói státuszhoz????

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 21:37


zoliika írta:
Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Lehet kapni új gyári beszállítói minőségű féknyereg párokat pár 10 ezer forintért garanciával. Nem hinném, hogy érdemes lenne felújíttatni, ha meg nem jó veszekedni a "mesterrel". A Meyle HD tényleg nagyon jó, de nekünk kinyíródott egy E46 lengőkar 16.000km után,igaz 100-ból 1, ingyenesen cserélnünk kellett. A magyar utak okoznak néha meglepetéseket.



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 21:25


zoliika írta:
Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Ennyi

Autójavítás, gyári beszállítós új alkatrészekkel lehetséges! A többi csak kompromisszum!
kivételt képeznek a nem kopó forgó alkatrészek!



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 21:01


Milan írta: Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Idézet: Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?

Ezért,gondolom sokszor,hogy sokszor csak találgatás megy bizonyos alkatrészekről.......Nekem egészen pontosan 2012 márc.22-én lett beszerelve a Lemförder lengőkar a hátsó nagy szilentekkel azóta egészen pontosan 32860km-t mentem vele és nem lóg nem kopog a gömbfej a kormánymű cserénél(1 hete volt) futóművesnél is volt és át lett cibálva minden.Úgyhogy,Én megcáfolnám ,hogy 4 hónap után beszarik a gömbej a Lemförderéknél!
Már az új féknyergen gondolkodom.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 15. kedd, 21:02

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 17:41


Üdv.
Valaki találkozott már olyannal, hogy a fékmunkahenger dugója
a porvédő karmantyúját kilöki a helyéről?
Jó 1 éve fel lett újítva a féknyereg. Dugó+karmantyúk.
Erre 2 hónapja megint megszorult a dugó: természetesen a karmantyú nem volt a helyén
és bement a kosz, rárakodott a dugóra... jó... ismét felújító készlet, szereztem
egy bontott tárcsát, megnézettem, leszúrattam, fasza, nem hullámos, nem rázza a kormányt.
Erre ma kíváncsiságból leszedem a kereket, már látom is hogy megint nincs a helyén
az a rohadék, 1 helyen kijött a vájatjából.
Létezik hogy alvázszám alapján nem belevalót adtak és szerelte bele a szerelő?
Nem hinném...
Vagy ez is olyan, mint a lemförder lengőkar, hogy 4 hónap után kotyog rajta
a gömbfej és csak az erősített Meyle a jó?
Már az új féknyergen gondolkodom.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. január 06. vasárnap, 18:50


Kapásból nem enged más típust csak az Audit megnyitni.
Ez nem valami bíztató
2003-as 20déhez milyen áraitok vannak?


(igen, látom hogy szerkesztés alatt áll az oldal, de célszerűbb lenne
csak azután reklámozni egy BMW-s oldalon, miután már legalább
a BMW-s cuccok elérhetőek, ha már a többi nem )



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. január 06. vasárnap, 18:53