autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz copygrandee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. április 22. kedd, 19:47


Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre...
2005-ös évjáratú 318d-s Bencében esedékessé vált többek között az első fékek cseréje. Betét+tárcsa. A gyári szett árát kissé borsosnak találom, főleg hogy lassacskán eladósorba is kerül a kicsike. Az hallottam, hogy a Zimmermann féle szettek ár-érték arányban egész jók. Belevághatok? Az ár szettben kevesebb, mint a fele a gyárinak...
Köszönöm előre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 22:15


laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta: Heló srácok. Érdeklődnék hogy hol és mennyiért lehet beszerezni originál bmw-és első féktárcsákat.Köszi a válaszokat


mivel nem elég konkrét a kérdés, így azt mondom, hogy BMW szervízben, az árat meg ott megmondják


Erre én is gondoltam .Azt hittem van valami más forrás is ahonnét be lehet szerezni esetleg féláron


akkor úgy kell kérdezni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 20:59


YELLOW írta:
laszlo0918 írta: Heló srácok. Érdeklődnék hogy hol és mennyiért lehet beszerezni originál bmw-és első féktárcsákat.Köszi a válaszokat


mivel nem elég konkrét a kérdés, így azt mondom, hogy BMW szervízben, az árat meg ott megmondják


Erre én is gondoltam .Azt hittem van valami más forrás is ahonnét be lehet szerezni esetleg féláron

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 19:23


laszlo0918 írta: Heló srácok. Érdeklődnék hogy hol és mennyiért lehet beszerezni originál bmw-és első féktárcsákat.Köszi a válaszokat


mivel nem elég konkrét a kérdés, így azt mondom, hogy BMW szervízben, az árat meg ott megmondják

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 13. vasárnap, 18:49


Heló srácok. Érdeklődnék hogy hol és mennyiért lehet beszerezni originál bmw-és első féktárcsákat.Köszi a válaszokat

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 20. csütörtök, 07:03


jons írta:
YELLOW írta:
4 évesen ilyen állapotban volt, most sem sokkal rosszabb, talán már picit több a felületi rozsdafolt a hűtőrészen


Megvan azért vállasodva az a tárcsa... Fel kéne lassan szabályoztatni,


vállasodva?
van egy minimális, de ezt szabályoztatni? azt akkor szokás ha már olyan válla van, és olyan kopott a betét, hogy esetleg a váll nagyobb, mint a betétvastagséga, mert akkor kitart a váll.
én nem láttam még olyat, aki 30ezer futás után szabályoztat.
amúgy inkább csak csalóka a kép

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 18:42


[quote="YELLOW"
4 évesen ilyen állapotban volt, most sem sokkal rosszabb, talán már picit több a felületi rozsdafolt a hűtőrészen
[/quote]

Megvan azért vállasodva az a tárcsa... Fel kéne lassan szabályoztatni,


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 14:07


YELLOW írta:
MattM325 írta: Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.


nekem rázott is, sőt egyszer mintha hangja is lett volna. ezt írtam. de mint kiderült a rázás a szilenblokk miatt volt, mióta poliuretán van benne, semmi rázás, igaz közben is csillapodott, bár kitapasztaltam, hogy a legjobb úgy nyomni, hogy ne rázzon. a nyikorgás, meg a krézifék volt. szóval ezek után nekem pozitív, csak sokáig húztam a dolgot. harap jól a PowerDisc, vagyis fogja a pofát, sima ATE pofák vannak hozzá. talán egy kicsit a tárcsa jobban kopik ezzel a betéttel, de a puhább sportosabb betét, 4x ennyi lett volna.
egyébként a rázásnál mit írtam sokszor, ha meg volt emelve az autó és pörgettem a kereket, még annyira sem ért a pofába, mint a gyári. mégis rázott. aztán bejáratás után emlékszem, azért megtapostam egyszer ABS-es fékezésig. szerintem a szilent akkor makaknt meg, ami után rázott, ha fékeztem. sima egyenes nem lejtős úton, pl 120-nál úgy lemerem taposni a féket, hogy a kormányt nem fogom és nem húz semerre. mondjuk a rossz szilenttel is ilyen volt. illetve nekem nagyon bejön, hogy nem szokványos a mintázata, mintha valami elektronpálya lenne kb ennyi.

4 évesen ilyen állapotban volt, most sem sokkal rosszabb, talán már picit több a felületi rozsdafolt a hűtőrészen




Köszönöm, hogy megosztottad a tapasztalatod. Szerintem nekem is lengőkar szilent lesz, mert valami gagyit tettem bele, mert gyorsan kellett és nem volt más. Nagyobb fékezésnél semmi rezonancia, úgyhogy tárcsát kizártam.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 07:19


MattM325 írta: Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.


nekem rázott is, sőt egyszer mintha hangja is lett volna. ezt írtam. de mint kiderült a rázás a szilenblokk miatt volt, mióta poliuretán van benne, semmi rázás, igaz közben is csillapodott, bár kitapasztaltam, hogy a legjobb úgy nyomni, hogy ne rázzon. a nyikorgás, meg a krézifék volt. szóval ezek után nekem pozitív, csak sokáig húztam a dolgot. harap jól a PowerDisc, vagyis fogja a pofát, sima ATE pofák vannak hozzá. talán egy kicsit a tárcsa jobban kopik ezzel a betéttel, de a puhább sportosabb betét, 4x ennyi lett volna.
egyébként a rázásnál mit írtam sokszor, ha meg volt emelve az autó és pörgettem a kereket, még annyira sem ért a pofába, mint a gyári. mégis rázott. aztán bejáratás után emlékszem, azért megtapostam egyszer ABS-es fékezésig. szerintem a szilent akkor makaknt meg, ami után rázott, ha fékeztem. sima egyenes nem lejtős úton, pl 120-nál úgy lemerem taposni a féket, hogy a kormányt nem fogom és nem húz semerre. mondjuk a rossz szilenttel is ilyen volt. illetve nekem nagyon bejön, hogy nem szokványos a mintázata, mintha valami elektronpálya lenne kb ennyi.

4 évesen ilyen állapotban volt, most sem sokkal rosszabb, talán már picit több a felületi rozsdafolt a hűtőrészen




státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 22:22


toki24 írta: Sziasztok!


Eljött a fékcsere projekt.

Rdeklődnék, hogy milyet érdemes venni? márkába. azt hallottam hogy elég allergiás rá a bmw ha esetleg valami utángyártott cucc megy bele. Akkor milyen a megfelelő neki? fékbetéttel együtt persze.


Az 5er elég érzékeny a fékre, ott bevált a Zimmermann tárcsa + Textar betét kombó,
elég sokat hozok belőle, jó a tapasztalat ...
( Ha kell rá jó ár írj )

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 20:03


MattM325 írta: Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.


Annyi van, hogy gőzd elolvasni.
http://www.bmwfanatics.hu/kere...zaszolasok

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 19:21


Ha már megemlítettem az Ate-t
Akiknek esetleg Powerdisc tárcsái vannak, írhatnának pár sort, hogy mik a tapasztalatok.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 19:18


toki24 írta: Sziasztok!


Eljött a fékcsere projekt.

Érdeklődnék, hogy milyet érdemes venni? márkába. azt hallottam hogy elég allergiás rá a BMW ha esetleg valami utángyártott cucc megy bele. Akkor milyen a megfelelő neki? fékbetéttel együtt persze.


Én nagyon sok féle tárcsát kipróbáltam, Brembo, Textar, Pagid, Ate, Zimmermann...
Azt kell mondjam, hogy tényleg nem egyszerű a helyzet, valami mindig van mindegyikkel, talán a Zimmermannal nem volt baj. Most Ate Powerdisc van, kb 5-6e km-t mentem vele, van egy kis hangja fékezésnél ez oké, de néha 1-1 fékezés után elkezd rázni. Hozzáteszem nagyot még nem fékeztem vele, talán nem lett rendesen megpucolva nem tudom, de most vettem fékfelújító készletet + fékpasztát, szétszedem az egészet aztán vagy jobb lesz vagy megy vissza gariba. Mindenesetre hátra is megvettem, legyen egységes.
A legtutibb a gyári...



toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 18:17


Sziasztok!


Eljött a fékcsere projekt.

Rdeklődnék, hogy milyet érdemes venni? márkába. azt hallottam hogy elég allergiás rá a bmw ha esetleg valami utángyártott cucc megy bele. Akkor milyen a megfelelő neki? fékbetéttel együtt persze.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2014. március 07. péntek, 19:39


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:

Szia jlaci74!

Igen, így van ahogy írod. A különbség csak annyi, hogy a webshopban készletként árulták és ez szerepel a számlán is. Továbbá a telefonos beszélgetés során is, kiindulva az alap tárcsa kérdésből, "tengelyre" való mennyiségben egyeztünk meg. Sikerült feltöltenem a számlaképet:


Továbbra is csak az erkölcsi oldalát nézem a dolognak, és írtam le végleg a Kovács Autóalkatrész webáruházat. Bízom benne, hogy mindenki tanul az esetből és talán erkölcsi fejlődésre is lesz hatása.
Szerencsére a hétvégi terv tartható, ma reggel megrendeltem ezeket az alkatrészeket és délután át is vehetem az ígéret szerint.

Kösz és üdv,
Cs.



de ezt még nem értem. most én ezen nem látok tárcsát, meg fékpofát.... vagyis látok, de az 20ezer Ft, ami 2db tárcsa. Az sok? vagy a bekeretezz rész, egy 2ezer Ft-is cucc, ami szintén 2db. most a számla alapján nem értem mi a gond...

fékpofát szoktak tengelyre megadni, ami 4db-ot jelent, azaz 2 párt, jobbost, balost. féktárcsát pedig darabban.

most lehet én vagyok hülye, de nem értem a gondod. a számlán lévő árak teljesen jók a feltüntetett db esetén. vagy mindenből csak 1db-ot kaptál???


Nem Yellow...
Az a problémája, hogy a bekeretezett alkatrészből 2db-ot kapott, ami gyakorlatilag 1 készlet. Neki 2 készletre, vagyis 4 db-ra lett volna szüksége a két első féknyereghez. Aki felvette-összeszedte a rendelést nem tudta, hogy a számlán készlet elnevezéssel szereplő alkatrész az db és nem készlet...


Igen, ez a helyzet. Tárcsából azért szerepel kettő a számlán mivel 1db-ra adtam le a rendelést és ez gyanús volt az eladónak. Felhívott (ez tetszett is részükről), tisztáztuk, hogy 2 kell és ha már az olcsóbbat választom (TRW helyett ATE) akkor legyen egy alapos felújítás, amihez kellenek a (tárcsamennyiség dolgából tanulva) "tengelyre" való mennyiségek az alkatrészekből, ami aztán ilyen történetbe torkollott.
Ha most megnézitek az oldalt "Alkatrész ATE" látható a cikkszám mögött. Ez van, ennyire megbízhatóak.