kmartin írta:
YELLOW írta:
annyi, hogy elkezdted hazsnálni a fűtést. kinyit a fűtéscsap és ott is áramlik a víz. csökken a szint. rosszul lett korábban lelégtelenítve/feltöltve a rendszer. szóval aikor korábban cseréltek vizet, akkor a fűtőrészbe nem jutott. szerintem még 1 litert simán bele fogsz locsolni.
Értem. Akkor megyek veszek egy flakonnal. Légteleníteni könnyen tudom "házilag"?
Illetve nem vágom tönkre, ezzel, hogy fel felvillan?
elmondom, hogy csináld. ha tudod állj meg, hogy az autó orra magasan legyen. mondjuk egy rutinpálya emelkedős elindulásos része jó lehet. de nem muszáj magasabban lennie.
mielőtt elindítod az autót töltsd fel a kiegyenlítő tartályt. elindulsz legyen üzemmeleg a motor, az utastérbe vedd fel a fűtést maxra, izom leget fújjon. a középen tekerő legyen full piros állásban. aztán vegyél fel kesztyűt, és óvatosan nyisd ki a kiegyenlítő tartáléy kupakját. ne hajolj felé. fokozatosan nyisd. vannak légteleítő szelepek is, de könnyen elnyalható a feje. a kupakot rajta hagyhatod, de csak a saját súllyával legyne rajta és hagyni kell ketyegni. kicsit lehet emelni a fordulatot, de csak óvatosan, ne nyomjaki a vizet. én ezt a dolgot mire full le légtelenedett vagy 10x megcsináltam. de a 10 alkalom között mindig volt egy 100km-es út legalább. hidegen mindig néztem a szintet, és öntöttem hozzá. aztán 100km után, amikor meleg volt a motor, akkor légtelenítés.