Köszönöm, hogy ennyit foglalkoztatok a kérdéssel.
Szóval: keréknyomás rendben van. 225/45 R17-es gumik vannak elöl, hátul pedig - meg fogtok kövezni - 255/40 R17-esek... Már itt is felmerül amúgy egy kérdésem. Elvileg ezek tökéletesen váltóméretei egymásnak. Méretváltóba beírva 0,2% az eltérés. A gumis mégis azt mondta, hogy a gyári váltóméret hátra 245/40 R17, amivel viszont 1% az eltérés (YELLOW, neked is 245-ös van hátul, ahogy nézem).
Ahogy írtam is, elvileg ki lettek centrírozva, de nem vagyok megelégedve velük. Körbepakolták súlyokkal a felnik belsejét. Azt mondták azért, mert sokat kért a gép. (Vágány utcai gumis, a Vidámpark mögött. Nem a legjobbak.)
A kormány elhúzást egyrészt nagyobb sebességnél nyomvályús úton (pl. Hungária krt.) produkálja. Rendes elcsavarást meg akkor, amikor 40-ről lassítok le, pl. 0-ra, tehát tipikusan megállás előtt. Ha nyomvályú van, akkor elcsavar fél fordulatot, ha nincs akkor is negyedet... Jobbra-balra vegyesen. Rendesen markolni kell 2 kézzel a kormányt.
Hozzáteszem, a fékbetétek csereideje is eljött, mivel világít a lámpa. Ezenkívül görgőzni is szeretnék + normálisan centríroztatni, valamint szilenteket cserélni, majd futóművet állíttatni. Ja, és az első 2 gumi picit félre van kopva... Tehát okozhatja sokminden a hibát, van mit kijavítani. Szívesen veszek javaslatokat, hol csináltatjátok ti ezeket.