mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 11:49


Cseccci írta:
YELLOW írta:
Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...


en is erre gondoltam, hogy gyari progival nezetem meg

Szia,
Sztem, miután a DSC modul sok minden más mellet a főfékhengeren levő két nyomás jeladótól is olvassa az adatot, hogy fékezel e vagy nem, ezért vszeg az egyik jeladó rossz és hibás jelet ad. Azt nem tudom hogy INPA-val élő adatban ez látható-e de gyanítom. Bár a konkrét hibakód a 2es szenzort jelöli. Az MK60 részt nézd meg INPAval.
Üdv,
M
ps
Ennek a MK60 DSC vezérlőnek a kódjai kompletten itt: http://www.kneb.net/bmw/E46/DS...0chart.pdf


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 11:44


YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibával?
Sokak szerint adagoló.


ez nem állandó hiba. azt mondom töröld a hibatárolót, mennyél vele és nézd meg visszaírja-e. elvileg a hiba nincs jelen azt írja, meg néha fordul elő. ami kitudja mikor volt. szóval törlés, egy hétig használd, és nézd meg ezt írja-e vissza.


Többször is kitöröltem,mindig visszajön,ahogy felmelegszik az autó mindig mint egy rossz szívódízel 50-60 km/h max.


aha így más. vízhőfokod jó? nem lehet, hogy a bejövő értéket a hőgombától rosszul dolgozza fel az ECU, és ezért rosszul állítja be a keveréket....
na mindegy többet nem írok, mert nem találkoztam még ezzel a hibával, nem veszem el mástól a lehetőséget, esetleg bmw320d4-nek írj privit, vagy lehet válaszol itt is.


Igen jó,nemrég még folyt a víz a hűtőből addig sima vizet öntöttünk bele,lehet berozsdásodott a gomba,vagy esetleg vízkövesedett? A hűtővizet a héten cseréljük vissza fagyállóra,akkor megnézem. Ahogy látom az ábrán,van a hűtőnél egy mágnesszelep is,lehet ez is a baj? Az ábrán a 4-es számú az érzékelő?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 11:34


zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibával?
Sokak szerint adagoló.


ez nem állandó hiba. azt mondom töröld a hibatárolót, mennyél vele és nézd meg visszaírja-e. elvileg a hiba nincs jelen azt írja, meg néha fordul elő. ami kitudja mikor volt. szóval törlés, egy hétig használd, és nézd meg ezt írja-e vissza.


Többször is kitöröltem,mindig visszajön,ahogy felmelegszik az autó mindig mint egy rossz szívódízel 50-60 km/h max.


aha így más. vízhőfokod jó? nem lehet, hogy a bejövő értéket a hőgombától rosszul dolgozza fel az ECU, és ezért rosszul állítja be a keveréket....
na mindegy többet nem írok, mert nem találkoztam még ezzel a hibával, nem veszem el mástól a lehetőséget, esetleg bmw320d4-nek írj privit, vagy lehet válaszol itt is.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 11:30


YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibával?
Sokak szerint adagoló.


ez nem állandó hiba. azt mondom töröld a hibatárolót, mennyél vele és nézd meg visszaírja-e. elvileg a hiba nincs jelen azt írja, meg néha fordul elő. ami kitudja mikor volt. szóval törlés, egy hétig használd, és nézd meg ezt írja-e vissza.


Többször is kitöröltem,mindig visszajön,ahogy felmelegszik az autó mindig mint egy rossz szívódízel 50-60 km/h max.
Ha jól tudom az error frequency a hiba megjelenésének a számát jelenti.
Hát az egyik 49, a másik 55,elég gyakori,de ezt érzem is.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 29. kedd, 11:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 11:22


zoli900 írta: Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibával?
Sokak szerint adagoló.


ez nem állandó hiba. azt mondom töröld a hibatárolót, mennyél vele és nézd meg visszaírja-e. elvileg a hiba nincs jelen azt írja, meg néha fordul elő. ami kitudja mikor volt. szóval törlés, egy hétig használd, és nézd meg ezt írja-e vissza.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 11:13


Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen hibával?
Sokak szerint adagoló.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz zsoleszman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 17:17


Üdv.mindenkinek.Remélem tudtok nekem segíteni egy kis infóval,hogy merre is induljak.Igyekszem röviden vázolni miben akadtam el.
Nekem van egy, E61 525dA turingom.http://www.autosdiamante.com/w...o07003.jpg
A jelenség amit a bömbi produkál a következő:
Normális kocsikázáskor intenzíven gyorsul,az előzés nem okoz gondot,jól ugrik,harap,húz,stb.De van olyan,hogy ugyan úgy szeretnék haladni,de hiába nyomod neki úgy húz mind ha csak szívó d. lenne.De amit nem értek,hogy egyik nap húz,másnap meg semmi!??
Van új Turbó,inter.az összes csővel,olaj,- szűrővel,légszűrő,üzemanyag szűrő.
A szerviz kompi nem ír semmi hibát,minden OK.
Meg nézettem szervizben,ott közölték,hogy a nagy kompi azt írja hogy üzemanyag szűrő.Hát akkor ismét csere,de a jelenség ugyan az,nem változott semmi.Egy-két napig húz, egy-két napig semmi ereje nincs.
Hát ha valaki találkozott hasonló hibával,kérem írjon,vagy valami Bmw specialistának a számát eltudná küldeni,nagyon hálás lennék.(Már nem tudom mit kéne meg nézetnem rajta.)
Előre is köszönöm.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Cseccci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. július 05. péntek, 08:42


Itt megtalalhato valamennyi hibakod.
http://realitypod.com/2012/06/...-and-more/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Cseccci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 08:08


YELLOW írta:
Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...


en is erre gondoltam, hogy gyari progival nezetem meg


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Cseccci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 08:07


szotakdavid írta:
Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



Szia!

A főfékhengeren van két sensor első és hátsó körhöz,az új azt hiszem 30E a bontott 5-10E mivel a 2-est írta be szerintem a hátsó lesz a rossz.




Szia

en is arra gyanakszom, hogy az lessz a tettes, de meg elobb ki olvastatom egy gyari olvasoval is. Es majd meg irom, hogy mit is jelent ez a hibakod.




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 18:12


Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



Szia!

A főfékhengeren van két sensor első és hátsó körhöz,az új azt hiszem 30E a bontott 5-10E mivel a 2-est írta be szerintem a hátsó lesz a rossz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 08:09


Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Cseccci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 22:14


Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. június 22. szombat, 21:48


Hondras írta:
Padre323i írta:
Hondras írta: Sziasztok!

"Air charge controll" hibakód mire utal, hol keressem a problémát?


Ha minden igaz,akkor ez a turbo nyomás érzékelő.



Értem, köszi, de a diag szerint méri a nyomást.


Nem a nyomás érzékelőre (ami a szívósor végén van) hanem a turbó nyomásvezérlő elektromos vákumszelepre akart gondolni Padre szerintem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. június 22. szombat, 10:31


Padre323i írta:
Hondras írta: Sziasztok!

"Air charge controll" hibakód mire utal, hol keressem a problémát?


Ha minden igaz,akkor ez a turbo nyomás érzékelő.



Értem, köszi, de a diag szerint méri a nyomást.