George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 13:46


hil írta:
George írta: Na beszerkesztettem rendesen a Rainbow slx 165 Deluxe szettet.
Ugye mivel ez deluxe szett jár hozzá jóféle hangváltó, amik beleférnek még épp az ajtóba.. sajna errõl nincs kép, da ha kell megadom a koordinátáit

A gyári keret természetesen nem fér be így a látható módon be lehet rögziteni.
Szerintem minden más 16,5centis hangszóróhoz jó az álltalam kifejlesztett rögzittõ keret, így közzéteszem azok paramétereit is
Természetesen egy ilyen, és egy tükörkép kell belöle!!

Remélem van aki tudja hasznositani!!

George


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/url]


A hangszóró gumimembrános??
hil


Igen.. miért?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 13:40


George írta: Na beszerkesztettem rendesen a Rainbow slx 165 Deluxe szettet.
Ugye mivel ez deluxe szett jár hozzá jóféle hangváltó, amik beleférnek még épp az ajtóba.. sajna errõl nincs kép, da ha kell megadom a koordinátáit

A gyári keret természetesen nem fér be így a látható módon be lehet rögziteni.
Szerintem minden más 16,5centis hangszóróhoz jó az álltalam kifejlesztett rögzittõ keret, így közzéteszem azok paramétereit is
Természetesen egy ilyen, és egy tükörkép kell belöle!!

Remélem van aki tudja hasznositani!!

George


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/url]


A hangszóró gumimembrános??
hil

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 12:39


Na beszerkesztettem rendesen a Rainbow slx 165 Deluxe szettet.
Ugye mivel ez deluxe szett jár hozzá jóféle hangváltó, amik beleférnek még épp az ajtóba.. sajna errõl nincs kép, da ha kell megadom a koordinátáit

A gyári keret természetesen nem fér be így a látható módon be lehet rögziteni.
Szerintem minden más 16,5centis hangszóróhoz jó az álltalam kifejlesztett rögzittõ keret, így közzéteszem azok paramétereit is
Természetesen egy ilyen, és egy tükörkép kell belöle!!

Remélem van aki tudja hasznositani!!

George


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 05. szombat, 12:02


csu2 írta: [
szerintem a kabelrol kapja a foldet a nyak, a csavar helye a nyakon nincs bekotve sehova. egyebkent igy tudsz foldhurkot csinalni, es akkor jonnek a zajok... egyebkent meg fogod banni, hogy nem csinaltad vegig. a gyari erositoben nem sok kraft van, es nincsenek melyei, igazi subot pedig nem tudsz vele hajtani. szerintem tul hamar kiugrottal a dologbol, en jobban koruljartam. de persze a te dontesed. udv!


Csu!

Hát úgy néz ki én is kiugrok a dologból
A rajzaid alapján nem tudja megcsinálni a szerelõm a kisnaviban az RCA kivezetést
Mivel már több mint 2 hónapja hogy megvettem az erösitõmet, hangszórókat, és kábeleket, így most egyenlõre sima RCA átalakitóval, a gyári végfok és zajai benthagyásával köttetem rá az erösitõt..
Azért lehet így se lesz rossz.. meglátjuk..
Azért köszi az eddigi segitségeket és doksikat is!

George

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 21:32


csu2 írta:

szerintem a kabelrol kapja a foldet a nyak, a csavar helye a nyakon nincs bekotve sehova. egyebkent igy tudsz foldhurkot csinalni, es akkor jonnek a zajok... egyebkent meg fogod banni, hogy nem csinaltad vegig. a gyari erositoben nem sok kraft van, es nincsenek melyei, igazi subot pedig nem tudsz vele hajtani. szerintem tul hamar kiugrottal a dologbol, en jobban koruljartam. de persze a te dontesed. udv!


Igen lehet, hogy úgy tûnik. Ha sikerült volna frankón eltüntetni, akkor ment volna tovább a dolog. Így is lehet szívok, de tuti nem látszik majd. Azért mindent köszi!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 19:27


kempelen írta:
csu2 írta:
1.
a. rossz helyrol van leveve a fold
b. a fold hozzaer a bm54 femdobozahoz


Ha megnézem a képeidet a saját forrasztásodról, akkor te is ha jól látom a világoszöld vezetéket a hõelvezetõ lemezre (vagy mi a bánat) forrasztottad, az pedig sok forrasztás mellett egy csavarral van rögzítve a BM54 dobozához. Tehát minenképpen a föld(test) érintkezik a dobozzal. Vagy nem jól gondolom?


szerintem a kabelrol kapja a foldet a nyak, a csavar helye a nyakon nincs bekotve sehova. egyebkent igy tudsz foldhurkot csinalni, es akkor jonnek a zajok... egyebkent meg fogod banni, hogy nem csinaltad vegig. a gyari erositoben nem sok kraft van, es nincsenek melyei, igazi subot pedig nem tudsz vele hajtani. szerintem tul hamar kiugrottal a dologbol, en jobban koruljartam. de persze a te dontesed. udv!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 14:24


csu2 írta:
1.
a. rossz helyrol van leveve a fold
b. a fold hozzaer a bm54 femdobozahoz


Ha megnézem a képeidet a saját forrasztásodról, akkor te is ha jól látom a világoszöld vezetéket a hõelvezetõ lemezre (vagy mi a bánat) forrasztottad, az pedig sok forrasztás mellett egy csavarral van rögzítve a BM54 dobozához. Tehát minenképpen a föld(test) érintkezik a dobozzal. Vagy nem jól gondolom?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 14:17


csu2 írta:
kempelen írta: No akkor megakadtam egy kicsit, azaz az egyik elképzelésemet át kell gondolnom.

Ugye úgy hittem, hogy egy nem gyári erõsítõt majd frankón el tudok helyezni a rádiómodul mellé vagy a cd-tár alá és akkor az alap 6 hangszórós készletem kicsit fel lesz "tuningolva".

A rádiómodul kivezetés elkészítése és az erõsítõ szaglászása/feltérképezése folyamán rá kellett jönnöm, hogy azt az alapelvet, miszerint ne látszódjon a beépített erõsítõ és ne legyen lehetetlen helyen (például a pótkerék mellett) elbuktam. Ugyanis nincs olyan nem gyári erõsítõ ami elférne ott, ahol nem látszanak a dolgok.

Ezért úgy döntöttem hosszas vitában magammal, hogy marad a gyári erõsítõ normál lear vagy hk változatban és az már a boldogságomhoz elég. Azonban a gyári erõsítõk a rádiómodul kimenõjelére vannak kötve ezért az utóbbi napokban történt erõfeszítésem és alkotásom a rádiómodul rca kivezetésével feleslegesnek bizonyultak. Elõfordul az ilyen az életben, de legalább nem volt vészes összeg. Került vagy háromszáz forintba egy felesleges rca kivezetés.

Szóval marad a hangszórók cseréje egy jobbra és a gyári erõsítõ. Azonban a következõ dilemma ismét áll. Normál erõsítõ 190W-tal vagy HK a maga háromszázakárhány wattjával? No mindegy, attól függ mifélét tudok szerezni....


dehogyisnem!
mankokereket tegyel be potkereknek es a fole befer barmilyen nagy erosito. nekem egy 5 csatornas eleg magas plusz a dsp van ott, es meg igen sok a hely...

bar most nezem touringod van, ott lehet nem ugy van a potkerek mint a sedanban vagy a coupeban... akkor bocs.


Semmi gond, eddig is csak hálával tartozom a segítségedért. Megvettem ebayrõl a HK erõsítõt és a kasztniba lévõ kábelek pedig már megvannak hozzá.

Az ajtókba viszont nincsenek, ezért ha valakinek van 10 hangszórós vagy hk kábelkötege ajtókba (ami egészséges és nem negyven helyen vágva-forrasztva) az nyugodtan sikítson, mert érdekelne.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 10:17


George írta:
Fekete320d írta: Hi!

Nekem megcsinálta egy szerlõ. A bussines kis kijelzõs piros pontmátrixos kazettás rádióm van, CD tárral, navi DVD-vel. Azt mondta a szerelõ, hogy nem pont így néz ki, de csu2 infói alapján megtalálta az IC-t és rákötött. Jó is lett. Majdnem. AZ erõsítõre ha ráköröm. tök jól szól, jön a jel meg minden, csak:

1. Belegerjed a generátor.
2. Ha rádugom a jobb oldalt minden ok. Ha rádugom a bal oldalt akkor is minden ok, csak elmegy a kocsiban a bal oldal. AZ erösítöre viszont megy a jel. Másik erõsítõvel is u.a. Ha kikapcsolt és leáramtalanított erõsítõvel is u.a.
3. Ha a fejegység rá van kötve ki/be kapcsolt erõsitõre (mindegy), akkor buffanik egyet bekapcsoláskor is meg lekapcsoláskor is (fejegység ki be kapcsoló gombját használva).
4. Ha a baszust feltekerem akkor azt a jelet nem kéne ráküldeni az erõsítõre ugye? Mert most emelkedik a bass jel a ládán is ha tekerem.

Mindenhol rendesen forrasztott kötések, zsugorcsöves szigetelésekkel. Semmi sallang. Kábelek gyáriak.

Nem tudom mi a hiba. Küldöm visza a szerelõhöz az egészet.

csu2 ha ráérsz légyszi komenntáld. Mit ronthattunk el? Köszi.


Esetleg nem csináltál képet róla?
Az én szerelöm nem nagyon tudja megcsinálni csu2 instukciói alapján, így jó lenne valami kapaszkodó. Vagy ha kép nioncs nem tudsz valamit miben más?mit hol kell keresni?Esetleg ha a szerelödet felhivjuk õ fejbõl szerinted vágja, mit hogy csinált a tiéden?? Ellenállások, kondi adatok..
George


1.
a. rossz helyrol van leveve a fold
b. a fold hozzaer a bm54 femdobozahoz

2.
valami pozitiv negativ fel van cserlve az alacsony szintu jel kivezetesenel
rosszul van bekotve, pl. nincs kondi es ellenalas

3.
valamelyik az elozo hibakbol

4.
bizony oda megy a basszus es a magas, sot a balance es a fader is.


nem art a gyari vegfokozatot levalasztani, de nem fontos. viszont, azt, hogy ladat hajtasz errol a kivezetesrol, a gyari vegfokkal meg mellete a hangszorokat az nem jo. adtal egy pofont a szarnak. ilyen esetben a magas szintu ket hatso hangszoro jelet kell bekotni egy magasszintu jel fogadasara alkalmas erositobe, ami raadasul rendelkezik krosszoverrel (alkalmas csak subbass hangok kiadasara)

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 10:12


kempelen írta: No akkor megakadtam egy kicsit, azaz az egyik elképzelésemet át kell gondolnom.

Ugye úgy hittem, hogy egy nem gyári erõsítõt majd frankón el tudok helyezni a rádiómodul mellé vagy a cd-tár alá és akkor az alap 6 hangszórós készletem kicsit fel lesz "tuningolva".

A rádiómodul kivezetés elkészítése és az erõsítõ szaglászása/feltérképezése folyamán rá kellett jönnöm, hogy azt az alapelvet, miszerint ne látszódjon a beépített erõsítõ és ne legyen lehetetlen helyen (például a pótkerék mellett) elbuktam. Ugyanis nincs olyan nem gyári erõsítõ ami elférne ott, ahol nem látszanak a dolgok.

Ezért úgy döntöttem hosszas vitában magammal, hogy marad a gyári erõsítõ normál lear vagy hk változatban és az már a boldogságomhoz elég. Azonban a gyári erõsítõk a rádiómodul kimenõjelére vannak kötve ezért az utóbbi napokban történt erõfeszítésem és alkotásom a rádiómodul rca kivezetésével feleslegesnek bizonyultak. Elõfordul az ilyen az életben, de legalább nem volt vészes összeg. Került vagy háromszáz forintba egy felesleges rca kivezetés.

Szóval marad a hangszórók cseréje egy jobbra és a gyári erõsítõ. Azonban a következõ dilemma ismét áll. Normál erõsítõ 190W-tal vagy HK a maga háromszázakárhány wattjával? No mindegy, attól függ mifélét tudok szerezni....


dehogyisnem!
mankokereket tegyel be potkereknek es a fole befer barmilyen nagy erosito. nekem egy 5 csatornas eleg magas plusz a dsp van ott, es meg igen sok a hely...

bar most nezem touringod van, ott lehet nem ugy van a potkerek mint a sedanban vagy a coupeban... akkor bocs.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. szeptember 03. csütörtök, 10:25

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 08:35


Fekete320d írta: Hi!

Nekem megcsinálta egy szerlõ. A bussines kis kijelzõs piros pontmátrixos kazettás rádióm van, CD tárral, navi DVD-vel. Azt mondta a szerelõ, hogy nem pont így néz ki, de csu2 infói alapján megtalálta az IC-t és rákötött. Jó is lett. Majdnem. AZ erõsítõre ha ráköröm. tök jól szól, jön a jel meg minden, csak:

1. Belegerjed a generátor.
2. Ha rádugom a jobb oldalt minden ok. Ha rádugom a bal oldalt akkor is minden ok, csak elmegy a kocsiban a bal oldal. AZ erösítöre viszont megy a jel. Másik erõsítõvel is u.a. Ha kikapcsolt és leáramtalanított erõsítõvel is u.a.
3. Ha a fejegység rá van kötve ki/be kapcsolt erõsitõre (mindegy), akkor buffanik egyet bekapcsoláskor is meg lekapcsoláskor is (fejegység ki be kapcsoló gombját használva).
4. Ha a baszust feltekerem akkor azt a jelet nem kéne ráküldeni az erõsítõre ugye? Mert most emelkedik a bass jel a ládán is ha tekerem.

Mindenhol rendesen forrasztott kötések, zsugorcsöves szigetelésekkel. Semmi sallang. Kábelek gyáriak.

Nem tudom mi a hiba. Küldöm visza a szerelõhöz az egészet.

csu2 ha ráérsz légyszi komenntáld. Mit ronthattunk el? Köszi.


Esetleg nem csináltál képet róla?
Az én szerelöm nem nagyon tudja megcsinálni csu2 instukciói alapján, így jó lenne valami kapaszkodó. Vagy ha kép nioncs nem tudsz valamit miben más?mit hol kell keresni?Esetleg ha a szerelödet felhivjuk õ fejbõl szerinted vágja, mit hogy csinált a tiéden?? Ellenállások, kondi adatok..
George

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 08:30


Na!

Megnéztem van e hátul nekem rádiómodul vagy bármi más a csomagtartó, eldugott kis fakkjában. Kicsavaroztam és semmi nincs ott :S
Ezek szerint nekem csak a fejegységben lehet a rádiómodul, amiben a végfok is van, illetve akkor csak onnan lehet kivezetni ügye?
Jól értem?

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. szeptember 03. csütörtök, 08:00


kempelen írta: No akkor megakadtam egy kicsit, azaz az egyik elképzelésemet át kell gondolnom.

Ugye úgy hittem, hogy egy nem gyári erõsítõt majd frankón el tudok helyezni a rádiómodul mellé vagy a cd-tár alá és akkor az alap 6 hangszórós készletem kicsit fel lesz "tuningolva".

A rádiómodul kivezetés elkészítése és az erõsítõ szaglászása/feltérképezése folyamán rá kellett jönnöm, hogy azt az alapelvet, miszerint ne látszódjon a beépített erõsítõ és ne legyen lehetetlen helyen (például a pótkerék mellett) elbuktam. Ugyanis nincs olyan nem gyári erõsítõ ami elférne ott, ahol nem látszanak a dolgok.

Ezért úgy döntöttem hosszas vitában magammal, hogy marad a gyári erõsítõ normál lear vagy hk változatban és az már a boldogságomhoz elég. Azonban a gyári erõsítõk a rádiómodul kimenõjelére vannak kötve ezért az utóbbi napokban történt erõfeszítésem és alkotásom a rádiómodul rca kivezetésével feleslegesnek bizonyultak. Elõfordul az ilyen az életben, de legalább nem volt vészes összeg. Került vagy háromszáz forintba egy felesleges rca kivezetés.

Szóval marad a hangszórók cseréje egy jobbra és a gyári erõsítõ. Azonban a következõ dilemma ismét áll. Normál erõsítõ 190W-tal vagy HK a maga háromszázakárhány wattjával? No mindegy, attól függ mifélét tudok szerezni....


Te!
Akkor ha nekem ugyanilyen a rádiómodulom akkor,cserélhetnénk és nekem nem kell már kivezeni?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 02. szerda, 22:14


No akkor megakadtam egy kicsit, azaz az egyik elképzelésemet át kell gondolnom.

Ugye úgy hittem, hogy egy nem gyári erõsítõt majd frankón el tudok helyezni a rádiómodul mellé vagy a cd-tár alá és akkor az alap 6 hangszórós készletem kicsit fel lesz "tuningolva".

A rádiómodul kivezetés elkészítése és az erõsítõ szaglászása/feltérképezése folyamán rá kellett jönnöm, hogy azt az alapelvet, miszerint ne látszódjon a beépített erõsítõ és ne legyen lehetetlen helyen (például a pótkerék mellett) elbuktam. Ugyanis nincs olyan nem gyári erõsítõ ami elférne ott, ahol nem látszanak a dolgok.

Ezért úgy döntöttem hosszas vitában magammal, hogy marad a gyári erõsítõ normál lear vagy hk változatban és az már a boldogságomhoz elég. Azonban a gyári erõsítõk a rádiómodul kimenõjelére vannak kötve ezért az utóbbi napokban történt erõfeszítésem és alkotásom a rádiómodul rca kivezetésével feleslegesnek bizonyultak. Elõfordul az ilyen az életben, de legalább nem volt vészes összeg. Került vagy háromszáz forintba egy felesleges rca kivezetés.

Szóval marad a hangszórók cseréje egy jobbra és a gyári erõsítõ. Azonban a következõ dilemma ismét áll. Normál erõsítõ 190W-tal vagy HK a maga háromszázakárhány wattjával? No mindegy, attól függ mifélét tudok szerezni....

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. szeptember 02. szerda, 21:24


George írta:
kempelen írta: Ha neked kis navid van, akkor elõfordulhat, hogy eltérnek a dolgok. Viszont asszem mintha abban nem lenne rádiómodul vagy a BM24 az abba való?
Sajnos nem tudom hogyan áll össze a kisnavis szett, hogyan néz ki belülrõl a kisnavis fej, de ott is kell lennie ugyanilyen lehetõségnek.


Gyerekek!!
Elképzelhetõ hogy nem is a navis fejegységbõl kellene kivezeti az RCA-kat, hanem egy külön álló modulból ami valahol máshol van??
Már ...rvára nem értem én ezt az egészet!
Valaki tegyen "tisztába"


elkepzelheto, a csomagtartoban a radiomodul helye, bal oldalt a karpit alatt, a tar es a navi allatt es mogott. sot, tuti van mert ha 4:3 kepernyo +navi akkor kell navigacios kompjuternek is lennie. az meg ott van ahol irtam.