hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 22. csütörtök, 20:09


Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek: milyen lengőkart érdemes venni: Lemförder kb 35K-ért megkapom darabját, vagy Meyle, 41K-ért, amiben ha minden igaz, akkor cserélhetők a gömbfejek, amiknek darabja 5K és 7K pénz. A Meyle-ben valóban cserélhetők, vagy csak néhány típusában???? Erről itt olvastam lehet-e ezt készpénznek vennem?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 19:32


Real írta:
anubisz írta:
Real írta: Már fél éve borzasztóan nyikorgott valami a jobb első kerék felől, nem lehetett rájönni, hogy mi az. Tegnap nagy nehezen végre megtalálta a szerelőm. Ez egy "Level sensor" nevű cucc, ami a futóműhöz kapcsolódik, és a xenon magasságát állítja. Leszedtük, és megnéztem a számát: 1 093 697

Sajnos ezt a számot egyik bmw-s oldalon sem találtam meg. Pedig létezik, más fórumon is foglalkoznak vele: http://www.e46fanatics.de/sche...xenon.html

Ezen a képen konkrétan látszik is a száma: http://www.e46fanatics.de/atta...c00775.jpg

A realoem.com-on viszont nem találja. A legközelebbi, amit találtam az én típusomhoz (330ci, cabrio, 2000), az a 37146784696 számú: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Van valakinek ezzel az alkatrésszel kapcs. tapasztalata? Megrendeljem szerintetek?


Pontosan az amit utoljára belinkeltél,nekem a hátsó volt cserés,de ne vegyél motort,vagy érzékelőt,mert az lehet,hogy jó,nem csak az a csuklós átét kopott ki?
Az 5-re gondolok, nekem hátul a 10-es ment szét,csak azt kellett cserélni,a szenzort nem.



Nem, sajnos nekem az 1-es számú nyöszörög: http://www.realoem.com/bmw/sho...7146784696

Ez a műanyag kar ahogy súrlódik, nagyon durva hangot ad ki... Ha minden igaz, akkor ennek a száma változott 1093697-ről 37146784696-ra. Jó drága, 20-25ezer Ft... Olajozni esélytelen, belülről jön a hang, és utána is szar marad...


Hát,ha az úgy nyikorog,hogy ennyire hallani,az már nem is jó,tuti nem állít: Nézted? Van itt bontós? nem tudsz venni tőlük?

Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 19:21


anubisz írta:
Real írta: Már fél éve borzasztóan nyikorgott valami a jobb első kerék felől, nem lehetett rájönni, hogy mi az. Tegnap nagy nehezen végre megtalálta a szerelőm. Ez egy "Level sensor" nevű cucc, ami a futóműhöz kapcsolódik, és a xenon magasságát állítja. Leszedtük, és megnéztem a számát: 1 093 697

Sajnos ezt a számot egyik bmw-s oldalon sem találtam meg. Pedig létezik, más fórumon is foglalkoznak vele: http://www.e46fanatics.de/sche...xenon.html

Ezen a képen konkrétan látszik is a száma: http://www.e46fanatics.de/atta...c00775.jpg

A realoem.com-on viszont nem találja. A legközelebbi, amit találtam az én típusomhoz (330ci, cabrio, 2000), az a 37146784696 számú: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Van valakinek ezzel az alkatrésszel kapcs. tapasztalata? Megrendeljem szerintetek?


Pontosan az amit utoljára belinkeltél,nekem a hátsó volt cserés,de ne vegyél motort,vagy érzékelőt,mert az lehet,hogy jó,nem csak az a csuklós átét kopott ki?
Az 5-re gondolok, nekem hátul a 10-es ment szét,csak azt kellett cserélni,a szenzort nem.



Nem, sajnos nekem az 1-es számú nyöszörög: http://www.realoem.com/bmw/sho...7146784696

Ez a műanyag kar ahogy súrlódik, nagyon durva hangot ad ki... Ha minden igaz, akkor ennek a száma változott 1093697-ről 37146784696-ra. Jó drága, 20-25ezer Ft... Olajozni esélytelen, belülről jön a hang, és utána is szar marad...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 00:15


Real írta: Már fél éve borzasztóan nyikorgott valami a jobb első kerék felől, nem lehetett rájönni, hogy mi az. Tegnap nagy nehezen végre megtalálta a szerelőm. Ez egy "Level sensor" nevű cucc, ami a futóműhöz kapcsolódik, és a xenon magasságát állítja. Leszedtük, és megnéztem a számát: 1 093 697

Sajnos ezt a számot egyik bmw-s oldalon sem találtam meg. Pedig létezik, más fórumon is foglalkoznak vele: http://www.e46fanatics.de/sche...xenon.html

Ezen a képen konkrétan látszik is a száma: http://www.e46fanatics.de/atta...c00775.jpg

A realoem.com-on viszont nem találja. A legközelebbi, amit találtam az én típusomhoz (330ci, cabrio, 2000), az a 37146784696 számú: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Van valakinek ezzel az alkatrésszel kapcs. tapasztalata? Megrendeljem szerintetek?


Pontosan az amit utoljára belinkeltél,nekem a hátsó volt cserés,de ne vegyél motort,vagy érzékelőt,mert az lehet,hogy jó,nem csak az a csuklós átét kopott ki?
Az 5-re gondolok, nekem hátul a 10-es ment szét,csak azt kellett cserélni,a szenzort nem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 15. kedd, 00:17

Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 00:08


Már fél éve borzasztóan nyikorgott valami a jobb első kerék felől, nem lehetett rájönni, hogy mi az. Tegnap nagy nehezen végre megtalálta a szerelőm. Ez egy "Level sensor" nevű cucc, ami a futóműhöz kapcsolódik, és a xenon magasságát állítja. Leszedtük, és megnéztem a számát: 1 093 697

Sajnos ezt a számot egyik bmw-s oldalon sem találtam meg. Pedig létezik, más fórumon is foglalkoznak vele: http://www.e46fanatics.de/sche...xenon.html

Ezen a képen konkrétan látszik is a száma: http://www.e46fanatics.de/atta...c00775.jpg

A realoem.com-on viszont nem találja. A legközelebbi, amit találtam az én típusomhoz (330ci, cabrio, 2000), az a 37146784696 számú: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Van valakinek ezzel az alkatrésszel kapcs. tapasztalata? Megrendeljem szerintetek?

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2011. november 11. péntek, 19:00


Sziasztok. tudna valaki abba segíteni hogy melyik a hátsó csonkállvány szilent? az autó bmw e46 320d 98-as évjárat.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 22:43


Felejtsd el,ezt gyorsan írom,pedig sietek. egyszer használtam még 1990 be,olyan lett a BMW mint egy hintó. Csillapítóba olyanból válassz amiket Yellow írt,különben kibaszol magaddal,főleg ha nem mind a 4 van cserélve egyszerre ugyan arra a típusra. Lehet hogy évek alatt változott a minőség,de nem díszből kerül feleannyiba.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 22:34


jons írta: Főleg autói javítással és alkatrész kereskedelemmel foglalkozó márkatársaktól kérdeznék.
Monroe lengéscsillapító. (?)

jó, nem jó... ?



kérdezz csak...
a kereskedő eladni akar, szóval amit ő árul az mind jó! (tisztelet a kivételnek, annak a kevésnek)
szerintem olyantól kérj segítséget aki már használt, vagy objektíven tud nyilatkozni róla.
szerintem jó telók, de nem BMW-be. opelba ideális.
BMW-be: Sachs, Kayaba (sorrend fontos)
ha spotosabbat akarsz, akkor inkább 6 hengersét vedd. vagy egyéb márkák, mint pl.: Bilstein, Koni, Weitec


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. október 29. szombat, 22:25


Főleg autói javítással és alkatrész kereskedelemmel foglalkozó márkatársaktól kérdeznék.
Monroe lengéscsillapító. (?)

jó, nem jó... ?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 18:33


bbali81 írta:
anubisz írta:
bbali81 írta:
anubisz írta:

Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.


nyugtass csak
Megnézetem mindenképp, köszi az infót de féltengely csak nem lötyöghet, hogy ilyen hangot ad reggelente


Hát nem tudom, állítólag ropogni vagy mit szokott,főleg kanyarodáskor ,nekem még nem csinálta,a BMW be alámentek,megrángatták,volt már kicsi holtjátéka,aztán inkább kicseréltem mindkettőt,ezt meg elraktam tartalékba,mert még jó,meg állítólag fel is lehet újítani. Mondjuk már komplett kormányművet is cseréltem,meg szinte mindent. " leng.Csill. Lengőkar,meg az aprólék.
Szólhat ott akármi,jól megkel rángatni,nézni mi van elszállva.


Szia Anubisz,

Meglett a hiba... a jobb első féltengely úgy kattogott mint a pitsa mert a k-va féltengely gumiharangnál fellazult a bilincs (váltóoldali) és elengedte a zsírt. Bilincs cserélve zsírral megtölt.. gurul tovább hang nincs

üdv:
BBali


Az jó, akkor azért jól tippeltünk,hogy féltengely lehet,de szerencsére csak a gumiharang volt.

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. október 28. péntek, 16:13


anubisz írta:
bbali81 írta:
anubisz írta:

Csak nehogy első féltengely legyen. Úgy 150 körül van darabja.Én már cseréltem kettőt.Bár szerintem futóművel lesz valami. Ugye csak úgy derül ki,ha megnézitek. Van ott pár dolog ami elkophat.


nyugtass csak
Megnézetem mindenképp, köszi az infót de féltengely csak nem lötyöghet, hogy ilyen hangot ad reggelente


Hát nem tudom, állítólag ropogni vagy mit szokott,főleg kanyarodáskor ,nekem még nem csinálta,a BMW be alámentek,megrángatták,volt már kicsi holtjátéka,aztán inkább kicseréltem mindkettőt,ezt meg elraktam tartalékba,mert még jó,meg állítólag fel is lehet újítani. Mondjuk már komplett kormányművet is cseréltem,meg szinte mindent. " leng.Csill. Lengőkar,meg az aprólék.
Szólhat ott akármi,jól megkel rángatni,nézni mi van elszállva.


Szia Anubisz,

Meglett a hiba... a jobb első féltengely úgy kattogott mint a pitsa mert a k-va féltengely gumiharangnál fellazult a bilincs (váltóoldali) és elengedte a zsírt. Bilincs cserélve zsírral megtölt.. gurul tovább hang nincs

üdv:
BBali

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 20:17


sZIA

Hívj fel holnap, tudok segíteni

20-3264882


keksz írta: Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni?

Koszi elore is a helpet!!!




keksz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2007

státusz keksz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2011. október 05. szerda, 20:08


Sziasztok,

e46-osomhoz szeretnek allithato futomuvet, mert porig akarom ultetni. Itthon igy elsore TA technix van 80-ert, de e-bayen van egy rakat 55-70 korul postakoltseggel egyutt. Ilyen markak mint: Raceland, ugynaz a TA-Technix, GTO-Line, RS-C´C, GT HIGH-LINE, FK.
Ismeri ezeket vki vagy van vkinek vmelyikkel tapasztalata? Melyiket erdemes megvenni?

Koszi elore is a helpet!!!

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 14:32


tostya írta: Tök új tárcsa van rajta kb:15000km mentem vele.

akkor az már rég nem tök új...
tostya írta: hátsó lengőkarnál is lóg a szilent (a hosszúba ami előre néz)jobbra balra mozog kb:1cm-rt.Ez nem gáz???Ha hátul ülnek hárman akkor még jobban rázza a kormányt.

de, gáz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 14:15


tostya írta:
YELLOW írta:
tostya írta: Sziasztok!Segítség kéne nekem.Az a problémám,hogy egy E46-ban(kombi 2004-es évjárat)cseréltem első futómű gumi szilentet a két nagyot ami az alvázhoz van csavarozva.
De még mindig rázza az elejét fékezéskor(90-100-as tempónál)Volt féktárcsa is cserélve még a szilentek cseréje előtt.Mi lehet a baj? Fékezéskor majd el töri a kormány a kezem úgy ráz.


mivel nem írod, ezért feltételezvén: kerék centrírozás nem volt? Gumi nem szálszakadt? Féknyeregbe a dugattyú nem mozog nehezen, nincs berohadva, kivállasodva?



Köszi a kérdést.Tök új tárcsa van rajta kb:15000km mentem vele.elején nem rázott kb:1000km-ig.Lehet,hogy tényleg dugattyú szorulna?Vagy eldeformálódott az új tárcsa?A hátsó lengőkarnál is lóg a szilent (a hosszúba ami előre néz)jobbra balra mozog kb:1cm-rt.Ez nem gáz???Ha hátul ülnek hárman akkor még jobban rázza a kormányt.


de még mindig nem mondtad, hogy gumisnál voltál-e, kereekt centríroztani, vagy a gumit megnézni, hogy nem-e szálszakad???? előbb ezzel kellene kezdeni. ha már túl vagy rajta, akkor sorry a kérdésért.
én is mikor feltettem az ATE PowerDisc-et, kb 1000 km után elkezdett rázni, pedig nagyon csínnyán bántam a fékkel, nem volt nagy fékezés sem, sosem melegítem túl.
emeld meg az autót és forgasd a kereket, ha a tárcsa vetemedett, akkor megszorulna. nekem nem szorul meg mégis üt valahogy, vagy mi. bár nem mindig.