- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 08:35
Köszi!Akkor aszem meg kell kérdeznem a szerelõt,h melyiket cserélte benne...
Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 08:35
Elküldve: 2008. december 21. vasárnap, 17:15
kopasz írta: Mennyibe kerültek a termosztátok?Az enyémben is 2 lehet?
Elküldve: 2008. december 21. vasárnap, 14:41
kopasz írta: Mennyibe kerültek a termosztátok?Az enyémben is 2 lehet?
Elküldve: 2008. december 21. vasárnap, 14:31
Elküldve: 2008. december 20. szombat, 19:32
Elküldve: 2008. december 19. péntek, 22:19
jpinter írta: Érdekel, hogy néz ki ez a "kályha". Tudna valaki mellékelni egy url-t valamelyik BMW alkatrészkeresõbõl (pl. RealOEM)?
Elküldve: 2008. december 19. péntek, 19:45
jpinter írta: Érdekel, hogy néz ki ez a "kályha". Tudna valaki mellékelni egy url-t valamelyik BMW alkatrészkeresõbõl (pl. RealOEM)?
Elküldve: 2008. december 19. péntek, 19:40
SoundkeY írta:
Felhivtam NT autot, ok is azt mondtak lehet "kalyha" is, ami rasegit telen. Foleg ha nyaron nem hul vissza.
A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.
Elküldve: 2008. december 19. péntek, 15:26
Tano írta:SoundkeY írta:
A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.
Annyi módosítással, hogy az anyós ülés alatt találod a kivezetést. Ha benyúlsz kézzel, akkor találsz egy kivezetést a mûanyagborításon. Ha alánézel könnyebben megleled
Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 19:18
SoundkeY írta:
A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.
Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 15:25
SoundkeY írta:kopasz írta: Sziasztok!
Nekem is van ilyen problémám...Kicseréltettem a termosztátot és nem lett jobb Erre most egy haver,azt mondja,hogy a Seat Alhambrájában is volt ilyen probléma,hogy nem melegedett fel.Egybõl szerelte benne a kályhát.Szóval,ha esetleg valaki kocsijában van kályha,azt is vegye figyelembe(szerintem),mert én lehet,hogy feleslegesen cseréltettem a termosztátot,ami persze nem volt olcsó!Most pedig jön a kályha szerelés!
üdv:
Felhivtam NT autot, ok is azt mondtak lehet "kalyha" is, ami rasegit telen. Foleg ha nyaron nem hul vissza.
A vezetoules alatt eszlelnem kell ( gazolajat eget ) ha megy ( 15 fok alatt ? ) mert rasigit a melegedesre.
Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 10:51
kopasz írta: Sziasztok!
Nekem is van ilyen problémám...Kicseréltettem a termosztátot és nem lett jobb Erre most egy haver,azt mondja,hogy a Seat Alhambrájában is volt ilyen probléma,hogy nem melegedett fel.Egybõl szerelte benne a kályhát.Szóval,ha esetleg valaki kocsijában van kályha,azt is vegye figyelembe(szerintem),mert én lehet,hogy feleslegesen cseréltettem a termosztátot,ami persze nem volt olcsó!Most pedig jön a kályha szerelés!
üdv:
Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 09:25
Burns írta:jpinter írta: Szia, két hûtõköre van az e46-osnak. Nem értem, hogy miért hívja mindenki EGR termosztátnak, de amúgy ezen is hûtõvíz megy keresztül, ezen is található egy légtelenítõ csavar.
Talán ezért? Thermostat for egr cooling 11717787870
Elküldve: 2008. december 18. csütörtök, 06:55
jpinter írta: Hali, az alsó termosztátot (gyári) 88fok van beleütve (faceliftes, 2003-as az autó). A szerviz azt mondta, hogy üzemi hõmérsékletének min. ennyinek kell lennie. Ma is nézegettem, 88-90fok körül mozog, araszolgatós szakaszon megy fel 92fokig. Az enyémnek az is problémája volt, hogy ha fel is ment nagy nehezen a hõmérséklet, felüljárón gázadás nélkül megtéve párszáz méter alatt visszaesett a hõmérséklet. Ez az alsó termosztát cseréje után is megmaradt. Akkor kaptam a javaslatot a felsõ EGR termosztát cseréjére. Nem volt egyszerû leszedni, a belsõ csavar nehezen hozzáférhetõ, a vákuumcsöveket le kell hozzá szedni.