autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 11:03


szotakdavid írta:
southboy írta: Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ? Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. Pedig szeretem


Mennyi víz fogy?


Kb 3dl ugy 100km-eren. DE pár km után tiszta kemény a cső és levegős ha felnyitom a sapkát szuszog. Venti el se indul hőmérő középen vízhűtő meleg cső is meleg.Azt monták a gőz miat és a levegő miatt . Venti klímánál be kapcsol. Le véve az egr hűtőt tiszta volt nem volt víz . Olyan mintha valahol levegőt szívna. Kiegyenlítő tartályt hogy lehet le venni ? Azon gondolkodok öntők bele THURMO hűtőtömítő port és majd meglássuk mi sül ki belőle.
Azt mondták az autó szerelők hengerfejes. Még mindig nem hiszem el hisz nincs füst se olaj baj .

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. július 31. péntek, 04:12


southboy írta: Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ? Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. Pedig szeretem


Mennyi víz fogy?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 11:12


Sziasztok

Nekem se sikeredett a megoldás az egr nél. Fogy a vizem pumpás nyomás próbáztuk 2 bár csökkent a nyomás 1.7 bárnál meglát. Alul nincs csepegés se fehér füst se olaj. Hengerfej? Hogy lehet azt ellenőrizni azt is nyomás próbázni ? EGR hűtő hogy lehet tesztelni hogy lyukas e ? Köszönőm előre is az instrukciókat. Kezdek már ki ábrándulni a BMW -ből. Pedig szeretem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 16:20


Turbo73 írta:
BazsaMW írta:
KGR írta:
BazsaMW írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.



Szia!

Gyárira cserélted a vízhőfok jeladót?
Viszkót ellenőrizted?



Nem gyárira cseréltem, de ha jól tudom van benne 3 darab jeladó..
Hideg/meleg motornál is könnyedén lehet hajtani magát a ventillátort, nem akad nem darál.. szépen meg lehet pörgetni.
Bár szerintem a jeladó valós adatokat közül, 90 meg 100 fok között nem lehet szemmel különbséget tenni, de tényleg el akar olvadni az a motor...


Ez nem hiba, hanem tulajdonság. A dízelekről nem tudok sokat, de a dupla VANOS-os benzinesek városban 105 fokon üzemelnek, míg pályán visszahűlnek 85 fokra, mindez a jobb hatásfok és fogyasztás érdekében.



Tehát akkor ha jól értem, egy helyben járató autómnál teljesen normális, ha 94 foknál elindul a ventilátorom kb 1 percig, majd miután felmegy 96 fokra a víz megáll és hagyja h tovább melegedjen??? :O



Turbo73
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz Turbo73

Újonc

Elismertség: 21% (11 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 16:06


BazsaMW írta:
KGR írta:
BazsaMW írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.



Szia!

Gyárira cserélted a vízhőfok jeladót?
Viszkót ellenőrizted?



Nem gyárira cseréltem, de ha jól tudom van benne 3 darab jeladó..
Hideg/meleg motornál is könnyedén lehet hajtani magát a ventillátort, nem akad nem darál.. szépen meg lehet pörgetni.
Bár szerintem a jeladó valós adatokat közül, 90 meg 100 fok között nem lehet szemmel különbséget tenni, de tényleg el akar olvadni az a motor...


Ez nem hiba, hanem tulajdonság. A dízelekről nem tudok sokat, de a dupla VANOS-os benzinesek városban 105 fokon üzemelnek, míg pályán visszahűlnek 85 fokra, mindez a jobb hatásfok és fogyasztás érdekében.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 15:56


KGR írta:
BazsaMW írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.



Szia!

Gyárira cserélted a vízhőfok jeladót?
Viszkót ellenőrizted?



Nem gyárira cseréltem, de ha jól tudom van benne 3 darab jeladó..
Hideg/meleg motornál is könnyedén lehet hajtani magát a ventillátort, nem akad nem darál.. szépen meg lehet pörgetni.
Bár szerintem a jeladó valós adatokat közül, 90 meg 100 fok között nem lehet szemmel különbséget tenni, de tényleg el akar olvadni az a motor...














Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2015. július 21. kedd, 16:01

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 13:48


BazsaMW írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.



Szia!

Gyárira cserélted a vízhőfok jeladót?
Viszkót ellenőrizted?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 13:25


Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. július 21. kedd, 08:03


Sziasztok

El mesélem hogy meg van elvileg a gond az egr hűtő alatt van az a kicsi csonk alul megnyomtam a csövét spriccelt a víz ki belőle a bilincs halott volt nem letehet már meghúzni sem kicseréltem kapott egy új bilincset elvileg nem folyik . Köszönőm a segítségetek még egyszer.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A link neve

Norbi988
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Norbi988

Újonc

Elismertség: 27% (3 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 21:39


Tano írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.


Ez így normális. A dízelnél 75-107 fok között van középen a mutató a műszerfalon. A ventit a motorvezérlő fogja szabályozni, ahogy kell neki. Ilyen melegben nyilván magasabb a vízhőfok, de amíg a menetszéltől az üzemi tartomáynban van, addig a DDE nem vezérli ki a ventit. Lassabb tempónál esetleg, mint pl. klímázásnál is, mert akkor nincs meg a kellő hőcsere a menetszéltől.
Szóval no para!


Köszönöm a gyors és hasznos választ! Nem gondoltam volna, hogy a 105 az normális lenne.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 19:03


Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.


Ez így normális. A dízelnél 75-107 fok között van középen a mutató a műszerfalon. A ventit a motorvezérlő fogja szabályozni, ahogy kell neki. Ilyen melegben nyilván magasabb a vízhőfok, de amíg a menetszéltől az üzemi tartomáynban van, addig a DDE nem vezérli ki a ventit. Lassabb tempónál esetleg, mint pl. klímázásnál is, mert akkor nincs meg a kellő hőcsere a menetszéltől.
Szóval no para!

Norbi988
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Norbi988

Újonc

Elismertség: 27% (3 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 15:47


Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 14:51


Úgy 3 dl de változó .Vízkő az van bőven német só lerakodás azt látni mindenütt . De nyitott szemmel nézegetem hátha megtalálom nekem is melegen megy el a víz köszi a tippet. Köszönőm a képet megpróbálom ott is légteleníteni.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 14:27


southboy írta: ...EGR szelepnél olvastam lehet légteleníteni de az hol van ?


A motor elején található keresztben, egy aluhenger, rajta a fekete műanyag termosztát. A légtelenítőcsavar a tetején, a 9-es elem.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. július 20. hétfő, 14:25


southboy írta: Sziasztok.

Lenne egy olyan gondom olvasgattam a fórumot csak megkérdem kicsit félek hogy hengerfejes a jószág. Elmegy már az én agyvizem is mint a BMW nek. Szóval valahova eltűnik a vizem nem forralja beáll középre az óra. Nincs csepegés nyomok nincs fehér füst az olaj sapka is tiszta. Próbálgatom légteleníteni de már kezdem feladni nyomkodtam már minden csövet stb . EGR szelepnél olvastam lehet légteleníteni de az hol van ? Valami ötletetek van mi lehet a gond hogyan tudom ellenőrizni hengerfejes e ? 2001 320d tuoring D20

Válaszotok előre is köszönőm.


Mennyire fogy a hűtővíz? Nem kell megijedni azonnal. Lehet, hogy csak egy kis tömítés szált el és azért nem látod a nyomát, mert azonnal el is párolog a meleg motornál. Nekem - OFF - opelemnél volt úgy, hogy csak meleg motornál eresztett valamelyik gumicső és folyamatosan el is párolgott. A víz meg fogyott folyamatosan. Fehér vízkőlerakódásokból lehet következtetni a helyére.