zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 10:12


YELLOW írta:
zoliika írta:
RePTaiL írta:
Alesi írta:
zoliika írta: Amióta megvan az autóm nyikorog és nyikorog amint szar útra kerülök vele.Próbáltam különböző gumiápolókat, műszerfalápolókat......stb.Most viszont eszembe jutott,hogy kint a gépészek minden gumi ill. hidraulika tömlőt állandóan kenegették valamivel védték az erős napsugárzástól(sivatagban ha rákezd akkor könnyen van 50-60 fok)hát az a glicerin volt.Kiderűlt,hogy csak gyógyszertárban és csak is kizárólag vényre lehet kapni itthonMindegy elintéztem a dokinál a vényt vettem is lekentem vele a nyári gumikat vele és az ajtók gumírozásait is és kijelenthetem egy hét után is ,hogy végleg megszünt a nyikorgáscsak nagyon vékonyan kell felvinni a glicerint.....Lehet pár embernek nem mondtam ezzel újjat csak gondoltam megosztom azokkal akiknek is ilyen problémája van és nincs nekik rá megoldásuk.


Nem lehet, hogy neked is az ajtókédergumi zörgött? Mert az típushiba, én is évekig kerestem rá a megoldást, míg megtaláltam a gyári BMW gumiápoló formájában, azóta nálam kuss van.


Glicerinre vagy a gyári cuccra rámegyek én is, mert már minden kutyafüttyét kipróbáltam de ugyan úgy nyikorog a kéder miatt. Köszike a tippeket


Nekem a gyári "cucc" sem volt jó csak ez vált be úgy néz ki és az autógumikra is nagyon jó ezt szívhatja a nap........


már nagyon rég szajkóztam a glicerint...
Te konkrétan hogy/hol kented be? a kédert mindenhol? ahol a fémmel találkozik a belső oldalon is?


Mosogatószivacsra nagyon picit öntöttem rá,jó átitattam vele,és csak a gumikat kentem át vele mindkét oldalon.Vártam jó 10 percet ahol csíkos maradt azaz több lett a glicerin papírtörlővel letöröltem ugyan ez az autógumiknál(csak ott a felnire kell vigyázni mert ha arra is kerül és kicsit poros lesz azonnal rátapad a gané)ha kicsit több van rajta azonnal látszik azért kell beledörgölni és vékonyan felvinni a felületre.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 10:01


zoliika írta:
RePTaiL írta:
Alesi írta:
zoliika írta: Amióta megvan az autóm nyikorog és nyikorog amint szar útra kerülök vele.Próbáltam különböző gumiápolókat, műszerfalápolókat......stb.Most viszont eszembe jutott,hogy kint a gépészek minden gumi ill. hidraulika tömlőt állandóan kenegették valamivel védték az erős napsugárzástól(sivatagban ha rákezd akkor könnyen van 50-60 fok)hát az a glicerin volt.Kiderűlt,hogy csak gyógyszertárban és csak is kizárólag vényre lehet kapni itthonMindegy elintéztem a dokinál a vényt vettem is lekentem vele a nyári gumikat vele és az ajtók gumírozásait is és kijelenthetem egy hét után is ,hogy végleg megszünt a nyikorgáscsak nagyon vékonyan kell felvinni a glicerint.....Lehet pár embernek nem mondtam ezzel újjat csak gondoltam megosztom azokkal akiknek is ilyen problémája van és nincs nekik rá megoldásuk.


Nem lehet, hogy neked is az ajtókédergumi zörgött? Mert az típushiba, én is évekig kerestem rá a megoldást, míg megtaláltam a gyári BMW gumiápoló formájában, azóta nálam kuss van.


Glicerinre vagy a gyári cuccra rámegyek én is, mert már minden kutyafüttyét kipróbáltam de ugyan úgy nyikorog a kéder miatt. Köszike a tippeket


Nekem a gyári "cucc" sem volt jó csak ez vált be úgy néz ki és az autógumikra is nagyon jó ezt szívhatja a nap........


már nagyon rég szajkóztam a glicerint...
Te konkrétan hogy/hol kented be? a kédert mindenhol? ahol a fémmel találkozik a belső oldalon is?

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 09:58


RePTaiL írta:
Alesi írta:
zoliika írta: Amióta megvan az autóm nyikorog és nyikorog amint szar útra kerülök vele.Próbáltam különböző gumiápolókat, műszerfalápolókat......stb.Most viszont eszembe jutott,hogy kint a gépészek minden gumi ill. hidraulika tömlőt állandóan kenegették valamivel védték az erős napsugárzástól(sivatagban ha rákezd akkor könnyen van 50-60 fok)hát az a glicerin volt.Kiderűlt,hogy csak gyógyszertárban és csak is kizárólag vényre lehet kapni itthonMindegy elintéztem a dokinál a vényt vettem is lekentem vele a nyári gumikat vele és az ajtók gumírozásait is és kijelenthetem egy hét után is ,hogy végleg megszünt a nyikorgáscsak nagyon vékonyan kell felvinni a glicerint.....Lehet pár embernek nem mondtam ezzel újjat csak gondoltam megosztom azokkal akiknek is ilyen problémája van és nincs nekik rá megoldásuk.


Nem lehet, hogy neked is az ajtókédergumi zörgött? Mert az típushiba, én is évekig kerestem rá a megoldást, míg megtaláltam a gyári BMW gumiápoló formájában, azóta nálam kuss van.


Glicerinre vagy a gyári cuccra rámegyek én is, mert már minden kutyafüttyét kipróbáltam de ugyan úgy nyikorog a kéder miatt. Köszike a tippeket


Nekem a gyári "cucc" sem volt jó csak ez vált be úgy néz ki és az autógumikra is nagyon jó ezt szívhatja a nap........

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 09:25


Alesi írta:
zoliika írta: Amióta megvan az autóm nyikorog és nyikorog amint szar útra kerülök vele.Próbáltam különböző gumiápolókat, műszerfalápolókat......stb.Most viszont eszembe jutott,hogy kint a gépészek minden gumi ill. hidraulika tömlőt állandóan kenegették valamivel védték az erős napsugárzástól(sivatagban ha rákezd akkor könnyen van 50-60 fok)hát az a glicerin volt.Kiderűlt,hogy csak gyógyszertárban és csak is kizárólag vényre lehet kapni itthonMindegy elintéztem a dokinál a vényt vettem is lekentem vele a nyári gumikat vele és az ajtók gumírozásait is és kijelenthetem egy hét után is ,hogy végleg megszünt a nyikorgáscsak nagyon vékonyan kell felvinni a glicerint.....Lehet pár embernek nem mondtam ezzel újjat csak gondoltam megosztom azokkal akiknek is ilyen problémája van és nincs nekik rá megoldásuk.


Nem lehet, hogy neked is az ajtókédergumi zörgött? Mert az típushiba, én is évekig kerestem rá a megoldást, míg megtaláltam a gyári BMW gumiápoló formájában, azóta nálam kuss van.


Glicerinre vagy a gyári cuccra rámegyek én is, mert már minden kutyafüttyét kipróbáltam de ugyan úgy nyikorog a kéder miatt. Köszike a tippeket

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 08:51


zoliika írta: Amióta megvan az autóm nyikorog és nyikorog amint szar útra kerülök vele.Próbáltam különböző gumiápolókat, műszerfalápolókat......stb.Most viszont eszembe jutott,hogy kint a gépészek minden gumi ill. hidraulika tömlőt állandóan kenegették valamivel védték az erős napsugárzástól(sivatagban ha rákezd akkor könnyen van 50-60 fok)hát az a glicerin volt.Kiderűlt,hogy csak gyógyszertárban és csak is kizárólag vényre lehet kapni itthonMindegy elintéztem a dokinál a vényt vettem is lekentem vele a nyári gumikat vele és az ajtók gumírozásait is és kijelenthetem egy hét után is ,hogy végleg megszünt a nyikorgáscsak nagyon vékonyan kell felvinni a glicerint.....Lehet pár embernek nem mondtam ezzel újjat csak gondoltam megosztom azokkal akiknek is ilyen problémája van és nincs nekik rá megoldásuk.


Nem lehet, hogy neked is az ajtókédergumi zörgött? Mert az típushiba, én is évekig kerestem rá a megoldást, míg megtaláltam a gyári BMW gumiápoló formájában, azóta nálam kuss van.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 21:57


Amióta megvan az autóm nyikorog és nyikorog amint szar útra kerülök vele.Próbáltam különböző gumiápolókat, műszerfalápolókat......stb.Most viszont eszembe jutott,hogy kint a gépészek minden gumi ill. hidraulika tömlőt állandóan kenegették valamivel védték az erős napsugárzástól(sivatagban ha rákezd akkor könnyen van 50-60 fok)hát az a glicerin volt.Kiderűlt,hogy csak gyógyszertárban és csak is kizárólag vényre lehet kapni itthonMindegy elintéztem a dokinál a vényt vettem is lekentem vele a nyári gumikat vele és az ajtók gumírozásait is és kijelenthetem egy hét után is ,hogy végleg megszünt a nyikorgáscsak nagyon vékonyan kell felvinni a glicerint.....Lehet pár embernek nem mondtam ezzel újjat csak gondoltam megosztom azokkal akiknek is ilyen problémája van és nincs nekik rá megoldásuk.

spree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz spree

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 08:10


tschikosch írta: Sziasztok!

Azt a bizonyos Carbaflo nevű anyagot használta már valaki ablaknyikorgás ellen?
Ér valamit?
Honnan lehet rendelni?


Szia!

Az autóm pont ugyanolyan mint a tiéd, bár ebben a témában ez inreleváns.
Nem kell ezt az ablakrecsegést annyira túlspirázni.
Nekem is recsegett mint állat, sokszor akartam miatta kiverni az üvegeket is mérgemben.
Akárhová fel-le huzigáltam egy kis idő múlva újra elkezdte.
A megoldás egyszerű: WD 40 spray vastagon, mindenhová de leginkább az ajtó tetején lévő műanyag borítás és a gumikéder közé kell adni neki, jól befolyatni.
Felhúzott állapotban ugyanis az üveg itt feszít valamit és az recseg, kotajol.
Jómagam az ajtókereten az ablaküveggel érintkező részt is befújtam, lehet azt okosan is, nem kell, hogy tocsogjon az olajban meg az üveg is tiszta gány legyen.
Nekem segített, halálos csend van azóta, a legnagyobb hidegben sem recseg, többször mostam is már.

Remélem segítettem, sok sikert.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 00:54


Sziasztok!

Azt a bizonyos Carbaflo nevű anyagot használta már valaki ablaknyikorgás ellen?
Ér valamit?
Honnan lehet rendelni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz MatNob

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 17:38


Az ablakot én nem kentem semmivel, az előző tulaj viszont rendesen összebafta valamivel őket, alig tudtam lepucolni a retket, mind2 első ablak tetején egy centis sávban fekete volt az üveg.
Én felhúzás után egy picit visszanyengedem az ablakot, épp egy pillanatra nyomom meg a gombot, szinte meg sem mozdul az ablak tehát zár rendesen, viszont nem feszül, és nem recseg.
Nekem az első szélvédőnél lévő légbefúvóban zörög valami hidegben, ez asszem így marad, nem szedetem szét.
Viszont a hátsó ülések (touring) támlája zörög, ha nem ül benne senki. Ja, a hátsó könyöklő is, ha le van hajtva. Tavasszal, ha barátságosabb idő lesz, szétbombázom az egészet, mert többnyire egyedül utazom, és nagyon zavarnak a zörejek. (Amióta BMWm van. Előző kotlámban nem zavartak a zajok, foltok, egy-két hiányzó alkatrész... De ezt a szemét dögöt úgy imádom, szeretném, ha tökéletes lenne )
Ablakokkal kapcsoltaban. Ha le- aztán felhúzom az első 2 ablakot mindig vizesen jön fel, és persze jó koszoasan, foltosan szárad. Csak nem kell törölgetni minden felhúzás után ablaktisztítóval...
Valakinek ötlete?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 17. csütörtök, 17:39

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 17:00


Látom, nem vagyok egyedül az első ablakok nyikorgásával
Nekem ez bevált: Prevent gumiápoló 740 Ft-ért vettem a Praktikerben.
Nem azt mondom, hogy tökéletes, de sokkal halkabb, mint előtte volt, sőt, a gumi kezelése után napokig csönd van. Gyakran kell csinálni.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 23:58


kissbee22 írta: Sziasztok !

Nekem a legidegesítõbb nyikorgós fajtával van dolgom, a néha felbukkanó nyikorgással. Leírkálom ide a dologkat, és reménykedem, hogy hátha tapasztalt valaki valami hasonlót:

1. Pályán vettem észre elõször, hogy 6-ba váltásnál nyikorgó hangot adott ki valami a váltó felõl, majd visszaváltásnál szintén. Késõbb elkezdett nyikorogni a többi fokozatnál is, majd abbahagyta. Azóta mikor megjön a kedve hozzá akkor nyikorog váltásnál. Próbáltam szerelõhöz vinni, de természetesen mire odaértem a hang megszûnt, a szerelõ meg hülyének nézett. ( Nézegettem, hogy hátha a a váltózsák, amit itt sokan emlegettek, de nem hinném. )

2. Néha (ha kedve tartja) indítás után egy darabig szépen jár a motor, majd elkezd valami zörögni. A vicc benne az, hogy még menet közben is szoktam hallani, ha csinálja. Általában hidegindításnál vettem észre, de elõfordult, hogy 100-150 kilóméter után mikor megálltam, és hagytam egy kicsit járni a motort, akkor is zörgött. Elõször azt hittem, hogy mivel hideg a motor, és dízelrõl lévén szó, azért ilyen hagos, de ez már nem egészséges dízelhang ( szerintem ), és természetesen ezt a hangot se sikerült még szerelõvel elcsípnem.


Ha valakinek van valami ötlete, akkor kérem, hogy ossza meg velem ( Mert attól félek, hogy lassan egészségkárosító hatása lesz már a sok káromkodásnak és mérgelõdésnek, amit ezek az apró kis nyikorgó-zörgõ izék okoznak )

Kellemes Ünnepeket Kívánok !

Üdv

Bence


A zörgés valószínûleg ékszíjtárcsa és/vagy feszítõgörgõk lesznek

státusz kissbee22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 20:52


Sziasztok !

Nekem a legidegesítõbb nyikorgós fajtával van dolgom, a néha felbukkanó nyikorgással. Leírkálom ide a dologkat, és reménykedem, hogy hátha tapasztalt valaki valami hasonlót:

1. Pályán vettem észre elõször, hogy 6-ba váltásnál nyikorgó hangot adott ki valami a váltó felõl, majd visszaváltásnál szintén. Késõbb elkezdett nyikorogni a többi fokozatnál is, majd abbahagyta. Azóta mikor megjön a kedve hozzá akkor nyikorog váltásnál. Próbáltam szerelõhöz vinni, de természetesen mire odaértem a hang megszûnt, a szerelõ meg hülyének nézett. ( Nézegettem, hogy hátha a a váltózsák, amit itt sokan emlegettek, de nem hinném. )

2. Néha (ha kedve tartja) indítás után egy darabig szépen jár a motor, majd elkezd valami zörögni. A vicc benne az, hogy még menet közben is szoktam hallani, ha csinálja. Általában hidegindításnál vettem észre, de elõfordult, hogy 100-150 kilóméter után mikor megálltam, és hagytam egy kicsit járni a motort, akkor is zörgött. Elõször azt hittem, hogy mivel hideg a motor, és dízelrõl lévén szó, azért ilyen hagos, de ez már nem egészséges dízelhang ( szerintem ), és természetesen ezt a hangot se sikerült még szerelõvel elcsípnem.


Ha valakinek van valami ötlete, akkor kérem, hogy ossza meg velem ( Mert attól félek, hogy lassan egészségkárosító hatása lesz már a sok káromkodásnak és mérgelõdésnek, amit ezek az apró kis nyikorgó-zörgõ izék okoznak )

Kellemes Ünnepeket Kívánok !

Üdv

Bence

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. június 15. vasárnap, 23:52


"""
Ma nekiduráltam magam a kalaptartónak. Nekem a kalaptartó jobb oldala adott ki hangot, rosszt úton. Hátsó támlákat lehajtottam, a fekete muanyagból készült takarót amit felül 4 db patent fog a kalaptartón keresztül a kasztnihoz levettem. A patentokat iszonyú nehéz kiszedni, én oldalvágót használtam a kihúzáshoz. Vigyázni kell, hogy a hátsó szélvédot ki ne vágja az ember. Két patentnak így is levágtam a fejét. A fekete muanyag takaró hátuljáról, ott ahol a körmök vannak, nekem hiányzott 3 db fekete filc. A hiányzó helyekre ragasztottam filcet, lehet kapni, pl. a Praktikerben, akár méretre vágható, akár négyzet, kör alakú egyoldalán ragasztós filcet. Továbbá a kalaptartó azon részei alá szintén raktam filcet amelyik részei be vannak homorítvaa a kasztni felé ( 4 db). A visszarakásnál oda kell figyelni, hogy a fekete takaró muanyag alsó része a körmöknél is be legyenek pattintva. Oda ahová nem tudtam visszaraknin a patentokat fej hiányában, sima muanyag tiplit nyomtam bele és bele való csavarral rögzitettem. Természetesen veszek majd patentokat és kicserélem. Tehát, filc a hiányzó helyekre és az alsó élét szigorúan visszapattintani. Azóta kuss van."""

Ez egy elég jó leírás. De én még kísérletezek a különbözõ zajforrások bemérésével. Nekem pl a bõrüléseimet jó alaposan le kellett ápolni+tisztítani, így megszûnt a nyöszörgés rossz úton (bõr a bõrrel). Illetve filcet raktam a hátsó ablak kitámasztó (coupe) mûanyag alátét ALÁ, így jobban feszül a ledönthetõ bõrülések oldalához (szintén mínusz egy zajforrás), habár ez nem is mozgott, de inkább kitámasztom/kiékelem/kibélelem azt is ami akkor mozog, ha én megmozgatom/megfeszegetem.

Egyik zaj a vezetõülés és a biztonsági öv tokja közül jött (filcel orvosolható). Ill még egy van, amit nem tudtam (még) megoldani, a vezetõoldali ajtó mellett/alján lévõ mûanyag nyekereg, határozott mozgatásra.

Jahh, akinek van öthete, hogy ki tudná megcsinálni nekem az ülések zsanérjainak kenését + rugók olajozását (üléshuzat alatt) az pls szóljon.

státusz Eric

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 15. vasárnap, 22:55


Benten írta: Kalaptartó! Dönthetõ ülések és a kalaptartó találkozása!


Arrafelé nekem is zörög valami. Mit lehet kezdeni vele?

státusz Attyla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. június 15. vasárnap, 21:18


Benten írta: Kalaptartó! Dönthetõ ülések és a kalaptartó találkozása!

Jah elfelejtettem mondani, hogy sedan, nem dönhetõek az ülések, harmann-k. hifi és elektromos hátsó roló, ennyi van ott hátul...azért köszi szépen!