Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. szeptember 08. kedd, 07:59


Azt hiszem félreértettél! A klímám tokéletesen mukodik, akár fagyasztásra is használhatnám. Viszont én csak annyit akartam megjegyezni, hogy huvosebb idoben bekapcsolt klímával ha elég magasra állítom a hofokot, akkor meleg levego áramlik az utastérbe, foleg a szélvédore és a lábakra. Szerintem a pollenszurom lesz vizes valamitol...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 21:45


[/quote]

Oké-oké, én nem is ellenkeztem, viszont nekem az a fura, ahogy Robinson azt írta, hogy majd megfagyott a kocsiban, mivel bekapcsolt klímával utazott. Viszont én bekapcsolt klímánál sem fázom, sot meleg levegot is tudok bekapcsolt klímával az utastérbe juttatni.[/quote]

Akkor rossz a klímád, elsõ közelítés, hogy kevés benne a gáz.
hil

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 20:45


hil írta:
Neo78 írta: Érdekesség képpen, nálam is ugyanaz a jelenség, viszont én ha a klímát használva olyan 22-23 fokon a szélvédore és az utastérbe (fel és kozép) irányítom a levegot, akkor a szélvédore meleg levegot fúj, míg az utastérbe a kék-piros tekerovel, amelyik kozépen van, tudom állítani, hogy se ne hideg, sem pedig túl meleg levego jojjen be. Viszont az engem is bosszant, hogy ha kikapcsolom, akkor elég hamar bepárásodik a szélvédo. Megnézem majd én is a pollenszurot nem vizes e....


Ha kikapcsolod a klímát, akkor Ferko által megírt folyamat kezdõdik el, (nagyon szépen, érthetõen megírta, én nem tudnám így és nem is ismételném) és ezért van a gyors újra párásodás. Ha klíma használat nélkül kezd igen erõsen párásodni esõben, akkor van az, hogy vizes a pollenszûrõ, mert valahol ráfolyik a víz.
hil


Oké-oké, én nem is ellenkeztem, viszont nekem az a fura, ahogy Robinson azt írta, hogy majd megfagyott a kocsiban, mivel bekapcsolt klímával utazott. Viszont én bekapcsolt klímánál sem fázom, sot meleg levegot is tudok bekapcsolt klímával az utastérbe juttatni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 19:25


Neo78 írta: Érdekesség képpen, nálam is ugyanaz a jelenség, viszont én ha a klímát használva olyan 22-23 fokon a szélvédore és az utastérbe (fel és kozép) irányítom a levegot, akkor a szélvédore meleg levegot fúj, míg az utastérbe a kék-piros tekerovel, amelyik kozépen van, tudom állítani, hogy se ne hideg, sem pedig túl meleg levego jojjen be. Viszont az engem is bosszant, hogy ha kikapcsolom, akkor elég hamar bepárásodik a szélvédo. Megnézem majd én is a pollenszurot nem vizes e....


Ha kikapcsolod a klímát, akkor Ferko által megírt folyamat kezdõdik el, (nagyon szépen, érthetõen megírta, én nem tudnám így és nem is ismételném) és ezért van a gyors újra párásodás. Ha klíma használat nélkül kezd igen erõsen párásodni esõben, akkor van az, hogy vizes a pollenszûrõ, mert valahol ráfolyik a víz.
hil

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2009. szeptember 07. hétfő, 14:32


Érdekesség képpen, nálam is ugyanaz a jelenség, viszont én ha a klímát használva olyan 22-23 fokon a szélvédore és az utastérbe (fel és kozép) irányítom a levegot, akkor a szélvédore meleg levegot fúj, míg az utastérbe a kék-piros tekerovel, amelyik kozépen van, tudom állítani, hogy se ne hideg, sem pedig túl meleg levego jojjen be. Viszont az engem is bosszant, hogy ha kikapcsolom, akkor elég hamar bepárásodik a szélvédo. Megnézem majd én is a pollenszurot nem vizes e....

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 06. vasárnap, 21:31


Ferko írta: Szia Robinson !

Szerintem lehet, hogy csak nagyon egyszerû problémáról van szó.
Ha az esõ elõtt közvetlenül klímáztál akkor az történt, hogy mivel a klíma mûködésébõl adódóan a levegõ nedvességtartamának elvonásával jár ami az elpárologtatóra kicsapódik, majd amikor a klímát lekapcsolod azt a felgyülemlett nedvességet a ventillátor visszanyomja az utastérbe és ez az üvegekre sajnos kicsapódik. Ilyenkor sajnos nincs más negoldás mint hagyni leszáradni az elpárolgtatót. Nekem is volt már, hogy egy meleg napos idõbõl bele szaladtam egy nyári záporba, kikapcsoltam a klímát és mint a tej olyan lett az üvegem. Akkor klíma vissza, hogy újra láss valamit és az elsõ lehetséges helyen megállni, fûtés maxra, ventillátor maxra és 1 perc múlva már lehet is tovább menni klíma nélkül.


Na erre gondoltam és ez volt a korábbi megállapításom nekem is. De azért a pollenszûrõ szárazságát érdemes lenne megvizsgálni, mert lehet, hogy valahonnan odakerül az esõvíz és ez okozza az alap problémát, akkor pedig már csak a klíma segít
hil

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 06. vasárnap, 20:59


Ferko írta: Szia Robinson !

Szerintem lehet, hogy csak nagyon egyszerû problémáról van szó.
Ha az esõ elõtt közvetlenül klímáztál akkor az történt, hogy mivel a klíma mûködésébõl adódóan a levegõ nedvességtartamának elvonásával jár ami az elpárologtatóra kicsapódik, majd amikor a klímát lekapcsolod azt a felgyülemlett nedvességet a ventillátor visszanyomja az utastérbe és ez az üvegekre sajnos kicsapódik. Ilyenkor sajnos nincs más negoldás mint hagyni leszáradni az elpárolgtatót. Nekem is volt már, hogy egy meleg napos idõbõl bele szaladtam egy nyári záporba, kikapcsoltam a klímát és mint a tej olyan lett az üvegem. Akkor klíma vissza, hogy újra láss valamit és az elsõ lehetséges helyen megállni, fûtés maxra, ventillátor maxra és 1 perc múlva már lehet is tovább menni klíma nélkül.


Na ezt majd kipróbálom, ez eléggé hihetõnek tûnik
Eddig sosem álltam meg, hogy megvárjam mi lesz a szitu, szóval akár ez is lehet!

Köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2009. szeptember 06. vasárnap, 20:56


Szia Robinson !

Szerintem lehet, hogy csak nagyon egyszerû problémáról van szó.
Ha az esõ elõtt közvetlenül klímáztál akkor az történt, hogy mivel a klíma mûködésébõl adódóan a levegõ nedvességtartamának elvonásával jár ami az elpárologtatóra kicsapódik, majd amikor a klímát lekapcsolod azt a felgyülemlett nedvességet a ventillátor visszanyomja az utastérbe és ez az üvegekre sajnos kicsapódik. Ilyenkor sajnos nincs más negoldás mint hagyni leszáradni az elpárolgtatót. Nekem is volt már, hogy egy meleg napos idõbõl bele szaladtam egy nyári záporba, kikapcsoltam a klímát és mint a tej olyan lett az üvegem. Akkor klíma vissza, hogy újra láss valamit és az elsõ lehetséges helyen megállni, fûtés maxra, ventillátor maxra és 1 perc múlva már lehet is tovább menni klíma nélkül.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 06. vasárnap, 20:55


Robinson írta: Sziasztok,

Bosszantó problémám van, ami lehet, az én hülyeségem miatt van, de nem tudom elfogadni.

Szóval a szélvédõm nagyon párásodik. Mármint mikor esik az esõ, kint hideg van. Csak és kizárólag klímával hajlandó lefújni a párát. Ez nem hiszem, hogy így kéne mûködjön, hiszen az utastérben meg megfagyunk, mikor amúgyis hideg van, mi még pluszban klímázunk?!
Most Sopronba menet is ez volt a helyzet. Mikor már nagyon fáztunk, próbáltam egy kis meleget csinálni, de ahogy bekapcsoltam a fûtést, fél másodperc alatt lepte el a pára az ablakot olyan durván, hogy nem láttam ki, pánikolva lõttem rá a klímát, és fáztunk tovább. Ilyet még nem tapasztaltam egy autómnál is, tudtam fûteni a kocsiban anélkül, hogy "befalaztam" volna magam

Szóval ez tényleg így kell mûködjön? Esetleg valami nem jó a kocsiban? Mi a véleményetek, tapasztalatotok, megoldásotok?

szerk.: Ja, pont most látom, hogy az elõzõ hozzászólások is erre vonatkoznak
Szóval a pollenszûrõ nemrég lett cserélve, az ablak belülrõl tiszta...
Így hideg/esõs idõben használhatatlan az autó

Én megnézném, hogy a pollenszûrõ nem vizes-e? Mert ha az beázik, illetve víz kerül oda (még ha új is), akkor ez a jelenség. A hûtõd nem hinném, hogy lyukas lenne, mert akkor fogyna belõle a lé. Régi tapasztalatom, amit egyszer már levezettem magamnak és meg is értettem, de már elfelejtettem: bármilyen autónál, ha a párásodást klímával szünteted meg, amint kikapcsolod a klimát, azonnal megkezdõdik az újra párásodás, ezért azt én soha nem használom. Szerintem nedves a pollenszûrõd!
hil

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 06. vasárnap, 17:59


Eapa írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Bosszantó problémám van, ami lehet, az én hülyeségem miatt van, de nem tudom elfogadni.

Szóval a szélvédõm nagyon párásodik. Mármint mikor esik az esõ, kint hideg van. Csak és kizárólag klímával hajlandó lefújni a párát. Ez nem hiszem, hogy így kéne mûködjön, hiszen az utastérben meg megfagyunk, mikor amúgyis hideg van, mi még pluszban klímázunk?!
Most Sopronba menet is ez volt a helyzet. Mikor már nagyon fáztunk, próbáltam egy kis meleget csinálni, de ahogy bekapcsoltam a fûtést, fél másodperc alatt lepte el a pára az ablakot olyan durván, hogy nem láttam ki, pánikolva lõttem rá a klímát, és fáztunk tovább. Ilyet még nem tapasztaltam egy autómnál is, tudtam fûteni a kocsiban anélkül, hogy "befalaztam" volna magam


Szóval ez tényleg így kell mûködjön? Esetleg valami nem jó a kocsiban? Mi a véleményetek, tapasztalatotok, megoldásotok?

szerk.: Ja, pont most látom, hogy az elõzõ hozzászólások is erre vonatkoznak
Szóval a pollenszûrõ nemrég lett cserélve, az ablak belülrõl tiszta...
Így hideg/esõs idõben használhatatlan az autó



A következõ két dolog lehet még:

1: Lyukas a fûtés rendszered
2: Valahol beázik a kocsid

Amennyiben nem érzed az édeskés szagot (fagyálló) akkor csak beázik.


Köszi, megpróbálok ezen két vonalon elindulni

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. szeptember 06. vasárnap, 14:48


Robinson írta: Sziasztok,

Bosszantó problémám van, ami lehet, az én hülyeségem miatt van, de nem tudom elfogadni.

Szóval a szélvédõm nagyon párásodik. Mármint mikor esik az esõ, kint hideg van. Csak és kizárólag klímával hajlandó lefújni a párát. Ez nem hiszem, hogy így kéne mûködjön, hiszen az utastérben meg megfagyunk, mikor amúgyis hideg van, mi még pluszban klímázunk?!
Most Sopronba menet is ez volt a helyzet. Mikor már nagyon fáztunk, próbáltam egy kis meleget csinálni, de ahogy bekapcsoltam a fûtést, fél másodperc alatt lepte el a pára az ablakot olyan durván, hogy nem láttam ki, pánikolva lõttem rá a klímát, és fáztunk tovább. Ilyet még nem tapasztaltam egy autómnál is, tudtam fûteni a kocsiban anélkül, hogy "befalaztam" volna magam


Szóval ez tényleg így kell mûködjön? Esetleg valami nem jó a kocsiban? Mi a véleményetek, tapasztalatotok, megoldásotok?

szerk.: Ja, pont most látom, hogy az elõzõ hozzászólások is erre vonatkoznak
Szóval a pollenszûrõ nemrég lett cserélve, az ablak belülrõl tiszta...
Így hideg/esõs idõben használhatatlan az autó



A következõ két dolog lehet még:

1: Lyukas a fûtés rendszered
2: Valahol beázik a kocsid

Amennyiben nem érzed az édeskés szagot (fagyálló) akkor csak beázik.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 06. vasárnap, 13:14


Sziasztok,

Bosszantó problémám van, ami lehet, az én hülyeségem miatt van, de nem tudom elfogadni.

Szóval a szélvédõm nagyon párásodik. Mármint mikor esik az esõ, kint hideg van. Csak és kizárólag klímával hajlandó lefújni a párát. Ez nem hiszem, hogy így kéne mûködjön, hiszen az utastérben meg megfagyunk, mikor amúgyis hideg van, mi még pluszban klímázunk?!
Most Sopronba menet is ez volt a helyzet. Mikor már nagyon fáztunk, próbáltam egy kis meleget csinálni, de ahogy bekapcsoltam a fûtést, fél másodperc alatt lepte el a pára az ablakot olyan durván, hogy nem láttam ki, pánikolva lõttem rá a klímát, és fáztunk tovább. Ilyet még nem tapasztaltam egy autómnál is, tudtam fûteni a kocsiban anélkül, hogy "befalaztam" volna magam

Szóval ez tényleg így kell mûködjön? Esetleg valami nem jó a kocsiban? Mi a véleményetek, tapasztalatotok, megoldásotok?

szerk.: Ja, pont most látom, hogy az elõzõ hozzászólások is erre vonatkoznak
Szóval a pollenszûrõ nemrég lett cserélve, az ablak belülrõl tiszta...
Így hideg/esõs idõben használhatatlan az autó

státusz BMWe36bubu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2009. augusztus 06. csütörtök, 14:40


Eapa írta:
BMWe36bubu írta: Sziasztok!
Az elsõ kérdésem az lenne, hogy amikor esik az esõ akkor az utastér nagyon párásodik. Hiába kapcsolom be a fûtõmotort akkor még több pára jön be.
Aki tud kérem segítsen mielõtt beáll a tél és a nyálkás idõ meg szeretném csinálni.

A második pedig az lenne, hogy amikor bezárom az autót akkor a központi zár visszanyit majd megint zárom és akkor úgy marad.

A válszokat elõre is köszönöm. MSN-en is elérhetõ vagyok.


Két dolgot tehetsz még, letisztítod belülrõl a szélvédõdet, általában tiszta por szokott lenni és párásodás közben bekapcsolod a klímádat. Ugyanis a klímád nem csak hût hanem szárít is



Ezt is köszönöm de nem klímás

státusz BMWe36bubu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2009. augusztus 06. csütörtök, 14:39


vsop14 írta:
BMWe36bubu írta: Sziasztok!
Az elsõ kérdésem az lenne, hogy amikor esik az esõ akkor az utastér nagyon párásodik. Hiába kapcsolom be a fûtõmotort akkor még több pára jön be.
Aki tud kérem segítsen mielõtt beáll a tél és a nyálkás idõ meg szeretném csinálni.

A második pedig az lenne, hogy amikor bezárom az autót akkor a központi zár visszanyit majd megint zárom és akkor úgy marad.

A válszokat elõre is köszönöm. MSN-en is elérhetõ vagyok.


szerintem cserélj pollenszûrõt!


Ok de azt hol találom és hogyan cserélem ki?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. augusztus 06. csütörtök, 10:43


BMWe36bubu írta: Sziasztok!
Az elsõ kérdésem az lenne, hogy amikor esik az esõ akkor az utastér nagyon párásodik. Hiába kapcsolom be a fûtõmotort akkor még több pára jön be.
Aki tud kérem segítsen mielõtt beáll a tél és a nyálkás idõ meg szeretném csinálni.

A második pedig az lenne, hogy amikor bezárom az autót akkor a központi zár visszanyit majd megint zárom és akkor úgy marad.

A válszokat elõre is köszönöm. MSN-en is elérhetõ vagyok.


Két dolgot tehetsz még, letisztítod belülrõl a szélvédõdet, általában tiszta por szokott lenni és párásodás közben bekapcsolod a klímádat. Ugyanis a klímád nem csak hût hanem szárít is