si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 20:36


senna írta: Üdv. Most vettem hátsó Juratek féktárcsát, Textar fékbetétet meg fékpofát és azt kell hogy mondjam idáig tökéletesen elégedett vagyok vele! Ezt azoknak írom aki nem tud dönteni mit vegyen!


Az elején mind jó!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 20:35


Üdv. Most vettem hátsó Juratek féktárcsát, Textar fékbetétet meg fékpofát és azt kell hogy mondjam idáig tökéletesen elégedett vagyok vele! Ezt azoknak írom aki nem tud dönteni mit vegyen!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 20:21


Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.

Van egy garnitúra 30d fék szettem,szépen le van festve stb..na Hétvégén autó megemel essünk neki...Első nyergek nem jönnek le,gumikalapács elő..semmi,akna kinyit hosszabító a karra semmi..eltört a dugókulcs fej..oké benne van a pakliban.

Ma megemeltük csápossal Beta(!!!) hajtókar Beta fejjel rá..eltört ez is,csavar meg se mozdul marad a melegítés majd hétvégén..remélem sikerülni fog.

Kíváncsi lennék h tud ennyire össze gyógyulni vagy menetrögzítő van a dologban már erre is gondoltam...

Üdv Dávid

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 18:36


YELLOW írta:
HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.


az E36 20i-nek ugyanakkora, mint nekem. viszont ha kisebb 16i-d volt, akkor ott pl elől láttam olyat, amin nem hűtött tárcsa van. az nyílván olcsóbb...


Nekem 30d van arra néztem árakat,gyári amint RHantos hoz kb ugyanabban az árban van mint a bárdinál v a unixnál a brmembo,textar vagy a jurid(persze nem kedvezménnyel nézve)!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 12:40


HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.


az E36 20i-nek ugyanakkora, mint nekem. viszont ha kisebb 16i-d volt, akkor ott pl elől láttam olyat, amin nem hűtött tárcsa van. az nyílván olcsóbb...

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 11:17


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.

Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 08:23


nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Nézd évente kb 5000-7000 Km -t mész az autóval, tehát nincs akkor gyakorlati tapasztalatod, A mart tárcsákkal meg csak az nagy gond hogy lényegesen hamarabb kopik a betét.

Nézd Budapesten 3 elismert BMW szerelővel "szervizzel" is beszéltem, hogy érdemes e a gyáritól eltérő márkájú tárcsát használni, mindenki azt mondta hogy érdemes inkább gyárit venni. a fékbetétnél meg a TEXTART ajánlották.

Én csak azon emberek szervizek, tapasztalatát írom le akik napi szinten benne vannak a témában. Csalódnom még nem kellett évi 40-60 Km futásteljesítmény mellett.


nekem is megvan még a gyári, sosem mondtam, hogy rossz. nekem amúgy Jurid van. direkt nem dobtam el, mert egy kis szabályzás kell és mehetne vissza. én alapvetően a féket sem nagyon hazsnálom, mert motorfékkel lassulok, csak azé kell a fék, ha valóban kell. én ezért is vállaltam be ezt a szettet, mert nem megyek sokat vele. amúgy keményebb betétet választottam direkt, mert harmad annyiba került mint az ATE sport betétje, és azért nem kopik úgy.
valóban nekem sok tapasztalatom nincs semmivel kapcsolatban sem, viszont sokat hallok ismerősöktől, akiknek BMW van, vagy épp más típus, hallom, látom mivel szenvednek, mi nem jó nekik. mint írtam a sajátom direkt raktam be, egy korábbi hsz-re.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 08:18


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Nézd évente kb 5000-7000 Km -t mész az autóval, tehát nincs akkor gyakorlati tapasztalatod, A mart tárcsákkal meg csak az nagy gond hogy lényegesen hamarabb kopik a betét.

Nézd Budapesten 3 elismert BMW szerelővel "szervizzel" is beszéltem, hogy érdemes e a gyáritól eltérő márkájú tárcsát használni, mindenki azt mondta hogy érdemes inkább gyárit venni. a fékbetétnél meg a TEXTART ajánlották.

Én csak azon emberek szervizek, tapasztalatát írom le akik napi szinten benne vannak a témában. Csalódnom még nem kellett évi 40-60 Km futásteljesítmény mellett.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 08:07


nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 08:00


YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 07:31


szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 06:51


tomy1228 írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.


Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?


Ez egy parázs téma itt, mint az olaj. Sose kapsz rá normális választ, mindenki a sajátjára esküszik. Amit én mondok Brambot ne vegyél, híresen vetemednek, külföldön mindenki köpködi, persze biztos gyártanak olyan típust ami nem, de azt te nem fogod megfizetni. Nyugodtan vehetsz rá gyárit, ha nem izzásra vasalod rendszeresen, Juridot, fékpofába is! De használhatod a Zimmermann tárcsákat is, alap típus elérhető árú, és Német minőség, kis manufaktúra
http://www.otto-zimmermann.de/en/
Csúcs vasaknak 50 60 nál indul az ára, 1 pár. Ha átlag vezető vagy, tökéletes a gyári, nekem is az van. 1x ütött, felszabályozták,azóta tökéletes, vagy másfél éve.


Versenypályára nem járok vele és a mostanival is meg vok elégedve ,pedig nem mondanám hogy lassan közlekedek,de olyan még sose fordult elő hogy ne lett volna megfelelő a fékhatás,igen tudom hogy ezek elég parázs témák elég sokat szoktam forumot olvasni,én épp ezért foglalok állást a gyári cuccok mellet,olajból is bmw rendelek akármit is tartalmazzon az a doboz!


Normál kategóriában gyári, ha meg tudod fizetni, bajod nem lesz vele.


tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:53


anubisz írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.


Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?


Ez egy parázs téma itt, mint az olaj. Sose kapsz rá normális választ, mindenki a sajátjára esküszik. Amit én mondok Brambot ne vegyél, híresen vetemednek, külföldön mindenki köpködi, persze biztos gyártanak olyan típust ami nem, de azt te nem fogod megfizetni. Nyugodtan vehetsz rá gyárit, ha nem izzásra vasalod rendszeresen, Juridot, fékpofába is! De használhatod a Zimmermann tárcsákat is, alap típus elérhető árú, és Német minőség, kis manufaktúra
http://www.otto-zimmermann.de/en/
Csúcs vasaknak 50 60 nál indul az ára, 1 pár. Ha átlag vezető vagy, tökéletes a gyári, nekem is az van. 1x ütött, felszabályozták,azóta tökéletes, vagy másfél éve.


Versenypályára nem járok vele és a mostanival is meg vok elégedve ,pedig nem mondanám hogy lassan közlekedek,de olyan még sose fordult elő hogy ne lett volna megfelelő a fékhatás,igen tudom hogy ezek elég parázs témák elég sokat szoktam forumot olvasni,én épp ezért foglalok állást a gyári cuccok mellet,olajból is bmw rendelek akármit is tartalmazzon az a doboz!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:46


tomy1228 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.


Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?


Ez egy parázs téma itt, mint az olaj. Sose kapsz rá normális választ, mindenki a sajátjára esküszik. Amit én mondok Brambot ne vegyél, híresen vetemednek, külföldön mindenki köpködi, persze biztos gyártanak olyan típust ami nem, de azt te nem fogod megfizetni. Nyugodtan vehetsz rá gyárit, ha nem izzásra vasalod rendszeresen, Juridot, fékpofába is! De használhatod a Zimmermann tárcsákat is, alap típus elérhető árú, és Német minőség, kis manufaktúra
http://www.otto-zimmermann.de/en/
Csúcs vasaknak 50 60 nál indul az ára, 1 pár. Ha átlag vezető vagy, tökéletes a gyári, nekem is az van. 1x ütött, felszabályozták,azóta tökéletes, vagy másfél éve.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 20:46


szotakdavid írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.


Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?


A helyedben raknék valami szép tárcsát,ha már nagy fékeid vannak
Egyébként jó árnak hangzik
Üdv Dávid


Gondolkodtam én is rajta,meg próbáltam utána érdeklődni hogy ténylegsen a bmw doboz milyen márkájú tárcsát rejt de senki nem tudott konkrét választ adni ugyhogy marad az hogy megrendelem a gyári tárcsákat Hantos Ricsitől,mert én is úgy gondolom hogy ez az ár nem vészes érte!