dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:12


YELLOW írta:
jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.



meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne


örülök hogy Te is hozzátettél valamit ...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:08


jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.



meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:02


jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.


Szia jons!
A fényképeken a "rought" mit jelent? Már kérdeztem korábban (úgy 2 éve), de senki nem válaszolt és azóta sem tudtam megfejteni.
hil



dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 19:51


jons írta:
dbtibi írta:
Legutóbb tavaly nyáron volt levéve 2x :kormánybőrözéskor és az BC-s indexkar cseréjénél.


Ha azóta nem volt hibakód törlés, akkor megérkeztünk.


Azóta nem töröltünk, most vett dbpeti barátom kábelt és kapott hozzá programot

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 19:50


dbtibi írta:
Legutóbb tavaly nyáron volt levéve 2x :kormánybőrözéskor és az BC-s indexkar cseréjénél.


Ha azóta nem volt hibakód törlés, akkor megérkeztünk.


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 19:48


jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.


Legutóbb tavaly nyáron volt levéve 2x :kormánybőrözéskor és az BC-s indexkar cseréjénél.
3-as injectorról kaptam infót hogy meg kellene takarítani.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 12. szerda, 19:50

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 19:45


dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 12. szerda, 19:48


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 18:56


Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?











Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. március 12. szerda, 18:58

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 13:01


zmathe írta: Udv!
Megint nem tudok hova irni de csak kivancsi vagyok, hogy nekem nincs csak szerencsem a BMW hez vagy ez termeszetes?
165.000 km es e46, 316i 1.9l 2000 evj. bmw, tulvagyok mar vele egy motorcseren, hetente jelennek meg ujabbnal ujabb hibakodok... pl Legmennyisegmero, vezermutengely pozicionalo rendszer, uzemanyagellato rendszer, lamdaszonda, abs szenzor stb. Ha ez termeszetes valaki nyugtasson meg picit, mert mar az auto meggyujtasan is kezdtem elmelkedni.

Zoli.


Először is, több szaki is látta már az autódat, vagy mindig ugyan oda viszed?
Jellemzően olyan hibakódjaid vannak, amiknek több hibaforrásuk lehet, nem feltétlen az lesz a hiba amit kiolvasnak.

Ui. Egyébként a sok hiba nem jellemző, főleg egy 4 Zyl. benzinnél.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 19. csütörtök, 13:10

zmathe
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2008

státusz zmathe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 12:39


Udv!
Megint nem tudok hova irni de csak kivancsi vagyok, hogy nekem nincs csak szerencsem a BMW hez vagy ez termeszetes?
165.000 km es e46, 316i 1.9l 2000 evj. bmw, tulvagyok mar vele egy motorcseren, hetente jelennek meg ujabbnal ujabb hibakodok... pl Legmennyisegmero, vezermutengely pozicionalo rendszer, uzemanyagellato rendszer, lamdaszonda, abs szenzor stb. Ha ez termeszetes valaki nyugtasson meg picit, mert mar az auto meggyujtasan is kezdtem elmelkedni.

Zoli.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 18:52


ember84 írta: Üdv!
A következő hibakódok vannak a bal oldali lámpámba:
- 42 clamp15/kevesebb/ mint7.5 Volt
Error frequency:1
Error present
- 12 D2S/R-Lamp is off
Error frequency:12
Error present
- 13 D2S/R-Lamp gone off several times
Error frequency:8
Error present
Plussz a lámpánál az operation voltage of lamp ingadozó értéket mutat,sokszor a pirosig,illetve abba ugrik.A lámpánál annyi a tünet,hogy remeg a fénye sokszor,illetve népha el is alszik.Trafó hiba lehet,vagy az a másik,amiből jön a vezeték az izzóhoz??Nem izzó hiba,mert azt felcserélve is ilyen.Köszönöm,ha valaki tud segíteni!!


Remélem valaki tudja,nehogy potyára vegyek trafót

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 18:44


bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
Főfékhengerben lévő nyomásszenzor hiba.



Inkább azt mondanám, hogy a szenzortól érkező jelek nem megfelelőek, ami akár attól is lehet, hogy nincs initelve a nyomásszenzor. Gyakoribb a szenzorhiba, de előtte nem árt megpróbálni helyretenni géppel.


Köszönöm a kiegészítést

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 16:28


Üdv!
A következő hibakódok vannak a bal oldali lámpámba:
- 42 clamp15/kevesebb/ mint7.5 Volt
Error frequency:1
Error present
- 12 D2S/R-Lamp is off
Error frequency:12
Error present
- 13 D2S/R-Lamp gone off several times
Error frequency:8
Error present
Plussz a lámpánál az operation voltage of lamp ingadozó értéket mutat,sokszor a pirosig,illetve abba ugrik.A lámpánál annyi a tünet,hogy remeg a fénye sokszor,illetve népha el is alszik.Trafó hiba lehet,vagy az a másik,amiből jön a vezeték az izzóhoz??Nem izzó hiba,mert azt felcserélve is ilyen.Köszönöm,ha valaki tud segíteni!!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 11:58


szotakdavid írta:
Főfékhengerben lévő nyomásszenzor hiba.



Inkább azt mondanám, hogy a szenzortól érkező jelek nem megfelelőek, ami akár attól is lehet, hogy nincs initelve a nyomásszenzor. Gyakoribb a szenzorhiba, de előtte nem árt megpróbálni helyretenni géppel.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 17:30


mmike írta:
Cseccci írta:
YELLOW írta:
Cseccci írta: Hello sracok

Nekem is a DSC problemam van, kozben kigyul es idovel elalszik a lampa.
Diag pedig 5e21 nyomaserzekelo 2 hibakodot irta ki.
Valaki tudja, hogy ez mit jelent?

Koszonom elore is a segitsegetekett!



lehet valami BMW specifikus olvasó kéne vagy progi, pl INPA. nyomásérzékelővel kapcsolatban nekem a DSC tömb jut az eszembe...


en is erre gondoltam, hogy gyari progival nezetem meg

Szia,
Sztem, miután a DSC modul sok minden más mellet a főfékhengeren levő két nyomás jeladótól is olvassa az adatot, hogy fékezel e vagy nem, ezért vszeg az egyik jeladó rossz és hibás jelet ad. Azt nem tudom hogy INPA-val élő adatban ez látható-e de gyanítom. Bár a konkrét hibakód a 2es szenzort jelöli. Az MK60 részt nézd meg INPAval.
Üdv,
M
ps
Ennek a MK60 DSC vezérlőnek a kódjai kompletten itt: http://www.kneb.net/bmw/E46/DS...0chart.pdf


Főfékhengerben lévő nyomásszenzor hiba.