zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!
ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68
Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!
Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?
64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.
A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!
5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.
Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.
lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.