autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. október 02. kedd, 21:28


kyncza írta: Hogy roskadna az ég az összes rovátka írású keleti népre...a 4 karikából az egyik nem világít!! mikor nem? amikor bent van a másik!! hogy cserélik vissza?? szettben!! klassz!! nem tudom mit mondjak...arra meg pláne nem, hogy az lett mondva, hogy nem fog visszajelezni, mert EZ NEM OLYAN. Nem a szart nem, összes index kigyulladt...elvesztettem minden reményem, mire visszaküldöm, mire másik jön helyette...plussz még az elektronika is...áhhh


...írj egy mail rhantos-nak, nagy "Mcgájver" a kolléga, símán tud hozzá csinálni becsapó elektronikát (ha akar )

petike

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 02. kedd, 21:25


Tiba, elektronikát hogy oldottad meg, hogy ne ugasson vissza?

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 02. kedd, 21:19


Hogy roskadna az ég az összes rovátka írású keleti népre...a 4 karikából az egyik nem világít!! mikor nem? amikor bent van a másik!! hogy cserélik vissza?? szettben!! klassz!! nem tudom mit mondjak...arra meg pláne nem, hogy az lett mondva, hogy nem fog visszajelezni, mert EZ NEM OLYAN. Nem a szart nem, összes index kigyulladt...elvesztettem minden reményem, mire visszaküldöm, mire másik jön helyette...plussz még az elektronika is...áhhh

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 21:05




státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 20:36


Tiba írta: A felnik, meg a sötétítés miatt nem morgott a fater ?


A sötétítés miatt nem, azt õ is csinálta, tehát nekem is lehet
A felnikkel más volt a helyzet Nekem ugyan nem szólt..még...de anyám már mondta, hogy apám mondta neki, hogy: " már megint sok a pénze ennek a gyereknek". Az persze nem érdekes, hogy õ 50e forintos horgászbotokat (önmagát szerelõ, önbedobó, önkifogó ) vesz, aztán horgászat után be kell térni a piacra, hogy legyen hal mutatóban itthon...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 20:28


A felnik, meg a sötétítés miatt nem morgott a fater ?

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 20:05


Tiba írta: Csak a lámpák mûanyag elejét kell levenni, kb 3 perc/oldal. Én pl nem vágtam le a gyári helyzetjelzõ foglalatot, hanem csak a megfelelõ helyre beleszorítottam ennek a "csodának" a kábelvégeit, mert voltak rajta ilyen sines végek, és utána szigszalag. Nekem szerencsére van egy pár tekerscs olyan szövetes fajta, ami sokkal jobb mint a mûanyag. A vezetéket meg a gyári helyzetjelzõ égõ helyén át lehet dugni. De le is kell szigetelni, mert bepárásodhat.


nahh, köszi az infót. Amúgy már a lámpa alatti díszléccel is szívtunk, mert a mosó kicsit érdekesebbé tette a dolgot, de 1óra alatt szétjött. Elmegyek beszerezni ilyen 2oldalú raganyót, meg vki. megkérek, hogy segítsen, mert apám nem nagyon híve az ilyen dolgoknak és 1évig azt hallgatnám, hogy "már megint volt egy jó autód, amit tönkretettél..."


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 19:58


Csak a lámpák mûanyag elejét kell levenni, kb 3 perc/oldal. Én pl nem vágtam le a gyári helyzetjelzõ foglalatot, hanem csak a megfelelõ helyre beleszorítottam ennek a "csodának" a kábelvégeit, mert voltak rajta ilyen sines végek, és utána szigszalag. Nekem szerencsére van egy pár tekerscs olyan szövetes fajta, ami sokkal jobb mint a mûanyag. A vezetéket meg a gyári helyzetjelzõ égõ helyén át lehet dugni. De le is kell szigetelni, mert bepárásodhat.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 19:45


guesswho írta: Theo, ha útba esik neked Budafok, én szívesen segítek neked egyik hétvégén..a streetvoxos cucc teljesen jó, nekem az van, de tökmindegy honnan veszed, csak CCFL-es legyen.

kyncza, valóban rögzíteni kell a csipeszeket, mert oldalirányba lötyög kissé. Az, hogy a rögzítése ilyen, hát ilyen, angel eyes sose volt e46ban, mindenképp "sufnituningos" lesz a dolog. nekem tetszik, nekem megért 5 percet a dolog, hogy agyaljak a rögzítésen (pl. kétoldalas ragasztó: ha le akarod szedni, nem marad nyoma, cserébe megtartja a füleket). Az, hogy elõre-hátra mozog, ne izgasson, mert az a nagy fekete tok, ami a lámpán belül van, megtartja.

A trafóját már kicsit trükkösebb rögzíteni, de gyorskötõzõvel az se nagy ördöngõsség a zárhídhoz. Amit még "kókányolni" kell, az a vezeték: hisz az eredeti izzófoglalatot le kell vágni, és rákötni a karikákat. De ezt is meg lehet oldani kultúráltan gyorscsatival (20 ft villanyossági boltban).


Ma már nem foglalkozok vele, mert felb@sztam az agyam rajta. Egy kérdés. Lámpatestet ki kell venni, vagy "helyben" meg lehet oldani?
Azt hogy érted, hogy az eredeti foglalatot le kell vágni? mármint ami a helyzetjelzõ égõkre ment rá? és a vezetékeket hol vezetem ki a lámpatestbõl?

köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 19:40


Theo, ha útba esik neked Budafok, én szívesen segítek neked egyik hétvégén..a streetvoxos cucc teljesen jó, nekem az van, de tökmindegy honnan veszed, csak CCFL-es legyen.

kyncza, valóban rögzíteni kell a csipeszeket, mert oldalirányba lötyög kissé. Az, hogy a rögzítése ilyen, hát ilyen, angel eyes sose volt e46ban, mindenképp "sufnituningos" lesz a dolog. nekem tetszik, nekem megért 5 percet a dolog, hogy agyaljak a rögzítésen (pl. kétoldalas ragasztó: ha le akarod szedni, nem marad nyoma, cserébe megtartja a füleket). Az, hogy elõre-hátra mozog, ne izgasson, mert az a nagy fekete tok, ami a lámpán belül van, megtartja.

A trafóját már kicsit trükkösebb rögzíteni, de gyorskötõzõvel az se nagy ördöngõsség a zárhídhoz. Amit még "kókányolni" kell, az a vezeték: hisz az eredeti izzófoglalatot le kell vágni, és rákötni a karikákat. De ezt is meg lehet oldani kultúráltan gyorscsatival (20 ft villanyossági boltban).

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 19:37


Nekem nem projectoros lámpám van hanem sima "lavor"
Én is megvettem ezeket a karikákat de a kinnyai írások miatt amik a trafón vannak, nem voltam túl nagy bizalommal. Beletettem, de a két nagyobbikból kb 3 hét után az egyik, bekapcsolás után halványabban kezdett világítani, és a két végén ilyen sárgás fénye lett. Kiszedtem, és most csak 2 van, a refik körül. Nekem így jobban bejön, mert helyzetjelzõvel úgysem igen megyek, és szerintem kicsit mintha látszott volna a tompítottak fényében, hogy megtöri a karika. A beszerelésnél én egy pöttynyi két komponensû ragasztót is használtam, mert engem sem gyõztek meg a csipeszek. a 3m ragasztók nekem mindíg leesnek egy idõ után

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 19:15


Látom, sokan írtátok, hogy ragasztani kell a cuccot. direkt megkérdeztem, hogy ez ugye nem monyák ragasztós?? Neeem, ez neem, van benne csipesz és az tartja....ja, persze, saját magát esetleg. A régi autóimba nem sajnáltam beletenni minden zörgõ, lafogó kramancot, de valahogy egy BMW-t többre tartok, hogy mindenféle sufni megoldással ragaszgassak...nincs valakinek egy képe konkrétan az ÁLTALA BIZTOSNAK MONDOTT RAGASZTÓS megoldásróll??

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 19:11


Én pont ettõl féltem hogy valami gagyit megveszek és csak felidegesítem magam rajta. Nameg hogy szarul raknám össze és csak kiábrándulnék. Ha valaki meg tud gyõzni az ellenkezõjérõl és segit beszerelni veszek mert baromira tettszik és jól menne a xenonomhoz kék színben. De kötve hiszem hogy találnék ilyen segitõkész embert, szal sztornó....

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 01. hétfő, 18:36


Sziasztok,

Megjött a streetvoxtól nekem is a cucc, de megmondom õszintén megb@szh@tná a +gyártója!!! Ekkora egy selejt szart. Én is csináltam már sok monyákot életemben, de azért ez nem semmi. hiszen, amikor áll a motor is lafog a helyén!!! mi lesz ha beindítom az autót?!?!?
Ekkora egy szart....teljesen elment a kedvem, most összerakom az autót, amig látok

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. szeptember 21. péntek, 21:32


Na vettem én is ilyen karikákat. Jó is, a beépítés játékos, de ment. A fülek csak dísznek vannak, kell még hozzá 2 oldalú 3M ragasztó. Avval elég masszívan lehet rögzíteni.

Viszont probléma van. A helyen azt mondták nem fog visszajelezni a kocsi. No bekapcsolom a helyzetjelzõt akkor 10 másodpercig jó, majd felgyullad a hibajelzés, hogy gond van az elsõ lámpában és szép halványan kiegészítõként világít a 2 elsõ index.

Átfutottam a fórumot, de csak sima vs. xenon -ra találtam megoldást. Esetleg másnak nem jelzett vissza a kocsi? Trükkök? Valami házi cucc érdekelne, nem szeretnék még elektronikákat rendelgetni....