autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 316Ci
Évjárat: 2000

státusz pocok000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 09:25


cobi írta: Megjártam a géppel de most rendesen. Az egyik csonk ami a blokkba vezeti a hûtõvizet eltört és elfojt a fagyállóm. Szegeden történt, közel volt a segítség, nagyon korrektek voltak. Az elõzõ tulajnál is volt ilyen, de akkor egy másik könyök adta meg magát. Nyílván ez is típusbetegség. Meg persze a kiegyenlítõ is elrepedt már )
Mással is elõfordult már ilyen?


Szia!

Nekem is pontosan ezek a hibák voltak! Elõször a kiegyenlítõ tartály volt kb. 1 éve, 3 hónapja a blokkból kivezetõ mûanyagcsõ, amit még idõben sikerült lecserélni, mert fogyott a víz belõle így észrevettem,hogy baj van! Tegnap viszont út közben "elaszalad a hûtõvízem, a hengerbe bevezetõ mûanyagcsõnél ért el a mûanyag! Ez tuti típushiba! 316 coupe, 2000 évjárat

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. szeptember 29. hétfő, 21:52


Tano írta: A motorblokkból is leengedted, vagy csak a hûtõ alján található csavarnál?


hoppá ...csak a hûtõ aljánál lévõ csavarral...van a blokkon is vízleengedõ? Bocsi az amatõrködésért ...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. szeptember 29. hétfő, 19:27


A motorblokkból is leengedted, vagy csak a hûtõ alján található csavarnál?

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. szeptember 29. hétfő, 19:13


hall skacok!

A hétvégén lecseréltem a hûtõvizet a kocsiban...full egyszerû meg minden, de én úgy olvastam,h elvileg 8,9 L folyadék van benne, namost nekem miután kifolyattam mindent és feltöltöttem fagyálló meg desztvíz keverékével, 4L körül ment csak bele
Ez normális és csak félreolvastam vmit vagy vmit nem jól csináltam a leengedésnél?

Köszi a segedelmet

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 10:33


Mennyi km után lenne ildomos kicserélni a vízpumpát?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. szeptember 27. szombat, 08:11


alfatone írta: Tegnap megcsináltam mindent. A 2003 óta rendelhetõ vízpumpa mûanyag kerekes. Ezt igen furcsáltam, mert az E36-nál annyi baj volt vele, hogy félidõben fémkerekesre váltottak.
El is jutottam a vízpumpáig, kiszedtem, de ami akkor átfutott az agyamon, azt itt nem írom le. Annyi bizonyos, a Wallisban nem vennék be a marketing tervbe. A régi fémkerekes volt!
Kicsit gondolkodtam is, hogy nem cserélem ki, de csapágyas volt már. Hát beraktam végül. 5 évet biztos kibír, addigra meg úgyse lesz meg. Nem akarom elemezni itt ezt a dolgot, szerintem mindenki le tudja vonni a megfelelõ következtetést.


üdv

lehet késõn írok, de létezik nálunk fémlapátos vizpumpa is.

m_attila

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. szeptember 26. péntek, 20:41


9 lesz


státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 17:04


Hány éves a verda?

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. szeptember 25. csütörtök, 09:57


Megjártam a géppel de most rendesen. Az egyik csonk ami a blokkba vezeti a hûtõvizet eltört és elfojt a fagyállóm. Szegeden történt, közel volt a segítség, nagyon korrektek voltak. Az elõzõ tulajnál is volt ilyen, de akkor egy másik könyök adta meg magát. Nyílván ez is típusbetegség. Meg persze a kiegyenlítõ is elrepedt már )
Mással is elõfordult már ilyen?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. szeptember 07. vasárnap, 09:21


Tegnap megcsináltam mindent. A 2003 óta rendelhetõ vízpumpa mûanyag kerekes. Ezt igen furcsáltam, mert az E36-nál annyi baj volt vele, hogy félidõben fémkerekesre váltottak.
El is jutottam a vízpumpáig, kiszedtem, de ami akkor átfutott az agyamon, azt itt nem írom le. Annyi bizonyos, a Wallisban nem vennék be a marketing tervbe. A régi fémkerekes volt!
Kicsit gondolkodtam is, hogy nem cserélem ki, de csapágyas volt már. Hát beraktam végül. 5 évet biztos kibír, addigra meg úgyse lesz meg. Nem akarom elemezni itt ezt a dolgot, szerintem mindenki le tudja vonni a megfelelõ következtetést.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. szeptember 05. péntek, 17:39


alfatone írta: Elrepedt a kiegyenlítõ tartályom, 1 Balatoni út után világított már a lámpa. Mindegy nem nagy cucc, 14 pénz és könnyû kicserélni. Vettem gyári BMW fagyállót, azt is lecserélem, és egy füst alatt a vízpumpát is.
Arra lennék kiváncsi, az E46-ban miért van mûanyag kerekes vízpumpa, amikor az E36-nál már 3 év után fémre váltottak? Valakinek volt már E46-ban vízpumpa gondja?

Hi!

Nekem volt az egyik 20d-n vízpumpa csere,ha jól emlékszem 11-12eFt volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. szeptember 05. péntek, 17:37


alfatone írta: Elrepedt a kiegyenlítõ tartályom,

Ez allitolag szokasa az e46oknak... Hallottam jopar elrepedtrol en is mar. Nekem mondjuk oka is volt ra, h elrepedt, de azzal vigasztalt a szerelo, h mivel meg nem volt cserelve, rovidesen eselyes lett volna, h elszall es oruljek, h itt a kozeleben, nem vhol autopalyan ment szet. Amikor vette az ujat, nezte, h a cikkszam valtozott, azt meg olyankor szoktak, amikor javitanak rajta valamit, szal talan megoldottak, vagy legalabbis megprobaltak megoldani ezt a hibat...

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. szeptember 05. péntek, 16:58


Elrepedt a kiegyenlítõ tartályom, 1 Balatoni út után világított már a lámpa. Mindegy nem nagy cucc, 14 pénz és könnyû kicserélni. Vettem gyári BMW fagyállót, azt is lecserélem, és egy füst alatt a vízpumpát is.
Arra lennék kiváncsi, az E46-ban miért van mûanyag kerekes vízpumpa, amikor az E36-nál már 3 év után fémre váltottak? Valakinek volt már E46-ban vízpumpa gondja?

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2008. május 27. kedd, 18:02


Nem riogatni akarlak,de kb 90% hogy vagy hengerfejes,de szerintem inkább hengerfej repedéses a géped.Nekem 330d van és egy honapja mentem át ugyanezen mint te.Vizpumpa csere,csõvek stb.Nekem kb 600km után gyulladt ki a kontroll lámpa a müszerfalon.A vége az lett hogy hengerfej repedés és nagyon sok pénz mert hengerfej csere.A szerelõk azt mondták hogy ezekbe a masinákban nem jellemzõ hogy át ég a hengerfej tömités inkább a gyakoribb eset hogy megreped a hengerfej.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. május 27. kedd, 08:13


A blokkon nem látszik semmilyen folyás, vízkõ?