YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!
nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?
A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Köszi
Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi! [img]https://youtu.be/nE-FjMq29_8[/img
https://youtu.be/nE-FjMq29_8
éppen be lehet vágni oda egy lemezt, de ezt kasznis emberke tudná megmondani. az pedig úgyis azt mondja, hogy komplett csere.
ehhez nem kell röntgen szem, ha alámentél volna, akkor azért ez látható.
Abban igaza van Yellownak,hogy levétel nélkül is látszik,ha rohad ott az autó itt,elég ha lehajol az ember.De elég durván szétrohadt a tiéd is banyek,csak szerintem nem nézted soha az alját.Igaz az is,ha egy kiló retek van az alján,akkor nehezebb kiszúrni.Az emelési pont sajnos ha beszakad,akkor 99%,hogy nagy a baj.Én sejtettem,hogy szita lehet,amikor írtad,hogy beszakadt az emelési pont.Max a kezdődő rozsdát nem lehet észrevenni.A rohadás amúgy attól kezdődik el,hogy a műanyag elkezdi kidörzsölni a lemezt.A hátsó kerékív is hasonló dolog miatt kezd el rohadni elsősorban,és erre rásegít,hogy ha nincs mosva a kocsi ezeken a helyeken(alapos alvázmosás).Én is sajnálom amúgy a dolgot,mivel látom,hogy tényleg törődsz az autóddal.Az eladó mondjuk elég gerinctelen volt,mert nem hiszem el én sem,hogy nem tudott erről.Szervízben is szóltak neki róla,az biztos...
Látom a hátsó kerékíved is rohad(0:30-nál láttam).Ha már megcsináltatod az autó alját,akkor szerintem a kerékíveket is csináltasd meg.Szerintem ez javítható küszöbcsere nélkül is,de én komplett küszöböt cseréltetnék inkább,azt szerintem szebben meg tudja csinálni a lakatos,igaz az drágább.A 2 küszöb kb 100 000 pénz.Lakatolás és fényezés is biztos lesz ennyi.200 000 Ft-ba biztos belekerül,ha ezzel a megoldással csináltatod meg.Hátsó kerékív az viszonylag egyszerű történet.Hasonló alakú kerékívet lehet csak venni tudtommal az e46-hoz,mert nincs utángyártottba teljesen megegyező.Ügyes lakatos meg tudja oldani.De azt nem számoltam bele.Az is biztos lesz 50-80 000 ft.Hát nem irigykedek.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 11. péntek, 08:59