- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:19
John írta:YELLOW írta:John írta:Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.
Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...
én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)
Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!
Én is ide lyukadtam ki,pont a rozsdamentes kocsikról olvasgattam... A link neve
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 17. csütörtök, 22:20