státusz Lacza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2011. július 11. hétfő, 16:23


Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

üdv
Laci

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 08:57


[quote="Bero"]
Majti írta: Üdv márka társak

olyan kérdésem lenne, hogy a pontosan milyen fékbetétek és tárcsák kellenek a kocsihoz?
(e46, 1.6 115 ló) (Vastagság, szélesség stb) Gyári rajta minden.


286x22
minimális vastagság 20,4

üdv

m_attila

Ha fékre van szükséged szólj.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 27. péntek, 08:57

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 26. csütörtök, 23:59


Majti írta: Üdv márka társak

olyan kérdésem lenne, hogy a pontosan milyen fékbetétek és tárcsák kellenek a kocsihoz?
(e46, 1.6 115 ló) (Vastagság, szélesség stb) Gyári rajta minden.


Felmész a www.unix.hu ra,kiválasztod az autód és ott minden le van írva ! Hali

Majti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Majti

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2011. május 26. csütörtök, 23:17


Üdv márka társak

olyan kérdésem lenne, hogy a pontosan milyen fékbetétek és tárcsák kellenek a kocsihoz?
(e46, 1.6 115 ló) (Vastagság, szélesség stb) Gyári rajta minden.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2011. április 18. hétfő, 13:51


Anubisz!

Azt meg lehet tudni, hogy honnan szerezted ezt a fékjavító szettet?
Amióta beraktam az új fékpofákat és tárcsákat nekem is szorul a fék, melegszik is

Ma lesz egy kis időm meló után és megnézem, de lehet, hogy a munkahengereimmel lesz gond, akkor viszont ilyen szettet vennék, mert ez jófajtának tűnik


Amúgy lehet, hogy csak a lustaságom bosszulja meg magát, mert szilikonzsírt nem találtam otthon és sima zsírt raktam az önbeálló részhez. Lehet nem kellett volna , de az majd kiderül.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 01:04


pneurob írta:
hil írta:
Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



Lehet, hogy én megnézetném a kardán csapágyat és a csuklót, vicces dolgokat tudnak csinálni. Akár negatív, akár pozitív terhelésnél is.

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com





9,5 nagyon sok.Enyém eszik annyit 130 nál tempómattal,autópályán 3000 res motorral és négy kerék meghajtással. Viszont ha ennyire fogna,szorulna ott valami szerintem tuti tök forró lenne,a fékpofa,tárcsa,felni tuti.Ha az okozná.Azért ott komoly hő keletkezne 90,100 nál.
És ahogy írják a féknyereg dugattyút is illik néha megnézni,mert bizony az enyém nagyon gyatra állapotba volt,annak pedig simán kell járni,Nem igen szokták nézegetni,be az új fékpofa,vissza préselik azt jól van.A sok só,trutyi meg már szét zabálta aztán szorul.
Ha már ennyit költöttél,felnire,gumira,ne sajnáld azt a pár ezer forintot,szedesd le mind a két féknyerget,szépen meg takarítják,ki nyomják a dugattyút,mégis milyen állapotba van,
cseréld ki benne a gumi szimeringet,gumi harangot a dugattyú körül,legalább egy darabig nem lesz gondod rá.mert ha szorul és mindig nyomja a pofát a tárcsához,csak melegíti mindig,és még a féktárcsád is el fog vetemedni a hő terhelés miatt. Nem biztos hogy ez a hiba,de meg éri rendbe rakni a féknyerget is,már csak ezért.



ma meg kaptam Németországból a féknyereg javító készletet.Ajánlom mindenkinek az oldalt,profi szállítás.

még silicon kenő cuccot is csomagoltak hozzá. Meg látszik nem Magyarországról jött

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. március 02. szerda, 12:56

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:29


hil írta:
Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



Lehet, hogy én megnézetném a kardán csapágyat és a csuklót, vicces dolgokat tudnak csinálni. Akár negatív, akár pozitív terhelésnél is.

http://schmiedmann.hu/
bmwmuller.hu@gmail.com





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 01. kedd, 22:30


Mokkanat
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Mokkanat

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:26


Bero írta:
hil írta:
Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



Felni rávaló,főleg hogy 1 éve ugyanez van rajta és eddig semmi gond nem volt vele és utánanéztem és rávaló! Ez a fék munkahenger dolgot mondta 1ik tag is az elég esélyes! Viszont most,hogy így mondtad a szagot,amikor beállok a garázsba néha érzek fura szagot a kocsi elejétől csak nem gondoltam hogy emiatt lenne! Csak összejönnek a dolgok és ez a m.henger dugattyú szervizelése bonyolult feladat?


Összejön ez...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:16


hil írta:
Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



Felni rávaló,főleg hogy 1 éve ugyanez van rajta és eddig semmi gond nem volt vele és utánanéztem és rávaló! Ez a fék munkahenger dolgot mondta 1ik tag is az elég esélyes! Viszont most,hogy így mondtad a szagot,amikor beállok a garázsba néha érzek fura szagot a kocsi elejétől csak nem gondoltam hogy emiatt lenne! Csak összejönnek a dolgok és ez a m.henger dugattyú szervizelése bonyolult feladat?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:10


Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

A felni rá való? Mert halottam már, hogy 5-ös felnit (e39) tettek rá, és úgy rémlik, ahhoz központosító kell a felni közép és az agy közé. Ha ez kilőve, akkor fék munkahenger dugattyú lehet berohadva, nem megy vissza mindig, de akkor érezhető lenne a betét szaga (direkt nem ferodolt írtam, mert az már nincs az azbeszt miatt)és melegedne is. Megpróbálnám azt, amit először leírtam, hogy szétnyomod a fék pofákat és megforgatod.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:06


Bero írta: Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem


Esetleg fékezz egy-két komolyabbat. Dolgozzon rendesen az ABS. A sok érintő fékezés miatt lehet megtapadt vmi.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:02


hil írta:
1 hét alatt sok minden történhet, ha a tulaj nincs ott....


Sajnos így van.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 22:01


Üdv! Szerelő urak valószínű nem mentek vele,mert leírtam pontosan mennyi km van benne a kocsiba és ahova én viszem ott azért igencsak megfordulnak az én verdámnál jóval durvábbak amit meglehetne hajtani! A mostani felnim 16os és 1 éve van fenn. Téli gumival tolom és amikor megvettem 141321km volt benne és most 174413 km van benne! Hil jól emlékszik 1 hétig volt a szervízbe,de már azelőtt csinálta ezt a hibát! Kb 1 hónapja. Hangja nincs,csöndben fut,amikor fékezek semmi furát nem érzek,csak ha motorfékkel megyek és üresbe meg amikor kigyorsítok! Megpörgettem megemelve a kereket nem volt hangja,csak akad a kerék 1 bizonyos fordulatnál! Ez vagy kerékcsapágy vagy kerékhenger?! ha jól tudom. Nincs sok tippem,ez maga a rejtély lehet csak berohadt valahol a féknél :S Kipróbáltam ma meleg motorral plusz 6 fok lehetett és nulláztam a pill fogyasztás mérőt, 90-el mentem 9.3 liter! ijj mondom fasza,és ''fogott'' is az autó! Most értem haza asszonytól, hideg motor - 5 fok,lennulláztam ismét a pill fogyot és 90el mentem erre csak 6.5 liter ami a normális volt eddig is! Tényleg nem értem

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:54


Burns írta:
hil írta:
Mokkanat írta:
Lehet olyan gond is, hogy a felni közepe nem fekszik fel az agyra a szükséges központosító hiánya miatt (nem rávaló felni esetében)és egyszerűen az egész a csavarokon lóg, el tud mozdulni az agyon és ettől lehet olyan érzése, mintha tojás alakú lenne a kerék. Ez utóbbi is igencsak valószínű.



Ott a pont, de ha ezt a felnit használja tél eleje óta, akkor eddig mért nem jött ki? Erre kíváncsi vagyok mi a megoldás...

Most végig gondolva, amit saját idézetemből meghagytam, az a legvalószínűbb. Hogy eddig miért nem vette észre? Lehet, hogy észre vette korábban is, arról nem írt. Lehet, hogy most ment bele valami gödörbe, ami elnyomta a felnit az agyon. De mintha szerelőnél járt volna mostanában lambda szonda miatt, úgy emlékszem 1 hétig volt ott az autó, lehet, hogy le lett véve a kerék és nem lett jól visszatéve, de mindez csak feltételezés



Vagy mentek egyet vele a szerelők, de ebbe már bele se merek gondolni...
[/quote]

1 hét alatt sok minden történhet, ha a tulaj nincs ott....



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 01. kedd, 21:55

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. március 01. kedd, 21:44


hil írta:
Mokkanat írta:
Lehet olyan gond is, hogy a felni közepe nem fekszik fel az agyra a szükséges központosító hiánya miatt (nem rávaló felni esetében)és egyszerűen az egész a csavarokon lóg, el tud mozdulni az agyon és ettől lehet olyan érzése, mintha tojás alakú lenne a kerék. Ez utóbbi is igencsak valószínű.



Ott a pont, de ha ezt a felnit használja tél eleje óta, akkor eddig mért nem jött ki? Erre kíváncsi vagyok mi a megoldás...

Most végig gondolva, amit saját idézetemből meghagytam, az a legvalószínűbb. Hogy eddig miért nem vette észre? Lehet, hogy észre vette korábban is, arról nem írt. Lehet, hogy most ment bele valami gödörbe, ami elnyomta a felnit az agyon. De mintha szerelőnél járt volna mostanában lambda szonda miatt, úgy emlékszem 1 hétig volt ott az autó, lehet, hogy le lett véve a kerék és nem lett jól visszatéve, de mindez csak feltételezés

[/quote]
Vagy mentek egyet vele a szerelők, de ebbe már bele se merek gondolni...