- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91
- Kivitel: Touring
- Modell: 318d
- Évjárat: 2008
Elküldve: 2009. június 24. szerda, 00:41
Szerintem elszállt az izzítóvégfok visszajelzése, vagy az egész végfok.
Elküldve: 2009. június 24. szerda, 00:41
Elküldve: 2009. június 23. kedd, 22:24
Elküldve: 2009. március 02. hétfő, 14:39
Csum írta: valaki tudja,hogy milyen értéket kell mútasson bemérésnél az izzító relé?
mert ma reggel ismételten elõjöt 0fok alatt az a hiba,hogy reggeli elsõ inditásnál egyenletlen volt a motor a gyertyáim újjak kábelek jók! csak az izzitó relé lehet ludas milyen értéket kell mutasson??
Elküldve: 2009. február 10. kedd, 12:31
Elküldve: 2009. január 27. kedd, 16:22
Elküldve: 2009. január 27. kedd, 16:12
Elküldve: 2009. január 27. kedd, 15:23
Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 10:47
Elküldve: 2008. december 22. hétfő, 10:11
Neo78 írta: Minnél tovább, annál biztosabb, hogy csere lesz... Ki kell cserélnem az összeset, vagy csak a hibásakat, ha egyáltalán meg lehet állapitani, melyek rosszak? Mennyibe kerül a Febi, vagy vegyek másat?
Elküldve: 2008. december 09. kedd, 10:30
Elküldve: 2008. december 06. szombat, 18:20
kempelen írta:Neo78 írta: Szevasztok, nekem olyan problémám volt vagy egy hónapja, hogy reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt. Elõször az izzotógyertyára gondoltam én is, de azzal nem volt baj. Azt mondták lehet üzemanyagprobléma is. Ez mostanra megszûnt, úgyhogy lehet hogy tényleg az volt... Na még annyi, hogy hidegen az alapjáratom egy picit szalad, vagyis 750-es fordulatról egy 10-15 mp után felmegy 850-re kb 2-3 mp-ig aztán vissza 750-re. Ezt eleinte addig csinálta, amig a hûtõfolyadék el nem érte az 50 fokot. Aztán megszûnt, most viszont még 50 felett is csinálja, szerintem egy olyan 60 fokig /nem tudom pontosan, mert még nem néztem meg a BC/. A fura az volt, hogy amint elérte az 50 fokot rögtön megszûnt az alapjárat szaladgálás. Másnak nincs ilyen észrevétele?
Pont emiatt voltak gondjaim nekem is. Csak azelsõ pár fordulat után csinálta hidegindítás után. Nekem izzítógyertya gonjaim voltak. A négybõl három szar volt. Csere után megszünt a probléma.
Elküldve: 2008. december 06. szombat, 13:11
Neo78 írta: Szevasztok, nekem olyan problémám volt vagy egy hónapja, hogy reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt. Elõször az izzotógyertyára gondoltam én is, de azzal nem volt baj. Azt mondták lehet üzemanyagprobléma is. Ez mostanra megszûnt, úgyhogy lehet hogy tényleg az volt... Na még annyi, hogy hidegen az alapjáratom egy picit szalad, vagyis 750-es fordulatról egy 10-15 mp után felmegy 850-re kb 2-3 mp-ig aztán vissza 750-re. Ezt eleinte addig csinálta, amig a hûtõfolyadék el nem érte az 50 fokot. Aztán megszûnt, most viszont még 50 felett is csinálja, szerintem egy olyan 60 fokig /nem tudom pontosan, mert még nem néztem meg a BC/. A fura az volt, hogy amint elérte az 50 fokot rögtön megszûnt az alapjárat szaladgálás. Másnak nincs ilyen észrevétele?
Elküldve: 2008. december 05. péntek, 09:19
Neo78 írta: reggel gyújtás után mintha valamelyik henger kihagyott volna 1-2 fordulatot és fura hangja volt.
Elküldve: 2008. december 05. péntek, 09:14
infusion írta: 1-2 fordulat helyett 4-5-6 hõmérséklettõl függ kb. 5 fok alatt.
Tehát, amikor már izzítania kellene.
Az akksiból leveszi az 5 voltot, de vszínû nem jut el a gyertyákig.
Egyéb baja nincs az autónak, minden mért értéke optimális.
Elküldve: 2008. december 05. péntek, 08:50