andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 09:30


jrtom írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Felkéne emelni és átrángatni, az lenne a legjobb, de valszeg a stab. összekötőpálcák lógnak.


Én is erre gyanakszok, sajnos nem lenne meglepő ezeken az utakon.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 09:17


andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Felkéne emelni és átrángatni, az lenne a legjobb, de valszeg a stab. összekötőpálcák lógnak.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 08:22


Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. február 02. szombat, 08:06


Ha van valakinek e46_ba való rugója,m-es futomúhoz,megvenném,termtermészetesen négy db.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. február 01. péntek, 22:57


Sziasztok!Tegnap csereltem az elso villa hatso nagy szilentjeit Meyle Hd-re.Kipreseltuk a regi szetment kifolyt cuccot es helyebe benyomtuk a tomorgumis szilentet. Az uton most jol viselkedik, viszont volt egy kattogo hang, amit a rossz szilentre fogtam, de nem az okozta, mert megmaradt. Elolrol jon es foleg rossz uton hallom, de meg sima uton is. Felemelve meglogattuk/rangattuk a kerekeket, de semmi nem kotyogott...
...valakivel meg tortent ilyen?
koszi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz nolan74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. február 01. péntek, 21:10


Üdv mindenkinek !

Egy olyan gondom lenne, hogy 60km fölött ha leveszem a gázpedálról, a lábam, vagy ha kiteszem üresbe elkezd remegni az autó hátulja. Ha gyorsitok akkor semmi. Végig néztem az összes szilentet, kardán felfogatást, cseréltem váltótartóbakkot(az el volt ernyedve) átcseréltem a gumikat és semmi változás és nem birok rájönni hogy mi okozza, Ha valaki találkozott már ilyennel vagy van valami ötlete lenne kérem segítsen, hogy merre kezdjek elindulni. Előre is köszönom. E46-ról van szó és automata.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. január 26. szombat, 11:15


tomy320ci írta: Sziasztok!
A héten vettem egy e46 320ci-t. Egy vw Audi Szervízben nézték át. A futóművével és szilentekkel nincs baj, elmondásuk szerint. A jobb hátsó lengéscsillapító kicsit gyengébb. A problémám az, hogy mikor úthibák vannak, buckák kátyúk ilyesmi, akkor a jobb hátsó oldalról jön egy koppanó hang. Olyan mintha felcsapna, felütne valami egyet. Tudnátok segíteni hogy mi lehet a baj. Remélem nincs komoly baja.

Előre is köszönöm a segítségetek!

egy új szerelmes


Talán kezd meghalni a toronycsapágyad, illetve maga a gátló. Nem nagy sztori, 2 toronycsapágy 8ezer, 2 gátló(koni vagy bilstein 20-25ezer) plusz ha szervízbe viszed akkor ezért felszámolnak egy 5rugós munkadíjat.


tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. január 26. szombat, 10:25


Sziasztok!
A héten vettem egy e46 320ci-t. Egy vw Audi Szervízben nézték át. A futóművével és szilentekkel nincs baj, elmondásuk szerint. A jobb hátsó lengéscsillapító kicsit gyengébb. A problémám az, hogy mikor úthibák vannak, buckák kátyúk ilyesmi, akkor a jobb hátsó oldalról jön egy koppanó hang. Olyan mintha felcsapna, felütne valami egyet. Tudnátok segíteni hogy mi lehet a baj. Remélem nincs komoly baja.

Előre is köszönöm a segítségetek!

egy új szerelmes

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 22:02


pomzi írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.


Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??


az M-es rugó úgy tudom 1-2 centit ültet, szerintem nem lenne vészes keménységben. ha keményebb rugókat akarsz, akkor olyat kell venni, ami nagyobb motoros autókba való, mert azok keményebbek a nagyobb súly cipelése miatt. viszont ha ültetni is akarsz, akkor szintén.csak rövidebb rugók kellenek.


Sziasztok
Nekem ha minden igaz m-es rugók vannak, és vhol mintha 1,5 cm-t olvastam volna, a lengéscsillapítóim Koni-k, 2 garnitúra gyári alufelnit használok (16-osak), értelem szerűen egyet télen egyet nyáron, a tapasztalat az, hogy nem egyforma, egyikkel rángatja a kormányt kicsit, másikkal nem, de szerintem a gumik is sokat számítanak, a szilentek jók, párat már cserélgettem

Valaki segítene,hogy M-es rugókhoz milyen típusú Koni csilapítókat rendeljek,kényelmes is legyen,feszes is!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 13:57


YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.


Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??


az M-es rugó úgy tudom 1-2 centit ültet, szerintem nem lenne vészes keménységben. ha keményebb rugókat akarsz, akkor olyat kell venni, ami nagyobb motoros autókba való, mert azok keményebbek a nagyobb súly cipelése miatt. viszont ha ültetni is akarsz, akkor szintén.csak rövidebb rugók kellenek.


Sziasztok
Nekem ha minden igaz m-es rugók vannak, és vhol mintha 1,5 cm-t olvastam volna, a lengéscsillapítóim Koni-k, 2 garnitúra gyári alufelnit használok (16-osak), értelem szerűen egyet télen egyet nyáron, a tapasztalat az, hogy nem egyforma, egyikkel rángatja a kormányt kicsit, másikkal nem, de szerintem a gumik is sokat számítanak, a szilentek jók, párat már cserélgettem


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 13:53


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.


Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??


az M-es rugó úgy tudom 1-2 centit ültet, szerintem nem lenne vészes keménységben. ha keményebb rugókat akarsz, akkor olyat kell venni, ami nagyobb motoros autókba való, mert azok keményebbek a nagyobb súly cipelése miatt. viszont ha ültetni is akarsz, akkor szintén.csak rövidebb rugók kellenek.

Én csak úgy gondoltam raknék bele M-est,de nem akarom,hogy kemény,kényelmetlen legyen,és mivel régiek a csillapítok,gondoltam valami tui jóra!Ha nem cserélek első lengőkart az M-es rugóhoz,az nem baj?Mert gyárilag abba más,igaz?

És most lesem,az enyémbe 6 hengeresekbe való lengéscsillapító van!Hm.furcsa


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 13:52


YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.


Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??


az M-es rugó úgy tudom 1-2 centit ültet, szerintem nem lenne vészes keménységben. ha keményebb rugókat akarsz, akkor olyat kell venni, ami nagyobb motoros autókba való, mert azok keményebbek a nagyobb súly cipelése miatt. viszont ha ültetni is akarsz, akkor szintén.csak rövidebb rugók kellenek.

Én csak úgy gondoltam raknék bele M-est,de nem akarom,hogy kemény,kényelmetlen legyen,és mivel régiek a csillapítok,gondoltam valami tui jóra!Ha nem cserélek első lengőkart az M-es rugóhoz,az nem baj?Mert gyárilag abba más,igaz?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 13:47


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.


Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??


az M-es rugó úgy tudom 1-2 centit ültet, szerintem nem lenne vészes keménységben. ha keményebb rugókat akarsz, akkor olyat kell venni, ami nagyobb motoros autókba való, mert azok keményebbek a nagyobb súly cipelése miatt. viszont ha ültetni is akarsz, akkor szintén.csak rövidebb rugók kellenek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 13:44


YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.


Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 12:57


ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.