hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 19:37


renesis írta:
hil írta:
renesis írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az autó(118d) olyan hangot ad ki ,ha visszaengedem a gázt,mintha busz lenne. Zúg-búg. Már a kardán csapágyát kicseréltük. A difiből jön a hang, de mások azt mondják, hogy kizárt dolog, hogy a difi tönkremenjen. Valaki tapasztalt már ehhez hasonlót? Mi lehet a baj? Bocs, hogy ide írtam.

Szia!
Kerékcsapágy(ak)???
bye:hil



Onnan nem jönnek hangok


Szia!
A saját tapasztalatom: nagyon zúgott valami hátulról, ha elvettem a gázt, akkor jobban. Én első felindulásomban a diffire gondoltam, már fel is hajtottam egy bontott, belevalót. Aztán megemeltem az autó hátulját és fonendoszkóppal egyből rájöttem, hogy azt bizony az elsőre kizártnak tartott kerékcsapágy okozza. Így nem vettem feleslegesen diffit....
bye:hil



autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2006

státusz renesis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 19:34


hil írta:
renesis írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az autó(118d) olyan hangot ad ki ,ha visszaengedem a gázt,mintha busz lenne. Zúg-búg. Már a kardán csapágyát kicseréltük. A difiből jön a hang, de mások azt mondják, hogy kizárt dolog, hogy a difi tönkremenjen. Valaki tapasztalt már ehhez hasonlót? Mi lehet a baj? Bocs, hogy ide írtam.

Szia!
Kerékcsapágy(ak)???
bye:hil



Onnan nem jönnek hangok

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 19:31


renesis írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az autó(118d) olyan hangot ad ki ,ha visszaengedem a gázt,mintha busz lenne. Zúg-búg. Már a kardán csapágyát kicseréltük. A difiből jön a hang, de mások azt mondják, hogy kizárt dolog, hogy a difi tönkremenjen. Valaki tapasztalt már ehhez hasonlót? Mi lehet a baj? Bocs, hogy ide írtam.

Szia!
Kerékcsapágy(ak)???
bye:hil



autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2006

státusz renesis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 19:26


Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az autó(118d) olyan hangot ad ki ,ha visszaengedem a gázt,mintha busz lenne. Zúg-búg. Már a kardán csapágyát kicseréltük. A difiből jön a hang, de mások azt mondják, hogy kizárt dolog, hogy a difi tönkremenjen. Valaki tapasztalt már ehhez hasonlót? Mi lehet a baj? Bocs, hogy ide írtam.

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. november 11. csütörtök, 19:55


Robinson írta:
zcsatari írta: Sziasztok!

Már egy jó ideje hallok és érzek a kormányon rázósabb úton illetve kanyarodásnál,hepe-hupás utakon a balelsőtől jövő rezonáló hangot.
Ez nem folyamatos, ha pl egy kátyuba hajtok rezonál egyet aztán abba marad. Nem csak a kormányon érezni hanem a hang is egyre markánsabb.

Na már most kb 2 hete kicserélték a stabilizátort de semmi változás, lehet nem is az volt a baja?

Köszi!

Z


Ha simán felemeled az autót és megütögeted erősen a kereket nem zörög?



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. november 09. kedd, 20:03


zcsatari írta: Sziasztok!

Már egy jó ideje hallok és érzek a kormányon rázósabb úton illetve kanyarodásnál,hepe-hupás utakon a balelsőtől jövő rezonáló hangot.
Ez nem folyamatos, ha pl egy kátyuba hajtok rezonál egyet aztán abba marad. Nem csak a kormányon érezni hanem a hang is egyre markánsabb.

Na már most kb 2 hete kicserélték a stabilizátort de semmi változás, lehet nem is az volt a baja?

Köszi!

Z



lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. május 17. hétfő, 21:47


lbalog írta:
Tano írta:
lbalog írta: Nem kormányzár az tuti... a keréktől jön a hang. Olyan mintha, ahogy gurul hátra a kocsi a balra kitekert kormány hatására a jobb kerék ugye "elfelé szeretne menni a kanyar ivétől" így kvázi a tapadás húzza "kifele" a kerék alját. Már ha érthető ahogy leírom... Valami biztos enged egy kicsit /pár mm-ről lehet szó max/, majd elérve a határt "visszarántja" a kereket és az okozza a pattogó hangot.
Régi, még front meghajtású időkből emlékszem ilyesmi hangra, féltengelyes kocsinál, kitekert kormány padlógáz verziónál.... azért fura, mert elvittem szerelőhöz, megemelte, mindent megrángatott majd 2 szilent és egy kutyacsontnyi problémát talált. Ezt szépen ki is cseréltük, a kocsi tilinkózása az úton meg is oldódott de ez a gond megmaradt, talán csökkent kicsit..


Mivel teljesen kitekerve csinálja én a kormányművet is javaslom megnézetni.


ez valóban megfontolandó!
thnx

Nos, a kérdés megoldódni látszik: a zavaró hang a kardán felfüggesztéstől jön...persze biztosat majd a csere után tudok mondani, amennyiben megszűnik ez az idegesítő jelenség...



lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. május 16. vasárnap, 21:07


Tano írta:
lbalog írta: Nem kormányzár az tuti... a keréktől jön a hang. Olyan mintha, ahogy gurul hátra a kocsi a balra kitekert kormány hatására a jobb kerék ugye "elfelé szeretne menni a kanyar ivétől" így kvázi a tapadás húzza "kifele" a kerék alját. Már ha érthető ahogy leírom... Valami biztos enged egy kicsit /pár mm-ről lehet szó max/, majd elérve a határt "visszarántja" a kereket és az okozza a pattogó hangot.
Régi, még front meghajtású időkből emlékszem ilyesmi hangra, féltengelyes kocsinál, kitekert kormány padlógáz verziónál.... azért fura, mert elvittem szerelőhöz, megemelte, mindent megrángatott majd 2 szilent és egy kutyacsontnyi problémát talált. Ezt szépen ki is cseréltük, a kocsi tilinkózása az úton meg is oldódott de ez a gond megmaradt, talán csökkent kicsit..


Mivel teljesen kitekerve csinálja én a kormányművet is javaslom megnézetni.


ez valóban megfontolandó!
thnx


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 16. vasárnap, 20:44


lbalog írta: Nem kormányzár az tuti... a keréktől jön a hang. Olyan mintha, ahogy gurul hátra a kocsi a balra kitekert kormány hatására a jobb kerék ugye "elfelé szeretne menni a kanyar ivétől" így kvázi a tapadás húzza "kifele" a kerék alját. Már ha érthető ahogy leírom... Valami biztos enged egy kicsit /pár mm-ről lehet szó max/, majd elérve a határt "visszarántja" a kereket és az okozza a pattogó hangot.
Régi, még front meghajtású időkből emlékszem ilyesmi hangra, féltengelyes kocsinál, kitekert kormány padlógáz verziónál.... azért fura, mert elvittem szerelőhöz, megemelte, mindent megrángatott majd 2 szilent és egy kutyacsontnyi problémát talált. Ezt szépen ki is cseréltük, a kocsi tilinkózása az úton meg is oldódott de ez a gond megmaradt, talán csökkent kicsit..


Mivel teljesen kitekerve csinálja én a kormányművet is javaslom megnézetni.



lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. május 16. vasárnap, 20:31


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: esetleg az nem lehet, hogy olyan a jelenség mint E39-nél? annál volt olyan, hogy teljesen kitekert kormánynál, bezárt a kormányzár. nem lehetséges, hogy esetleg ott is be akarna zárni csak nem tud? ez csak felzézelezés.


Milyen történeteket tudsz te
Az a baj, hogy a kormányzár 1 kormányfordulat alatt 2-3x zárna, így elég nehéz elhinni, hogy csak teljesen kitekert kormánynál zár(na) be...



Nem kormányzár az tuti... a keréktől jön a hang. Olyan mintha, ahogy gurul hátra a kocsi a balra kitekert kormány hatására a jobb kerék ugye "elfelé szeretne menni a kanyar ivétől" így kvázi a tapadás húzza "kifele" a kerék alját. Már ha érthető ahogy leírom... Valami biztos enged egy kicsit /pár mm-ről lehet szó max/, majd elérve a határt "visszarántja" a kereket és az okozza a pattogó hangot.
Régi, még front meghajtású időkből emlékszem ilyesmi hangra, féltengelyes kocsinál, kitekert kormány padlógáz verziónál.... azért fura, mert elvittem szerelőhöz, megemelte, mindent megrángatott majd 2 szilent és egy kutyacsontnyi problémát talált. Ezt szépen ki is cseréltük, a kocsi tilinkózása az úton meg is oldódott de ez a gond megmaradt, talán csökkent kicsit..


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 16. vasárnap, 19:54


YELLOW írta: esetleg az nem lehet, hogy olyan a jelenség mint E39-nél? annál volt olyan, hogy teljesen kitekert kormánynál, bezárt a kormányzár. nem lehetséges, hogy esetleg ott is be akarna zárni csak nem tud? ez csak felzézelezés.


Milyen történeteket tudsz te
Az a baj, hogy a kormányzár 1 kormányfordulat alatt 2-3x zárna, így elég nehéz elhinni, hogy csak teljesen kitekert kormánynál zár(na) be...



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 16. vasárnap, 19:41


YELLOW írta:
lbalog írta: Sziasztok!
Egy bosszantó hibajelenségben kérem a hozzáértő társaság véleményét.
Ha balra kitekert kormánnyal tolatok, akkor a jobb kerék felől kopogás-kattogás hallatszik és a kormány is megrezdül /mintha ráhajtana a kerék valamire/, de csak ha lendületesebben tolom neki. Ha csak éppen gurulok vagy egyenesen, esetleg jobbra kitekert kormánnyal tolatok, akkor semmi!
Most lett kicserélve elől 1 kutyacsont 2 szilent, egyéb probléma nem jelentkezik, nem lötyög, lóg, a kerék, feszes, pontos a kormány és jó az egyenesfutás, nincs kátyunál kopogás.
Ötlet?
/egy 2004-es E46 kombi 320d az alany/
thnx
L



esetleg az nem lehet, hogy olyan a jelenség mint E39-nél? annál volt olyan, hogy teljesen kitekert kormánynál, bezárt a kormányzár. nem lehetséges, hogy esetleg ott is be akarna zárni csak nem tud? ez csak felzézelezés.

amúgy én szilnetet mondtam volna, de mivel cserélve lett... jól fel lett rögzítve? esetleg talpas/gömbfej... de ez csak tipp a részemről. én is megnézem majd, csinálja-e...



de a kormányzár az a gyújtáskapcsolónál van, a hangok meg a kerék felől jönnek

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. május 16. vasárnap, 18:58


lbalog írta: Sziasztok!
Egy bosszantó hibajelenségben kérem a hozzáértő társaság véleményét.
Ha balra kitekert kormánnyal tolatok, akkor a jobb kerék felől kopogás-kattogás hallatszik és a kormány is megrezdül /mintha ráhajtana a kerék valamire/, de csak ha lendületesebben tolom neki. Ha csak éppen gurulok vagy egyenesen, esetleg jobbra kitekert kormánnyal tolatok, akkor semmi!
Most lett kicserélve elől 1 kutyacsont 2 szilent, egyéb probléma nem jelentkezik, nem lötyög, lóg, a kerék, feszes, pontos a kormány és jó az egyenesfutás, nincs kátyunál kopogás.
Ötlet?
/egy 2004-es E46 kombi 320d az alany/
thnx
L



esetleg az nem lehet, hogy olyan a jelenség mint E39-nél? annál volt olyan, hogy teljesen kitekert kormánynál, bezárt a kormányzár. nem lehetséges, hogy esetleg ott is be akarna zárni csak nem tud? ez csak felzézelezés.

amúgy én szilnetet mondtam volna, de mivel cserélve lett... jól fel lett rögzítve? esetleg talpas/gömbfej... de ez csak tipp a részemről. én is megnézem majd, csinálja-e...



lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. május 16. vasárnap, 13:55


Sziasztok!
Egy bosszantó hibajelenségben kérem a hozzáértő társaság véleményét.
Ha balra kitekert kormánnyal tolatok, akkor a jobb kerék felől kopogás-kattogás hallatszik és a kormány is megrezdül /mintha ráhajtana a kerék valamire/, de csak ha lendületesebben tolom neki. Ha csak éppen gurulok vagy egyenesen, esetleg jobbra kitekert kormánnyal tolatok, akkor semmi!
Most lett kicserélve elől 1 kutyacsont 2 szilent, egyéb probléma nem jelentkezik, nem lötyög, lóg, a kerék, feszes, pontos a kormány és jó az egyenesfutás, nincs kátyunál kopogás.
Ötlet?
/egy 2004-es E46 kombi 320d az alany/
thnx
L



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 16. vasárnap, 13:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. április 03. szombat, 06:42


jencispy írta:
YELLOW írta: ez teljesen normális dolog!!!
pl ha megfigyeled, akkor menetközben, hiába húzód a kézit, nem úgy fog, mint egy elsőkerekes autónál, viszont ha állóhelyzetben feleannyira behúzod, már rögzíti az autót. nekem is szokatlan volt, de ez ilyen, a hang meg velejár...


Ez érdekes.
Nekem nem rögzíti rendesen kézifék a kocsit ha félig húzom be, bár eléggé meg van nyúlva a bovden (ha bovdenes) de Rhantos azt mondta nem kell még cserélni.
Ezek szerint csak engem zavar, az E90-nél is ugyanilyen a rendszer tehát nem változtattak.


nekem álló helyzetben anynira megfogja, mondjuk 3 kattanásnál, hogy nem indul el az autó, olyan mintha valami figyelné, lejtőn jobban be kell húzni, tehát járó motornál álló helyzetben mintha jobban rögzítene, nekem ez a tapasztalatom, viszont menet közben bármennyire is tépem, nem blokkolja a kereket. a nyikorgást meg álló motornál hallhatod, pont a korábbi miatt, azaz nem teljesen fog rá, és ahogy mozog a kocsiszekrény, úgy nyekkenhet, főleg ha gereket cserélsz, meg van emelve a verda, majd mikor eresztik vissza, sokan azt hiszik a rugó hangja, pedig a kéziféké...