státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 10. péntek, 23:10


csirke írta: Sziasztok!!

Nekem a külsõ hõmérséklet -40C-ot mutat??? Ilyenkor sensor csere????
Mennyi pénz lehet??,


Csirke


úgy tudom egy tizes körül van.

státusz csirke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2007. augusztus 10. péntek, 17:12


Sziasztok!!

Nekem a külsõ hõmérséklet -40C-ot mutat??? Ilyenkor sensor csere????
Mennyi pénz lehet??,


Csirke

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. augusztus 10. péntek, 08:00


Nekem-8 írta: Nálam 1 délõtt alatt 2 hiba

- Elindítottam a kocsit ~délután, kellemes melegben. A mûszerfalon az akku jelzõ lámpa égve maradt. Elõzménye a dolognak hogy már 1x volt hogy alig akart indulni (alig tekert az indító), majd másodjára pöccre. Aztán utánna 1 nappal meg mintha 1 henger kihagyott volna, rángatott, másodikra is, de utánna rögtön megjavult.
Nos aztán kis járás után se javult, elkezdtem pörgetni, végül a 3000-es tartománynál elaludt ahogy kéne. Volt is dolgom, mertem több mint 500 km-et de minden jó volt. Kivéve a következõ hibát...
Itt szénkefe, fesszabályzóra gondolok. Remélem nem nagyobb hiba lesz.

- A 85-ösön elõzgettem, azt vettem észre ha 4-ben elõzök akkor 3000-ig szépen húz, majd utánna mintha valaki visszafogná hátulról a kocsit, rendesen lassul vissza 3000-ig és nyögve akar tovább menni, szenvedés felpörgetni. Alatta megy mint rakéta. Kupplungolva simán kipörög, 3.-ban is normális. 5.-ben is szépen megy, igaz 180-nál nem mentem többet. A motor M47N


Egyszer a kispolszkimban volt az 1. hibához hasonló jelenség ott a fesz.szabályozó adta meg magát...

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. augusztus 10. péntek, 07:55


Nálam 1 délõtt alatt 2 hiba

- Elindítottam a kocsit ~délután, kellemes melegben. A mûszerfalon az akku jelzõ lámpa égve maradt. Elõzménye a dolognak hogy már 1x volt hogy alig akart indulni (alig tekert az indító), majd másodjára pöccre. Aztán utánna 1 nappal meg mintha 1 henger kihagyott volna, rángatott, másodikra is, de utánna rögtön megjavult.
Nos aztán kis járás után se javult, elkezdtem pörgetni, végül a 3000-es tartománynál elaludt ahogy kéne. Volt is dolgom, mertem több mint 500 km-et de minden jó volt. Kivéve a következõ hibát...
Itt szénkefe, fesszabályzóra gondolok. Remélem nem nagyobb hiba lesz.

- A 85-ösön elõzgettem, azt vettem észre ha 4-ben elõzök akkor 3000-ig szépen húz, majd utánna mintha valaki visszafogná hátulról a kocsit, rendesen lassul vissza 3000-ig és nyögve akar tovább menni, szenvedés felpörgetni. Alatta megy mint rakéta. Kupplungolva simán kipörög, 3.-ban is normális. 5.-ben is szépen megy, igaz 180-nál nem mentem többet. A motor M47N

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2007. augusztus 09. csütörtök, 17:55


Csörgés az más, igaz, az is van, de nem zavart annyira. Ez egyértelmûen kerregés, mélyebb, mint a csörgés.
Persze attól még összefügghet a két dolog.

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. augusztus 09. csütörtök, 07:17


herpa írta: A furcsa hangok a motortérbõl részhez lenne egy kérdésem. Vajon mitõl lehet az, hogy hidegen, ha felpörgetem 2000-ig a fordulatszámot, miközben esik vissza, kerregõ hangot ad (khhrrr )? És kuplungtól függetlenül.
Elõfordulhat, hogy valami kicsit meglazult és az rezonál?


Szia! Nálam is ez a jelenség.

Nézz ide be: http://www.bmwe46.hu/modules.p...;amp;t=474

státusz Joc82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 21:31


Üdv!

Ma megoldottam az izzó hibalámpa dolgot, köszönet érte Viktornak.
Valóban a rendszámtábla világítás volt a ludas. A bal oldali nem rendesen érintkezett. Amikor néztem mûködött, de amikor szétszedtem, csak vibrált. Megtisztítottam az érintkezõket, és rögtön eltûnt a hibajelzés.

Köszi a segítségeket!


státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 20:07


A furcsa hangok a motortérbõl részhez lenne egy kérdésem. Vajon mitõl lehet az, hogy hidegen, ha felpörgetem 2000-ig a fordulatszámot, miközben esik vissza, kerregõ hangot ad (khhrrr )? És kuplungtól függetlenül.
Elõfordulhat, hogy valami kicsit meglazult és az rezonál?

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 12:44


akkor ez széria hiba mert nekem is ez a gondom. az elõzõnél is meg a mostaninál is. valami apró kontakt hiba lehet. most a bal helyzetjelzõnél csinálja de az elõzõ a jobb helyzetjelzõnél csinálta. megtakarítottam a foglalatokat izzót cseréltem, a tünet meg marad. ja kicsit bosszantó. de ez legyen a legnagyobb gond!

státusz Joc82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 10:57


Nekem is így kezdõdött, hogy nagyon ritkán világított, aztán mikor felkapcsoltam a lámpát elaludt. De már az sem segít, egyfolytában világít. Nincs senkinek ötlete? A rendszámtábla világítást szerintem nem figyeli, de mûködik egyébként az is.
Esetleg nem tudja valaki, hogy hol van az a szerkezet, ami az izzókat figyeli?

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 08:45


Joc82 írta: Sziasztok!

Mostanában szórakozik velem a kocsi (2000. évj. 320D e46), kis apró dolgok, de nagyon bosszantóak.
Az elmúlt idõszakban tapasztaltam ritkán, hogy világít a hátsó lámpaellenörzõ hibalámpa. ( A mûszerfalon az autó világít, és a két piros hátsó lámpácska). Néha elõfordult, aztán néhány másodperc múlva elaludt. Azonban ez egyre gyakrabban jelentkezik, ma már folyamatosan ég, és nem alszik el, holott minden izzó mûködik. Tud esetleg segíteni valaki a hiba javításában?

Köszi elõre is.


Nekem ugyanez a hiba áll fenn...

Minden izzó mûködik, leellenõriztem.

Ha felkapcsolom a világítást, akkor egy kis idõ után a mûszerfalon elalszik a hibalámpa.

Nincs összefüggésben a ködlámpával esetleg?? Vagy valamelyik foglalat kilazult??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2007. augusztus 08. szerda, 07:21


Helló!
Nézd meg a rendszámtábla világítást.

státusz Joc82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2007. augusztus 07. kedd, 22:36


Sziasztok!

Mostanában szórakozik velem a kocsi (2000. évj. 320D e46), kis apró dolgok, de nagyon bosszantóak.
Az elmúlt idõszakban tapasztaltam ritkán, hogy világít a hátsó lámpaellenörzõ hibalámpa. ( A mûszerfalon az autó világít, és a két piros hátsó lámpácska). Néha elõfordult, aztán néhány másodperc múlva elaludt. Azonban ez egyre gyakrabban jelentkezik, ma már folyamatosan ég, és nem alszik el, holott minden izzó mûködik. Tud esetleg segíteni valaki a hiba javításában?

Köszi elõre is.

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 19:59


Szóval nincs hiba nincs hiba, de azért nagyon kicsi, inkább csak bosszantó dolgok azért vannak. A következõ most a bosszantás.
A mûszerfalon a kilométerszámláló és computer közös kijelzõje van amikor halványabban világít. Aztán egyszercsak hopp erõsebben. Teljesen érthetetlen..... Talán valakinek volt már ilyen

státusz driver

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. június 28. csütörtök, 18:36


Nincs nyomaték,

Szép lassan felmegy akár a normál végsebességig is, de nincs nyomaték.
kis emelkedõnél teljesen kész.
Turbó jó, EGR volt tisztítva. Légtömegmérõt lehúzva nem változott semmi.
Tipp?