autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 14:44


Sziasztok...
Utolert engem is a dsc+kezifek kombo
A negy abs jelado hibatlan...menet kozben egyforma km/h-t mutatott mind a 4-nel a gep amikor mentunk egy kort.
Akksi levetele sem segitett.
Hetfon viszem egy masik szakihoz.
Majd jelentkezek,hogy mi volt.
Eddig be - bejelzett de ujboli inditas utan mindig eltunta hibajelzes.
Aztan ket napja mar nem alszanak el a visszajelzok...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 19:19


YELLOW írta:
szisszi írta: Sziasztok,

Csak a hálámat szeretném kifejezni, amiért itt a fórumon megtaláltam a dsc+kézifék világít probléma lehetséges okait és megoldását. Ajánlották a beszélgetők itt az Illatos út 9. alatti BMW szervizt, felhívtam őket, hamarosan a megbeszélt időpontban fogadtak is, rátették gépre, kormányszögérzékelő miatt jelzett, kivették, próbakör, negyed óra alatt megvolt és összesen egy köszönömöt fogadtak el. Ilyen is van még!!! Mindenkinek csak ajánlani tudom. Kényelmesen be lehet menni az iparterületre, nagy a parkoló, modern, tágas és tiszta a műhely, rendesek a szerelők.


cseppet sem reklámszagú. mindig elgondolkozom, hogy vajon valaki miért regisztrál be egy oldalra, közben az első kommentje, vagy egy szervíz leszidása, vagy az égig magasztalása. a harmadik eset, amikor hogyan nyissam ki az autót, de sürgősen (mert minnyá itt vannak a zsaruk)
az Illatos utcában nem bűzlik valami?

szerk.: egyébként van szervíz értékelés rovat




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 14:05


szisszi írta: Sziasztok,

Csak a hálámat szeretném kifejezni, amiért itt a fórumon megtaláltam a dsc+kézifék világít probléma lehetséges okait és megoldását. Ajánlották a beszélgetők itt az Illatos út 9. alatti BMW szervizt, felhívtam őket, hamarosan a megbeszélt időpontban fogadtak is, rátették gépre, kormányszögérzékelő miatt jelzett, kivették, próbakör, negyed óra alatt megvolt és összesen egy köszönömöt fogadtak el. Ilyen is van még!!! Mindenkinek csak ajánlani tudom. Kényelmesen be lehet menni az iparterületre, nagy a parkoló, modern, tágas és tiszta a műhely, rendesek a szerelők.


cseppet sem reklámszagú. mindig elgondolkozom, hogy vajon valaki miért regisztrál be egy oldalra, közben az első kommentje, vagy egy szervíz leszidása, vagy az égig magasztalása. a harmadik eset, amikor hogyan nyissam ki az autót, de sürgősen (mert minnyá itt vannak a zsaruk)
az Illatos utcában nem bűzlik valami?

szerk.: egyébként van szervíz értékelés rovat

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. október 17. szombat, 14:15

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2001

státusz szisszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 13:57


Sziasztok,

Csak a hálámat szeretném kifejezni, amiért itt a fórumon megtaláltam a dsc+kézifék világít probléma lehetséges okait és megoldását. Ajánlották a beszélgetők itt az Illatos út 9. alatti BMW szervizt, felhívtam őket, hamarosan a megbeszélt időpontban fogadtak is, rátették gépre, kormányszögérzékelő miatt jelzett, kivették, próbakör, negyed óra alatt megvolt és összesen egy köszönömöt fogadtak el. Ilyen is van még!!! Mindenkinek csak ajánlani tudom. Kényelmesen be lehet menni az iparterületre, nagy a parkoló, modern, tágas és tiszta a műhely, rendesek a szerelők.

PBazsi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz PBazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. szeptember 19. szombat, 09:48


YELLOW írta:
PBazsi írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!


szedd ki a következő biztiket:
33, 40, 56, 61

ezeknek van köze a DSC-hez. az baxakodik valamit. lehet valamelyik hiányozni fog ne lepődj akkor meg. csak óvatosan vezess, mert nem lesz ABS-ed sem.

szerk.: jah a biztik, a kesztyűtartó lenyitásakor fenti ajtócska mögött vannak.


Köszi a választ, szétnéztem a topic-okban mielőtt ideírtam s olvastam olyat is, h. feszültségszabályzó, és computer vezérelt elektromos szelep amit cserélni kell.
Mivel rángatott már korábban is ezért én a feszültségszabályzóra tippelek, de nem vagyok szerelő. Ha a biztiket kiszedem, nem fog utána magától leállni megint 3 perc menet után?


ha leáll, akkor mással van gond. én azért írtam, hogy ha kiveszed, és nem áll le, akkor el tudsz vele menni haza, avgy akárhova. és akkor a DSC körben kell keresni a hibát.


Sziasztok,
a héten elkészült az autó. Azt mondták a szerelők, h. folyamatosan hibák íródtak a komputerbe és még a szervízbe menet közben is csak a hibakódok kiütésével tudták mozgásra bírni. Szerintük a hibákat a vezérműlánc megnyúlása generálta (folyamatosan rossz adatokat küldtek a szenzorok a komputernek) így végig kellett ellenőrizniük egy csomó szenzort. Ezeket cserélték: gyertyák (4db), gyújtótekercs (2db), főtengely pozíció érzékelő, benzinszűrő. A gyújtótekercsek cseréje volt a legutolsó, mert a megtorpanást még a csere előtt a vezérműlánc cseréje után is produkálta. Remélem segítettem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2015. augusztus 21. péntek, 14:54


PBazsi írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!


szedd ki a következő biztiket:
33, 40, 56, 61

ezeknek van köze a DSC-hez. az baxakodik valamit. lehet valamelyik hiányozni fog ne lepődj akkor meg. csak óvatosan vezess, mert nem lesz ABS-ed sem.

szerk.: jah a biztik, a kesztyűtartó lenyitásakor fenti ajtócska mögött vannak.


Köszi a választ, szétnéztem a topic-okban mielőtt ideírtam s olvastam olyat is, h. feszültségszabályzó, és computer vezérelt elektromos szelep amit cserélni kell.
Mivel rángatott már korábban is ezért én a feszültségszabályzóra tippelek, de nem vagyok szerelő. Ha a biztiket kiszedem, nem fog utána magától leállni megint 3 perc menet után?


ha leáll, akkor mással van gond. én azért írtam, hogy ha kiveszed, és nem áll le, akkor el tudsz vele menni haza, avgy akárhova. és akkor a DSC körben kell keresni a hibát.

PBazsi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz PBazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. augusztus 21. péntek, 14:13


YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!


szedd ki a következő biztiket:
33, 40, 56, 61

ezeknek van köze a DSC-hez. az baxakodik valamit. lehet valamelyik hiányozni fog ne lepődj akkor meg. csak óvatosan vezess, mert nem lesz ABS-ed sem.

szerk.: jah a biztik, a kesztyűtartó lenyitásakor fenti ajtócska mögött vannak.


Köszi a választ, szétnéztem a topic-okban mielőtt ideírtam s olvastam olyat is, h. feszültségszabályzó, és computer vezérelt elektromos szelep amit cserélni kell.
Mivel rángatott már korábban is ezért én a feszültségszabályzóra tippelek, de nem vagyok szerelő. Ha a biztiket kiszedem, nem fog utána magától leállni megint 3 perc menet után?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2015. augusztus 21. péntek, 13:51


PBazsi írta: Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!


szedd ki a következő biztiket:
33, 40, 56, 61

ezeknek van köze a DSC-hez. az baxakodik valamit. lehet valamelyik hiányozni fog ne lepődj akkor meg. csak óvatosan vezess, mert nem lesz ABS-ed sem.

szerk.: jah a biztik, a kesztyűtartó lenyitásakor fenti ajtócska mögött vannak.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. augusztus 21. péntek, 13:55

PBazsi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz PBazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. augusztus 21. péntek, 13:44


Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz chartmen01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. március 20. péntek, 10:12


Sziasztok,

A fenti hiba fen áll nekem is kipörgés +kézifék sárgán világít. Inpával ki olvastam a hiba kódot 5D8C hol kezdjem ?? Kormányszög jeladó jó.
köszi a válaszokat.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 03. szerda, 13:19


anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta: Mikor nekem elment akkor egyszer felvillant azt kész. Utána már nem világított, töltésem meg nem volt. Nekem 25 be volt, fesz, és csapágy is ki lett cserélve, én szedtem le,és raktam vissza a generátort, de neked lehet más a típusa.


Nekem most 24-et mondtak a fesszabályzóra (Valeo). Állítólag más nem is jó bele.


Azt nem tudom milyen kell bele, de nekem is úgy rendelte meg, mert mondta más való bele, mint amik általában. Ha szól megpörgetve akkor a csapágyat is cseréld, ha már le van véve. Hangtalanul kell forognia.


A csapágy 20ezerrel ezelőtt már volt cserélve, szénkefével, csúszógyűrűvel, meg szabadonfutóval együtt, azokkal szerintem nem lesz baj.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 15:46


Medvedisznoman írta:
anubisz írta: Mikor nekem elment akkor egyszer felvillant azt kész. Utána már nem világított, töltésem meg nem volt. Nekem 25 be volt, fesz, és csapágy is ki lett cserélve, én szedtem le,és raktam vissza a generátort, de neked lehet más a típusa.


Nekem most 24-et mondtak a fesszabályzóra (Valeo). Állítólag más nem is jó bele.


Azt nem tudom milyen kell bele, de nekem is úgy rendelte meg, mert mondta más való bele, mint amik általában. Ha szól megpörgetve akkor a csapágyat is cseréld, ha már le van véve. Hangtalanul kell forognia.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 14:52


anubisz írta: Mikor nekem elment akkor egyszer felvillant azt kész. Utána már nem világított, töltésem meg nem volt. Nekem 25 be volt, fesz, és csapágy is ki lett cserélve, én szedtem le,és raktam vissza a generátort, de neked lehet más a típusa.


Nekem most 24-et mondtak a fesszabályzóra (Valeo). Állítólag más nem is jó bele.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 14:11


Mikor nekem elment akkor egyszer felvillant azt kész. Utána már nem világított, töltésem meg nem volt. Nekem 25 be volt, fesz, és csapágy is ki lett cserélve, én szedtem le,és raktam vissza a generátort, de neked lehet más a típusa.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 02. kedd, 12:21


anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
lantika írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Jó reggelt!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Tegnap kigyulladtak topik címében szereplő lámpák sárgán, megfejelve egy váltóhibával (fogaskerékben felkiáltójel a fokozatjelző ablakban, automatáról beszélünk). Be is rakta magát vészüzembe, azaz 5-be és kézzel sem engedett kapcsolni. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt és nem is tért vissza egészen ma hajnalig.
Munkába jövet ismét az előző napi jelenség, majd leállít-újraindít, hiba eltűnik.
Egy perc múlva újra, de ekkor már a kézifék lámpája pirosan, a CD lejátszó elkezdett torzítani, majd az autó elvette a gázt. A motor nem állt le, viszont egyenetlen lett az alapjárat és ugye nem reagált gázra sem,ráadásul a műszerek is megfagytak (75km/h; 2000rpm; 10L/100km álló helyzetben) így leállítottam. Újraindítás sikertelen, a fényszórók villogtak, ez gondolom valamire utalhat. Az autót kénytelen voltam az út mellett hagyni és még most is ott van, ha a svédek el nem hordták azóta.
Bocs a kisregényért, de nem akartam kihagyni semmit.
Jól jönne egy kis segítség, hogy legalább a szerelőig el tudjak gurulni vele. Előre is köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat.


Valaki írt a DSC újraindításáról. Azt hogy kell csinálni?








Úgy tűnik mintha laza lenne az akkusaru.


Ezt már én is akartam írni, majdnem ugyan ilyeneket produkált nekem is mikor lelazult a test saru. Bár a váltóm nem dobott hibát.Nekem ki,be kapcsolt a hifi, meg a többi jelenség. Frászt hozta rám.


Valóban a tünetek akku és/vagy töltés bajokra utalnak. Megkukkolom az akksit, meg fel is töltöm, mert már az ablakot sem húzta fel a végén, de még járó motornál is alig-alig. Köszi szépen, jelezni fogok hogy mi volt.


Igen szerintem valami elektromos dolog lesz. Mikor hoztunk haza autókat régen, akkor elment a generátora egynek Ausztriába. Váltott aksival hoztuk haza. Ugyan ez jön elő mikor már kezdett elhasalni az aksi, menet közben. Lekapcsolt az ABS, DSC, stb aztán a végén már kihagyott a gyújtás néhány hengerben. Akkor álltunk meg, és cseréltünk aksit. Szerintem,valami fesz. gondod lesz.


Kivettem, rámértem, 12V. Itt lesz a baj. Akkor már csak az kérdés, hogy az akksi vagy a töltés a szar. Holnap kiderül.


Az fos. azzal indítasz, lemegy 10 voltra. Vagy a generátor, vagy az aksi nem vesz már fel áramot, amennyi kell.Bár ha a generátor jó lenne akkor mikor jár a kocsi,nem szabadna gondnak lenni, gyenge aksival sem.


Úgy is lett. Feltöltöttem az akksit, 13,6V volt lett reggelre. Indításkor lerántotta a feszültséget 10V-ra. Ez még nem lenne baj, csakhogy járó motornál sem ment feljebb 12,6 V-nál, de volt hogy csak 10,8V volt. Úgy fest, hogy egyszer van töltés, egyszer nincs, de amikor van az sem az igazi. Szerintetek mi okozhat ilyen tünetet? Januárban volt generátor csapágy, csúszógyűrű, szénkefe, szabadonfutó csere.


Fesszabályzó?? Talán az.


Nagyon valószínű, hogy az lesz. Holnap kiderül. Majd jelzem az eredményt.


Gondoltam, hogy fesz gond lesz. mert ha aszar az aksi,és jó a gen,akkor nincs gond csak indításkor. Kevés volt az áram a kocsinak,persze hogy hol ment hol nem, gyújtás is kimaradt. Bizonyos hibáknál nem lejez vissza a töltés jelző lámpa pirosan. Villamossági mondta nekem. Csak mész azt vége a dalnak.


Hívott a szerelő. Fesszabályzó...