jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. október 12. péntek, 17:34


YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
csak alapjáraton vedd le a sapkát


leginkább sehogy ne vegye le a sapkát, majd csak ha lehűlt... (nem jéghidegre, de azért ne üzemi hőfokon legyen.)


én a levételt úgy értettem, hogy tekerje le, hogy ott rotyogjon, mint egy fedő a fazékon. rosszul fogalmaztam, bár én levettem, hogy lássam, ahhogy pisil a kis visszafolyón, és nem lett vele semmi bajom.


Nyomáson tud meglepetést okozni. De ahogy írtad az rendben van.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 12. péntek, 07:05


jons írta:
YELLOW írta:
csak alapjáraton vedd le a sapkát


leginkább sehogy ne vegye le a sapkát, majd csak ha lehűlt... (nem jéghidegre, de azért ne üzemi hőfokon legyen.)


én a levételt úgy értettem, hogy tekerje le, hogy ott rotyogjon, mint egy fedő a fazékon. rosszul fogalmaztam, bár én levettem, hogy lássam, ahhogy pisil a kis visszafolyón, és nem lett vele semmi bajom.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 18:37


YELLOW írta:
csak alapjáraton vedd le a sapkát


leginkább sehogy ne vegye le a sapkát, majd csak ha lehűlt... (nem jéghidegre, de azért ne üzemi hőfokon legyen.)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 17:08


YELLOW írta:
PITTIBL11 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz




Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?



csak alapjáraton vedd le a sapkát, mert másképp kilő a víz. óvatosan kell levenni. meg ami van légtelenítő azokat is kinyitni. nekem le lett belőle engedve, aztán feltöltés után még vagy 2 liter simán belement, de sosem ment a pirosirányában. mondjuk november környéke volt, akkor hűt rendesen.
azért írtam menjél vele, amikor eléri az üzemit, akkor megállsz, letekered a kupakot óvatosan, aztán hagyod egy picit. majd visszateker, és álló helyzetben nyomod neki olyan 2500 fordulattal, hagy melegedjen a víz, hogy minden kinyisson. azt a szervizes pumpát nem értem, mert ha nem megy az autó, akkor a fűtéskör nincs nyitva és ha ott van levegő, akkor onnan nem jön ki....


Pedig számtalanszor csinálta előttem, nemrég pár napja. Kis termosztát csere miatt. Feltölti rácsavarja azt a szart,nyom rajta párat, közbe megnyitja a légtelenítő csavart, ahogy ott kezd folyni a víz elzárja, letekeri a pumpát, és kész, ültem a kocsiba és már mentem is, azóta ott áll a víz mint a cövek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 17:05


PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.


Tehát valszeg akkor a légtelenítés csak az autó baja? akkor hengerfej ok? a leírtak alapján?


Soha ne mond, hogy soha. Nekem egy hajszálrepedésen szivárgott el a víz, és persze levegősödött le. Mivel nem rég vette ilyet megmondani nem lehet. Ha annyira levegős lenne a kocsi,hogy ennyi vizet felzabál még mindig, nem tudnál menni vele, pár méternél többet, mert azonnal pirosba ugrana a mutató. Ha valahol elszivárog akkor nem hirtelen, hanem fokozatosan kezd mászni a mutató, nagyobb teljesítményen. És persze akkor a lámpa is világit, hogy kevés a víz.Kizárt hogy ennyire levegős még mindig és nem melegszik a motor.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 17:01


PITTIBL11 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz




Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?



csak alapjáraton vedd le a sapkát, mert másképp kilő a víz. óvatosan kell levenni. meg ami van légtelenítő azokat is kinyitni. nekem le lett belőle engedve, aztán feltöltés után még vagy 2 liter simán belement, de sosem ment a pirosirányában. mondjuk november környéke volt, akkor hűt rendesen.
azért írtam menjél vele, amikor eléri az üzemit, akkor megállsz, letekered a kupakot óvatosan, aztán hagyod egy picit. majd visszateker, és álló helyzetben nyomod neki olyan 2500 fordulattal, hagy melegedjen a víz, hogy minden kinyisson. azt a szervizes pumpát nem értem, mert ha nem megy az autó, akkor a fűtéskör nincs nyitva és ha ott van levegő, akkor onnan nem jön ki....

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz PITTIBL11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:56


anubisz0718 írta:
PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.


Tehát valszeg akkor a légtelenítés csak az autó baja? akkor hengerfej ok? a leírtak alapján?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:50


PITTIBL11 írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.


Én egyszer csináltam, maradt benne, 100m mentem a kocsival egyből pirosba ugrott a mutató. Ha nem sikerül jól,megsüthetitek a motort, egy pillanat alatt.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz PITTIBL11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:44


anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.


oksa ezt értem persze a leggyorsabb út! csak jó lenne pár alternatíva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:34


YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz


A szervizbe rátesznek egy pumpát,nyom rajta 5x azt jól van.Be se kell indítani.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz PITTIBL11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:31


YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz




Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 11. csütörtök, 16:34

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:29


PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz PITTIBL11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:22


Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 11. csütörtök, 16:23

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 09:22


köszönöm, szerintem én sem bontom akkor meg mert nagyobb a kockázat, mit amennyit nyerek vele.

Szép 7végét
-Man-

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. augusztus 11. szombat, 09:17


TheMan írta: Sziasztok,

Hűtővizet szeretnék cserélni az autómon.

A hűtő alján található csavaron kívül állítólag a motorblokk oldalán is van leeresztő csavar.

Valaki nyitotta már ezt meg, és ha igen hol van pontosan.

Köszönöm előre is!
-Man-


a blokk kipuf. csonk felöli oldalán van, a váltóhoz közelebb eső végén. legalábbis az én benyásomnál. nehéz odaférni, de nem lehetetlen. mi nem tekertük ki, max 1-1,5 litermaradt benne kb, de mivel tiszta volt a leengedett így hagytuk.