YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 08:44


negativ0001 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
negativ0001 írta: Koszi, de mi az a CKM?


Car Key Memory


szerintem sokan a férfi magazinra gondolnak


))))))))))
Kell egy laptop es diagnosztizalo progi ehez, nem?



jah

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 08:37


YELLOW írta:
Tano írta:
negativ0001 írta: Koszi, de mi az a CKM?


Car Key Memory


szerintem sokan a férfi magazinra gondolnak


))))))))))
Kell egy laptop es diagnosztizalo progi ehez, nem?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 07:15


Tano írta:
negativ0001 írta: Koszi, de mi az a CKM?


Car Key Memory


szerintem sokan a férfi magazinra gondolnak

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 21:09


negativ0001 írta: Koszi, de mi az a CKM?


Car Key Memory

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 18:25


Tano írta:
negativ0001 írta: Azt szeretnem megtudni, hogy ha a futesem be van allitva x ertekre es meallitom az autot/motort es majd x ido mulva ujbol inditom,akkor nem az utolso beallitott ertekkel kellene induljon a futes is?
Vagy ha ki volt kapcsova, akkor sem kellene beinduljon?


A CKM-ben lehet ezzel variálni, hogy megjegyezze-e, milyen intenzív legyen stb.

Koszi, de mi az a CKM?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 15:35


negativ0001 írta: Azt szeretnem megtudni, hogy ha a futesem be van allitva x ertekre es meallitom az autot/motort es majd x ido mulva ujbol inditom,akkor nem az utolso beallitott ertekkel kellene induljon a futes is?
Vagy ha ki volt kapcsova, akkor sem kellene beinduljon?


A CKM-ben lehet ezzel variálni, hogy megjegyezze-e, milyen intenzív legyen stb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 12. szerda, 11:14


Azt szeretnem megtudni, hogy ha a futesem be van allitva x ertekre es meallitom az autot/motort es majd x ido mulva ujbol inditom,akkor nem az utolso beallitott ertekkel kellene induljon a futes is?
Vagy ha ki volt kapcsova, akkor sem kellene beinduljon?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 10:16


negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Nalam tortent egy olyan dolog (benzines), hogy beallitottam a klimat 23.5 fokra es a futes nem indult be, pedig a motor mar reg fel volt melegedve uzemhomersekletre. Ekkor volt ez a -21 fok. Aztan lehoztam a homersekletet 20 fokra es ekkor beindult.
Most azt nem tudom, hogy ez valami szenzor hiba, vagy esetleg gyenge a fagyallo es el volt fagyva es veletlen egybeeseskent pont akkor olvadt ki mikor lehoztam 20 fokra....???



de klímát minek kapcsoltad be? nem kell annak menni. a sima meleg levegő is párátlanít, de fűt. ha túl melegnek érzed, akkor egy kis hideget kell hozzá kevertetni.

A legkondit nem kapcsoltam be.Csak azert irtam "klimat" , mert klimatronic a rendszer....digitalis baromsag



jah talán fűtéscsap, de ilyet még nem tapasztaltam.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 09:48


YELLOW írta:
negativ0001 írta: Nalam tortent egy olyan dolog (benzines), hogy beallitottam a klimat 23.5 fokra es a futes nem indult be, pedig a motor mar reg fel volt melegedve uzemhomersekletre. Ekkor volt ez a -21 fok. Aztan lehoztam a homersekletet 20 fokra es ekkor beindult.
Most azt nem tudom, hogy ez valami szenzor hiba, vagy esetleg gyenge a fagyallo es el volt fagyva es veletlen egybeeseskent pont akkor olvadt ki mikor lehoztam 20 fokra....???



de klímát minek kapcsoltad be? nem kell annak menni. a sima meleg levegő is párátlanít, de fűt. ha túl melegnek érzed, akkor egy kis hideget kell hozzá kevertetni.

A legkondit nem kapcsoltam be.Csak azert irtam "klimat" , mert klimatronic a rendszer....digitalis baromsag



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 09:39


negativ0001 írta: Nalam tortent egy olyan dolog (benzines), hogy beallitottam a klimat 23.5 fokra es a futes nem indult be, pedig a motor mar reg fel volt melegedve uzemhomersekletre. Ekkor volt ez a -21 fok. Aztan lehoztam a homersekletet 20 fokra es ekkor beindult.
Most azt nem tudom, hogy ez valami szenzor hiba, vagy esetleg gyenge a fagyallo es el volt fagyva es veletlen egybeeseskent pont akkor olvadt ki mikor lehoztam 20 fokra....???



de klímát minek kapcsoltad be? nem kell annak menni. a sima meleg levegő is párátlanít, de fűt. ha túl melegnek érzed, akkor egy kis hideget kell hozzá kevertetni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 09:33


Nalam tortent egy olyan dolog (benzines), hogy beallitottam a klimat 23.5 fokra es a futes nem indult be, pedig a motor mar reg fel volt melegedve uzemhomersekletre. Ekkor volt ez a -21 fok. Aztan lehoztam a homersekletet 20 fokra es ekkor beindult.
Most azt nem tudom, hogy ez valami szenzor hiba, vagy esetleg gyenge a fagyallo es el volt fagyva es veletlen egybeeseskent pont akkor olvadt ki mikor lehoztam 20 fokra....???



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 10. hétfő, 09:34

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:33


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.


a kérdés, hogy 5dikbe is betetted?
én mondjuk tegnap azon kezdtem agyalni, hogy:
lehet pont Te írtad, hogy amíg középre nem áll a mutató, addig a fűtést sem adod rá. na már most én ha rányítom, mert nem bírom ki, addig amíg középre áll, akkor hamar képes visszahülni a mutató szerint akár negyedig is. szerintem ez sem tesz jót, hogy a már meleg hűtővíz/blokk hirtelen a fütésrendszerből hideg folyadékot kap.
én inkább indulástól kezdve hagyom a fűtést 1-es fokozaton a ventit. így az egész rendszer melegszik egyszerre, elvileg minimálisan lassabban. így hirtelen sem ekrül hideg lé, ha fűteni akarok. szerintem.
a másik, ha nagyobbra veszem a befúvást, akkor is képes visszahülni, ha városban tötyörgök kis fordulaton.


Automata.Gondolom felkapcsolt addig. Ja igen a fűtést nem kapcsoltam be, sose teszem addig amíg nem meleg, azt el felejtettem leírni. 92 fokról ha bekapcsolom a fűtést 8 fokot esik csak, mindig. az picsa. 2 perc múlva már ismét 92


gondolom furán van skálázva nem egyenes arányban...
nekem ha első csíkon van a mutató és rányitom, akkor a kék tetejéig visszaesik simán. de logikám alapján, jobb ha rögtön megy a fötés és úgy melegszik. időbe ugyanannyi idő alatt melegszik be. nah de ezt má leírtam eccer


nekem számszerűen kijelzi, úgy hogy pontosan tudom mindig, azért írtam.

http://garmin.blogs.com/my_web...puter.html

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:29


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.


a kérdés, hogy 5dikbe is betetted?
én mondjuk tegnap azon kezdtem agyalni, hogy:
lehet pont Te írtad, hogy amíg középre nem áll a mutató, addig a fűtést sem adod rá. na már most én ha rányítom, mert nem bírom ki, addig amíg középre áll, akkor hamar képes visszahülni a mutató szerint akár negyedig is. szerintem ez sem tesz jót, hogy a már meleg hűtővíz/blokk hirtelen a fütésrendszerből hideg folyadékot kap.
én inkább indulástól kezdve hagyom a fűtést 1-es fokozaton a ventit. így az egész rendszer melegszik egyszerre, elvileg minimálisan lassabban. így hirtelen sem ekrül hideg lé, ha fűteni akarok. szerintem.
a másik, ha nagyobbra veszem a befúvást, akkor is képes visszahülni, ha városban tötyörgök kis fordulaton.


Automata.Gondolom felkapcsolt addig. Ja igen a fűtést nem kapcsoltam be, sose teszem addig amíg nem meleg, azt el felejtettem leírni. 92 fokról ha bekapcsolom a fűtést 8 fokot esik csak, mindig. az picsa. 2 perc múlva már ismét 92


gondolom furán van skálázva nem egyenes arányban...
nekem ha első csíkon van a mutató és rányitom, akkor a kék tetejéig visszaesik simán. de logikám alapján, jobb ha rögtön megy a fötés és úgy melegszik. időbe ugyanannyi idő alatt melegszik be. nah de ezt má leírtam eccer

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:22


YELLOW írta:
anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.


a kérdés, hogy 5dikbe is betetted?
én mondjuk tegnap azon kezdtem agyalni, hogy:
lehet pont Te írtad, hogy amíg középre nem áll a mutató, addig a fűtést sem adod rá. na már most én ha rányítom, mert nem bírom ki, addig amíg középre áll, akkor hamar képes visszahülni a mutató szerint akár negyedig is. szerintem ez sem tesz jót, hogy a már meleg hűtővíz/blokk hirtelen a fütésrendszerből hideg folyadékot kap.
én inkább indulástól kezdve hagyom a fűtést 1-es fokozaton a ventit. így az egész rendszer melegszik egyszerre, elvileg minimálisan lassabban. így hirtelen sem ekrül hideg lé, ha fűteni akarok. szerintem.
a másik, ha nagyobbra veszem a befúvást, akkor is képes visszahülni, ha városban tötyörgök kis fordulaton.


Automata.Gondolom felkapcsolt addig. Ja igen a fűtést nem kapcsoltam be, sose teszem addig amíg nem meleg, azt el felejtettem leírni. 92 fokról ha bekapcsolom a fűtést 8 fokot esik csak, mindig. az picsa. 2 perc múlva már ismét 92

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 19:15


anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.


a kérdés, hogy 5dikbe is betetted?
én mondjuk tegnap azon kezdtem agyalni, hogy:
lehet pont Te írtad, hogy amíg középre nem áll a mutató, addig a fűtést sem adod rá. na már most én ha rányítom, mert nem bírom ki, addig amíg középre áll, akkor hamar képes visszahülni a mutató szerint akár negyedig is. szerintem ez sem tesz jót, hogy a már meleg hűtővíz/blokk hirtelen a fütésrendszerből hideg folyadékot kap.
én inkább indulástól kezdve hagyom a fűtést 1-es fokozaton a ventit. így az egész rendszer melegszik egyszerre, elvileg minimálisan lassabban. így hirtelen sem ekrül hideg lé, ha fűteni akarok. szerintem.
a másik, ha nagyobbra veszem a befúvást, akkor is képes visszahülni, ha városban tötyörgök kis fordulaton.