dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. július 12. kedd, 14:21


duc írta:
dfle írta: Sziasztok. 316 1,8-as motor, már kétszer vettem észre, hogy hűtővíz szivárgás van a garázsban, ma elvittem, megemeltük,a motor hátsó részén, nagyon nehezen látható egy műanyag fedél kb.4 csavarral van odafogatva és a csavaroknál teljesen vízköves,valószínű ott ereszt, mert alatta a váltó is vízköves. Idáig egy hónap alatt kb 1 dl vizet kellett csak utána töltenem. Az a kérdésem, hogy kell-e ezzel komolyan foglalkoznom,mi az a műanyag fedél, és hogy lehet hozzáférni, mert már a motor kivételét emlegették nekem a szervizben.?


Szia,
érdemes még megnézni a hengerfej tűzfal felőli oldalán a műanyag összekötő vízcsövet ( 11531708808 az én kocsimon, ez 316 1.6 lehet a te blokkod más) Elég alattomosan ment nálam is tönkre, először csak kicsit eresztett pont ott ahol te is írtad. Végigcsöpögött a motor mögött, rá a váltóra majd alul ki. Amikor kicseréltem gyakorlatilag szétporladt, darabokra esett. Nagy mázlim volt vele hogy észrevettem.

Az pontosan hol van? ha szemből állok, akkor baloldalon? felülről rá lehet látni?











autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz duc

Újonc

Elismertség: 11% (1 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. július 12. kedd, 13:46


dfle írta: Sziasztok. 316 1,8-as motor, már kétszer vettem észre, hogy hűtővíz szivárgás van a garázsban, ma elvittem, megemeltük,a motor hátsó részén, nagyon nehezen látható egy műanyag fedél kb.4 csavarral van odafogatva és a csavaroknál teljesen vízköves,valószínű ott ereszt, mert alatta a váltó is vízköves. Idáig egy hónap alatt kb 1 dl vizet kellett csak utána töltenem. Az a kérdésem, hogy kell-e ezzel komolyan foglalkoznom,mi az a műanyag fedél, és hogy lehet hozzáférni, mert már a motor kivételét emlegették nekem a szervizben.?


Szia,
érdemes még megnézni a hengerfej tűzfal felőli oldalán a műanyag összekötő vízcsövet ( 11531708808 az én kocsimon, ez 316 1.6 lehet a te blokkod más) Elég alattomosan ment nálam is tönkre, először csak kicsit eresztett pont ott ahol te is írtad. Végigcsöpögött a motor mögött, rá a váltóra majd alul ki. Amikor kicseréltem gyakorlatilag szétporladt, darabokra esett. Nagy mázlim volt vele hogy észrevettem.










Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. július 12. kedd, 13:51

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 11. hétfő, 18:59


Tano írta:
herr68 írta: [Hol található az érzékelő?
A kiegyenlítőtartályom egy hónapja volt cserélve.


A tartály alján van. ETK-ban találsz képet ha kell.


M43?? Nincs rendesen légtelenítve!!!!!

dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2016. július 11. hétfő, 15:06


Sziasztok. 316 1,8-as motor, már kétszer vettem észre, hogy hűtővíz szivárgás van a garázsban, ma elvittem, megemeltük,a motor hátsó részén, nagyon nehezen látható egy műanyag fedél kb.4 csavarral van odafogatva és a csavaroknál teljesen vízköves,valószínű ott ereszt, mert alatta a váltó is vízköves. Idáig egy hónap alatt kb 1 dl vizet kellett csak utána töltenem. Az a kérdésem, hogy kell-e ezzel komolyan foglalkoznom,mi az a műanyag fedél, és hogy lehet hozzáférni, mert már a motor kivételét emlegették nekem a szervizben.?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 19:38


herr68 írta: [Hol található az érzékelő?
A kiegyenlítőtartályom egy hónapja volt cserélve.


A tartály alján van. ETK-ban találsz képet ha kell.

herr68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz herr68

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 13:28


Tano írta:
herr68 írta: Üdv!
Hideg indításkor világit a hűtővíz
jelzője,megyek kb 10 km-t ,akkor elalszik.
A hűtőfolyadék szintje rendben.
Mi lehet a gond?


Én a szintérzékelő hibájára tippelek.


Hol található az érzékelő?
A kiegyenlítőtartályom egy hónapja volt cserélve.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 13:19


herr68 írta: Üdv!
Hideg indításkor világit a hűtővíz
jelzője,megyek kb 10 km-t ,akkor elalszik.
A hűtőfolyadék szintje rendben.
Mi lehet a gond?


Én a szintérzékelő hibájára tippelek.


herr68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz herr68

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 12:42


Üdv!
Hideg indításkor világit a hűtővíz
jelzője,megyek kb 10 km-t ,akkor elalszik.
A hűtőfolyadék szintje rendben.
Mi lehet a gond?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz Attila8805

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 30. hétfő, 17:45


Sziasztok!
Teljesen új vagyok a fórumon és Bmw tulaj is csak 2 napja
A Peugeot 406 Coupemat cseréltem egy E46 321 I coupera a cserét félúton ejtettük meg.
Visszafelé megtettem autópályán kb 500 km-t minden gond nélkül.
Tegnap arra lettem figyelmes hogy jelezi a masina hogy alacsony a vízszint.
A hőfokmérő felment középig és nem tovább.
Ha szembe állok az autóval a bal oldalon a tűzfal felől látok csöpögést.
Mi van ott ami ereszthet?
Ja és az általatok említett bugyogást is lehet hogy hallottam
Nem vagyok benne biztos mert akkor még nem tudtam erről a jelenségről és annyira nem figyeltem de most hogy olvastam rémlik mintha hallottam volna bugyogás szerűt
Bocsi a hosszú írásért a válaszokat előre is köszönöm.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 18:55


hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Részemről ennyi volt a segítség! Tuti van tapasztalatod a Bmw-el elég ahhoz h te egy fazékban tesztelgesd a termosztátot. Nyugi nem lesz 100% biztos az eredmény


Szia Dávid!
Ezt én írtam (a főzögetést), és arra akartam rámutatni ezzel, hogy nem lehetett megállapítani azt, hogy rossz, vagy jó a thermosztát. Valamit félre érthettél.
bye:hil





Tudom hogy mit írtál Hil. Más tesztelésre nem tudok gondolni ahogy a problémával küzdő tag szeretné tesztelni a termosztátokat...főleg az EGR termosztátot.

Ezért írtam azt amit írtam.

Dávid

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kiskiru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 17:55


végül is nem nagy tétel úgy is akartam rendelni mást is, megrendelem mindkettőt és legfeljebb lesz egy tartalék a polcon az egyikböl


thx


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 17:19


szotakdavid írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Részemről ennyi volt a segítség! Tuti van tapasztalatod a Bmw-el elég ahhoz h te egy fazékban tesztelgesd a termosztátot. Nyugi nem lesz 100% biztos az eredmény


Szia Dávid!
Ezt én írtam (a főzögetést), és arra akartam rámutatni ezzel, hogy nem lehetett megállapítani azt, hogy rossz, vagy jó a thermosztát. Valamit félre érthettél.
bye:hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 22. vasárnap, 17:20

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 15:05


hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Részemről ennyi volt a segítség! Tuti van tapasztalatod a Bmw-el elég ahhoz h te egy fazékban tesztelgesd a termosztátot. Nyugi nem lesz 100% biztos az eredmény

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 14:38


kiskiru írta:
hil írta:
kiskiru írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Azért annyira okos nem vagyok
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész , mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve

üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat

Szia!
A Fórumtársak ezt arra értették, hogy mint ismert, az öngyújtósokban 2 termosztát van. Többen is úgy gondolták, hogy csak a rosszt cserélik. Igen ám, de melyik a rossz? Ezt még senki sem tudta egyértelműen megállapítani. Kicserélte az egyiket (random, hogy melyiket, vagy logikai levezetés alapján), aztán a másikat is cserélve állt helyre a rend.
Itt nem a segítőkészség hiányáról szól a történet, hanem a gyakorlati tapasztalatok alapján válaszoltak kérdésedre, Neked megspórolva a felesleges szerelgetést, boltba menést. De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil



köszönöm a levezetést
remélem van polcon itt a környéken egy egr thermoszát mert akkor csak le kell csekkolni hogy az alapesetbe zárt e vagy nyitott, aztán összehasonlitani a sajáttal

Szia!
Nekem csak 1db termosztátom volt. Kivettem, fazékban vízbe téve főztem, hűtöttem rendben működött. A helyén pedig mégsem volt jó, nem melegedett fel a motor, nem volt fűtés. Újat betéve, lett fűtés is. A kiszereltet néztem még egy darabig, sokszor próbálkoztam vele és kiszerelve rendesen működőnek láttam.
A fenti saját tapasztalatom, nem hallomás csupán.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kiskiru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2015. november 22. vasárnap, 14:04


hil írta:
kiskiru írta:
hil írta:
Tano írta:
kiskiru írta: Miert cserélném mind a kettőt inkább kiszedem mindkettőt és megnézem melyik a rossz , gondolom ez is a folyamatos feszített állapot miatt lepattan egy tartó fül és utána örökké nyitva van. Este rákukkantottam 60-70 fok-ot tud csak elérni, szóval tuti a nagykörön hül vissza ennyire


Ha ennyire okos vagy akkor minek kérdezgeted, ha utána nem fogadod meg a hozzáértő válaszát.





Azért annyira okos nem vagyok
de bmw elött is voltak kocsijaim meg motorjaim, és azokat is karbantartottam, meg szereltem őket

Azért irtam hogy feleslegesen nem cserélem mind kettőt , mert csak a hibásat szeretném, meg persze ha valaki ad választ hogy miert kellene mindkettöt egyszerre akkor természetesen megfogadom-hallgatom a tanácsot, de az nem válasz hogy mindkettőt és kész , mivel speciel semmi köze egymáshoz a kettőnek max annyi hogy a hibás egr termo is okozhat lassú bemelegedést és alasonyabb üzemi hőfokot.

nem vagyok Autószerelő, de azért szerelgetni szoktam a saját cuccaimat

de úgy látom a segítő készség helyett it nagyobb az arc
továbbá kérdezem a segítőkészektől hogy melyik utángyártó cég termékeivel vagytok megelégedve

üdv

mivel a kocsit most vettem nyilván még lesz bőven kérdésem mire kijavítja az amber az apróságokat

Szia!
A Fórumtársak ezt arra értették, hogy mint ismert, az öngyújtósokban 2 termosztát van. Többen is úgy gondolták, hogy csak a rosszt cserélik. Igen ám, de melyik a rossz? Ezt még senki sem tudta egyértelműen megállapítani. Kicserélte az egyiket (random, hogy melyiket, vagy logikai levezetés alapján), aztán a másikat is cserélve állt helyre a rend.
Itt nem a segítőkészség hiányáról szól a történet, hanem a gyakorlati tapasztalatok alapján válaszoltak kérdésedre, Neked megspórolva a felesleges szerelgetést, boltba menést. De ha visszaolvasnál (elég sokat kell) Magad is belátnád, hogy miért ajánlották mindkettő cseréjét.
bye:hil



köszönöm a levezetést
remélem van polcon itt a környéken egy egr thermoszát mert akkor csak le kell csekkolni hogy az alapesetbe zárt e vagy nyitott, aztán összehasonlitani a sajáttal